kaviarista,
kaviarista napísal:ano dialniciar, spinava politika a ty sam to potvrdzujes. Na jednej strane umelo stlacas dole naklady na trase cez Turiec (porobi sa zopar obchvatov, spravi sa vynimka na spoplatnenie, tunel popod M.Sturec nezaratame, a pod.) a zaroven umelo navysujes naklady na trase cez Donovaly(studia so 7 tunelmi medzi L.osadou a RK).
Dalej o spinavej politike hovori to, ze sa trasa cez Kremnicu pouziva na vydieranie bansko-bystricanov.
Namiesto technokratickeho pristupu len a len spinava politika. Na zvracanie ...
Nestláčam ich umelo. Áno, parametre cesty cez Turiec sú oveľa lepšie, než na Donovaloch, preto aj stačia oveľa menšie a lacnejšie riešenia, i keď nie v celej dĺžke. Že ti je na zvracanie, to sa ani nečudujem. BB potrebuje R1, nie R3 ku svojmu rozvoju.
kaviarista napísal:Ziadnych 150 mld nie je potrebnych vrazat do R3. Vypustas tu bubliny do vzduchu. Stacilo by prepojit v pociatocnej faze rychlocestou Jelenec s Lipt. Osadou a drviva vacsina problemov na Donovaloch by sa odstranila. A to este nehovorim o moralnych ziskoch ako je usetreny kazdy ludsky zivot.
Ak už niečo poriadne stavať, tak poriadne a na plný profil s riadnymi tunelmi, aby sme boli ohľaduplní k ŽP, lebo ja keď sa pozriem na mapu, tak len pretíname hory a zase hory. A preto plný profil, aby to bola bezpečná a kvalitná spojnica a uviedol som cenové rozpätie 120-150 mld. SKK, prečo mi to tu podsúvaš, ako som nenapísal ?
A zrejme, na Turci sa nedejú dopravné nehody, ... zrejme tam nie je dobré mať morálku.
kaviarista napísal:Realne naklady cca 15 mld Sk a to uz sa ufinancovat da.
Veď hovorím, BB zaplatí, dnes cestuje za 3-5 SKKv MHD, tak prečo nie
Dal si 15 mld. SKK, strelil si od brucha, len tak, že proste 15 mld. SKK, aby ti to sadlo k mojej hornej cenovej hranici. To už sa na lepšie nezmožeš ?
Okrem toho kaviarista, toľko sa tu dáva ročne na celú diaľničnú sieť, ... takže sa spamätaj, je to totálne sci-fi.
A okrem toho, vláda dala asi 300 mil. SKK na Donovaly na I/59. To na Turci ešte nevideli.
kaviarista napísal:Dalsia vec , dialniciar, ktoru nechces pochopit. Stredna cast R3 je vyuzivana sirokym okruhom obyvatelstva, z juhovychodu na severozapad a zo severovychodu na juhozapad cestuje mnozstvo ludi. Kdezto severna a juzna cast R3 je vyuzivana vacsinou len lokalnou prepravou a medzinarodnym tranzitom. Kto neveri, nech si ide sadnut na Donovaloch do travy a pozorovat ECV vozidiel. Najde pestre zastupenia zo vsetkych kutov Slovenska.
Ale chápem. Ty asi v tej trávičke zelenej sedíš rád.
Je to v strede krajiny, je normálne, že sú tam zastúpenia z celej krajiny, ale intenzity prislabé na také investície, o akých tu hovorím ja alebo aj ty.