Stránka 2 z 2

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2011 10:34
od Nevedko
No s nejaký hĺbeným tunelom, alebo aspoň s presypanou cestou, sa južne od Ivánky počítalo, takže zrejme o tomto sa bude hovoriť.

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2011 15:33
od Andrej
Tunelovy variant v useku Jarovce-Ivanka bol posudzovany v ramci EIA - jednalo sa o tunel popod Dunaj. Ak sa nemylim, tunelove riesenie bolo zavrhnute - predovsetkym kvôli viac ako 2 nasobnej cene oproti povrchovemu variantu s mostom ponad Dunaj.

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2011 10:56
od Lionheart
viewtopic.php?f=35&t=15665

dnes otvaraju D2 x D4 Stupava juh, podla MDPT ma skratit cestu zo Stupavy do BA o polovicu
pomoze vsak najma autam smerujucim do VW

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2011 08:13
od aquila
Milos napísal:A nebude to tak, že toto :arrow: http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=122&image_id=10181 :arrow:http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=122&image_id=10180 je len budúci kolektor a až toto :arrow:http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=122&image_id=10178 je budúci jazdný pás D4 smer MÚK Stupava a tunel Malé Karpaty? Myslím si, že je to tak - aj nadjazd nad D2 je teda postavený zatiaľ len v polprofile - jazdný pás D4 (teraz slúži pre opačný smer) + druhý most kolektor


tak som sa previezol aj po tom kvazi kusku D4, ale od napojenia pri VW po MUK to nema podla mna ani parametre cesty prvej triedy, az tesne pred MUK s D2 to nadobuda parametre polprofilu dialnice, a navyse sa mi to zda byt dost husekonkova draha ..

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2011 14:14
od Andrej
Cely novy usek ma parametre 1/2 profilu D, okrem napojenia na II/505 a I/2. Preto ti to prislo ako husenkova draha. Vid:
Usek buducej D4 - gallery/image_page.php?album_id=122&image_id=10174
Napojenie - gallery/image_page.php?album_id=122&image_id=10170

Re: Plánovaný most Devínska Nová Ves - Marchegg

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2014 06:52
od janso
Slovensko žiada zrýchliť stavbu novej diaľnice do Viedne
viewtopic.php?f=35&t=19755

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2014 13:21
od bzzi

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2014 13:57
od aquila
rakusani to dost posunuli, lebo sa uz malo zacat buduci rok, ale realne to bude najskor 2016 a to len prvych 14 km zapadnej sekcie s predpokladanym dokoncenim az 2019 ... plus je to odvysle od stavania S1 ..

kym prepojenie na slovensko bude asi ozaj az po 2023, a to je docela realisticky terrmin ak to ozaj bude do 10 rokov odo dneska

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2014 14:08
od pohodak
na druhej strane dovtedy to nejak moc ani horiet nebude, aj ked z cistej pohodlnosti by to nam vyhovovalo aj skor :)

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2014 15:24
od aquila
tak nebude, ale v principe by to bol dost dobry zapad obchvat bratislavy, a do viedne by to bolo tadial blizsie ako cez A4/A6

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2014 07:23
od tr3mp
Celkom škoda, pôvodne sa tuším hovorilo o termíne dokončenia 2016 západnej časti a 2018 až po Slovensko. Obzvlášť z Lamača by to bolo výrazne rýchlejšie. Na východný koniec Viedne podobný čas ako niekde do Vajnor či Biskupíc :)

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2014 22:38
od Qwert
S8 by bola samozrejme fajn, ale oveľa viac než druhú diaľnicu je treba konečne poriadne železničné spojenie s Viedňou. To už ale idem mimo tému.

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2015 08:39
od mirsi
Diaľnica D4, križovatka Devínska Nová Ves II/505 – št. hranica SR/RR
MŽP SR zaslalo záverečné stanovisko k navrhovanej činnosti.
http://www.bratislava.sk/dialnica-d4-kr ... 1=11049947

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2017 00:54
od plš
Niečo o tuneli Karpaty v časopise asb.sk https://www.asb.sk/inzinierske-stavby/t ... el-karpaty

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2017 09:52
od aquila
mna by zaujimalo preco kategoria T8 a nie T7,5..

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2017 14:13
od Yoggy52
Ako to vlastne vyzera na rakuskej strane s pripravou?

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2017 14:45
od aquila
rakusania budu stavat S8 od 2019, teraz tam dokoncuju archeologicky prieskum. buduci rok by sa malo tendrovat a 2019 zacat stavat, pricom dokoncenie prvej casti je do 2021.

dalsia priprava je uz odvysle od nasej snahy, kedze oni prvym usekom poriesia gro svojich problemov.

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2017 15:10
od Yoggy52
Verim, ze sa im to podari. Ake vlastne intenzity su tam ocakavane? Myslim ze na nasej strane to bude do 10K

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2017 15:44
od Lorenc
aquila napísal:mna by zaujimalo preco kategoria T8 a nie T7,5..


Na poloprofil nie? vid dolný únikový východ... :-) Isto full...

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2017 20:52
od aquila
podla oficialnych dokumentov pisu, ze to odlahci 18 tisic anrainerov .. teda dochadzajucim . .

Re: D4 Stupava - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2017 22:09
od compotronix
anrainer-sused -> čiže odľahčí sa ľuďom, ktorý žijú v obciach, cez ktoré vedie stará cesta.