Stránka 4 z 23

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 09:50
od racto
jaj pristy21zase taketo reči. stavime sa že nie :)

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 10:38
od Andrej
DPS alebo Eurovia+SMS :-)

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 11:52
od pristy27
No este by mohol aj kamaratsky naladeny VHS, uznavam...Bude to tazka volba ;)

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 12:34
od racto
však vy ste vymenovali vlastne všetkych :D okrem skansky

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 12:39
od Andrej
Ani zdaleka nie, na nasom trhu su aj IS KE, OHL, TSS, Alpine, Hochtief, Metrostav, atd.

A nikomu nebude vadit, pokial to postavi DPS, ale za rozumnu cenu, nie 22 mil. € / km. Usek A6 v Rakusku stal v prepocte cca 8 mil. € / km a to obsahuje mnozstvo ekoduktov, krizovatiek a ma betonovy povrch.

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 12:49
od rempo
tieto stavby od Zvolena sa asi budu stavať podla červenej knihy FIDIC keďže v popise zákazky je iba uskutočnenie stavebných prac a nie aj vypracovanie projektovej dokumentácie

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 15:30
od racto
no pochybujem Andrej že IS KE, OHL, TSS, Alpine, Hochtief, Metrostav môžu isť sami do súťaže.

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 15:42
od Andrej
Preco by nemohli? Ktoru podmienku tendra podla teba nesplnaju? Mozno TSS, ta by musela hladat niekoho do konzorcia.

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 15:54
od Andrej
Ohladom narocnosti useku je na stranke NDS kratky popis:

Stavba pozostáva zo 167 stavebných objektov. Náročnosť stavby spočíva vo veľkom počte dlhých väčších mostných objektov, pretože trasa stavby rýchlostnej cesty prechádza inundáciou rieky Slatina – nepriaznivé geologické prostredie s vysokými násypmi (ochrana pred Q100).
viewtopic.php?f=35&t=17977

Usek sa predlzil na ukor predchadzajuceho useku z 10,1 km na 10,38 km.

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 16:36
od devil
nasyp beriem ale ake dlhe vacsie mostne objekty ?

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2013 17:58
od Andrej
To iste ma napadlo, usek ma iba 1 dlhsi most c. 211 s dlzkou menej ako 500 m. Ostatne mosty su pomerne kratke. Co je to oproti 4 velkym mostom cez Vah/kanal na stavbe D1 DS-Turany?

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2013 10:09
od albiman85
"predpokladaná intenzita dopravy: 18 464 voz/24hod. v roku 2035"

to je co za vtip? :D Podla mna uz dneska tam jazdi skoro tolko aut :D ale v roku 2035 urcite nebude len 18k len ak ekonomicka situacia sa zhorsi v tomto regione a v okr. LC, RS co je velmi pravdepodobne bohuzial

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2013 10:28
od aquila
len nezabudaj, ze vela aut zostane aj na starej ceste .. vid priklad na R1, kde boli intenzity po otvoreni na urovni 14-15 tisic .. I/50 je zla az za krivanom ..

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2013 20:14
od jaspa
to máš pravdu Aquila, cesta sa zhoršuje až za Kriváňom smer na Lučenec... síce ani dovtedy nie je nejaká extra, ale dá sa... aj tak si myslím, že keď R2 bude postavená, tak väčšina sa presunie tam, na starej ceste to bude prázdnejšie oveľa. Nebolo by múdrejšie postaviť ZV západ - Kriváň v polprofile a ušetrené peniaze dať na stavbu úsekov ďalej smer Lučenec? a podľa potreby za cca 5 rokov dobudovať na niektorých úsekoch druhý profil podľa potreby?

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2013 21:11
od expwy
Su tam vyššie intenzity okolo 12000 v/d to uz je plny profil opodstatnený

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2013 22:41
od albiman85
hej cesta za Krivanom je ovela horsia a nebezpecnejsia. Doprava je hustejsia len do Detvy a Krivana. Od Krivana by stacilo polprofil ale to surne. Po Lovinobane je cesta zas celkom v pohode(ziadne obce, odb. pruhy v krizovatkach). A neviete ze privrava useku Krivan - Lovinobana je v akom stave? Po tychto usekov ktory je najpravdepodobnejsie na celej R2?

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2013 22:45
od Andrej
Za Krivanom by sa mal prioritne stavat obchvat Mytnej a Lovinobane okolo r. 2015. Cely usek Krivan-Lovinobana je totiz velmi narocny, bolo by idealne kompletne preprojektovat cast pri Krivanskom potoku, kludne aj na navrhovu rychlost 80-100 km/h, len aby nemusel viest takmer suvisle na vysokej estakade kvoli uzkemu udoliu. Sucasny variant obsahuje cca 8 km mostov.

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2013 08:16
od aquila
len ci by nebolo lepsie tento usek spravit ako upgrade cesty prvej triedy aspon docasne spolu s tymi dvomi obchvatmi.. lebo ak to pojde Rka, tak sa to tak skoro do vystavby nedostane, lebo je to drahy narocny a nie az tak zatazeny usek

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2013 10:49
od albiman85
hej suhlasim s aquilom. Hore kopcom extra pruh pre pomale vozidla a nieco spravit aj s tymi zakrytami. Obchvat Mytnej by jednoznacne zislo a tiez obchvat Lovinobane hoci preist Lovinobanou nie je az take zle okrem 50-ke :) A neviete ze kedy sa zacne nieco robit s usekom Ozdany-Figa? Takuto stavbu tento region by potreboval ako sol. Bohuzial nasa vlada nemysli na chudobne regiony kde je nezamesnanost 30-40%. Taketo statne injekcie by aspon docasne zlepsili ekonomicku situaciu v tomto regione. Ale co uz...

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2013 11:08
od DrX
albiman85, tak pesimisticky by som to nevidel. Do r. 2020 (kedy bude MOZNO hotova D1 po KE) bude podla mna urobena aj R2 ZV-KE, a to minimalne v polprofile a/alebo s usekmi ako cesta 1.tr. bez urovnovych krizovani. V baliku OPD na roky 2014-2020 na to bude penazi az dost. Len treba dotlacit stat, aby na to urobili pripravu. Ked sa podari v r. 2015 rozostavat Sorosku, tak to bude velka vyhra.

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 08. Mar 2013 17:20
od albiman85
DrX. Ty si podla mna velmi optimisticky ale nech boze da ze mas pravdu.:) Podla mna do 2020 urcite nebude cely usek ZV-KE ani rozostaveny. Ved sme sa tu rozpravali o usekoch ako Krivan- Mytna alebo useky okolo Plesivca ktore nebudu ani naprojektovane, hoci nie som expert v tych postupoch pripravy. Druha vec ze su take useky cesty 1.triedy, ktore sa ani velmi nepotrebuju prestavat kvoli vytazenosti. Ja by som bol velmi rad ked okrem usekov ZV-Krivan by boli hotove do roku 2020 useky obchvat Mytnej, Lovinobane, Ozdany-Figa, Soroska, a R2 okolo Kosic aspon od Sace. To by bolo velmi fajn.

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 08. Mar 2013 18:25
od i15
usek I/50 Krivan-Mytna by bolo dobre cely prestavat na stredave 2+1 pruhy ako pod Strecnom

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2013 12:34
od albiman85
Kedy idu stavat useky ZV-Krivan? Aky je stav teraz?

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2013 19:28
od ANDi

Re: R2 Pstruša - Kriváň

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2013 19:35
od horo100
prebieha sutaz na zhotovitela podla novych zrychlenych postupov. Tak teraz už len dúfať, že to bude v tomto storočí :)