Stránka 68 z 71

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 04. Mar 2018 20:38
od pohodak
stale to nic nemeni na veci ze sa vyplieskala miliarda eur na dialnicu, po ktorej jazdi tolko aut ako po ceste III. triedy, veducej do dediny kde zijem :roll:

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2018 09:25
od devil
je to strasne, ze tade nikto nejazdi,, ked uz to tolko stalo... podla mna sa vela kamionov vyhyba Cadci, lebo je velke riziko, ze budu pre nejaky problem stat v kolone.. s tymi intenzitami by som pockal kym bude dokoncena dialnica cez Cadcu a okolo KNM.. ci to bude o 10 rokov alebo o 100 rokov,, to neriesim,, len ze potom by som bral potaz skutocne intenzity.. teraz je to jeden usek, ktory neriesi tranzit..


z intenzity vyse 20.000 aut denne ostane 5.800 cize menej ako 30%, to je vacsi pruser ako ta intenzita. z coho je ale 57%NA. takto vyzera usek ktory nevyuziva lokalna doprava. a neklamme si, tie MUK v CA su tiez od toho aby pritiahli co najviac lokalky na D3.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2018 13:51
od laforez
Neviem preco, kedze ten usek uz nejaky piatok je otvoreny, chodi mnoho aut este stale cez zilinu. Sam to zazivam pravidelne, ze auta odbocia pred tunelom na zilinu a napajaju sa naspat v strazove.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2018 15:09
od aquila
Mawerick81 napísal:je to strasne, ze tade nikto nejazdi,, ked uz to tolko stalo... podla mna sa vela kamionov vyhyba Cadci, lebo je velke riziko, ze budu pre nejaky problem stat v kolone.. s tymi intenzitami by som pockal kym bude dokoncena dialnica cez Cadcu a okolo KNM.. ci to bude o 10 rokov alebo o 100 rokov,, to neriesim,, len ze potom by som bral potaz skutocne intenzity.. teraz je to jeden usek, ktory neriesi tranzit..


toto je skor zbozne prianie.. nezabudajme, ze tomuto useku sa nielenze nezvysia intenzity, ale naopak sa znizia intenzity akonahle sa otvori usek HP - LL - dubna skala.

keby sa otvaral usek HP - LL ako sa mal tento rok aj s privadzacom uz to by znamenalo pokles na D3, kedze tranzit smerom vychod by odpadol uplne a zaroven by lokalka zaplnila uz de fact poloprazdnu I/18 do ziliny ...

takze mizeria okolo 5 tisic /24hod by zostala.

proste tento usek je nielen predrazeny a zbytocny, ale aj nevhodne naprojektovany bez akychkolvek suvislosti.. v podstate ako cela D3 .. je vidno ze ju projektovali po rozdeleni hura-systemom *** ..

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2018 15:20
od Lorenc
Keby stál prvý úsek HP-DS, ktorý začali stavať ešte za Mečiara nebyť jednej pani S, ktorá tento úsek zastavila tak sa mohlo tejto betónovej kataklizme aj s nadchádzajúcim úsekom zabrániť, lebo by sa ukázali ako zbytočné... Toto je pre mňa veľké memento, že pri každom prevrate jedna sviňa nahrádza druhú.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2018 22:35
od Jozef7
Veru tak nejak. Stavia sa to v opačnom poradí.

2010 tu dávno malo byť Višňové
2010 Ivachnová - Turany
2015 Žilina Brodno - Svrčinovec
2040 Žilina Strážov - Žilina Brodno
2050 Svrčinovec - Skalité.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2018 22:44
od Vlados
Si pozri kto zrušil kroky na zabezpečenie Višňového...

