R1 Banska Bystrica - Ruzomberok

Trnava – Nitra – Žarnovica – Žiar nad Hronom – Zvolen – Banská Bystrica – Ružomberok (križovatka s D1)

Moderátor: Moderátori

Aký variant strednej casti R3 je najvhodnejší pri zohľadnení všetkých aspektov?

turiec - maly sturec ( var Ax ) - BB + prelozka I/59
21
13%
turiec - turcek ( Var Cx ) - pod BB + prelozka I/59 + "banska" spojka
19
12%
turiec - turcek ( Var Cx ) - pod BB + rozsirenie terajsej I/59 + "banska" spojka
17
10%
ruzomberok - donovaly - BB ( var F ) + Rx cez turiec k R2
39
24%
ruzomberok - mostenecka/hiadelska dolina - severny obchvat BB - ZV
67
41%
 
Celkový počet hlasov : 163

Odoslaťod kaviarista » 22. Jún 2007 08:48

kvalitná dialnica napísal:Keď tak pozerám veľa ľudí je za Turiec - Turček...len nerozuniem prečo.... :(

Mňa asi nikto nepresvedčí za Turiec ja som, a asi aj budem za Donovali....


To je jednoduche. Lebo byvaju zapadne od BB. Keby bol Turiec zrkadlovo obrateny k severo-juznej osi smerom na vychod, tak by si cumel na tie vysledky hlasovania :)

Milos napísal:Keď som písal o odkláňaní, mal som na mysli ten prípad, že by sa situácia vyvinula tak, že by o pár rokov, povedzme do desiatich rokov, stálo prepojenie BB - TR a ťažká nákladná doprava by sa administratívne presunula tam.


Ja som si to uvedomil hned ako odpisal aquila, ako si to myslel. V poriadku teda. Bude raz RC medzi BB a TR. Kamiony (zvacsa medzinarodne) budu mat komfort a domaca osobna doprava sa bude musiet terigat hore na Donovaly pri ceste z BB na Liptov? Pre koho chceme budovat infrastrukturu?

Za predpokladu, ze bude stat variant F, chcel by som vidiet toho vodica, co by sa rozhodol pri ceste z BB na Kysuce uprednostnit Maly Sturec pred F-kom.
Za predpokladu, ze bude stat variant C, tych vodicov bude spusta, ktori sa rozhodnu uprednostnit Donovaly pri ceste z BB na Oravu alebo na Liptov pred C-ckom.

Zilincan alebo Martincan bude stale zastancom variantu C. Ten, co pouziva trasy vo vsetkach moznych smeroch, alebo hociktory obyvatel vychodne od BB, bude nakloneny prirodzene variantu F. A o tom to cele je.

Milos napísal:K druhej časti - to by bola samozrejme výhoda vasriantu F, že by sa to dalo budovať podľa potreby postupne, a že by teoreticky mohlo dlho ostať len pri úseku Jelenec - Liptovská Osada. Ako človek znalý miestnych dopravných a prírodných pomerov si to od začiatku uvedomujem, už si o tom aj v začiatkoch tejto diskusie písal. To by ale platilo pri dnešných intenzitách. Možno aj trošku vyšších. Ak ale budú narastať, čo aj predpokladám, situácia napr. na Starých Horách by sa stávala čoraz horšou a kým by došlo na stavbu tunela popod Veľký Šturec, už by mohlo byť nevyhnutné stavať aj obchvat (iný ako tunelový si radšej ani nepredstavujem) Starých Hôr plus úsek po Jelenec. A to už nie je málo


Ale prekopat sa do turcianskej kotliny tiez nebude med lizat. Ja som o tom presvedceny, ze usek BB-RK bude lacnejsi ako BB-MT. Narocnost terenu je porovnatelna, ale do RK je to predsa len z BB o kus blizsie.

mirkobb napísal:Z môjho pohladu a pevne verim, ze aj z pohladu inych ludi z oblasti BB (ale aj inych casti Slovenska) tieto dve prepotrebne vetvy(ZA-MT-RK a BB-RK) nekoliduju a nekonkuruju! Urcite kazdy rozumne uvazujuci clovek nemôze byt proti stavbe dialnice zo ZA do RK, ale je zvlastne, ze poniektori maju "traumu" z useku BB-RK, preco?


