Stránka 1 z 2

D4 Záhorská bystrica - SK/AT hranica

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2007 13:42
od aquila
do galerie som pridal nejake ortofotomapu hranicneho useku a nacrt trasy od hranic po cca marianku

album_page.php?pic_id=2638

album_page.php?pic_id=2639

nejake dalsie podklady su aj tu

http://eia.enviroportal.sk/detail.php?a ... nica-sr-rr

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2007 10:34
od Jurislav
To su dobre navrhy, ktory variant je najpavdepodobnejsi alebo kedy sa rozhodne ktory sa bude stavat?

a este poziadam o pripisanie do zoznamu :wink: diky

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2007 20:37
od Branco
Zaujala ma hustota mimoúrovňových križovatiek - Stupava-juh /Záhorksá Bystrica, Mariánka/, Devínska Nová Ves /Volkswagen/ a D4-D2 severná MÚK. Most cez Moravu bude blízko železničného mosta.

Bolo by fajn pri výstavbe úseku Stupava juh to dotiahnuť až po MÚK pri DNV.

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2007 22:38
od bodrik
Ja by som presadzoval ten cerveny variant. Z juznej strany je pekny vyhlad na most, aj na zeleznicnu estakadu (nasyp) pred nim, skoda by bolo pokazit to betonom.. :)
Aj ked pravda je, ze napr. zlty variant ma podla mna lepsie prepojenie s I/2 (ak je to teda I/2) ..myslim tu prvu MUK v smere od A.

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2007 18:54
od aquila
inak 4k krizovatiek je ozaj vela .. minimalne ta posledna co je aj predmetom vyssie uvedenej ortofotomapy nema vobec vyznam, kedze krizuje v principe uz "polnu" cestu... a kusok dalej je krizovatka s II/505 ..

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2007 18:58
od Jurislav
Na tom sa potichu zhodli poslanci v Blave..."doprajme si, nech sa nám lepšie jazdí, veď to nie za naše peniaze"... :P

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2007 19:21
od aquila
ti si mozu dopriat co chcu .. oni o tom moc nerozhoduju.. vid nepostavena MUK saratovska / privadzac D2 lamac/DNV, a zatrolejovanie mlynskej doliny ... veci co boli povodne sucastou uz schvaleneho projektu

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2008 22:33
od Lermik
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3550 - MÚK Jarovce, letecký snímek :)

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2008 13:13
od Lionheart
Verejná súťaž.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národná diaľničná spoločnosť, a. s.

ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1.
Opis
II.1.1.
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Štúdia realizovateľnosti a účelnosti pre ťah D4 Bratislava Jarovce - Ivanka sever - Stupava juh - št. hr. SR/RR
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb

II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 6 000 000 SKK
II.2.2.
Opcie
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Ukončenie: 30. 6. 2009

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2010 12:28
od Ike
Pridávam svoj návrh zvislého dopravného značenia na križovatke Stupava - juh po finalizácii celej D4, D1 a R7. V návrhu som sa nedržal vyhlášky 9/2009 a jedná sa v podstate o experiment a úpravu značenia tak, aby bolo jednoznačné, čitateľné a generalizované v internacionálnom kontexte.
stupava_ja.pdf

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2010 18:00
od slafko1
Pekne , prehladne , zrozumitelne :wink:

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 30. Aug 2010 13:21
od Tomas PO
A pri tomto sa utvrdzujem, ze D4 by mala byt znacena ako D0. Slovu 'ringroad' nebude rozumiet ani madar, ani rakusak a dokonca ani slovak.. D4 posobi ako ina cesta, resp. ako cesta, ktora niekam vedie, kiezto D0 znaci obchvat. Malo by to za efekt aj tebou spominanu internacionalizaciu.

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 31. Aug 2010 15:25
od rl
slafko1 napísal:Pekne , prehladne , zrozumitelne :wink:

na môj vkus príliš veľa údajov. Evokuje to vo mne talianske DZ.

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2010 13:25
od Ike
Tomas PO napísal:A pri tomto sa utvrdzujem, ze D4 by mala byt znacena ako D0. Slovu 'ringroad' nebude rozumiet ani madar, ani rakusak a dokonca ani slovak.. D4 posobi ako ina cesta, resp. ako cesta, ktora niekam vedie, kiezto D0 znaci obchvat. Malo by to za efekt aj tebou spominanu internacionalizaciu.


PRESNE nad tymto som rozmýšľal, keď som to robil... Analogicky s maďarským M0. Možno by stačilo to označil iba nulkou.
Ringroad majú zaužívané v Grécku, tu bola čerpaná inšpirácia

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2010 20:52
od Ike
Inak je tu okrem mňa niekto, kto si myslí, že tunel Malé Karpaty je megalománia? Vítam ten variant, ale za cenu 10km tunela sa dá predsa postaviť aj nejaká rozumnejšia diaľničná stavba na Slovensku. Nebolo by lacnejšie predĺžiť R1 od Trnavy cez Senicu po Kúty a následne križovať s D2? Zatiaľ?

