Stránka 38 z 39

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2015 10:34
od mel
tak uz zuzujeme: rusovce - ivanka iba 2+2 bez rezervy podla vsetkeho ... plus dalsie "pekne" zaujimavosti v clanku z aktualneho trendu: viewtopic.php?f=35&t=20951

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2015 10:37
od aquila
uz som to pisal inde, dufam, ze v ramci toho setrenia vypadne aj MUK cierna voda ..

v principe to bude uz len 2+2, vratane mosta na dunaj, a jedine kde to bude skapacitnenne bude medzi krizovatkami ivanka zapad - ivanka sever .. a to len kolektormi .. cize statny odrb .. najma R7 by sa mala vyhodit z PPP a riesit samostatne .. ak by sa riesila R7 tak moze ist aj cez eurofondy ..

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2015 11:11
od Peterman
ako som čítal, tak to dobre domrvili, usekali šírky (pruhy) - zas tajne bez účasti verejnosti; ponukové ceny výrazne klesnú ("pre ľudí!"), ale v skutočnosti sa nabalia ešte viac, pretože im náklady klasnú oveľa výraznejšie

"""štátny tajomník je známy percentami...."""

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2015 11:29
od juancarlos
aquila napísal:uz som to pisal inde, dufam, ze v ramci toho setrenia vypadne aj MUK cierna voda ..

v principe to bude uz len 2+2, vratane mosta na dunaj, a jedine kde to bude skapacitnenne bude medzi krizovatkami ivanka zapad - ivanka sever .. a to len kolektormi .. cize statny odrb .. najma R7 by sa mala vyhodit z PPP a riesit samostatne .. ak by sa riesila R7 tak moze ist aj cez eurofondy ..

Z akých eurofondov by sa mohla financovať výstavby R7, keď na ministerstve plačú že peniaze sú už vyčerpané resp. sú na iné projekty?

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2015 11:38
od zoom
Je tu ďalšie programové 2014-2020, pričom tento rok sa dočerpávali z 2007-2013. Ten plač mal byť naznačiť kvazi úspech, keďže je SR na chvoste v ich čerpaní.

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2015 11:45
od juancarlos
Ale vyčerpané resp. zazmluvnené prachy o ktorých som písal sú už z programového obdobia 2014-2020, nie z 2007-2013. Tie už sú dávno v ťahu. Však už teraz nemajú z čoho financovať úsek Turany-Hubová prípadne nerozostavané úseky D3. Preto som sa pýtal, že z akých eurofondov príp. z akého operačného programu by sa dala financovať R7 pri Bratislave.

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2015 11:48
od mel
aquila napísal:uz som to pisal inde, dufam, ze v ramci toho setrenia vypadne aj MUK cierna voda ..

..


dream on ... naco by im bol sestpruh ivanka - CV inak?

inak je to pekna blbost, ze kusok pojde 2+2+2+2 a potom to pojde 3+3 ... tiez par sto metrov. uplna kravina

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2015 11:51
od mjk
Ešte by mali vyhodiť obchvat Mostu pri Bratislave. Malo by sa to urobiť spolu s predľžením Galvaniho okolo letiska a čističky. Z včera zverejneného dokumentu EBRD environmental and social impact assessment (linku som pridal do vlákna PPP na D4 a R7) vyplýva, že keďže obchvat rozdelili na 2 časti, každú kratšiu ako 5 km, nemusela sa robiť EIA (dobrá finta). Pýtam sa, kto presadil vloženie tochto obchvatu do PPP?

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2015 11:55
od juancarlos
Aj keby všetko urobili na 2+2 na moste by som rozhodne nešetril a urobil ho na 3+3. Aby to o pár rokov nedopadlo ako s Prístavným mostom. Lebo potom, keď sa nebude dať rozšíriť, sa určite nájde nejaký "minister" ktorý bude tvrdiť, že máme málo odvážnych inžinierov, ako to bolo pred časom.

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2015 12:06
od Andrej
Odhadovane intenzity mino useku R7 Prievoz-Ketelec ani zdaleka nedosahuju cisla, ktore su na dnesnej D1, takze v zuzeni na 2+2 nevidim problem, prave naopak. Celkovo ma projekt mnozstvo parametrov, ktorych luxus zbytocne vyrazne predrazuje celu stavbu.

