Stránka 4 z 71

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2009 20:15
od Vlados
Mali počkať či sa uzatvoria všetky PPPčka. Ak zlyhá PPP1 alebo/a PPP3, tak by mali presunúť financie na Čebrať, Prešov alebo Ovčiarsko. D1 je na tom podstatne horšie ako D3 a to neporovnávam, že súbežne s týmto plánovaným úsekom je vynikajúca štvorprúdka :!:

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2009 20:29
od mauutinko
Vlados napísal:Mali počkať či sa uzatvoria všetky PPPčka. Ak zlyhá PPP1 alebo/a PPP3, tak by mali presunúť financie na Čebrať, Prešov alebo Ovčiarsko. D1 je na tom podstatne horšie ako D3 a to neporovnávam, že súbežne s týmto plánovaným úsekom je vynikajúca štvorprúdka :!:

to je pravda ze D1 je na tom horsie niektore useky hlaven popod strecno! len dokedy by sme cakali bo na slovensku nic ine nerobime!a mozeme byt len radi ze sa nieco stavia! a k tej vynikajucej stvorprudovke ti poviem len jedno ze naco ti je ked v piatkovich kolonach na nej cakam kvoli KO v radoli!a mozno tvori jednu petinu so spominaneho useku!

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2009 20:37
od Vlados
mauutinko napísal:
Vlados napísal:Mali počkať či sa uzatvoria všetky PPPčka. Ak zlyhá PPP1 alebo/a PPP3, tak by mali presunúť financie na Čebrať, Prešov alebo Ovčiarsko. D1 je na tom podstatne horšie ako D3 a to neporovnávam, že súbežne s týmto plánovaným úsekom je vynikajúca štvorprúdka :!:

to je pravda ze D1 je na tom horsie niektore useky hlaven popod strecno! len dokedy by sme cakali bo na slovensku nic ine nerobime!a mozeme byt len radi ze sa nieco stavia! a k tej vynikajucej stvorprudovke ti poviem len jedno ze naco ti je ked v piatkovich kolonach na nej cakam kvoli KO v radoli!a mozno tvori jednu petinu so spominaneho useku!


Chceš povedať, že prejazd napr. Prešovom je rýchlejší keď som ho spomenul? (chcel som ho nahradiť iným tunelovým úsekom, keď už máme tunelovať).

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2009 20:46
od mauutinko
ved ale ja nespominam cast strazov brodno ktoreho sucast je tunel ze je dvolezita ale usek brodno knm!a na tomto useku neni nahradna komunikacia ked sa neco stane stoji sa v kolonach !a v presove po dobudovany nabreznej komunikacie bude lepsia obchadzkova trasa!ked uz nie dialnica!

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2009 21:21
od ok233
ale kyko je tu caw martin

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2009 22:14
od joe1024
Tak sa tu o tom PO tuneli vyjadrujete, ako keby mal stat pred r.2020 :roll: Ta D3ka vtedy ale bude stat davno ...

OdoslaťOdoslané: 21. Jún 2009 06:17
od i15
aquila napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12063

oni to s tymto nezmyselnym usekom fakt myslia vazne .. :roll:


do roku 2015 budu rubat stromy :)

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2009 13:43
od dusans
Milos napísal:Áno, toto som mal na mysli. Takže ktovie, ako to bude s tým štvorpruhom na I/11.. To by bolo treba poznať jeho stavebné parametre, hlavne čo sa týka kvality podložia. Nevie niekto, kedy bol tento štvorpruh postavený?

Bol postavený asi v 80. rokoch.