Lebo si uvedomuju, ze pri velmi obmedzenych zdrojoch by predstavovalo napojenie vychodu na BA cez Donovaly lacnejsi a efektivnejsi sposob.
Teraz to uz nie je take okate, lebo D1 je uz defacto v ZA. Ale predstav si ekonomicke porovnanie tych tras, ked bola D1 este len v PB :)
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod kaviarista » 22. Jún 2007 09:03

fh napísal:
Jurislav napísal:Inak fascinuje ma to, ze tych vyse 1000 :shock: prispevkov je len o neustalom omielani nazorov. Jeden ma taky nazor, druhy taky, povadia sa. Dojde treti s tretim nazorom, povadia sa s nim...2 roky dookola :) :)


hm, keď sa na to dívam s odstupom času, je to aj jalová diskusia. kaviariarista pokladá tento úsek za všeliek, najeefektívnejšie riešenie, celospoločenský záujem atď..., len som si nevšimol, že by tu slávil hromadné celospoločenské ovácie. argumenty typu: tymto sa vyriesi rychlo dopravny problem, kazdy obchodny cestujuci vam povie ze cez Donovaly, garantujem ti, ze sa tam presunie doprava. Stale je tam jeden a ten istý "message": nepokracujte od ZA na RK, ale od BB na RK. Ze su niekolkonasobne vyssie intenzity od ZA na MT a RK je ignorované. Raz je tu prezentovany pohlad kosicana, ktory vela jazdi po slovensku a najhorsie su Donobaly, potom pohlad obyvatela BB kraja, ktory chce ist v zime do Tatier, ale nema dobru cestu, potom pohlad speditera, ktory to chce posielat cez Donovaly. A ja vravim, je to len cisty lobbizmus.


nie fh, mojim zaujmom nie je nahradit ZA-RK za BB-RK, ale upustit od nezmyselneho trasovania R3.
A len tak mimochodom, netvrdil si tu donedavna, ze sa ZA-MT neda rozsirovat ani o jeden pas? Dokonca dialniciar sa mi za to vysmieval. A dnesok ukazuje, ze sa to mozno bude rozsirovat rovno na 4 pruhy! Ale aby som ta ukludnil, ja som zastancom Visnoveho aj keby bola cesta ZA-MT stvorprudova.
To, co by bolo potrebne okamzite zablokovat je D3 a nie D1.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod mapman » 22. Jún 2007 09:20

mirkobb napísal:Prezentovat R cestu ako D mi pripada to iste, ako tvrdit, ze obycajna macka je tiger.. Absurdne!


No, nie je to tak úplne. Rozdiely nie su len v parametroch ale vo spúste iných vecí, najmä čo sa týka vybavenia komunikácie.

D3 sa stavia v nových úsekoch ako polprofil D24,5/80. Čo je na diľnicu šialené. V ČR je najslabšiou normou D27,5/80, ide o ten odstavný pruh ktorý by skrátka diaľnica malam mať poriadny.

Rozdiely sú potom ve veciach typu SSÚD, núdzové hlásky, odpočívadlá, niektoré smerové a výškové parametre, ktoré ale stále odpovedajú hore zmienenej kategórii.

Zdá sa trochu že je to prezlčený kocúr za tigra ale nie tak úplne, dajme to mu že je to zatiaľ také malé tigrie mláďa, ktoré raz dorastie do akejsi slušnej velkosti.

Buďte radi že je to D lebo paramtre R na Slovensku sú z mojho pohľadu dosť tragické (viď R1 HB -NB) no na druhú stranu umožňujú stavať o niečo lacnejšie...