Teraz v case relativne rychleho znizovania deficitu a rekordne nizkych urokovych sadzieb je nezmysel stavat cely projekt cez PPP. Kvalitnym tendrom a optimalitaciou projektu by sa stavebne naklady dali stlacit aj hlbsie pod 1 mld. €, co by pri 4 rocnej vystavbe kladlo naroky na st.rozpocet cca 200 mil. € rocne. Rast HDP moze v tomto pripade priniest podstatne vacsi uzitok ako dalsie znizovanie deficitu.

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2015 23:38
od aquila
R7 pomoze odlahcit ruzinov a podunajske ale zahlti bajkalsku a pristavnu.. a R7 ma zmysel aj bez D4....

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2015 06:07
od Kanky
To by si vodici velmi rychlo prepocitali, keby bolo nieco zahltene a v takom pripade by sa vratili na 63ku cez Biskupice, tak ci onak znacna cast vozidiel smeruje z tohto smeru na Galvaniho

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2015 06:39
od Krampus
Ja som bol vzdy zasadne proti D4, ale jeden argument zo strany Fresa, za jej vybudovanie, ma prinutil nad tym trochu inak premyslat. na vychod od BA su 2 automobilky, co chvila asi 3. Ak by sa stalo nieco na pristavnom moste (oprava vacsieho rozsahu, nehoda,...) tak BA skolabuje a tieto, a nielen tieto, ale aj ine vyznamne podniky, ktore vyvazaju na zapad a pocitaju vsetko v sekundach su jednoducho odrezane.

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2015 21:57
od MarosJan
Vyrobky z automobiliek by mali ist po zeleznici. Je to tak nielen rychlejsie, ale aj lacnejsie.

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2015 04:07
od ELZ
hej, hlavne teraz Jaguar, kvoli ktoremu sa planuje zrusit kus zeleznice bez nahrady :-)

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2015 12:29
od zoom
^^hrušky s jablkami, elz. Určite by sa to prevážalo tebou spomínanou trasou.

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2015 09:46
od pohodak
chlapci ale problem nie je s odvozom vyrobenych aut ale s JIT dodavkami dielov...ale aj tak je ten argument podla mna zvlastny, nemyslim si ze tych dodavatelov co su za Dunajom je zas az tak vela

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2015 18:17
od MarosJan
Povedzem ze Freso myslel dodavatelov za Dunajom. Povedzme, ze je v prospech nasej ekonomiky im ulahcit pristup k automobilkam. Ako jazdia doteraz? Cez D1 a usek v ramci BA maju bez myta. Ako budu jazdit ked bude obchvat? Ci pojdu po D4 alebo D1, urcite budu platit myto. D1 bude musiet byt na beton spoplatena aj cez mesto ked pride obchvat. Takze neviem ci D4 vyjde v konecnom dosledku pre dodavatelov automobiliek za Dunajom lacnejsie.

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2015 19:33
od plš
gallery/image_page.php?album_id=160&image_id=31889 Jaro to vyzerá ako podľa detského vtipu za socializmu: stretol sa Brežnev, Regan a Husák...
Dnešný praktik povie, že to je vrecová umelá sieťovina typu tej, čo v supermarkete kúpiš zemiaky, či cibuľu. Drží pôdu na mieste /proti dažďu vetru, tráva ju prerastie a po 2-3 rokoch na základe slnečného žiarenia a vlhkosti sa rozpadne. Stači popichať do nej v dostatočnom rastri drôty tvaru "J" a neuletí ani s víchricou. Ako záhradkárske agrofólie /viď. prísne hranatý tvar plochy/...

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2015 16:10
od aquila
temu som docasne zavrel, aby sa nediskutovalo na dvoch frontoch, financu cast PPP diskutujme

viewtopic.php?f=22&t=10853

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Máj 2021 22:42
od traverza42
neviem či ste si všimli ale satelitné mapy od googlu boli včera aktualizované na tejto trase, hlavne cez most ponad Dunaj: https://www.google.ca/maps/@48.0881877, ... a=!3m1!1e3

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Máj 2021 23:28
od michalsum4
akurat minuly tyzden som to kukal, ze tam su dost stare zabery :D

inak kolko ma vlastne meskat ten usek ?

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2021 06:44
od pohodak
tvaria sa, ze v lete to chcu cele otvorit, uvidime

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2021 10:00
od cargobull
traverza42 napísal:neviem či ste si všimli ale satelitné mapy od googlu boli včera aktualizované na tejto trase, hlavne cez most ponad Dunaj: https://www.google.ca/maps/@48.0881877, ... a=!3m1!1e3

datum snimky je 27.3.2021

Re: D4 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2021 10:47
od sendvo
skoda ze okolo letiska nie su lepsie snimky