Stránka 3 z 71

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 21:18
od aquila
tak toto je jeden z najmenej potrebnych usekov na nasej dialnicnej sieti :roll: preco to nesupnu do R2, alebo na hornu cast D3, ked uz tak sila mocou chcu .. ak sa nebodaj postavi HP - LL - dbuna skala, tak zilinska estakada bude v tazkej pohode ..

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 21:59
od sergej
Súhlasím a osobne si myslím, že je to zo strany Chomu len ukľudnenie žilinského župana, niečo ako R1 BB-RK pre Bystričanov a reálnej výstavbe tak skoro nedôjde.

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 22:07
od Dialniciar
Sergej, podľa mňa si na omyle a to z praktických príčin ...

R1 BB-RK sa do výstavby nepripravuje ... len existuje nakreslená.
D3 ZA, Strážov-ZA, Brodno však aj podľa prípravných prác už finišuje ... aj keď to nebude 04/2009, ale bude to už čoskoro, lebo príprava úsekov mešká a začne sa to, kým vláda odíde.

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 22:54
od i15
radsej tento usek, ako Svrcinovec-Skalite ;)

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 23:22
od aquila
tento usek bude radovo drahsie a radovo menej poriesi ako svrcinovec skalite .. kedze ten usek napoji normalnou cestou na tie "polske lesy a haje", aka S69 aj s tunelom az po bielsko biala .. kym tento usek v principe toho tolko neriesi .. zilinska estakada je problem z inych dovodov ako chybajuci usek strazov - brodno ..

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 23:25
od sergej
Dialniciar napísal:Sergej, podľa mňa si na omyle a to z praktických príčin ...

R1 BB-RK sa do výstavby nepripravuje ... len existuje nakreslená.
D3 ZA, Strážov-ZA, Brodno však aj podľa prípravných prác už finišuje ... aj keď to nebude 04/2009, ale bude to už čoskoro, lebo príprava úsekov mešká a začne sa to, kým vláda odíde.

Su aj pripravenejsie a zaroven potrebnejsie useky a nestavaju sa. Tento nebude vynimkou. A netreba zabudat na antizilinsky faktor ;)

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 23:28
od i15
aquila napísal:tento usek bude radovo drahsie a radovo menej poriesi ako svrcinovec skalite .. kedze ten usek napoji normalnou cestou na tie "polske lesy a haje", aka S69 aj s tunelom az po bielsko biala .. kym tento usek v principe toho tolko neriesi .. zilinska estakada je problem z inych dovodov ako chybajuci usek strazov - brodno ..


prinos Svrcinovec-PL bude asi ten, ze na nase cesty pritiahne viac polskych kamionov... no neviem, ci je to vyhra

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 23:36
od aquila
nepritiahne .. skor odlahci napriklad trstenu .. ale to sme uz OT ..

pre mna osobne je usek strazov - brodno v rebricku "potrebnosti" az za celou juznou R4, severnou R3, gro vychodnej R2, severnej D3, R5, a to nespominam R1 a D1, ktore su samozrejme ..

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2009 10:34
od Tomas PO
Silne pochybujem, ze sa vystavba zacne.

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2009 17:37
od Dialniciar
Sergej napísal:
Dialniciar napísal:Sergej, podľa mňa si na omyle a to z praktických príčin ...

R1 BB-RK sa do výstavby nepripravuje ... len existuje nakreslená.
D3 ZA, Strážov-ZA, Brodno však aj podľa prípravných prác už finišuje ... aj keď to nebude 04/2009, ale bude to už čoskoro, lebo príprava úsekov mešká a začne sa to, kým vláda odíde.

Su aj pripravenejsie a zaroven potrebnejsie useky a nestavaju sa. Tento nebude vynimkou. A netreba zabudat na antizilinsky faktor ;)


Ale ten antižilinský faktor je tak akurát na internetových diskusiách.

Slota - predseda koaličnej strany.
Mikolaj - minister školstva a silný vplyv na SSC.
Malíková - podpredsedníčka SNS.

A práveže sa začne stavať priamo čosi v ZA, než niekde pri CA a ďalej. :wink: Tam majú problém 3 km na hranici už 11 rokov stavajú.

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2009 18:42
od johhan
Úseky na ČR a PL sú silno lobované KIA a myslím si že štát bude povoľný - vieme prečo :-)

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2009 13:51
od Lionheart
NDS planuje zacat vystavbu tohto useku v 6/2009. Je vobec pripravena vystavba toho 2 km tunela Povazsky Chlmec co je na tejto trase?!