Pár slov pre kaviaristu ešte.
Nikto ti neberie to aby sa s Donovalmi čosi spravilo. Nech tam prepána stojí aj ten tunel. Len nehovor že trasovanie R3 cez Turiec je nezmyselné, lebo nie je, R vytvára rozvojovú os a na to nie je medzi BB a RK priestor a potom to ŽP... Ale teba o tom nepresvedčí za boha nikto...

Ale to bysme sa dostali opäť k našej starej obslužnosti územia - a to by bola ďalšia nekonečná debata...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod Milos » 22. Jún 2007 10:14

kaviarista napísal:
Milos napísal:K druhej časti - to by bola samozrejme výhoda vasriantu F, že by sa to dalo budovať podľa potreby postupne, a že by teoreticky mohlo dlho ostať len pri úseku Jelenec - Liptovská Osada. Ako človek znalý miestnych dopravných a prírodných pomerov si to od začiatku uvedomujem, už si o tom aj v začiatkoch tejto diskusie písal. To by ale platilo pri dnešných intenzitách. Možno aj trošku vyšších. Ak ale budú narastať, čo aj predpokladám, situácia napr. na Starých Horách by sa stávala čoraz horšou a kým by došlo na stavbu tunela popod Veľký Šturec, už by mohlo byť nevyhnutné stavať aj obchvat (iný ako tunelový si radšej ani nepredstavujem) Starých Hôr plus úsek po Jelenec. A to už nie je málo


Ale prekopat sa do turcianskej kotliny tiez nebude med lizat. Ja som o tom presvedceny, ze usek BB-RK bude lacnejsi ako BB-MT. Narocnost terenu je porovnatelna, ale do RK je to predsa len z BB o kus blizsie.


Ja som tým ale nechcel porovnávať varianty BB-TR,MT s variantom F, toho je tu plná diskusia. Podľa mňa budú výhľadovo potrebné obidva. Chcel som len poukázať na to, že (snáď) varianty BB - RK ešte "nepovedali posledné slovo" a variant F v konečnom dôsledku nemusí byť vôbec vhodný. Ja mám napr. o trase BB - RK veľmi konkrétnu predstavu keďže mám terén pochodený a preštudovaný. Ale neviem, či je to teraz vhodné prezentovať, vyvolávať tu nové a nové diskusie bez možnosti reálneho ovplyvnenia vecí. A keďže takýto variant by bol drahší než preložka v trase D, čiže v súčasnosti ťažko priechodný. A nemám najmenšiu potrebu nechať sa tu obviňovať z neodbornosti, megalománie a neviem ešte z čoho.. Hold, niekto si váži peniaze, niekto zase krajinu, v ktorej žije...
Obrázok používateľa
Milos
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 422
Založený: 15. Feb 2005 16:20

Odoslaťod sezbrzni » 22. Jún 2007 10:15

uplne s Tebou suhlasim ...
sezbrzni
sezbrzni
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1
Založený: 23. Feb 2006 18:54
Bydlisko: BA, KE

Odoslaťod kaviarista » 22. Jún 2007 10:39

Milos napísal:
kaviarista napísal:
Milos napísal:K druhej časti - to by bola samozrejme výhoda vasriantu F, že by sa to dalo budovať podľa potreby postupne, a že by teoreticky mohlo dlho ostať len pri úseku Jelenec - Liptovská Osada. Ako človek znalý miestnych dopravných a prírodných pomerov si to od začiatku uvedomujem, už si o tom aj v začiatkoch tejto diskusie písal. To by ale platilo pri dnešných intenzitách. Možno aj trošku vyšších. Ak ale budú narastať, čo aj predpokladám, situácia napr. na Starých Horách by sa stávala čoraz horšou a kým by došlo na stavbu tunela popod Veľký Šturec, už by mohlo byť nevyhnutné stavať aj obchvat (iný ako tunelový si radšej ani nepredstavujem) Starých Hôr plus úsek po Jelenec. A to už nie je málo


Ale prekopat sa do turcianskej kotliny tiez nebude med lizat. Ja som o tom presvedceny, ze usek BB-RK bude lacnejsi ako BB-MT. Narocnost terenu je porovnatelna, ale do RK je to predsa len z BB o kus blizsie.


