Stránka 99 z 105

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2017 16:56
od medima
Mimochodom, to nie je dialnica ale prelozka cesty I/12

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2017 19:09
od aquila
a I//12 je len umelo preklasifikovana cesta tretej triedy :) lebo sak koridor :)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 28. Okt 2017 20:59
od Peter_CA
milan_KM napísal:Presne, 100viek je tam toľko, že sa zjavne báli, že pôjdeme po tejto ceste I. triedy len 90 :-D

To bude nejaká nová móda nielen u nás, na obchvate Třinca je 90 tiež snáď na každom kilometri.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 29. Okt 2017 15:54
od Hank
expwy napísal:Značiek na tomto úseku je tak "málo", že vodiči zabúdajú ako majú jazdiť, preto tie hmlové body by tam mali byť, lebo na jeseň je výskyt hmly dosť častý v tomto zázračnom kúte SR. K nim by som dal ešte povinnosť rozsvieť svetlá, to náhodou keby vodiči nevedeli, že za zníženej viditeľnosti to treba, toto by som ešte zopakoval pred tunelom (pardon tam to tuším už je). A ešte bezpečná vzdialenosť v celom úseku v pravidelných intervaloch, ktorá tam tuším už je pred tunelom, ale to je málo a malo by sa to dať aj mimo tunel, veď aj tam to je dôležité dodržiavať. Potom značku Jazdite vpravo! tiež v pravidelných intervaloch. Ešte dopravné gombíky na celej trase a o 5 rokov, keď bude z hľadiska intenzity dopravy potrebný druhý profil by som na celej trase dobudoval osvetlenie.

Toto všetko pre prípad keby išiel tadiaľ niekto, kto nemá vodičák, aby vedel ako sa má správať na diaľnici, ktorá vlastne diaľnicou nie je.


A nie ze by sa zabudlo na max. vysku 4,8 m pred kazdym tunelom a mostom a samzrejme vpravo, vlavo a v strede hore.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 31. Okt 2017 14:52
od robertko
najhoršia značka je pred odbočením na D3 , zelená značka na polské mestá so šípkou rovno a na D3 absolútne nič keby som tade išiel prvý krát tak tiež idem rovno po starej ceste

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2017 20:00
od Peter_CA
Peter_CA napísal:Pred necelým štvrťrokom v rámci prípravy na otvorenie D3 dávali nový povrch na I/11 oklo križovatky Svrčinovec. V niektorých miestach je už dnes zrelý na opravu :roll:

A po polroku máme čerstvé záplaty.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2017 20:24
od Vlados
je otázka kto ich platil... reklamácia D3 alebo už SSC?

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2018 23:19
od dandb
9 mesiacov zadarmo a od 1.4. 2018 D3 Svrčinovec - Skalité spoplatnená aj pre vozidlá do 3,5 t. Asi chce NDS a MD zarobiť na pokutách ... 1.4. som sa tade previezol a až dnes som sa dozvedel že treba platiť na webe http://www.zilinak.sk/tagy/dialnica-d3(čas pridania 02 APRÍL 2018 - 14:28) ... očakávam šek ...
Na stránke NDS nieje ani oznam (aktuality) o zmene a spoplatnení. Dozviete sa to až keď sa preklikáte na spoplatnené úseky !!!

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2018 23:30
od Vlados
ak by si v deň prejazdu zaplatiť aj dodatočne tak si v pohode. ťažko povedať ako dopadneš... ak si blízko mohol by si skontrolovať či tam aktualizovali dopravné značenie (demontovali dodatkovú tabuľu bez poplatku)... boli sviatky tak sa im to nemuselo chcieť. fotka ako dôkaz pomôže. ráno môže byť neskoro.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 03. Apr 2018 02:02
od dandb
Mám taký pocit že tam tá dodatková tabuľka nikdy nebola osadená http://www.youtube.com/watch?v=gC_HlqyB8Wk&t=16s (6-7 sekunda). Nerozumiem prečo keď to chceli spoplatniť načo ľuďom vešali na webe NDS že je tento úsek bez úhrady... :roll:

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 03. Apr 2018 09:34
od IceFox
Spoplatniť polprofil diaľnice (ktorá ani nemôže a nieje označená značkou diaľnica ale značkou cesta pre motorové vozidlá) je hnus. Tento krok by som ešte ako-tak pochopil keby bol dokončený úsek Svrčinovec - CA, Bukov (alebo by bolo pár mesiacov pred dokončením) ale toto je čistá blbosť. Takto tam aj tých pár áut prestane chodiť.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 03. Apr 2018 09:40
od aquila
to je carovne, druhy najdrahsi usek nasej dialnicnej siete a vlastne najdrahsi, ked by sme zobrali teoreticke dostavanie na polprofil a on by mal byt zadarmo ? :) len aby tam aspon nejake auta jazdili :) carovne

uprimne, ja som bol v tom, ze je normalne od 1.1.2018 regulerne spoplatneny a nie az od prveho aprila ..

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 03. Apr 2018 09:44
od Lorenc
To budú intenzitky :-) Hádam 1000 cku prekoná tento úsek. Mali by ste tam postaviť dáke obchodné centrum s vyhliadkou a lunaparkom v strede aby to malo aspoň akú takú využiteľnosť.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 03. Apr 2018 09:49
od penjo
Nie je to nič nové. Pozrite sa na krátky úsek R6 pri Púchove - zjazd z D1 po križovatku Dolné Kočkovce - takisto polprofil a veselo sa vyberali pokuty, než sa ľudia naučili.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 08:58
od juancarlos
viewtopic.php?f=35&t=23353

To ako fakt niekto pinda, že musí platiť tú podľa mňa smiešnu sumu za diaľnicu keď sa po nej vozí??? Čo sa im nepáči, že je to polprofil? Veď nech idú po starej ceste, keď nechcú platiť.
To potom ako budú vtákovať keď budú možno v budúcnosti platiť mýto....

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 09:48
od i15
vo volebnom obvode Čadca, 70% volilo Fica, Danka, alebo Kotlebu... niet čo dodať

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 10:01
od Čumil
A vam vsetkym pripada normalne platit za cestu s parametrami cesty prvej triedy? Len preto ze ju niekto nazyva dialnicou? Cenu dajme stranou, ved vieme preco je taka.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 10:12
od juancarlos
i15 napísal:vo volebnom obvode Čadca, 70% volilo Fica, Danka, alebo Kotlebu... niet čo dodať


??? Mi akosi ušla pointa súvislosti medzi velebnými výsledkami a spoplatnením diaľnice. Či myslíš, že Kotleba & company sľúbili cestu zadarmo a teraz na volebný obvod Čadca hodili bobek?

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 10:23
od juancarlos
Čumil napísal:A vam vsetkym pripada normalne platit za cestu s parametrami cesty prvej triedy? Len preto ze ju niekto nazyva dialnicou? Cenu dajme stranou, ved vieme preco je taka.


Je to diaľnica v polprofile, toť sa mi zdá úplne normálne za ňu platiť. Poviem to ináč, platilo by sa Ti ľahšie, keby tam bola prerušovaná čiara (dalo sa tam predbiehať) a bol tam širší odstavný pruh?
To by mohli vtákovať aj napríklad takí Trnaváci, že musia platiť pri jazde do Ba po takom paškvile (v podstate stavenisko) bez odstavného pruhu.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 10:27
od Vlados
Čumil napísal:A vam vsetkym pripada normalne platit za cestu s parametrami cesty prvej triedy? Len preto ze ju niekto nazyva dialnicou? Cenu dajme stranou, ved vieme preco je taka.

