DrX nie je dovod mysliet si ze to nechceli, keby nechceli tak by to neriesili, v tom case uz nikto nepochybnoval akutnu potrebu R1. v tomto bol na vine meciar aj dzurinda. dzurinda mohol dat postavit R1 za 8 rokov vladnutia, uplne celu, a nie male kusky
https://dialnice.szm.com/highways/highways2006.htmlpresne hotové malo byť vyšnove v 2008, a teraz postupne riešiť strečno podľa potreby. Tiež nechápem čo je v rozpore a s čím. ?? čiže podľa sčítania pri 25 000, je to 5000 pod strečnom, treba prirátať, že višnové pritiahne ďalšiu dopravu , a keď bude Rk, treba rátať s ďalším nárastom. Odhad 9000 pod strečnom je celkom reálne číslo, a nekých 20-25 t. vyšnové. Zrejme ten palčák uvažuje v širších súvislostiach na rozdiel od teba.
kazda suvisla dialnica pritiahne dalsiu dopravu. lenze palcak rozpraval o nejakych 80 percentach ak sa dobre pamatam. pokles z 25 tisic na 9 tisic nie je 80 percent.
kebyze ten tunel stoji v 2008 tak tam vtedy jazdi mozno okolo 15.000 aut. pre rovinu s nakladmi 10 mil/km je to velmi slusne cislo ale pre tuto megalomaniu by to bolo trosku malo, najma ked mohla byt alternativa to com nalinkoval vyssie. takze je vlastne spravne ze sa to postavi az ked tam -mozno- budu intenzity zodpovedajuce narocnosti.
Iste, alibisticky zmienime, že tam nie sú zarátané úroky ani údržba a popri tom spomenieme 0,887mld pre NR kraj.
ucelom je poukazat na stavebne naklady. preco by ma mali zaujimat nejake uroky ? co maju spolocne s narocnostou stavby ? a o omrvinkach v kosickom kraji nedas nic ?