Ja som tým ale nechcel porovnávať varianty BB-TR,MT s variantom F, toho je tu plná diskusia. Podľa mňa budú výhľadovo potrebné obidva. Chcel som len poukázať na to, že (snáď) varianty BB - RK ešte "nepovedali posledné slovo" a variant F v konečnom dôsledku nemusí byť vôbec vhodný. Ja mám napr. o trase BB - RK veľmi konkrétnu predstavu keďže mám terén pochodený a preštudovaný. Ale neviem, či je to teraz vhodné prezentovať, vyvolávať tu nové a nové diskusie bez možnosti reálneho ovplyvnenia vecí. A keďže takýto variant by bol drahší než preložka v trase D, čiže v súčasnosti ťažko priechodný. A nemám najmenšiu potrebu nechať sa tu obviňovať z neodbornosti, megalománie a neviem ešte z čoho.. Hold, niekto si váži peniaze, niekto zase krajinu, v ktorej žije...


Ved prave o to ide. Podla mna variant BB-TR-MT na dlhe roky odstavi variant BB-RK na druhu kolaj, ale opacne to neplati. Su to velmi drahe riesenia na to, aby sa stavali v pribliznom case. Ale napojenie TR na D1 pri MT by az take narocne nebolo. A mne by fakt nevadilo, ani keby sa budovalo dokonca skor ako tunel pod Donovalmi.

Skus ten tvoj variant aspon nacrtnut. Ked nechces verejne, aspon do posty. Ja ti davam verejny pislub, ze ho rozpitvavat nebudem. Myslim si, ze sa tu doteraz vyjadrovali ludia (az na johhana), ktori nemaju sajnu o miestnom uzemi. Drviva vacsina mozno ani nikdy v zivote cez Maly Sturec neprechadzala.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod mirkobb » 22. Jún 2007 15:11

Ad kaviarista: Ale maju "sajnu", by si sa cudoval kolki, :wink: :lol: z tych co sem prispievaju viem okrem mna minimalne este o dvoch, ale prave preto, ze pozname miestne danosti a teren, tak Ti musim tiez na rovinu napisat, ze Tvoj F variant nie je tiez ktovieake "terno". :wink: Viem o lepsom a v parametroch minimalne R22,5/120 s max. pozdlznym sklonom do 4% a vyhovujucimi polomermi oblukov danej kategorii a nie su to ani obidva D varianty, ale nieco pribuzne len v inej trase a s jednym tunelom max. dlzky do 3,5 km! Samozrejme popod Hiadelske sedlo(Hiadlanku) cez Mostenicku dolinu.
Varianta F by bola moc narocna na vystavbu, väcsi pocet tunelov, nespocet estakad, ale hlavne podla mna stiesnene pomery v Revuckej doline, tam si to fakt neviem predstavit, uzka dolina s dedinou (Nizna-Stredna-Vysna Revuca) su roztiahnute aj znacne do sirky a hned po obidvoch stranach sa dvihaju strme uboce prilahlych vrchov, fakt si neviem predstavit estakady nad domami tych ludi ,okrem toho tam by to bola aj rozsiahla devastacia prirody! Poznam to tam.
Zo starohorskej strany dtto, este aj tunel by vychadzal moc dlhy! Tak mi prepac, teraz fakt neviem, ci to myslis s tym variantom vazne, alebo to je len spôsob na odvadzanie pozornosti(akesi vytvaranie hmly) od inych vyhodnejsich a lacnejsich variantov..? Nieco podobne tu tiez robia urciti ludia, taktiez komplikovane riesenia s vsemoznymi zachadzkami a mnozstvom zbytocnych tunelov, len aby to pokial mozno vypadalo co "najnerealizovatelnejsie", vydavajuc to za jedine mozne riesenia(ktore udajne dokonca navrhovali renomovane projektove organizacie), ale vysledok je zalostny. Samozrejme, ze nikomu neberiem jeho nazor a moznost presadzovat si svoje, tak ako nikomu nenanucujem za kazdu cenu iba ten svoj, preto tu vlastne polemizujeme o rôznych variantoch,a o to tu asi ide, ze? Proti Tvojim ostatnym nazorom a prispevkom nemam namietky, ba myslim si, ze sme stejna "krvna skupina" este aj s Devilom. :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod mirkobb » 22. Jún 2007 15:39

