Stránka 2 z 71

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 12:19
od Dialniciar
Zámer pre financovanie zo zdrojov EÚ tu trvá.

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2007 20:43
od aquila
tak zda sa ze z posledneho materialu uz konecne tento usek vypadol ...

osobne si myslim, ze toto je najmenej posledny usek D3 a mal by sa stavat az po kompletnom dostavani D1, R1, bodovych zavad R2, R3 a skompletizovani D3.

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2007 20:49
od Jarda
aquila napísal:tak zda sa ze z posledneho materialu uz konecne tento usek vypadol ...

osobne si myslim, ze toto je najmenej posledny usek D3 a mal by sa stavat az po kompletnom dostavani D1, R1, bodovych zavad R2, R3 a skompletizovani D3.


Ano, ale platí to jen za předpokladu, že se bude stavět na D1 tunelový obchvat Žiliny.

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2007 21:15
od pohodak
ktory sa stavat samozrejme nebude...ale aj tak si myslim ze ten usek nijako extra nehori a podla mna hocico na R2 by malo byt skor :)

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2007 21:22
od aquila
2 jarda, tunelovy usek LL - dubna skala nema nejaky velky vplyv na potrebu useku ZA strazov - brodno

skor naopap, povrchovy variant eliminuje potrebu tohto useku este o to viac, lebo by sa doprava do polska valila z vychodu cez nabreznu

co sa tyka zataze zo zapadu, tam je to ine, lebo pri useku HP - LL by doslo logicky k odlahceniu useku HP - ZA strazov - estakada

ale aj tak si myslim, ze to v pohode vydrzi ..

a samozrejme najvacsia hovadina by bola uprednosti vystavbu useku ZA strazov - brodno pred HP - LL, to by uz bolo skor chore, takze o takej varianete ani neuvazujem.

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2007 09:30
od sezbrzni
chory napad je aj uprednostnit lavobrezna - kia - strecno pred tunelom Visnove - Dubna skala, a vidis....

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2007 09:49
od aquila
to je myslim, este chorejsie ako hento ;) aj ked bohvie co vymyslia sudruhovia ..

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2007 09:50
od i15
sezbrzni napísal:chory napad je aj uprednostnit lavobrezna - kia - strecno pred tunelom Visnove - Dubna skala, a vidis....


alebo :arrow: chory projekt stvorprudovky z Kia-Dubna Skala by nemal sancu byt schvaleny, keby sa v roku 2008 zacalo stavat Visnove

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2007 10:19
od sezbrzni
alebo este inak :arrow: ak by boli stihli postavit komplet D1 do ZA v termine, nebolo by treba robit ustupky kii

a ked uz robime ustupky, tak preco nevytlct z toho politicke body... :?:

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2007 10:25
od aquila
keby keby .. na to sa bohuzial nehra .. realitu uvidime v auguste .. a este viac v roku 2010 ;)

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2007 17:14
od fh
sezbrzni napísal:alebo este inak :arrow: ak by boli stihli postavit komplet D1 do ZA v termine, nebolo by treba robit ustupky kii

a ked uz robime ustupky, tak preco nevytlct z toho politicke body... :?:


Tak veru, Fico pochopil, že politické body sa dajú vytĺkať aj z diaľnic.
Niektoré zlé rozhodnutia prevedené do praxe sa žiaľ nedajú vzrátiť a to bude aj vovalenie štvorprúdovej estakády do strečnianskej úžiny. Že ide cesta do kii je ok, ale bezkoncepčonsť vo výstavbe D1 je už problém.

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2007 11:16
od LubosG
Ja som sa tešil, že možno rok nato, ako dokončia diaľnicu v Strážove, budú pokračovať vo výstavbe smerom na Brodno, bude to asi oveľa neskôr. Uznávam však, že sú aj dôležitejšie úseky. Som zvedavý, ako tento budúci úsek pripravia, resp. kde v Strážove ukončia budúcu diaľnicu na Brodno, či to bude nejaký násyp ako D1 v HP.

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2007 12:43
od LubosG
Ako chcú neskôr pokračovať v stavbe D3 ďalej smerom na KNM z tohto miesta??
Z jednej strany vetva od Žiliny, z druhej vetva na Žilinu, celé je to vo výške, to si vôbec neviem predstaviť :?: :?:

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2007 12:46
od LubosG
Zabudol som pridať k môjmu predchádzajúcemu príspevku link na konkrétnu fotku, tu je http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3043&mode=next

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2007 13:48
od Jarda
Vždyť o tom jsme se nedávno bavili s aquilou tady: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=53405#53405 , že už se další větve nebudou přidávat a D3 povede estakádou přes 1/18 a přes Váh: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1353 .

