Moderátor: Moderátori
Xenon napísal:Prečo sa to volá R1 Ružomberok - Juh križovatka D1, keď je to v podstate diaľničný privádzač z Ružomberka na D1? Žeby ďalšie živenie snáh na spojenie RK a BB cez R1?
devil napísal:moze byt, to ale na plny profil nie je....k tej nespolahalivej ceste len tolko je ze zmeny pocasia maju dosah na zjazdnost par dni v zime a co sa tyka havarii, oprav je to ako kdekolvek inde. neviem preco treba pretlacat dopravne vztahy kde im demografia nepraje. dostupnost BB je tak ako v pripade ZA ci NR dolezita pre svoj region aj to mozno menej ako dostupnost regionov na BA a sirokeho okolia. to potom je x dolezitejsich regionalnych prepojeni ako BB-RK. koridory su ina vec, tam je BB-RK alternativa.
A to si trúfam povedať, že denné dopravné vzťahy vzrastú aj medzi Oravou a BB.
Faktom je, že Ružomberok bol za socíku systematicky vysídlovaný politicky. Nieže by tu nebol potenciál.
Maxx787 napísal:devil porovnaj si RK a LM, za komacov bol nejaky typek z LM a tak to 20 rokov tlacili dopredu preto sa postavila D1 okolo LM napr. mam to od profaka. RK bolo utlacane umelo...aj ked vplyvom urbanizacie jasne, ze sli ludia do mesta vsetkym mestam rastol PO.
To predĺženie trasy môže byť tureckým a balkánskym kamionistom , opačným smerom poliakom a estóncom (pobalťanom ) úplne šuma-fuk. Títo tvoria v D.Kubíne hlavnú položku tranzitov a predpokladám, že na tom množstve moc nezmení ani plné dokončenie D3. A tranzit BB-MT v RK netvorí významnú časť a ešte sa zmenší ak sa opraví tankodrom na TR-MT
A pre trasu BB-PP je to úplne ideálne riešenie.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.