Pre ilustraciu par leteckych zaberov prebratych z oficialnej stranky Lipt. Revuc.
http://liptovskerevuce.host.sk/fotogal/ ... ysna1z.jpg
http://liptovskerevuce.host.sk/fotogal/ ... ysna2z.jpg
http://liptovskerevuce.host.sk/fotogal/ ... edna1z.jpg
http://liptovskerevuce.host.sk/fotogal/ ... edna3z.jpg
http://liptovskerevuce.host.sk/fotogal/ ... vuce1d.jpg
http://liptovskerevuce.host.sk/fotogal/ ... ovec1z.jpg
http://liptovskerevuce.host.sk/fotogal/ ... izna1d.jpg
http://liptovskerevuce.host.sk/fotogal/ ... izna2d.jpg
Nazor nech si kazdy vytvori sam, ja netvrdim, ze by sa to tam nedalo postavit, ale za aku cenu..? Este podotykam, ze tie letecke snimky strmost tych strani(uboci) znacne skresluju, realita je este o trosku krutejsia! :wink: Ti ludia by tam na to v zivote nepristali..
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod kaviarista » 23. Jún 2007 07:29

mirkobb,
ja som tu daval link na tie letecke snimky uz viac ako pred rokom . na rozdiel od teba si myslim, ze preukazuju , ze revuckou dolinou sa da viest rychlocesta defacto bez problemov. (nie nad domami, ale cez lany po lavej strane pri pohlade od L.Osady)
a tunel moze ustit na severnej strane kludne aj za revucami, len bude musiet byt dlhsi.
tunel sa da naplanovat podla potreby uz od 3.5 km az po 9 km, podstata je prekonat V.Sturec, ostatne je otazkou ceny

A ked s Milosom mate genialne riesenia v sufliku, aky zmysel budu mat , ked v tom sufliku ostanu? Ked sa zacne vystavba R3, uz bude neskoro vyskakovat, ze existovali aj lepsie varianty.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod mirkobb » 23. Jún 2007 08:24

kaviarista: A ked s Milosom mate genialne riesenia v sufliku, aky zmysel budu mat , ked v tom sufliku ostanu? Ked sa zacne vystavba R3, uz bude neskoro vyskakovat, ze existovali aj lepsie varianty.


Netvrdim, ze genialne.. :wink: Uz som tu ohladne toho v minulosti nieco naznacil, neviem ako Milos, ale ja sem moje detailnejsie napady vkladat nebudem, aby si potom nejaky projektant za "moje rozumy a typy" kadial to viest zhrabol tazke miliony. :lol:
Ad Liptovske Revuce: Sorry, nevsimol som si, ze si sem uz dal link na tie letecke zabery(ale aj tak neva to aktualne "oprasit"). Ak prejavis zaujem, můzeme sa stretnut a poskytnem Ti tie moje "skice"(mapy s variantami), ale formou IS na tejto stranke v ziadnom pripade nie! Mas tam môj mail, napis a navrhni stretnutie, prinesiem, poziciam, poskytnem kopie. :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod mirkobb » 23. Jún 2007 08:29

Este k Liptovskym Revucam, netvrdim, ze sa neda, vsetko sa da, ked sa chce a su na to financie, len existuju jednoduchsie riesenia a komplikovanejsie, L. Revuce(aj cely variant F) a u mna spada skôr do tej druhej kategorie(komplikovanejsich)..
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod rastislav5 » 23. Jún 2007 10:35

