Moderátor: Moderátori
Dialniciar napísal:Sergej, podľa mňa si na omyle a to z praktických príčin ...
R1 BB-RK sa do výstavby nepripravuje ... len existuje nakreslená.
D3 ZA, Strážov-ZA, Brodno však aj podľa prípravných prác už finišuje ... aj keď to nebude 04/2009, ale bude to už čoskoro, lebo príprava úsekov mešká a začne sa to, kým vláda odíde.
aquila napísal:tento usek bude radovo drahsie a radovo menej poriesi ako svrcinovec skalite .. kedze ten usek napoji normalnou cestou na tie "polske lesy a haje", aka S69 aj s tunelom az po bielsko biala .. kym tento usek v principe toho tolko neriesi .. zilinska estakada je problem z inych dovodov ako chybajuci usek strazov - brodno ..
Sergej napísal:Dialniciar napísal:Sergej, podľa mňa si na omyle a to z praktických príčin ...
R1 BB-RK sa do výstavby nepripravuje ... len existuje nakreslená.
D3 ZA, Strážov-ZA, Brodno však aj podľa prípravných prác už finišuje ... aj keď to nebude 04/2009, ale bude to už čoskoro, lebo príprava úsekov mešká a začne sa to, kým vláda odíde.
Su aj pripravenejsie a zaroven potrebnejsie useky a nestavaju sa. Tento nebude vynimkou. A netreba zabudat na antizilinsky faktor
zoom napísal:Ako spravia z tej štvorpruhovej I/18 pri Brodne dialnicu? Predpokladám, že to nebude finančne náročné, len sa pýtam, čo všetko budú s tým robiť.
Áno, ospravedlňujem sa za chybu, mal som na mysli I/11.Milos napísal:zoom napísal:Ako spravia z tej štvorpruhovej I/18 pri Brodne dialnicu? Predpokladám, že to nebude finančne náročné, len sa pýtam, čo všetko budú s tým robiť.
Zoom, asi si mal na mysli I/11. Určite sa budú robiť výrazné úpravy minimálne v úseku napojenia novej trasy od tunela Považský Chlmec na koridor pôvodnej štvorprúdovky (posledných niekoľko sto metrov pôvodnej štvorprúdovky smerom na Budatín sa na D3 ani nevyužije). Osobne si myslím, že ju prerobia až po jej terajší koniec pred Rudinkou podľa nových noriem (napr. betónové NJ2 zvodidlá), snáď okrem podložia.
Ale na predĺžení R1 Hronský Beňadik - Rudno (Hronský Beňadik smerom na vrchol stúpania pri Tekovských Nemciach) sa pôvodný trojpruh, vybudovaný ako akýsi polprofil D65 (neskôr R1) a ktorý mal v čase prestavby len niečo cez 20 rokov, prekopával a menilo sa podložie
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.