Stránka 28 z 33

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2008 16:19
od joe1024
Vedel by mi niekto miestny, kto tadial denne chodi, v strucnosti zreferovat, co ten 1.5km realne pomoze ? Teda, ci ten jeden kilometer prinesie nejake zasadne odbremenenie dopravy z ineho useku ?

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2008 16:42
od Thomas
To není jen 1,5 km, to je součást úseku o délce 6,8 km (který už odklonil doparvu z I/18 ) a už funguje v 1/2 profilu a je v předčasném užívání, ale stále se taky dokončuje (těch 6,8je jedna stavba). Přinese to stejné co dostavba úseku např. Važec - Mengusovce, nebo jakákoli jiná dostavba na plný profil.

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2008 16:45
od Thomas
ten smajlík je tam omylem má tam být I/18 a ukončená závorka. Aspoň jsem se ho naučil psát 8)

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2008 17:47
od aquila
hlavne to bude mat zmysel, ked bude dostavany privadzac ..

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2008 19:04
od mirkobb
O otváranom úseku v aktuálnej tlači.

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2008 19:23
od E_o_B
uz sa jazdi a zajtra mozno pride aj kuzelnik, pardon myslim samotneho pana "najvyssieho"

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 08:19
od joe1024
Ale tych predoslych 5 km sa uz predsa pouzivalo, ci nie ? Nie je nahodou sucastou tych 1.5km aj nejaka MUK, ktora dany usek spristupnila aj z ineho smeru/casti mesta ?
Proste, aku ma pre vodica tento usek pridanu hodnotu - je to len 1.5km navyse, alebo je tam aj nejaka ina uzitkova hodnota (povedzme, ze doteraz nemalo (hypoteticky) zmysel pouzivat tych 5 km, lebo chybal ten 1 km a nasledno mozno bolo potrebne pouzit nejaku inu cestu). Nesiel som tadial rok, takze si fakt nespominam, ako to tam vyzera - preto sa pytam miestnych, co tadial chodia denne a budu mi teda vediet popisat tu pridanu hodnotu toho 1.5km useku.

Pisalo sa nieco o polprofile. Ten cely 6.8km usek je dnes stale iba v polprofile ?

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 08:35
od sergej
Cely usek je v plnom profile, dovcera bolo 1,5 km z neho v polovicnom.

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 08:45
od Andrej
Pre lepsiu ilustraciu si pozri mapku
http://www.highways.sk/highways/img/HP- ... ov_map.gif
JG ju este nestihol zaktualizovat. V polprofile bol len zaver useku mimo MUK, kedze sa este stale pracovalo na lavej casti estakady Hricovsky kanal o dlzke cca 1500 m s vyskou 20-40 m.
Inac, teraz je pod estakadou teren uz velmi pekne upraveny :)

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 09:08
od Milos
V podstate pre motoristov tých posledných 1500 metrov znamenalo asi toľko, ako keď opravujú jeden dvojpruh a doprava je presmerovaná do druhého dvojpruhu. Teraz je to uz tip-top :)
Privádzaču už tiež nechýba nejako veľa, prechádzal som tadiaľ pred týždňom. Tipujem to na koniec leta

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 09:32
od joe1024
Ak dobre pozeram na tu mapku (nie som si celkom isty), tak teraz ten usek sa napaja na I/18ku, tak ?
Kedy sa odhaduje pokracovanie tohto useku a ako sa vlastne vola ?

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 09:38
od Andrej
V podstate sa to teraz napaja na rozostavany privadzac Zilina-Strazov v trase I/18.
Usek dialnice bude pokracovat smerom na Kysucke Nove Mesto.
V skutocnosti je usek rozdeleny na 2 poduseky -> Hricovske Podhradie - Zilina-Strazov a Zilina-Strazov - Brodno, z ktorych je v prevadzke len prvy uvedeny. Druhy sa bude stavat najskor o 4-5 rokov, pravdepodobnejsie este neskor.

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 09:50
od joe1024
Pardon, nevyjadril som sa jasne, mal som na mysli, ze kedy sa bude stavat nadvazny usek D1ky. Podla highways.sk by mal byt nadvaznym usekom (ak si to dobre z tych vysekov tej mini-mapky domyslam), usek D1 Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka a potom D1 Lietavská Lúčka - Višňové. Aky je tam momentalne casovy horizont ? Bude to do r.2014 (hoc bez tunela) ?
Plus, je vobec mozne tie predosle useky sprejazdnit, kym Visnove nebude stat ? To by sa asi zase muselo napajat pred tunelom na I/18ku, vsak ? A to je zrejme sci-fi.