Neviem ci este ma zmysel pridavat k tejto teme prispevky, ktore neobsahuju nove fakty, len zname a opakujuce sa argumenty a mnohym sa to uz ani nechce citat, lebo zastancovia Donovalov nevzdavaju boj s veternymi mlynmi, aj ked za Turiec hlasovalo 85% hlasujucich.
(pobavili ma argumenty Banskobystricana co chce cestovat na dovolenku do Vysokych Tatier - pritom co ma povedat Martincan ked chce ist na dovolenku do Sturova, alebo Zilincan do Prievidze - to budeme mat teraz 3 paralelne vertikalne rychlostne cesty par km od seba?)

Stredna cast R3 by mala v prvom rade rozvijat Stredne Slovensko, pricom variant C s "banskou spojkou" rozvija region najlepsie. Optimalnym sposobom spaja 4-te,6-te,8-me,11-te a 12-te najvacie mesto SR (ZA, BB, MT, PD, ZV) pricom sucet obyvatelov tychto miest je vyse 320 tis obyvatelov, co je rovnaky pocet ako aglomeracia Kosice - Presov. Vytvara tym koncentrovanu aglomeraciu, ktoru na Strednom Slovensku potrebujeme ako protivahu nielen Bratislavskej a Kosicko- Presovskej aglomeracii (co sa asi nepaci kaviaristovi), ale aj blizkym zahranicnym aglomeraciam. Alternativa cez Donovaly by predlzila hlavnu spojnicu medzi BB+ZV a ZA+MT, odpojila by PD (vzdialila by ho od ZA+MT a ak by sa nerealizovala Rx na R2 tak aj od BB) a nevyuzila by vysoky potencial osidlenia Turca, naopak, viedla by juzne od RK, ktoreho uzemny rozvoj juznym smerom je zo vsetkych rozvojovych smerov najviac limitovany (podla uzemneho planu mesta).

Ja som zo ZH a najviac by mi vyhovovala R3 cez Sasovske podhradie, ale napriek tomu presadzujem spojnicu BB a ZA najkratsim moznym sposobom, lebo verim, ze silne Stredne Slovensko pomoze aj susedom BB a ZA vratane ZH.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Odoslaťod fh » 23. Jún 2007 11:26

rastislav5 napísal:Neviem ci este ma zmysel pridavat k tejto teme prispevky, ktore neobsahuju nove fakty, len zname a opakujuce sa argumenty a mnohym sa to uz ani nechce citat, lebo zastancovia Donovalov nevzdavaju boj s veternymi mlynmi, aj ked za Turiec hlasovalo 85% hlasujucich.
(pobavili ma argumenty Banskobystricana co chce cestovat na dovolenku do Vysokych Tatier - pritom co ma povedat Martincan ked chce ist na dovolenku do Sturova, alebo Zilincan do Prievidze - to budeme mat teraz 3 paralelne vertikalne rychlostne cesty par km od seba?)

Stredna cast R3 by mala v prvom rade rozvijat Stredne Slovensko, pricom variant C s "banskou spojkou" rozvija region najlepsie. Optimalnym sposobom spaja 4-te,6-te,8-me,11-te a 12-te najvacie mesto SR (ZA, BB, MT, PD, ZV) pricom sucet obyvatelov tychto miest je vyse 320 tis obyvatelov, co je rovnaky pocet ako aglomeracia Kosice - Presov. Vytvara tym koncentrovanu aglomeraciu, ktoru na Strednom Slovensku potrebujeme ako protivahu nielen Bratislavskej a Kosicko- Presovskej aglomeracii (co sa asi nepaci kaviaristovi), ale aj blizkym zahranicnym aglomeraciam. Alternativa cez Donovaly by predlzila hlavnu spojnicu medzi BB+ZV a ZA+MT, odpojila by PD (vzdialila by ho od ZA+MT a ak by sa nerealizovala Rx na R2 tak aj od BB) a nevyuzila by vysoky potencial osidlenia Turca, naopak, viedla by juzne od RK, ktoreho uzemny rozvoj juznym smerom je zo vsetkych rozvojovych smerov najviac limitovany (podla uzemneho planu mesta).

