Stránka 4 z 105
Odoslané:
18. Jan 2007 11:18
od mirkobb
Ad Adamko: Hmmm…?!? Ja si myslim,ze na tak významnom a vytazenom dialnicnom tahu ako tento,je vytvorenie vetvy z Ciernej a nasledne vytvorenie dalsieho hranicneho prechodu malo! Tam by to chcelo este aj MKU Vysny Koniec a vetvu z neho do Jaworzynky(PL) a Hrčavy(CZ),no a este MKU Serafinov a odbocku z neho na Sol(PL) pre auta do 12 t a taktiez zriadit samostatny hranicny prechod aj tam,samozrejme vsetky uvedene vetvy v profile 26,5. No a aby som nezabudol,este aj z Oscadnice cez Kosariska a Vresovku na Rycerku-Gornu(PL),akoze inac 26,5! Ale potom aj cely dialnicny usek navrhnut a preprojektovat aspon na 2x3,to by uz snad na tie intenzity mohlo stacit,vsak Adamko..?
Odoslané:
18. Jan 2007 12:20
od Adamko
mirkobb napísal:Ad Adamko: Hmmm…?!? Ja si myslim,ze na tak významnom a vytazenom dialnicnom tahu ako tento,je vytvorenie vetvy z Ciernej a nasledne vytvorenie dalsieho hranicneho prechodu malo! Tam by to chcelo este aj MKU Vysny Koniec a vetvu z neho do Jaworzynky(PL) a Hrčavy(CZ),no a este MKU Serafinov a odbocku z neho na Sol(PL) pre auta do 12 t a taktiez zriadit samostatny hranicny prechod aj tam,samozrejme vsetky uvedene vetvy v profile 26,5. No a aby som nezabudol,este aj z Oscadnice cez Kosariska a Vresovku na Rycerku-Gornu(PL),akoze inac 26,5! Ale potom aj cely dialnicny usek navrhnut a preprojektovat aspon na 2x3,to by uz snad na tie intenzity mohlo stacit,vsak Adamko..?
Neviem ci sa mam smiat alebo plakat. Tak stupidnu reakciu som necakal. Nuz primerana urovni autora.
Odoslané:
18. Jan 2007 12:56
od mirkobb
Mozes aj to,aj to..
Ta reakcia bola primerana Vasej uvahe vo Vasom prispevku,teda aj jej urovni,inak sa nedalo! A o mne si mozte mysliet,co len chcete,ale to zas svedci o Vasej urovni,ze ste sa znizil z urovne diskusie do nejakej osobnej,to zvyknu robit prave ludia ktorym dosli argumenty na urovni cisto odbornej.
Odoslané:
18. Jan 2007 13:23
od Dialniciar
mirkobb napísal:Mozes aj to,aj to..
Ta reakcia bola primerana Vasej uvahe vo Vasom prispevku,teda aj jej urovni,inak sa nedalo! A o mne si mozte mysliet,co len chcete,ale to zas svedci o Vasej urovni,ze ste sa znizil z urovne diskusie do nejakej osobnej,to zvyknu robit prave ludia ktorym dosli argumenty na urovni cisto odbornej.
Neprovokoval by som zbytočne dlho.
Odoslané:
07. Júl 2007 23:01
od aquila
4.6.2007 09:16 | degenbart
pracujem na prieskumnej štôlni ako geológ na Skalitom - D3, práve bola pozastavená výstavba tejto štôlne...
mam taky dojem, ze peniaze sa stahuju nejako masovo zo vsetkych usekov
a ze dialnice do roku 2010 ...
Odoslané:
07. Júl 2007 23:36
od konstrukt
aquila napísal:4.6.2007 09:16 | degenbart
pracujem na prieskumnej štôlni ako geológ na Skalitom - D3, práve bola pozastavená výstavba tejto štôlne... mam taky dojem, ze peniaze sa stahuju nejako masovo zo vsetkych usekov
a ze dialnice do roku 2010 ...
Skade máš túto informáciu, napísal si to dosť nezrozumiteľne.
Odoslané:
07. Júl 2007 23:37
od mikeBoss
Uzasne potrebna a surna vec je tato D3... ako keby neboli ine dolezitejsie useky... vyhodene prachy do luftu stavat dialnicu do lesa...
Odoslané:
08. Júl 2007 12:36
od bodrik
mikeBoss napísal:Uzasne potrebna a surna vec je tato D3... ako keby neboli ine dolezitejsie useky... vyhodene prachy do luftu stavat dialnicu do lesa...
No dialnica "do lesa" to teda uz dlhsi cas nie je..
Odoslané:
08. Júl 2007 13:07
od kvalitná dialnica
mikeBoss : Musíš brať do úvahy že D3 a D1 bude mať dôležitý európsky potenciál ( spojenie Baltu a Jadranu dialnicou ), a keby si si pozrel čísla existujúcej cesty, ktorá vedie cez dediny + po zavedený mýta v ČR este doprava stúpla tak by si hneď zmenil názor.... nme zas príde severná časť R3 teraz zbytočná ale tá sa nestavia
...
Odoslané:
08. Júl 2007 13:21
od aquila
mne osobne severna R3 urcite neprijde zbytocna. tam to treba ako sol.
uplne zbytocna mi pripada prelozka cez mostenicu.. najma v svetle postupneho rozsirovania donoval a stavby R3 cez turiec
Odoslané:
08. Júl 2007 15:26
od mirkobb
kvalitna dialnica: Musíš brať do úvahy že D3 a D1 bude mať dôležitý európsky potenciál (spojenie Baltu a Jadranu dialnicou)...