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 13:23
od aquila
tak zilina je slavna aj v zahranici :) uz aj na nemeckehom Spiegel.de je to video.. co je dost hard core, ze sa to dostalo az tam

http://www.spiegel.de/video/ausfahrt-ve ... 14692.html

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 13:47
od Miro
Kysuce sú svetové :)

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 13:53
od sendvo
postol som to video na reddit tak tam to asi niekto zbadal :) inak neviem co ma zilina s tym ze sa nejaky blbec otocil v tuneli. a niektori miestni prispievatelia by si mohli oprasit zemepis ;) kysuce zacinaju az za kysuckou branou.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 14:13
od i15
video sa dostalo aj na meme stránku 9gag :)

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 14:48
od Maxx787
a cudujete sa im?
ved elementarna logika hovori som v tuneli tu som na dialnici kde sa jazdi spravidla rychlo co ak to niekto do mna napali...zabijem seba a este niekoho ineho...
zobrat vodicak, auto podpalit, nasrat do ruk a k vode nepustit.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 14:48
od Miro
Áno, Kysuce začínajú až za Kysuckou bránou (bývam v KNM, takže to viem), ale dovolím si tvrdiť, že cez ten tunel jazdí viac ľudí z Kysúc než zo Žiliny. Takže tipujem, že to bol s väčšou pravdepodobnosťou Kysučan, ktorý sa pomýlil. Ale mohol to byť aj úplne cezpoľný.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 14:50
od Miro
Maxx787, možno si povedal, že cez tento tunel jazdí tak málo áut, že sa nemôže nič stať, keď sa tam otočí.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 15:44
od Mawerick81
kludne to mohol byt niekto z vychodu,, pod braniskom sa jazdi obojstranne,, zabudol odbocit pred mostom do Ziliny,, tak sa nalakal a v domneni, ze je to obojstranne ako pod Braniskom, tak sa otocil,, ale to je len spekulacia,,

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 16:11
od Lorenc
Nemcom sa to môže zdať extrém, ale keby vedeli, že sú tam intenzity úzkej cesty 1.triedy, čo je na diaľnicu nezvyčajné tak by to nemalo takú silu.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 16:38
od rempo
Podľa komentarov pod videom tam bola česka ŠPZ

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 17:08
od juraj1
aquila napísal:
Mawerick81 napísal:je to strasne, ze tade nikto nejazdi,, ked uz to tolko stalo... podla mna sa vela kamionov vyhyba Cadci, lebo je velke riziko, ze budu pre nejaky problem stat v kolone.. s tymi intenzitami by som pockal kym bude dokoncena dialnica cez Cadcu a okolo KNM.. ci to bude o 10 rokov alebo o 100 rokov,, to neriesim,, len ze potom by som bral potaz skutocne intenzity.. teraz je to jeden usek, ktory neriesi tranzit..


toto je skor zbozne prianie.. nezabudajme, ze tomuto useku sa nielenze nezvysia intenzity, ale naopak sa znizia intenzity akonahle sa otvori usek HP - LL - dubna skala.

keby sa otvaral usek HP - LL ako sa mal tento rok aj s privadzacom uz to by znamenalo pokles na D3, kedze tranzit smerom vychod by odpadol uplne a zaroven by lokalka zaplnila uz de fact poloprazdnu I/18 do ziliny ...

takze mizeria okolo 5 tisic /24hod by zostala.

proste tento usek je nielen predrazeny a zbytocny, ale aj nevhodne naprojektovany bez akychkolvek suvislosti.. v podstate ako cela D3 .. je vidno ze ju projektovali po rozdeleni hura-systemom *** ..


Prosím vysvetli ako súvisí otvorenie úsekov D1 HP-LL-DS (tranzit západ-východ) s intenzitami na D3, ktoré predstavujú tranzit sever-juh?