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2009 16:24
od i15
nemoze sa ten stvorpruh potiahnut az po Kysucke nove mesto a v mieste toho kruhoveho objazdu postavit MUK? nebolo by to lacnejsie? Usek D3 Brodno-KNM je priserne drahy

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2009 18:58
od dusans
i15 napísal:nemoze sa ten stvorpruh potiahnut az po Kysucke nove mesto a v mieste toho kruhoveho objazdu postavit MUK? nebolo by to lacnejsie? Usek D3 Brodno-KNM je priserne drahy

Je tam niekoľko problémových bodov a to, že nie je k dispozícii iná cesta, ktorá by slúžila ako obslužná komunikácia, príp. obchádzková trasa, musela by sa vybudovať. Ďalej cesta prechádza obcou Radoľa a na vybudovanie MUK je tam pomerne málo priestoru a navheje pri zastavanom území. Okrem toho navrhovaná križovatka KMN-juh je výhodná pre mesto KNM, pretože sa plánuje spojenie s priemyselnou zónou, teda odľahčenie dopravy v samotnom meste.

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2009 05:07
od i15
Niektore casti R1 a kosicke privadzace sa postavili bez normalnej paralelnej cesty, ale dolezite je, ze tieto RC uz roky sluzia svojmu ucelu, na rozdiel od D3. Tu sa postavil nejaky kruhovy objazd, na ktory vsetci nadavaju a ako jedine riesenie sa vidi dialnicny usek za 10+ mld Sk... to nonsens.

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2009 09:12
od aquila
presne .. neviem preco by malo byt vsade paralerny usek prvej triedy .. to nemaju ani v takom rakusku ...

krasny priklad je S3, ktora zacina pri viedni ako 3+3, ale dalej je z nej len 2+1 a potom 1+1 a nemas ziadnu paralernu cestu, len sa prestavava povodna spolkova cesta (nieco ako nase cesty prvej triedy) .. a takych prikladov je nielen v rakusku vela ..

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2009 19:55
od dusans
i15 napísal:Niektore casti R1 a kosicke privadzace sa postavili bez normalnej paralelnej cesty, ale dolezite je, ze tieto RC uz roky sluzia svojmu ucelu, na rozdiel od D3. Tu sa postavil nejaky kruhovy objazd, na ktory vsetci nadavaju a ako jedine riesenie sa vidi dialnicny usek za 10+ mld Sk... to nonsens.

Lenže vybudovať na tom mieste MUK by bolo obtiažne, museli by sa hlavne zbúrať rodinné domy a niektoré objekty v Radoli okolo kruhového objazdu. Z toho vyplýva vyvlastnenie a podobné ťahanice s pozemkami a odškodnením. Ďalej by boli nutné nadjazdy alebo podjazdy pre chodcov, keďže cesta vedie priamo zastavaným územím obce Radoľa. Čo sa týka obchádzky, tak v prípade dopravnej nehody v úseku Brodno - KNM až po obec Kysucký Lieskovec nastáva kolaps, pretože iná cesta, ktorá by odklonila dopravu tu jednoducho nie je. Nepočítam cestu cez obec Vranie, tá je v určitom úseku široká asi na 1 jazdný pruh a aj v iných úsekoch je veľmi úzka. Než to diaľnica podľa toho, ako sa plánuje by išla cez nezastavané územie, takže by si nevyžadovala zbúranie jediného rodinného domu.

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2009 19:51
od Dialniciar
Ja to vidím inak. Konečne sa tu začne realizovať to, čo malo byť dávno hotové. Európsky koridor a poľské napojenie sa na diaľničnú sieť na sever od nás. Už je aj neskoro na realizáciu, lebo už o rok bude D1 súvisle pri Žiline a odtiaľ je len kúsok k hraniciam s PL. Ja naopak vidím pozitívny ohlas na poľskej aj českej strane. A oceňujem aj plánované zapojenie eurofondov až na úroveň 75% pri jednom úseku na D3, ktorého cena je cez 10 mld. SKK. Plánuje sa aj dostavba obchvatu Čadce aj dostavba existujúceho úseku s tunelom Horelica na plný profil do r. 2015. Aspoň čosi, ešte keď sa dostavia Skalité, pôjde to lepšie. Kým sa dostavia celá D3, počkáme si aj 10 rokov ...

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2009 12:47
od Lionheart
Ja by som iba v tejto diskusii pridal aj malu poznamku, ze napr ČR kvoli krize prechadza na niektorych usekoch z parametrov D na R (bola o tom reportaz tento tyzden na Markize) ... to by sa kludne mohlo urobit aj na D3...