A Ty zas ber do uvahy, ze oproti slovenskej dialnici D3 z polskej strany ziadnu dialnicu nestavaju! A uz vôbec nie s europskym potencialom byt spojnicou Baltu a Jadranu!
Odoslané:
08. Júl 2007 15:36
od Branco
mirkobb napísal:kvalitna dialnica: Musíš brať do úvahy že D3 a D1 bude mať dôležitý európsky potenciál (spojenie Baltu a Jadranu dialnicou)...
A Ty zas ber do uvahy, ze oproti slovenskej dialnici D3 z polskej strany ziadnu dialnicu nestavaju! A uz vôbec nie s europskym potencialom byt spojnicou Baltu a Jadranu!
Neviem, odkiaľ máš informácie, ale pre napojenie Baltu a Jadranu v Poľsku sú, resp. budú najdôležitejšie dve spojnice: S69 a A1. S69 a D3 má tú výhodu, že je to kratšie a kompletnejšie /S69-D3-D1-rakúska A6-A2.../ prepojenie smerom na juh, ale táto diskusia tu už bola niekoľko rokov dozadu....
Odoslané:
08. Júl 2007 16:01
od Branco
Možno sa ale predsa len pohli ľady, D3 sa bude stavať na plný profil, resp. aspoň tunel Poľana...
Viac v Monitoringu tlače:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7406
Prieskumná štôlňa Tunela Poľana- problematiku únikovej šachty, záchranného systému, bezpečnosti vôbec prenechajme projektantovi, ktorý toto všetko komplexne rieši a musí vyriešiť vrámci projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie. projekčné práce pre Diaľnicu D3 robí ALFA 04.
Zastavenie prác na spomínanej prieskumnej štôlni rozhodol podpisom gen. riaditeľ NDS a.s. Ing Choma 30.5.2007.
Prieskumná štôlňa na úseku cca 302m bola zastavená z dôvodu, že účel, t.j. prieskum pre stavbu veľkého tunela splnila. Financie sa presúvajú na projektanta pre "veľký tunel". Skutočne je rozhodnuté a robí sa projektová dokumentácia (pozn. včera sme do nej prvýkrát nahliadli) pre plný profil diaľnice vrátane dvoch tunelových rúr.Toto je seriózna informácia, ostatné sú všetko fámy. Stavbou dvoch tun. rúr je aj bezpečnosť riešená iným -jednoduchším systémom (najlepšie to vie projektant) Prechod diaľnice na polovičný profil bude za Portálom Pazderovci a takto pokračuje diaľnica až na hranicu PL
Odoslané:
08. Júl 2007 16:06
od aquila
to spominal uz MH, ze je plan uz stavat vsetky tunely rovno na plny profil.
Odoslané:
08. Júl 2007 16:29
od kvalitná dialnica
a na Východnom pobreží neplánujú ďalej stavať?
nejak je tam chudobnejšie....a tiež sú tam mestá...
Odoslané:
08. Júl 2007 16:33
od kvalitná dialnica
ups.....ospravedlňujem sa nejak sa mi dostal príspebok k Austrálii a Oceánii tu....
- prosím zmazať tento a môj predchádzajúci príspevok , Ďakujem
Odoslané:
15. Júl 2007 16:57
od Branco
Štvorpruh na úseku Svrčinovec-Skalité pravdepodobne nadobúda reálne kontúry.
2+2 pruhy sa spomínajú aj v tomto informačnom materáli o úseku z mája tohto roku
:
http://www.skalite.sk/dokumenty/informa ... ica-d3.pdf
Odoslané:
16. Júl 2007 21:53
od aquila
Odoslané:
28. Júl 2007 11:37
od LubosG
Kiežby štvorpruh bol od KNM až po hranicu v Skalitom. No tak to asi nebude, možno sa, kvôli tunelom, ktoré by vraj mohli byť už dvojrúrové, bude striedať dvojpruh so štvorpruhom.
Odoslané:
28. Júl 2007 11:38
od LubosG
A tunel Horelica tak skoro asi rozšírenie nečaká.
Hmm
Odoslané:
01. Aug 2007 14:15
od rbarat
Ľuboš Gerža napísal:A tunel Horelica tak skoro asi rozšírenie nečaká.
No ja som niekde v médiách narazil na správu, že obyvatelia sa búria, lebo v Čadci treba zbúrať nejaký ten dom a zobrať nejaké záhrady. NDS argumentuje práve polohou tunela Horelica, že s diaľnicou sa už nemôže hýbať, lebo ďalší pruh musí byť vedľa prvého. Osobne to vidím na vyvlastnenie najmä na fotke č.87 na
www.highways.sk, úsek D3 Oščadnica - Čadca. (Škoda, že tu tú fotku nemôžem vložiť).
Odoslané:
01. Aug 2007 14:20
od aquila
Odoslané:
01. Aug 2007 14:53
od Jurislav
Odoslané:
01. Aug 2007 14:56
od mel
nemusi, ale to zavisi od terenu ... moze ist aj cikycaky medzi tymi domami, vid:
http://www.highways.sk/highways/img/Cad ... adca89.jpg
Dakujem
Odoslané:
01. Aug 2007 19:52
od rbarat
Aquila ďakujem za vloženie fotografie, je to takto názorné, čo som myslel.