Stránka 100 z 105

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 11:17
od i15
Na vysvetlenie - ten poloprofil bol drahší, ako superpredražené Branisko, napriek tomu na Východe poctivo platíme diaľničné známky a tupovoliči na Kysuciach sa idú sťažovať, že D3 nie je zadarmo.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 11:17
od pohodak
kazda D/R je predsa nahradou za cestu prvej triedy...obchvat TT je odjakziva cesta 1. triedy a tie spoplatnene nie su takze nerozumiem tejto asociacii

ak by sa malo niekde zrusit spoplatnenie tak na usekoch R1 kde neexistuje paralelna jednotka (a tych usekov je tam ozaj celkom dost)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 12:12
od juancarlos
aquila napísal:ano I/12 je len prenalepkovana cesta prvej triedy, ale to co s nasilu pretlacenym "koridorom", ktory nikdy neexistoval ? to sa maju teraz po pol miliarde euro do zbytocnej dialnice, investovat dalsie stovky milionov do druheho profile pre intenzity ktore mozno padnu na 1000/24 hod ? detto upgrade povodnej cesty, kde sa nedokazu pod novovybudovanym most vyhnut ani dva kamiony ?

keby niekto v tejto republiky rozmyslal, tento usek by sa nedostal nidky dalej ako po uroven technicka studia .. bohuzial poltiicke kliky rozhodli inak a preto ma aj komentar i15 dost relevantnu spravu pre toto vlakno..


Podľa tvojej teórie by mala mať Bratislava za predlhej Ďurkovského éry (aj v súbehu s Dzurindovou vládou) minimálne 2 linky metra. A má čo? ..... Ale však treba si kopnúť, Kysuce sú vhodným cieľom. (Tým vôbec neobhajujem súčasnú vládnu "elitu" a som za spoplatnenie D3 Sv-Sk)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 12:12
od Čumil
i15 napísal:Na vysvetlenie - ten poloprofil bol drahší, ako superpredražené Branisko, napriek tomu na Východe poctivo platíme diaľničné známky a tupovoliči na Kysuciach sa idú sťažovať, že D3 nie je zadarmo.

Ohladne Braniska mi pripadaju legitimne oba nazory - A) nema byt spoplatneny, lebo dvojpruh B)ma byt spoplatneny, lebo je to mimoriadne dlhy tunel a navyse je sucastou dlhsieho suvisleho dialnicneho useku

i15 napísal:.obchvat TT je odjakziva cesta 1. triedy a tie spoplatnene nie su takze nerozumiem tejto asociacii

Dakujem za nahravku slovom "odjakziva". I/12 bola odjakziva cestou druhej triedy - II/487, a de facto cestou druhej triedy zostala, parametrami aj udrzbou. Takze ak by veci ostali take, ako odjakziva, usek o ktorom sa bavime nema alternativnu trasu 1. triedy. Podobne aj R1 - usek od krizovatky s D1 po Trnavu bol odjakziva 4 prudova cesta I. triedy. Nezmenilo sa nic, len oznacenie.

Tym chcem povedat, ze ak by som sa aj s vyhradami zmieril s tym, ze D3 Svrcinovec - Skalite je dialnica, to, ze mam povazovat zaroven rozbitu cestu druhej triedy, za cestu prvej triedy a teda splnenie podmienky na spoplatenie dialnice, povazujem za dost sprosty podvod.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 12:54
od aquila
zase sme ale na zaciatku, ze cely ten umely koridor je podvod na EU, takze toto je ten najmensi problem na tej trase ..

juancarlos napísal:Podľa tvojej teórie by mala mať Bratislava za predlhej Ďurkovského éry (aj v súbehu s Dzurindovou vládou) minimálne 2 linky metra. A má čo? ..... Ale však treba si kopnúť, Kysuce sú vhodným cieľom. (Tým vôbec neobhajujem súčasnú vládnu "elitu" a som za spoplatnenie D3 Sv-Sk)


tato logika nesedi,
za prve, jednak Bratislava za tych 8 rokov durkovskeho nedostala od statu pol miliarda euro na vystavbu metra.
kedze to metro neexistuje, tak nikto pozaduje, ze by malo byt zadarmo

ta logika by sedela, ak by Bratislava dajme tomu dostala polmiliardy euro co I len na elektrickovu trat z konca petrzalky do rajky a ludia z cunova by chceli mat tuto elektricku zadarmo.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 13:00
od Čumil
Ani to co pises celkom nesedi. Skusim spresnit - keby sa na tej trase chceli vozit vlastnymi drezinami zadarmo :-)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 13:02
od pohodak
Čumil napísal:
pohodak napísal:.obchvat TT je odjakziva cesta 1. triedy a tie spoplatnene nie su takze nerozumiem tejto asociacii

Dakujem za nahravku slovom "odjakziva". I/12 bola odjakziva cestou druhej triedy - II/487, a de facto cestou druhej triedy zostala, parametrami aj udrzbou. Takze ak by veci ostali take, ako odjakziva, usek o ktorom sa bavime nema alternativnu trasu 1. triedy. Podobne aj R1 - usek od krizovatky s D1 po Trnavu bol odjakziva 4 prudova cesta I. triedy. Nezmenilo sa nic, len oznacenie.

Tym chcem povedat, ze ak by som sa aj s vyhradami zmieril s tym, ze D3 Svrcinovec - Skalite je dialnica, to, ze mam povazovat zaroven rozbitu cestu druhej triedy, za cestu prvej triedy a teda splnenie podmienky na spoplatenie dialnice, povazujem za dost sprosty podvod.


opat absolutne nerozumiem o com tocis, R1 nema na niektorych usekoch ZIADNU paralelnu cestu, druhej ani tretej triedy a jednicka co tam bola povodne sa prestavala na R, maximalne mas trojuholniky z dvojek/trojek po ktorych sa vies dostat z bodu A do bodu B ale s dvojnasobnou vzdialenostou...vam postavili separatnu dialnicu za pol miliardy, so zachovanou povodnou _paralelnou_ cestou a je lautr jedno ci je to I alebo II a tebe sa nepaci ze je spoplatnena?? aj ked nesuhlasim uplne s tym stalym kydanim na kysucanov co sa tu praktizuje tak toto je uz fakt na diagnozu a teraz si to plne zasluzite :idea:

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 13:23
od Čumil
Nerozumies, lebo asi necitas. Ale nevadi, zopakujem. Tocim o tom, ze ta tzv. dialnica ma alternativnu trasu len vdaka formalnemu prenalepkovaniu cesty 2. triedy v otrasnom stave. Je to to iste, akoby prenalepkovali trnavsky obchvat na R1 v polprofile a subeznu okresnu cestu na cestu 1. triedy - nie je v horsom stave, ako I/12. R1 na usekoch, o ktorych pises, je aspon naozajstna 4 prudova Rka. A Kysucan rozhodne nie som, tento usek by som z cisto egoistickeho pohladu mohol mat na salame, kedze sa tam dostanem 1 za rok.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 14:04
od juancarlos
aquila napísal:zase sme ale na zaciatku, ze cely ten umely koridor je podvod na EU, takze toto je ten najmensi problem na tej trase ..

juancarlos napísal:Podľa tvojej teórie by mala mať Bratislava za predlhej Ďurkovského éry (aj v súbehu s Dzurindovou vládou) minimálne 2 linky metra. A má čo? ..... Ale však treba si kopnúť, Kysuce sú vhodným cieľom. (Tým vôbec neobhajujem súčasnú vládnu "elitu" a som za spoplatnenie D3 Sv-Sk)


tato logika nesedi,
za prve, jednak Bratislava za tych 8 rokov durkovskeho nedostala od statu pol miliarda euro na vystavbu metra.
kedze to metro neexistuje, tak nikto pozaduje, ze by malo byt zadarmo

ta logika by sedela, ak by Bratislava dajme tomu dostala polmiliardy euro co I len na elektrickovu trat z konca petrzalky do rajky a ludia z cunova by chceli mat tuto elektricku zadarmo.


Ale mala by, pretože Ďurkovský bol z rovnakej bandy ako bola vtedajšia vláda. (tvoja paralela, že keď 70% ľudí volilo Smer, SNS a Kotlebu, tak za odmenu dostali cestu v hodnote pol miliardy)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 14:23
od DrX
Čumil napísal:Nerozumies, lebo asi necitas. Ale nevadi, zopakujem. Tocim o tom, ze ta tzv. dialnica ma alternativnu trasu len vdaka formalnemu prenalepkovaniu cesty 2. triedy v otrasnom stave. Je to to iste, akoby prenalepkovali trnavsky obchvat na R1 v polprofile a subeznu okresnu cestu na cestu 1. triedy - nie je v horsom stave, ako I/12. R1 na usekoch, o ktorych pises, je aspon naozajstna 4 prudova Rka. A Kysucan rozhodne nie som, tento usek by som z cisto egoistickeho pohladu mohol mat na salame, kedze sa tam dostanem 1 za rok.


Tento thread vacsinou nesledujem, lebo sa tu standardne vyskytuje vykvet *** gumenej logiky. Ked som si dobre vsimol, teraz tu kysucki pajaci pozaduju, aby sa neplatilo za tento megadrahy usek D3. To je teda fakt vrchol. Staci pripomenut, ze v normalnej hornatej krajine (napr Rakusko), ak je tam spoplatnenie dialnic a vela tunelov, tak nie len, ze samozrejme za dialnicne useky sa plati, ale este za prejazd tunelmi sa priplaca. Ich vystavba a prevadzka je totiz nasobne drahsia, takze nie je dovod aby ludia, co jazdia po 5-milEUR/km rovinatej dialnici dotovali svojimi nalepkami nezmyselne megalomanske predrazene naokolo-blizsie. Dufam, ze sa to iste zavedie aj tu, a teda nie len na D3, ale pekne krasne aj na celej D1 od PO az po ZA. Potom sa pozrieme ake intenzity budu na severe a na juhu, ked si severania za tie predrazene tunely budu platit. No ale, v krajine Janosikov, Pachov, Slotov a Meciarov asi takato normalna spravodliva delba nakladov nehrozi...

