Moderátor: Moderátori
Jonathan napísal:V piatok som si vyskusl R1 od Nitry do Banskej Bystrice. Co ma prekvabilo, bil fakt, ze na celej trase som stretol iba 5 kamionov. V provnani s D1, kde bezne predbieham kolony kamionov, to na mna posobilo trochu zvlastne. Byva toto standardny stav, alebo to bolo nieco vynimocne?
cargobull napísal:poliaci aj madari su zvyknuty ist martin kremnica zvolen sahy to bude tym
V piatok som si vyskusl R1 od Nitry do Banskej Bystrice. Co ma prekvabilo, bil fakt, ze na celej trase som stretol iba 5 kamionov. V provnani s D1, kde bezne predbieham kolony kamionov, to na mna posobilo trochu zvlastne. Byva toto standardny stav, alebo to bolo nieco vynimocne?
Rio13.zm napísal:ale na Levice to maju dlhsie o 7km, co je mala vzdialenost, ale na Kalnu-Sarovce po 1/76 to je dalej o 16km. tam je tranzit povoleny, ale aj mytne poplatky nieco stoja, tak kazdy si zvoli kratsiu a lacnejsiu trasu.
okorec napísal:Myslíte, že niekedy bude na R1 medzi NR a HB normálny signál, že sa bude dať telefonovať?
PK napísal:Black1 nepodcenuj, zober si ake boli odhady pri Pribine. Pritom za prvy rok prevadzky nou preslo 7 milionov aut co je 19178 aut denne, vcera som pocul, ze za 2015 to uz bolo 17 milionov aut. 46575 aut denne.
Odhadovane intenzity pred budovanim boli okolo 8 - 10.000 aut denne.
PK napísal:Black1 nepodcenuj, zober si ake boli odhady pri Pribine. Pritom za prvy rok prevadzky nou preslo 7 milionov aut co je 19178 aut denne, vcera som pocul, ze za 2015 to uz bolo 17 milionov aut. 46575 aut denne.
Odhadovane intenzity pred budovanim boli okolo 8 - 10.000 aut denne.
DrX napísal:K R1, iste je, ze je dostatocne vytazena, aj ked tu pritomni naokolo-blizenci dookola mleli, ze nebude. (A iste tiez je, ze jej postavenie cez PPP bola velka zlodejina, kedze na nu boli eurofondy).
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.