áno, pripadá. D3 je paralená cesta k I/12 takže postavením úseku D3 nikto neprišiel o možnosť bezplatnej jazdy o I/12. konať sa bude rovnako aj v prípade I/11A po dostavbe rozostaveného úseku D3.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 10:32
od fh
i15 napísal:vo volebnom obvode Čadca, 70% volilo Fica, Danka, alebo Kotlebu... niet čo dodať


Toto vôbec nič nevysvetľuje pchať do všetkého politiku a vyzerať ako intelektuál ktorému je všetko jasné a je pohŕdavo nad vecou. Hlavne si treba kopnúť do Kysúc keď je to tu in. Takisto na úsekoch pri Tornali, ale aj inde kde sú polprofily nechceli ľudia platiť za známky, vôbec ma nezaujíma aká je tam politická mapa, keď ide o peniaze tak sú tie prejavy podobné.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 10:44
od Čumil
Vlados napísal:áno, pripadá. D3 je paralená cesta k I/12 takže postavením úseku D3 nikto neprišiel o možnosť bezplatnej jazdy o I/12. konať sa bude rovnako aj v prípade I/11A po dostavbe rozostaveného úseku D3.

Nenamietal by som (aspon nie intenzivne) , keby I/12 bola v tom useku hodna oznacenia "cesta 1. triedy". Lenze keby taka bola - dostatocne siroka, s obchvatmi a dobre udrziavana - este tazsie by bolo odovodnit existenciu 15 km polprofilu za ani neviem kolko 100 milionov eur. Toto je cesta prvej triedy dpc? https://www.google.com/maps/@49.481998, ... 312!8i6656

Ako velky problem vnimam, ze sa prilis ochotne nechame klamat. NDS povie - ved tam je cesta prvej triedy, ale v akom je stave, o tom uz pomlci. Aj nedavno som prechadzal cez Hronsky Benadik a Psiare po tej ceste, co vyhlasili relativne nedavno za cestu prvej triedy. Nieco podobne ako na vyssie uvedenej linke. Ale v statistike mame par desiatok km ciest prvej triedy naviac.
Lahko bit takychto poddanych, este aj bicik podaju [inspiracia v diskusii :-)]

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 10:50
od aquila
ano I/12 je len prenalepkovana cesta prvej triedy, ale to co s nasilu pretlacenym "koridorom", ktory nikdy neexistoval ? to sa maju teraz po pol miliarde euro do zbytocnej dialnice, investovat dalsie stovky milionov do druheho profile pre intenzity ktore mozno padnu na 1000/24 hod ? detto upgrade povodnej cesty, kde sa nedokazu pod novovybudovanym most vyhnut ani dva kamiony ?

keby niekto v tejto republiky rozmyslal, tento usek by sa nedostal nidky dalej ako po uroven technicka studia .. bohuzial poltiicke kliky rozhodli inak a preto ma aj komentar i15 dost relevantnu spravu pre toto vlakno..

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 10:54
od Čumil
Nie, maju zrusenim poplatkov fakticky priznat, ze ide o nahradu za cestu prvej triedy. Co sa aj, predpokladam, stane. Len musi k tomu vystupit pan kapitan, aby pofukal rany svojich volicov (tu ja vidim ten suvis, na ktory sa pytal JuanCarlos, aj ked i15 to asi myslel inak).

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2018 11:02
od Čumil
juancarlos napísal:To by mohli vtákovať aj napríklad takí Trnaváci, že musia platiť pri jazde do Ba po takom paškvile (v podstate stavenisko) bez odstavného pruhu.

Po tom paskvile jazdim kazdy den a nenapadlo by ma namietat proti spoplatneniu. Moja skusenost je taka, ze premalovanie pruhov pomohlo, napriek chybajucemu odstavnemu pruhu. A pred premalovanim to bola plnohodnotna dialnica 2x2.
Ale ked spominas Trnavu, vezmem to z druhej strany - ak je normalne platit za polprofil, preco neoznacit obchvat Trnavy za polprofil R1, pripadne az po Bohdanovce? Ved komu sa nechce platit, moze ist cez mesto, Hornu a Dolnu Krupu (pre istotu to prehlasime za cestu 1. triedy)