hehe, takže pesimistický odhad pesimistu tondiega je 5 rokov.
Tak pri tejto príležitosti si dovolim takú menšiu exkurziu do histórie tohto fóra. Keď som tu otváral tému Donovaly (ešte ako trasovanie R3), každý si len ťukal do hlavy , čo to tu vlastne chcem, že sa púšťame do diskúsií o úsekoch, ktoré prídu na rad najskôr po roku 2025, 2040 a u niektorých dokonca 2050. A dnes je rok 2010 s pesimistickým odhadom výstavby 2015.
Tak čo kluci a kľučky , malo to význam ?
V tom čase som mal pochodené Slovensko krížom-krážom a videl som, že problém Donovalov sa podceňuje.
To, že je dnes diskusia posunutá už do úplne inej roviny , ma teší.
Ešte keby sa tak rozhodlo o variante F, to by už bolo absolútne terno
AD mino ------------- "A o cene v porovnani s usekmi D1 MT-RK sa oficialne nehovori uz vobec..."
Znovu - stačí ako vždy sedliacký rozum. Trasa HP-RK vedie zväčša naprieč horskými masívmi, čiže striedanie estakád s tunelmi. Je dlhšia. Je parametrami náročnejšia.
Čiže výsledok : BB-RK cca polovičné náklady oproti HP-RK (rátané na plný profil na oboch úsekoch)