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2010 22:12
od Andrej
Ja si to nemyslim. V Europe je vela miest podobnej velkosti, ktore maju cca 10 km dialnicny tunel na dialnicnom obchvate. Dalej, Male Karpaty maju dobre podmienky na razenie, z coho vyplyva nizsia cena, je dost mozne, ze 10 km tunela MK bude stat menej ako 7,4 km tunela Visnove. Navyse bude velmi vyuzivany.
Treba stavat useky, ktore su potrebne a nie ktore su lacne.

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2010 22:23
od dragon
No ved prave to ze "bude velmi vyuzivany" nie je tak iste...

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2010 22:40
od Andrej
Ano, keby sa postavil samotny usek s tunelom, vyuzivany by prilis nebol. Lenze treba si uvedomit zopar faktov:

- Priprava a vystavba tunela potrvaju este minimalne 10 rokov. Vtedy uz bude uplne ina premavka ako dnes. Staci si uvedomit rozdiel medzi r. 2000 a 2010. Uz sucasny obchvat je pretazeny
- bude hotovy aj zvysok D4, ktory nan privedie velku cast tranzitu ale aj miestnej dopravy
- po dobudovani S8 do Viedne to bude obrovska skratka smerom z celej SR (podotykam, ze na A6 v Rakusku rastu intenzity velmi rychlo)
- takisto bude hojne vyuzivany aj dopravou medzi mestskymi castami

Aj o Sitine sa predpokladalo, ze tam bude cca 20 000 voz./den a realita je vyse dvojnasobok. Este aby sme neboli prekvapeni, ze aj tato cast D4 bude v buducnosti samofinancovatelna.

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2010 00:26
od ELZ
Andrej napísal:- takisto bude hojne vyuzivany aj dopravou medzi mestskymi castami


No ... v dlhodobejsom dopravnom vyhlade by mal ist cez MK este minimalne 1 tunel mestskeho/lokalneho vyznamu - zhruba v osi Galvaniho - Bojnicka - Pekna cesta - Lamac. Tento tunel by som skor videl na dopravu medzi mestskymi castami.

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2010 08:20
od aquila
tunel po karpatami az taky problem neni .. myslim, ze bude nadmieru stacit aj dost pomoze mestu, ked urobia aspon severnu tangentu .. ale to sme OT

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2010 23:22
od LubosG
Andrej napísal:Ja si to nemyslim. V Europe je vela miest podobnej velkosti, ktore maju cca 10 km dialnicny tunel na dialnicnom obchvate. Dalej, Male Karpaty maju dobre podmienky na razenie, z coho vyplyva nizsia cena, je dost mozne, ze 10 km tunela MK bude stat menej ako 7,4 km tunela Visnove. Navyse bude velmi vyuzivany.
Treba stavat useky, ktore su potrebne a nie ktore su lacne.


Praha je takým príkladom, kde dokončujú južný okruh ak sa nemýlim, aby tranzit od Brna smer Plzeň a možno aj smer Ruzyňe a západ CZ nechodil cez mesto a tiež sú tam 2 tunely a rovnako najväčší most v CR. V podstate chcem povedať že Bratislava určite potrebuje svoj "ringroad", teda nejaký ten kompletný obchvat a to už možno ani nie tak v ďalekej budúcnosti, do tých 10 rokov by sa to malo postaviť. BA je predsa hlavné a najväčšie mesto krajiny, leží navyše v blízkosti hneď troch štátov (no CZ je predsa len troška ďalej).

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2011 18:27
od pristy27
Dnes som po dlhsej dobe isiel po D2 a vsimol som si ze krizovatka D2 - D4 nie je budovana ako plne symetricka, chyba zjazd z D4 od Stupavy smerom na Kuty a taktiez zjazd od Bratislavy z D2 smerom na VW. Uznavam, ze kym D4 nie je dobudovana na oba smery nie je tato cast krizovatky potrebna, ale zase ked uz sa to budujue v oboch profiloch tak uz sa mohlo budovat aj toto. To sa budu potom stroje vracat a znova budu obmedzenia ako na D2 a D4?

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2011 09:19
od tr3mp
Prezentácia a konzultácia tunelového variantu diaľnice D4, úsek Jarovce – Ivanka sever

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava v súlade s § 63 zákona NR SR č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie si Vás dovoľuje pozvať v spolupráci s navrhovateľom Národnou diaľničnou spoločnosťou a.s., Mlynské nivy 45, Bratislava na „Prezentáciu a konzultáciu tunelového variantu diaľnice D4, úsek Jarovce – Ivanka sever“, ktoré sa uskutoční dňa 9.5.2011 (pondelok) od 16.00 hod. v budove Magistrátu hl. m. SR Bratislavy, Primaciálne nám. č.1, v miestnosti č.107 (na prvom poschodí Primaciálneho paláca).

http://www.bratislava.sk/vismo/dokument ... 6&p1=51337

Viete niekto, o čo ide?

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2011 09:41
od mel
tr3mp ... no najskor o preklep ide podla mna ...

Re: D4 SK/AT hranica - D2

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2011 10:24
od aquila
tak aj na tomto useku su planovane tunely ..