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2007 09:40
od Andrej
Ved vetvy MUK postupne klesaju, dialnica pojde dalej vo vyske smerom ponad Hricovsku priehradu :)

tento link tu uz parkrat bol uvedeny ;)
http://www.chalupabozka.sk/dialnica/viz ... na_001.jpg
http://www.chalupabozka.sk/dialnica/viz ... na_002.jpg

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2007 10:01
od Jurislav
Fíha :shock: , bude zaujímavé tadiaľ ísť cez tú vodnú nádrž :)

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2007 10:16
od Andrej
Nebude to take narocne ako to vyzera, v tomto mieste ma nadrz uz len malu hlbku a dokonca pojde po tych par ostrovcekoch, co tam su. Ale v kazdom pripade bude zaujimave vyjst z tunela rovno ponad vodu a estakadou popri svahu zist do udolia :)

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2007 11:38
od johhan
Hlavne v zime to bude zaujímavé keď to bude namznuté ... a nad nádržou sa nebude môcť soliť :-)

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2007 12:07
od Andrej
Potom asi prichadza do uvahy len vyhrievana vozovka, nie?

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2007 14:55
od legal

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2007 10:48
od LubosG
Jarda napísal:Vždyť o tom jsme se nedávno bavili s aquilou tady: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=53405#53405 , že už se další větve nebudou přidávat a D3 povede estakádou přes 1/18 a přes Váh: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1353 .

Ja viem presne ako diaľnica pôjde ďalej, len sa mi to v tej časti, kde sa oddeľuje "Žilinská" vetva od samotnej D3, zdá príliš tesné plus tá nájazdová rampa, protihluková stena a železnica. Počas toho stavebného ruchu a "bordelu" aký tam teraz ešte je si to stále neviem premietnuť ako to bude, počkám až to dokončia, upracú :wink: po sebe, potom uvidím. A tie projekty, zdá sa mi, že nie celkom sa zhodujú s už blížiacou sa realitou tohoto úseku, takže podľa toho sa nedá celkom orientovať.

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 19:49
od Dialniciar
Úsek smeruje k stavebnému povoleniu ešte tento rok. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=82669#82669

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 19:52
od Dialniciar
Podľa NDS:

Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Ťah: D3
Dĺžka: 4250 m
Lokalizácia stavby: Žilina

Aktuálny stav stavby: v príprave
Predpokladaný začiatok výstavby: 04/2009
Predpokladané ukončenie výstavby: 03/2013
TŠ: 1997
prvé štúdie v 80-tych rokoch 20. stor., ďalšie štúdie vydané v r. 1996
EIA: 08/1998

DÚR: 10/2006
pôvodná vypracovaná v r. 1998
DSP: 12/2006

DP:
stavebná časť - 10/2007; technologická časť - 06/2008

Financovanie
Štátna expertíza: 7.768.708.000,- v SKK bez DPH v cenovej úrovni 2006
Spôsob financovania: kohézny fond + státny rozpočet + NDS

Kontrakt na výstavbu
Zhotoviteľ: ---

Charakteristika úseku
Stavba na začiatku nadväzuje na úsek D3 Hričovské Podhradie – Žilina (Strážov), na konci úseku sa napája na úsek D3 Žilina (Brodno) – Kysucké Nové Mesto. Trasa diaľnice mostným objektom križuje železničnú trať, vodnú nádrž Hričov, cestu II/507 a vchádza do tunela Považský Chlmec. Z východného portálu tunela Považský Chlmec sa dostáva trasa ponad cestu III/50757 a Kysucou mostným objektom do trasy cesty I/11, ktorá je vybudovaná v kategórii S 24,5/100 a je súčasťou úseku diaľnice D3 Žilina (Brodno) – Kysucké Nové Mesto. Úsek je navrhnutý v kategórii D 24,5/80.

Objekty na úseku

Tunely:
Na úseku bude vybudovaný dvojrúrový tunel "Považský Chlmec" (severná rúra bude mať dĺžku 2218 m; južná rúra bude mať dĺžku 2189 m)

Mosty:
V rámci úseku sú plánované 4 mostné objekty:
- 2 mosty na diaľnici v celkovej dĺžke 2089 m
- 2 mosty mimo diaľnice v celkovej dĺžke 229 m

Ostatné

Životné prostredie:
Trasa diaľnice priamo neohrozuje žiadny biotop, a ani prírodnú rezerváciu. V blízkosti obývaných území sú navrhnuté protihlukové steny, dažďová voda z vozovky je odvádzaná cez odlučovač ropných látok.

Vyvolané investície:
Vyvolanými investíciami sú: protihlukové steny, rekultivácie dočasných záberov, úprava potoka, preložka poľnej cesty, prekládky a preložky vedení, preložky inžinierskych sietí.

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2009 20:26
od zoom
Dialniciar napísal:Podľa NDS:

Aktuálny stav stavby: v príprave
Predpokladaný začiatok výstavby: 04/2009
Predpokladané ukončenie výstavby: 03/2013
Začiatok výstavby na apríl je reálny :?: