Stránka 10 z 10

Re: R1 Slovenská Ľupča - Korytnica

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2020 10:33
od okorec
rastislav5 napísal:Dohodu potrebujeme, aby sa mohla zacat seriozna priprava, vieme, ze na Slovensku trva vela rokov.
Pred dohodou s Madarskom mozme kvoli intenzitam budovat suvisly tah v smere od Polska, s ktorym uz dohoda existuje: Celu D3, Visnove a obchvat Martina, ktore budu potrebne pri akejkolvek dohode s Madarskom. Zrekonstruovana betonka investicie este roky potrebovat nebude a pri dalsich juznejsich usekoch by sme mali pockat na dohodu, ktorym smerom sa vydat. Obchvat Siah, Krupiny a Ruzomberka by na dohodu tiez nemal cakat.

Toto je veľmi presné. Len k tomu doplním, že prechod cez Kremnické vrchy resp. Žiar (pohorie) tiež nie je závislý od dohody s Maďarskom. Je to len na nás, čiže už by niekto mohol definovať na pevno trasu a časový rámec (bez prehnaného optimizmu). A ak príde rozhodnutie, že tento úsek R3 dlhšiu dobu nebude potrebný (rovnako ako Rakovo - H. Štubňa) a nepôjde do výstavby, tak treba začať pracovať na projektoch, ktoré zlepšia parametre súčasnej cesty ako obchvat Turčeka, Kremnických Baní a podobne.

Re: R1 Slovenská Ľupča - Korytnica

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2020 12:37
od milan_KM
Presne tak, rovnaký postup ako sa navrhoval v trase R2 kvôli nízkym intenzitám... Vylepšiť súčasnú jednotku a doprave to bude stačiť ďalších 20r...