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 14:36
od Vlados
juancarlos napísal:Ale mala by, pretože Ďurkovský bol z rovnakej bandy ako bola vtedajšia vláda. (tvoja paralela, že keď 70% ľudí volilo Smer, SNS a Kotlebu, tak za odmenu dostali cestu v hodnote pol miliardy)

To, že bol z rovnakej bandy nezabezpečilo, že dostal nejaké lóve. SDKÚ šetrilo kde sa dalo, zverilo samospráve kompetencie bez príjmov a v príde BA to bol najhorší pomer voči akejkoľvek obci na SK. (To že by dokázal pre....ť či skôr rozhradnúť pol miliardu sa sporiť nemusíme, ale nedostal ju, ani jej zlomok.)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 16:47
od devil
na jednej strane taketo kratke useky poloprofilov by som nespoplatnil bez ohladu kolko stali alebo aku alternativu maju, dovod stavania takychto preloziek je bezne aby sa co najmenej jazdilo po tych "alternativach". zase na druhej strane pokracuje v polsku ako RC cize mozno aj ano (a je mi jedno v akom profile to stavaju oni)....kazdopadne spoplatnit ked sa dokonci obchvat CA, to uz bude dlhsi usek ciastocne ako 2x2.

R1 je tiez na zamyslenie ci spoplatnit aj tam kde je alternativa nieze trojka ale trojka na urovni miestnej komunikacie. kym je znamka za 50 eur nie je to problem ale ak by sa malo platit myto tak by bola tazka debata co ano a co nie.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 20:40
od dandb
NDS(MD) to mala spoplatnit hned pri otvoreni !!! A nerobit bordel s 9 mesiacami bez uhrady. Google maps to maju este stale bez uhrady a ktovie kde vsade je tato nespravna informacia...
Ak chcu na ten usek v dohladnej dobe zarobit mali by vyberat za kazdy prejazd aspon tych 10e :roll:

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 21:14
od Vlados
Vie niekto povedať či je spoplatnených aj prvých 100-150m od hraníc?

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 22:11
od rempo
Schváľne som sa tam bol po spoplatnení previesť a kamery sú umiestnené hneď na prvých portáloch po výjazde z tunelov Svrčinovec a Poľana smer štátna hranica,na samotnej hranici nič okrem monitorovacích kamier nie je alebo som si to nevšimol

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2018 11:24
od IceFox
Podľa mňa by mali spoplatniť aj súčasný polprofil CA,Bukov - Oščadnica. Však je to polprofil D3 a je tam tunel Horelica.
/irónia

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2018 14:49
od Miro
Ja sa hlavne čudujem, že ten úsek nie je označený aspoň ako rýchlostná cesta, bárs aj bez poplatku, podobne ako je napr. obchvat Hornej Štubne... aj keď rýchlostná cesta s obmedzením na 60 km/h, to by bol gól!

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2018 14:59
od Vlados
Lebo bol stavaný v čase keď sa plánované D/RC tak neoznačovali, podobne tak bol neoznačený napr. obchvat Žarnovice. V tomto čase neexistovala ani NDS takže úsek dostal číslo 11A.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2018 20:05
od Miro
Ale až bude hotový úsek CA - Svr, tak ju už označia ako D3, alebo stále zostane 11A?

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2018 20:57
od IceFox
Počkať, že by už aj Horelicu brali ako D3? To snáď nie. Dúfam ,že to bude vyriešené štýlom ako pri Ružomberku - značka diaľnica je až od MUK Ivachnová)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2018 22:07
od Vlados
Miro, malo by to byť tak. Na Slovensku je všetko možné, aj bezplatná diaľnica do Jaroviec. Uvidíme kto bude o tom rozhodvať a aké bude mať "gule".
IceFox, áno. Nemôžeš to porovnávať s Ivachnovou. Jednotka cez obec je dočasne jednosmerná, aby bolo bezkolízne pripojenie D1 na I/16.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2018 09:45
od Miro
Vlados, a obmedzenie na 60 km/h zostane? To bude rarita, diaľnica s takým obmedzením.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2018 09:59
od Vlados
Obmedzenie je tam len ako dôsledok, že sa upáva napojenie do Čadce. Ak bude postavený nasledujuci úsek tak (a nebude väčšina stále schádzať do Čadce) tak by sa situácia mala stabilizovať a vráti sa na úsek 80/90.
(Tá 60tka tam nemá čo trvalo hľadať. Mala svietiť len keď sa upchá tunel...)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2018 13:54
od IceFox
Mňa by zaujímalo či tam po dostavbe CA,Bukov - Svrčinovec ihneď zahrnú okrem tunela aj ten kúsok do Oščadnice alebo len tunel.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2018 16:08
od Vlados
Vždy je to od križovatky po križovatku... aj keď človek nikdy dopredu nevie od kedy začnú autá lietať.