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2009 12:49
od mato3333
no nemohlo pretoze sa to uz urobilo,dialnicne parametre budu len po KNM

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2009 13:53
od zoom
mato3333 napísal:no nemohlo pretoze sa to uz urobilo,dialnicne parametre budu len po KNM
Ale obchvat CA je robený s parametrami pre D, či?

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2009 14:36
od sergej
Len pripomeniem, ze D3 sa projektuje na navrhovu rychlost 80 km/h...

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2009 20:21
od Dialniciar
zoom napísal:
mato3333 napísal:no nemohlo pretoze sa to uz urobilo,dialnicne parametre budu len po KNM
Ale obchvat CA je robený s parametrami pre D, či?
Ano - D 24,5

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2009 21:00
od devil
Len pripomeniem, ze D3 sa projektuje na navrhovu rychlost 80 km/h...


a aka bude mpr ?

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 11:22
od mauutinko
dusans napísal:
i15 napísal:nemoze sa ten stvorpruh potiahnut az po Kysucke nove mesto a v mieste toho kruhoveho objazdu postavit MUK? nebolo by to lacnejsie? Usek D3 Brodno-KNM je priserne drahy

Je tam niekoľko problémových bodov a to, že nie je k dispozícii iná cesta, ktorá by slúžila ako obslužná komunikácia, príp. obchádzková trasa, musela by sa vybudovať. Ďalej cesta prechádza obcou Radoľa a na vybudovanie MUK je tam pomerne málo priestoru a navheje pri zastavanom území. Okrem toho navrhovaná križovatka KMN-juh je výhodná pre mesto KNM, pretože sa plánuje spojenie s priemyselnou zónou, teda odľahčenie dopravy v samotnom meste.
suhlasim s dusansom a chcm len dodat e ekby sa to malo potiahnut ako stvorprudova komunikacia tak by sa urcite musel i robit dalsie dve MKU pri oskerde a za dalsie mku v radoli by si vyziadala vela yvvlasnovanaia a burania rodinnych domov + nehovoriac ze na tomto celom useku by sa museli postavit protihlukove bariery a dalsim a hlavnym dovodom je ze chyba paralerna cesta !takze je len otazkou penazi a priorit co sa bude stavat !a vzisla s toho dialnica ako europsky koridor!

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 13:12
od i15
Medzi Radolou a riekou Kysuca ma byt hlbeny tunel : http://www.highways.sk/highways/Brodno-KNM.html "Hlbeny tunel" znamena, ze vsetko nad nim sa najprv zbura a vykope a az potom sa to zakryje... len to bude drahsie, ako stavba jednej MUK na I/11. Inac v Oskerde som sice este nebol, ale asi to nie je take vyznamne sidlo, aby potrebovalo 2 MUK.

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 19:17
od Branco
devil napísal:
Len pripomeniem, ze D3 sa projektuje na navrhovu rychlost 80 km/h...


a aka bude mpr ?


Obchvat Čadce má 80 km/h ako polprofil, D3 HP-Strážov 130, na RC je tiež 130, takže pravdepodobne stotridsiatka.

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 19:50
od mauutinko
i15 napísal:Medzi Radolou a riekou Kysuca ma byt hlbeny tunel : http://www.highways.sk/highways/Brodno-KNM.html "Hlbeny tunel" znamena, ze vsetko nad nim sa najprv zbura a vykope a az potom sa to zakryje... len to bude drahsie, ako stavba jednej MUK na I/11. Inac v Oskerde som sice este nebol, ale asi to nie je take vyznamne sidlo, aby potrebovalo 2 MUK.
co myslis ze vsetko nad tym sa zbura???pokial ja viem burat sa bude len benzinova punpa a sidlo udrzbi ciest!cos pri MKU by toho muselo byt omnoho viac!

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2009 17:32
od i15
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=54422 : Diaľnica D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno - oznámenie o začatí stavebného konania (.pdf) (30.6.2009)

hm, ze vraj nie su peniaze, ale tento usek sa seriozne pripravuje na vystavbu?