Ja som zo ZH a najviac by mi vyhovovala R3 cez Sasovske podhradie, ale napriek tomu presadzujem spojnicu BB a ZA najkratsim moznym sposobom, lebo verim, ze silne Stredne Slovensko pomoze aj susedom BB a ZA vratane ZH.


Rozumný názor a aj argumenry, pod toto sa podpisujem aj ja. Proti tejto predstave ide BB sebectvo.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod mirkobb » 23. Jún 2007 13:04

rastislav5: Neviem ci este ma zmysel pridavat k tejto teme prispevky, ktore neobsahuju nove fakty, len zname a opakujuce sa argumenty a mnohym sa to uz ani nechce citat, lebo zastancovia Donovalov nevzdavaju boj s veternymi mlynmi, aj ked za Turiec hlasovalo 85% hlasujucich.


Ale ved citat to tu nie je povinne :lol: a ani reagovat nemusis, len si spocitaj kolko je na tejto stranke este vlakien, ktore Ti môzu lepsie vyhovovat.. :wink: Nikto Ta nenuti na silu prave sem. :D
Dalej neveriacky hladim na Tvoje konstatovanie, ze ked na tejto stranke hlasovalo 85% zucastnenych(podotykam na hlasovani, pretoze asi kazdemu sa trebars nechce hlasovat) za "neviemaky" variant, tak to ma byt uz smerodatne pre niekolko stotisic ludi danej aglomeracie, alebo nebodaj pre planovanie dialnic na Slovensku vseobecne..?!? To snad nemyslis vazne?? :roll: :lol:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod kaviarista » 23. Jún 2007 18:28

rastislav5,
nehnevaj sa, ale mne pripadas ako male decko, ktoremu zobrali cumlik.
brat za bernu mincu neverejne hlasovanie nickov na fore, pri ktorom hodinu po uverejneni naskocilo 11 hlasov za variant C, moze len tak trochu naivny clovek. aky problem by bolo nahnat hoc aj 40 hlasov za zvoleny variant v neverejnom hlasovani? noze, nech sa prihlasia ti 16 hlasujuci , co hlasovali za C :)

tie argumenty s aglomeraciami su srandovne. vies aka aglomeracia by vznikla, keby si presov s kosicami pribrali k sebe michalovce, trebisov, vranov, humenne, uzhorod, lvov, kijev ... ?
MT ma prirodzene silne vazby so ZA, ZV s BB, ale vazby vsetkych medzi sebou zostavaju len v rovine tvojich zboznych zelani. jednoducho su to bludy.

Cestujuci z Martina do Sturova by prirodzene cestoval cez RK a Donovaly.
Potencial Turca nebude stacit nahodou rozvijat napojenim privadzaca alebo novej RC k D1?

Vkuse sa tu len ohanate nejakym sebectvom BB a mizernym vedenim mesta, ale realita vam nedava za pravdu ani za mak. BB sa rozvija a ide hore, podobne ako ZA. Mozno nie tak dynamicky, ale este stale badatelne.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Jurislav » 23. Jún 2007 19:01

kaviarista napísal:Potencial Turca nebude stacit nahodou rozvijat napojenim privadzaca alebo novej RC k D1?
Nahodou, kaviarista, BB bude mat napojenie na D1 ci to bude variant cez Maly Sturec, Donovaly alebo cez Turcek. Ale comu pomoze R3 cez Donovaly? Zhorseniu ZP. A, ano, bude sa nam rychlejsie chodit do kupelov v Korytnici a do Liptovskej Osady :) . Cez Turiec to pokryje viac uzemia. MT bude moct ovela lepsie rozvijat svoj priemysel.
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod devil » 23. Jún 2007 19:04

to mi je tiez divne ked sa pri strednej R3 argumentuje regionalnym rozvojom, ona je pre vnutrostatne a medzinarodne spojenie s-j. ani do RK ani MT ani BB cez R3 investicie nepridu. na to bude R1 a D1.