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2018 17:24
od IceFox
Vozidlá už tam nezablúdia - ešte nižšie intenzity :D

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2018 08:03
od aquila
juraj1 napísal:Prosím vysvetli ako súvisí otvorenie úsekov D1 HP-LL-DS (tranzit západ-východ) s intenzitami na D3, ktoré predstavujú tranzit sever-juh?


odhadom polovicka ak nie viac intenzit na useku D3 HP - strazov je tranzit zapad - vychod, plus zopar zbludilcov pojde aj smerom na sever. navyse tranzit sever - juh na tejto trase evidennte je dost mizerny, vid aj terajsie mizerne intenzity.

vobec by som sa nedivil, ze ked sa otvori usek HP - LL - DS ze napriek celkovemu rastu intenzit, tak sa to prepadne pod 4-5 tisic ..

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2018 09:23
od mauutinko
Keď prechádzam týmto úsekom,vždy hľadám zlaté tehličky vo vnútri tunela / za tu obstarávaciu cenu tam musia byť kdesi schovaté/...Teraz k veci...Jazdím dennodenne týmto úsekom a výsledok je taký že,jedno auto z desiatich smeruje do tunela /von z tunela... ...je to na plač taketo nesystematyckè,nehospodárne /a na niekt. úsekoch/ nekvalitné stavanie D alebo RC...a pritom cez kysuce z hľadiska plynulosti cestnej premávky by stačilo odstraniť bodovú závadu /semafor v Radoli/ a nahradit ho cestným nadjazdom pre hlavný smer jazdy a po bokoch pripájacie ,odbočovacie pruhy a pod nadjazdom križovatka ....investícia 2mil eur pri transparentnom tendri a doba výstavby pri solventnej firme dve stavebné sezóny za plnej prevádzky z drobnými obmedzeniami ...potom ak tak samostatný DP pre KM na odlahčenie DS v centre KM.....Z hladiskka bezpečnosti komplet dialnicu ale to by stalo x násobne viac z hladiská financii a času .

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2018 09:28
od mauutinko
Ešte reakcia na na intenzity....po otvorení úseku HP-DS sa môžu zvýšiť intenzity na tomto úseku kedže tranzit smer Čadca -Martin /nákladnè vozidlá / budú musieť ist po dialnici a nie cez mesto ako je to doteraz /a tak isto tranzit Čadca-Prievidza ak nejaky existuje/...ak sa mýlim tak ma opravte.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2018 14:12
od juraj1
aquila napísal:
juraj1 napísal:Prosím vysvetli ako súvisí otvorenie úsekov D1 HP-LL-DS (tranzit západ-východ) s intenzitami na D3, ktoré predstavujú tranzit sever-juh?


odhadom polovicka ak nie viac intenzit na useku D3 HP - strazov je tranzit zapad - vychod, plus zopar zbludilcov pojde aj smerom na sever. navyse tranzit sever - juh na tejto trase evidennte je dost mizerny, vid aj terajsie mizerne intenzity.

vobec by som sa nedivil, ze ked sa otvori usek HP - LL - DS ze napriek celkovemu rastu intenzit, tak sa to prepadne pod 4-5 tisic ..


To máš pravdu, ale téma je k D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno a na tom úseku určite intenzita vplyvom otvorenia D1 HP-LL-DS neklesne. O jednotkách kusov zblúdilcov sa snáď nemá zmysel baviť.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2018 14:51
od Jonathan
Na tejto stranke je aktualny dopravny generel
http://www.zilina.sk/mesto-zilina-uradn ... plan-mesta
V nom sa da najst smerovy prieskum tranzitnej nakladnej dopravy zisteny z mytneho systemu. Z tohoto prieskumu vyplyva, ze existuju 3 hlavne prilblizne rovnako vytazene tranzitne trasy (V-Z, V-S a S-V). Na kazdej z tychto tras je priblizne 20-25 tisic nakladnych vozidiel mesacne. Vsetky ostatne vstupy do mesta maju tranzit do 5000 mesacne.

Ak teda bude otvoreny usek Strazov-Brodno a bude zakazany tranzit Brodno-DS, tak sa zvysi premavka v useku o asi 1000 nakladnych vozidiel.

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2018 14:59
od Lorenc
A kto to zakáže aby museli obchádzať 15 km navyše? To je celkom dosť nie?