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2009 23:44
od ok233
dost ma prekvapilo ze tento usek ide z D3 prvy ja som za ked sa stavia ale na D3 by skor mali vyriesit situaciu na krizovatke v radoli kazdodenne kolony a situaciu v cadci a svrcinovci-ten potrebuje dialnicu najviac pretoze vsetky kamiony idu priamo stredom obce.ja byvam v za a estakadu mam priamo z okna a viem ze tie intenzity zvlada ale nechapem preco tie drahe inteligentne semafory na privadzaci zilina strazov stale nefunguju

OdoslaťOdoslané: 04. Mar 2009 18:47
od LubosG
Aj mňa dosť prekvapilo, že na webe NDS sa objavil tento tunelový úsek spolu s úsekom ZA Brodno - KNM, v rubrike Stavby 2009, kde by teda mali byť už stavby "isté" :wink: , pripravené a naplánované do výstavby. Lenže vieme ako to s informáciami na tejto stránke býva, a v nejakom rozhovore p. Choma spomína úseky D3 že by mali ísť všetky do výstavby v roku 2010 a 2011. To do tej rubriky Stavby 2009 možno nemajú čo dať alebo je to fakt pravda??

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2009 12:51
od FANUSIK
viem ze bola dohoda slovenskej a polskej strany dokoncit D3kompletne do zaciatku MAJSTR. SVETA vo FUTBALE......

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2009 08:30
od miroa
V Žiline vykupujú pozemky pod dialnicu

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11708

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2009 17:28
od zoom
Ako spravia z tej štvorpruhovej I/18 pri Brodne dialnicu? Predpokladám, že to nebude finančne náročné, len sa pýtam, čo všetko budú s tým robiť.

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2009 19:18
od Milos
zoom napísal:Ako spravia z tej štvorpruhovej I/18 pri Brodne dialnicu? Predpokladám, že to nebude finančne náročné, len sa pýtam, čo všetko budú s tým robiť.


Zoom, asi si mal na mysli I/11. Určite sa budú robiť výrazné úpravy minimálne v úseku napojenia novej trasy od tunela Považský Chlmec na koridor pôvodnej štvorprúdovky (posledných niekoľko sto metrov pôvodnej štvorprúdovky smerom na Budatín sa na D3 ani nevyužije). Osobne si myslím, že ju prerobia až po jej terajší koniec pred Rudinkou podľa nových noriem (napr. betónové NJ2 zvodidlá), snáď okrem podložia.
Ale na predĺžení R1 Hronský Beňadik - Rudno (Hronský Beňadik smerom na vrchol stúpania pri Tekovských Nemciach) sa pôvodný trojpruh, vybudovaný ako akýsi polprofil D65 (neskôr R1) a ktorý mal v čase prestavby len niečo cez 20 rokov, prekopával a menilo sa podložie

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2009 19:30
od zoom
Milos napísal:
zoom napísal:Ako spravia z tej štvorpruhovej I/18 pri Brodne dialnicu? Predpokladám, že to nebude finančne náročné, len sa pýtam, čo všetko budú s tým robiť.


Zoom, asi si mal na mysli I/11. Určite sa budú robiť výrazné úpravy minimálne v úseku napojenia novej trasy od tunela Považský Chlmec na koridor pôvodnej štvorprúdovky (posledných niekoľko sto metrov pôvodnej štvorprúdovky smerom na Budatín sa na D3 ani nevyužije). Osobne si myslím, že ju prerobia až po jej terajší koniec pred Rudinkou podľa nových noriem (napr. betónové NJ2 zvodidlá), snáď okrem podložia.
Ale na predĺžení R1 Hronský Beňadik - Rudno (Hronský Beňadik smerom na vrchol stúpania pri Tekovských Nemciach) sa pôvodný trojpruh, vybudovaný ako akýsi polprofil D65 (neskôr R1) a ktorý mal v čase prestavby len niečo cez 20 rokov, prekopával a menilo sa podložie
Áno, ospravedlňujem sa za chybu, mal som na mysli I/11.

Zrejme si hovoril o tomto prípade :arrow: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5366

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2009 19:40
od Milos
Áno, toto som mal na mysli. Takže ktovie, ako to bude s tým štvorpruhom na I/11.. To by bolo treba poznať jeho stavebné parametre, hlavne čo sa týka kvality podložia. Nevie niekto, kedy bol tento štvorpruh postavený?

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2009 19:51
od zoom
Štyri roky chcú stavať, most ponad Hričov, tunel Pov. Chlmec a most ponad rieku Kysuca?? Neni toho nejak "vela" na štyri roky?

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2009 22:44
od aquila
tieto ortofomapy to myslim docela dobre ukazuju co zostane a co nie a ako pojde vlastne "Prelozka I/11"...

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1353
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1351

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2009 17:40
od aquila
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12063

oni to s tymto nezmyselnym usekom fakt myslia vazne .. :roll:

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2009 18:11
od joe1024
Ale stale je tu moznost, ze sa tam nebude dalsich 5 rokov stavat pre nedostatok prostriedkov, ci nie ?

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2009 20:13
od mauutinko
nezmyslom je stavat usek dialnice zilina strazov- zilina brodno s tymto tvrdenim sa zhodujem aj ja ale dalsi usek co nan nadvezuje zilina brodno -kysucke nove mesto nezmyslom neni !staci jeden pracovny den v poludnajsej špicke a hned by si zmenil nazorkeby si cakal na tomto useku v niektorych pripadoch aj pol hodiny!a toboz ked sa stane este nejaka nehoda!teneto usek cesty kysuca potrebuje ako sol!