devil napísal:v zasade som sa ozval kvoli doslova blbosti od ktorej sa teraz vsemozne snazis odputat pozornost a to ze vraj "ale Martinu sa po dokonceni Visnoveho bude tazsie dychat, lebo momentalne je to zo Ziliny do Budapesti rychlejsie po D1, ale po dokonceni Visnoveho to bude cez Kremnicu"
Opat tvrdis nieco, co nie je pravda. Ze ja sa vsemozne snazim odputat pozornost? Mne vycitas: "tiez tvoje tvrdenia ktore pises ako fakty a nie vzdy sedia". A nevztahuje sa to nahodou prave na toto tvoje tvrdenie?
Ja naopak rad na hroziaci problem upozornim, ale da sa o tom vecne diskutovat s Tebou, ked pises, ze "nemoze byt rec o dvoch obchvatoch okresnych miest" ? Ale opravil si sa, beriem.
devil napísal:tak poprve kolko aut denne jazdi zo ZA alebo aj od kysuc do budapesti.
Cez Zilinu do Budapesti nejazdia len Zilincania a Kysucania, ale aj mnoho vozidiel smerujucich z Polska, ved Svrcinovec/Skalite je a este dlho bude jediny dialnicny hranicny priechod s Polskom, prilahle Sliezske vojvodstvo ma najvacsiu hustotu spomedzi vsetkych vojvodstiev a poctom obyvatelov sa takmer vyrovna celemu Slovensku.
V sucasnosti existuje na ceste z tohto vojvodstva na juh vela spomaleni sposobenych chybajucimi dialnicnymi usekmi ako napr. Wegierska Gorka, Cadca-Svrcinovec ci krizovatka pri Kysuckom Novom Meste/privadzac, ktore by mali byt dokoncene este pred Visnovym a samozrejme samotne Visnove. Zapchy tvoriace sa na tychto bodoch v sucasnosti reguluju a splostuju mnozstvo aut smerujucich z Polska na juh. Ked tieto spomalenia na trase zmiznu, zapchy sa presunu na dalsie uzke miesto, ktorym su semafory v Martine pri obchodnych centrach resp. v centre mesta a tiez semafor v Kostanoch nad Turcom.
Ze je to v sucasnosti zo Ziliny do Budapesti rychlejsie po D1 je fakt. Je to sice viac kilometrov, ale ked je alebo hrozi pod Strecnom zapcha, vodici ju radsej obidu. Nehovorim, ze vsetci, ale ked bude hotove Visnove, nebude mat dovod to obchadzat nikto, lebo to bude aj rychlejsie ako po D1.
Dokoncenie Visnoveho ale sposobi aj to, ze mnohi, ktori teraz musia cestovat vlakmi prave z dovodu neprejazdneho Strecna (napr. dochadzajuci do prace v ZA z MT alebo v MT zo ZA), presadnu do aut a zhorsia situaciu v Martine a okoli. Tak ako vsade, dokonceny usek pritiahne nove vozidla.
No a dokoncenie suvislejsieho useku D3+Visnove tiez pritiahne dopravu z prilahlych koridorov, tak ako sa to deje vsade. Ak uznavas, ze suvisly usek R2 pritiahne viac aut
https://www.dialnice.info/viewtopic.php ... 60#p228660 , tak predpokladam ze uznas ze to bude platit aj o D3+Visnove. Ibaze by to bola z Tvojej strany opat ironia
devil napísal:to hlasovanie nema prakticky ziadnu vahu ked hlasoval zlomok clenov fora. myslim ze tych par ludi v skutocnosti hlasovalo o mojich nazoroch a nie o moderatorovi ale to nie je podstatne lebo nizka ucast na tom hlasovani praveze vyvracia to co pises.
npr. na platne referendum v state potrebujes nadpolovicnu ucast volicov a na jeho vyhlasenie 300k podpisov co je okolo 7% opravnenych volit. tych 69 hlasov je asi 3% z 2091 pouzivatelov a tych 48 hlasov proti mne su asi 2% pouzivatelov. takze tych 70% je klasicke rastislav5 prekrucanie faktov.
Nie je prekrucanie faktov, ze z 2091 pouzivatelov fora cca 800 neprispelo ani raz a cca 300 len raz, takze kto moze od nich ocakavat hlasovanie v ankete? Podobne ako pouzivatelia figuruju viaceri ako napr. kaviarista, kanky ci sezbrzni, ktori toto forum nenavstivili uz mnoho rokov a mozno uz ani neziju, tak kto od nich moze ocakavat hlasovanie? Je preto nerealne ocakavat nadpolovicnu ucast volicov a samozrejme takouto optikou si uplne bezproblemovy moderator. Miesto spochybnovania ankety by si sa ale mal zamysliet nad tym, preco taka anketa vobec vznikla a minimalne nevyzyvat inych, aby zacali u seba, ked ty To nedokazes.