kaviarista, ty si vies svoje obhajit takze sa dohodnime, nezhadzuj nikoho vyjadreniami cumlik a pod. :!:
Naposledy upravil devil dňa 23. Jún 2007 19:10, celkovo upravené 1 krát.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Jurislav » 23. Jún 2007 19:07

kaviarista napísal:Cestujuci z Martina do Sturova by prirodzene cestoval cez RK a Donovaly.
Preco? Kvoli rychloceste? Ja si zas myslim, ze by cestoval TR-ZH-ZC-Hron. Benadik-Zeliezovce. Hento by bola tak trochu zachadzka a navyse po frekventovanom tahu MT-RK.
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod kaviarista » 23. Jún 2007 19:23

devil, stacilo by, aby hypoteticky turcianska kotlina bola vychodne od BB a by si videl ako by zilinci obratili za F-ko :) . uz by sa regionalnym rozvojom tolko neohanal nikto.

pri vsetkej ucte k TR, je to vyznamom zanedbatelne okresne mestecko na to, aby kvoli nemu zbytocne predlzovali medzinarodnu trasu o 30 km.

vyjadrenie s cumlikom je uplne bezny slovny zvrat.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod kaviarista » 23. Jún 2007 19:28

jurislav,
robis tu zasluznu cinnost, ze sumarizujes a resersujes niektore temy, tak v tom radsej pokracuj dalej, lebo mne sa nechce reagovat na otazky, ktore mi pripadaju naivne
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod rastislav5 » 23. Jún 2007 20:33

kaviarista napísal:rastislav5,
nehnevaj sa, ale mne pripadas ako male decko, ktoremu zobrali cumlik.

kaviarista, mozme mat rozne nazory, ale prosim neznizuj svojimi vyrokmi uroven tohto fora, odradzas tym ludi, co by mohli prispiet niecim novym. Toto forum je pre mnohych zdrojom cennych informacii, ktore su inde nedostupne, tak to nekaz.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Odoslaťod kvalitná dialnica » 23. Jún 2007 20:46

Rastislav5: nechaj ho tak, veď vidíš že je populista....
_________________
Obrázok používateľa
kvalitná dialnica
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 452
Založený: 28. Feb 2007 17:18
Bydlisko: KE,BJ

Odoslaťod kaviarista » 23. Jún 2007 22:10

rastislav5,
uroven tohto fora znizuju niektore nezmysly a prekrucania faktov a nie nejake pejorativnejsie slovne prirovnania
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Milos » 24. Jún 2007 00:56

kaviarista napísal:mirkobb,
ja som tu daval link na tie letecke snimky uz viac ako pred rokom . na rozdiel od teba si myslim, ze preukazuju , ze revuckou dolinou sa da viest rychlocesta defacto bez problemov. (nie nad domami, ale cez lany po lavej strane pri pohlade od L.Osady)
a tunel moze ustit na severnej strane kludne aj za revucami, len bude musiet byt dlhsi.
tunel sa da naplanovat podla potreby uz od 3.5 km az po 9 km, podstata je prekonat V.Sturec, ostatne je otazkou ceny

A ked s Milosom mate genialne riesenia v sufliku, aky zmysel budu mat , ked v tom sufliku ostanu? Ked sa zacne vystavba R3, uz bude neskoro vyskakovat, ze existovali aj lepsie varianty.


Kaviarista, len čo budem mať trocha viac času (teraz mám nabitý víkend aj časť týždňa), opíšem Ti to riešenie v IS, prípadne aj s nejakým jednoduchým zakreslením do mapy, možno to nakoniec predsa dám sem do diskusie. Ale nečakaj nejaký všeliek v podobe lacného geniálneho riešenia ;)
Obrázok používateľa
Milos
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 422
Založený: 15. Feb 2005 16:20

Odoslaťod rastislav5 » 24. Jún 2007 13:26

rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.