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 09:53
od pohodak
kedze HP-DS je v PPP tak to vidim na zaciatok vystavby v roku 2015 :roll:

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 10:07
od aquila
2 pohodak: ty optimista :D

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 10:12
od joe1024
Boze, nestraste. To by potom nebolo ani do r.2020. Som sice pesimista, ale toto by uz bolo prilis.

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 10:31
od sergej
joe1024 napísal:Podla highways.sk by mal byt nadvaznym usekom (ak si to dobre z tych vysekov tej mini-mapky domyslam), usek D1 Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka a potom D1 Lietavská Lúčka - Višňové. Aky je tam momentalne casovy horizont ? Bude to do r.2014 (hoc bez tunela) ?

Oba sa dajú otvoriť samostatne (musia ale mať dokončené tunely).

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2008 11:23
od joe1024
taky maly detail - "musia mat dokoncene tunely" :lol:

OK, takze hadam 2020 :twisted:

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2008 13:12
od carlos
teoreticky by sa dal otvorit usek HP-Visnove aj bez tunela Visnove, ale to by trebalo postavit vychodny obchvat ZA (vid MAPA). Zilina by sa tak zbavila tranzitu Z-V, ale zas od strecna po dubnu skalu, by to bolo dost stresujuce :)

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2008 23:13
od LubosG
Len tak ma napadlo, čo budú robiť chlapci z Doprastavu teraz, keď dokončili tento úsek? Dajú si dovolenku? Lebo na Slovensku už nie je čo momentálne stavať, asi to aj chvíľku potrvá, kým sa čosi nové začne, možno niekde za našimi hranicami, kde sú diaľnice NAOZAJ PRIORITOU.

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 08:53
od Andrej
Viem, ze cast ludi odisla do zahranicia, cast sa zrejme presunie na rekonstrukciu zel. trate NM-TN. A ktovie, kto este vyhra tender na I. usek cez PB a II. usek ZC-SP.
Navyse, konstrukt ti to asi potvrdi - stavbari obvykle nie su cely zivot v 1 firme, ale prebehuju medzi tymi, ktore maju prave zakazky. A okrem dialnic je v SR rozostavanych dost vela developerskych projektov, takze najst si pracu nie je pre nich nudza :)

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 10:15
od LubosG
Stavbárskej práce na Slovensku je v poslednom období naozaj dosť - viď stavebný boom v BA či iných mestách alebo strediskách cestovného ruchu - J&T a podobné finančné skupiny míňajú dosť svojich peňazí, škoda, že sa neangažujú i pri výstavbe diaľnic, možno by sme sa dočkali rýchlej výstavby diaľnic i splnených a nie nekonečných termínov. Je škoda že sa ten stavebný boom netýka v súčasnosti aj našich diaľnic.

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 11:15
od expwy
Chýbajú ľudia, je nedostatok robotníkov, nemá kto robiť. Dôkaz o tom bolo vidno na poslednom kontrolnom dni úseku Mengusovce - Jánovce kde časť stavia IS KE. IS KE stavajú aj úsek Važec - Mengusovce. Pracovníci IS KE makali na úseku Mengusovce - Jánovce a bol plánovaný kontrolný deň v Poprade tak všetku pracovnú silu presmerovali na Mengusovce - Jánovce. Lenže kompetentní sa rozhodli skontrolovať aj Važec - Mengusovce, a išli sa tam pozrieť a na tej stavbe nebolo ani nohy. Keď sa pýtali, že ako to je možné, tak všetká pracovná sila bola nasadená na úsek Važec - Mengusovce kde bol plánovaný kontrolný deň.

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 12:17
od LubosG
Zaujímave :roll: :roll:

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 12:26
od Milos
MH napísal:Chýbajú ľudia, je nedostatok robotníkov, nemá kto robiť. Dôkaz o tom bolo vidno na poslednom kontrolnom dni úseku Mengusovce - Jánovce kde časť stavia IS KE. IS KE stavajú aj úsek Važec - Mengusovce. Pracovníci IS KE makali na úseku Mengusovce - Jánovce a bol plánovaný kontrolný deň v Poprade tak všetku pracovnú silu presmerovali na Mengusovce - Jánovce. Lenže kompetentní sa rozhodli skontrolovať aj Važec - Mengusovce, a išli sa tam pozrieť a na tej stavbe nebolo ani nohy. Keď sa pýtali, že ako to je možné, tak všetká pracovná sila bola nasadená na úsek Važec - Mengusovce kde bol plánovaný kontrolný deň.


"Škandalózne odhalenie 2" :wink: