D3 Svrčinovec - Skalité

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod mirkobb » 18. Jan 2007 11:18

Ad Adamko: Hmmm…?!? Ja si myslim,ze na tak významnom a vytazenom dialnicnom tahu ako tento,je vytvorenie vetvy z Ciernej a nasledne vytvorenie dalsieho hranicneho prechodu malo! Tam by to chcelo este aj MKU Vysny Koniec a vetvu z neho do Jaworzynky(PL) a Hrčavy(CZ),no a este MKU Serafinov a odbocku z neho na Sol(PL) pre auta do 12 t a taktiez zriadit samostatny hranicny prechod aj tam,samozrejme vsetky uvedene vetvy v profile 26,5. No a aby som nezabudol,este aj z Oscadnice cez Kosariska a Vresovku na Rycerku-Gornu(PL),akoze inac 26,5! Ale potom aj cely dialnicny usek navrhnut a preprojektovat aspon na 2x3,to by uz snad na tie intenzity mohlo stacit,vsak Adamko..?
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Adamko » 18. Jan 2007 12:20

mirkobb napísal:Ad Adamko: Hmmm…?!? Ja si myslim,ze na tak významnom a vytazenom dialnicnom tahu ako tento,je vytvorenie vetvy z Ciernej a nasledne vytvorenie dalsieho hranicneho prechodu malo! Tam by to chcelo este aj MKU Vysny Koniec a vetvu z neho do Jaworzynky(PL) a Hrčavy(CZ),no a este MKU Serafinov a odbocku z neho na Sol(PL) pre auta do 12 t a taktiez zriadit samostatny hranicny prechod aj tam,samozrejme vsetky uvedene vetvy v profile 26,5. No a aby som nezabudol,este aj z Oscadnice cez Kosariska a Vresovku na Rycerku-Gornu(PL),akoze inac 26,5! Ale potom aj cely dialnicny usek navrhnut a preprojektovat aspon na 2x3,to by uz snad na tie intenzity mohlo stacit,vsak Adamko..?


Neviem ci sa mam smiat alebo plakat. Tak stupidnu reakciu som necakal. Nuz primerana urovni autora.
Adamko
návštevník
 
Príspevky: 40
Založený: 02. Jan 2007 12:56

Odoslaťod mirkobb » 18. Jan 2007 12:56

Mozes aj to,aj to..
Ta reakcia bola primerana Vasej uvahe vo Vasom prispevku,teda aj jej urovni,inak sa nedalo! A o mne si mozte mysliet,co len chcete,ale to zas svedci o Vasej urovni,ze ste sa znizil z urovne diskusie do nejakej osobnej,to zvyknu robit prave ludia ktorym dosli argumenty na urovni cisto odbornej.
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jan 2007 13:23

mirkobb napísal:Mozes aj to,aj to..
Ta reakcia bola primerana Vasej uvahe vo Vasom prispevku,teda aj jej urovni,inak sa nedalo! A o mne si mozte mysliet,co len chcete,ale to zas svedci o Vasej urovni,ze ste sa znizil z urovne diskusie do nejakej osobnej,to zvyknu robit prave ludia ktorym dosli argumenty na urovni cisto odbornej.


Neprovokoval by som zbytočne dlho. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod aquila » 07. Júl 2007 23:01

4.6.2007 09:16 | degenbart

pracujem na prieskumnej štôlni ako geológ na Skalitom - D3, práve bola pozastavená výstavba tejto štôlne...


mam taky dojem, ze peniaze sa stahuju nejako masovo zo vsetkych usekov :roll:

a ze dialnice do roku 2010 ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod konstrukt » 07. Júl 2007 23:36

aquila napísal:4.6.2007 09:16 | degenbart

pracujem na prieskumnej štôlni ako geológ na Skalitom - D3, práve bola pozastavená výstavba tejto štôlne...


mam taky dojem, ze peniaze sa stahuju nejako masovo zo vsetkych usekov :roll:

a ze dialnice do roku 2010 ...
Skade máš túto informáciu, napísal si to dosť nezrozumiteľne.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod mikeBoss » 07. Júl 2007 23:37

Uzasne potrebna a surna vec je tato D3... ako keby neboli ine dolezitejsie useky... vyhodene prachy do luftu stavat dialnicu do lesa...
mikeBoss
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 556
Obrázky: 33
Založený: 27. Jún 2005 21:33
Bydlisko: okolie Žiliny

Odoslaťod bodrik » 08. Júl 2007 12:36

mikeBoss napísal:Uzasne potrebna a surna vec je tato D3... ako keby neboli ine dolezitejsie useky... vyhodene prachy do luftu stavat dialnicu do lesa...

No dialnica "do lesa" to teda uz dlhsi cas nie je.. :!:
Obrázok používateľa
bodrik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 708
Obrázky: 1
Založený: 12. Aug 2005 00:30

Odoslaťod kvalitná dialnica » 08. Júl 2007 13:07

mikeBoss : Musíš brať do úvahy že D3 a D1 bude mať dôležitý európsky potenciál ( spojenie Baltu a Jadranu dialnicou ), a keby si si pozrel čísla existujúcej cesty, ktorá vedie cez dediny + po zavedený mýta v ČR este doprava stúpla tak by si hneď zmenil názor.... nme zas príde severná časť R3 teraz zbytočná ale tá sa nestavia :)...
_________________
Obrázok používateľa
kvalitná dialnica
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 452
Založený: 28. Feb 2007 17:18
Bydlisko: KE,BJ

Odoslaťod aquila » 08. Júl 2007 13:21

mne osobne severna R3 urcite neprijde zbytocna. tam to treba ako sol.

uplne zbytocna mi pripada prelozka cez mostenicu.. najma v svetle postupneho rozsirovania donoval a stavby R3 cez turiec ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod mirkobb » 08. Júl 2007 15:26

kvalitna dialnica: Musíš brať do úvahy že D3 a D1 bude mať dôležitý európsky potenciál (spojenie Baltu a Jadranu dialnicou)...


A Ty zas ber do uvahy, ze oproti slovenskej dialnici D3 z polskej strany ziadnu dialnicu nestavaju! A uz vôbec nie s europskym potencialom byt spojnicou Baltu a Jadranu! :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Branco » 08. Júl 2007 15:36

mirkobb napísal:
kvalitna dialnica: Musíš brať do úvahy že D3 a D1 bude mať dôležitý európsky potenciál (spojenie Baltu a Jadranu dialnicou)...


A Ty zas ber do uvahy, ze oproti slovenskej dialnici D3 z polskej strany ziadnu dialnicu nestavaju! A uz vôbec nie s europskym potencialom byt spojnicou Baltu a Jadranu! :wink:


Neviem, odkiaľ máš informácie, ale pre napojenie Baltu a Jadranu v Poľsku sú, resp. budú najdôležitejšie dve spojnice: S69 a A1. S69 a D3 má tú výhodu, že je to kratšie a kompletnejšie /S69-D3-D1-rakúska A6-A2.../ prepojenie smerom na juh, ale táto diskusia tu už bola niekoľko rokov dozadu....
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Branco » 08. Júl 2007 16:01

Možno sa ale predsa len pohli ľady, D3 sa bude stavať na plný profil, resp. aspoň tunel Poľana...
Viac v Monitoringu tlače:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7406

Prieskumná štôlňa Tunela Poľana- problematiku únikovej šachty, záchranného systému, bezpečnosti vôbec prenechajme projektantovi, ktorý toto všetko komplexne rieši a musí vyriešiť vrámci projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie. projekčné práce pre Diaľnicu D3 robí ALFA 04.
Zastavenie prác na spomínanej prieskumnej štôlni rozhodol podpisom gen. riaditeľ NDS a.s. Ing Choma 30.5.2007.
Prieskumná štôlňa na úseku cca 302m bola zastavená z dôvodu, že účel, t.j. prieskum pre stavbu veľkého tunela splnila. Financie sa presúvajú na projektanta pre "veľký tunel". Skutočne je rozhodnuté a robí sa projektová dokumentácia (pozn. včera sme do nej prvýkrát nahliadli) pre plný profil diaľnice vrátane dvoch tunelových rúr.Toto je seriózna informácia, ostatné sú všetko fámy. Stavbou dvoch tun. rúr je aj bezpečnosť riešená iným -jednoduchším systémom (najlepšie to vie projektant) Prechod diaľnice na polovičný profil bude za Portálom Pazderovci a takto pokračuje diaľnica až na hranicu PL
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod aquila » 08. Júl 2007 16:06

to spominal uz MH, ze je plan uz stavat vsetky tunely rovno na plny profil.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod kvalitná dialnica » 08. Júl 2007 16:29

a na Východnom pobreží neplánujú ďalej stavať?

nejak je tam chudobnejšie....a tiež sú tam mestá...
_________________
Obrázok používateľa
kvalitná dialnica
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 452
Založený: 28. Feb 2007 17:18
Bydlisko: KE,BJ

Odoslaťod kvalitná dialnica » 08. Júl 2007 16:33

ups.....ospravedlňujem sa nejak sa mi dostal príspebok k Austrálii a Oceánii tu....


- prosím zmazať tento a môj predchádzajúci príspevok , Ďakujem
_________________
Obrázok používateľa
kvalitná dialnica
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 452
Založený: 28. Feb 2007 17:18
Bydlisko: KE,BJ

Odoslaťod Branco » 15. Júl 2007 16:57

Štvorpruh na úseku Svrčinovec-Skalité pravdepodobne nadobúda reálne kontúry.
2+2 pruhy sa spomínajú aj v tomto informačnom materáli o úseku z mája tohto roku :arrow: :

http://www.skalite.sk/dokumenty/informa ... ica-d3.pdf
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod aquila » 16. Júl 2007 21:53

do galerie som vlozil vyextrahovanu ortofotomapu

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2641
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod LubosG » 28. Júl 2007 11:37

Kiežby štvorpruh bol od KNM až po hranicu v Skalitom. No tak to asi nebude, možno sa, kvôli tunelom, ktoré by vraj mohli byť už dvojrúrové, bude striedať dvojpruh so štvorpruhom.
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Odoslaťod LubosG » 28. Júl 2007 11:38

A tunel Horelica tak skoro asi rozšírenie nečaká.
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Hmm

Odoslaťod rbarat » 01. Aug 2007 14:15

Ľuboš Gerža napísal:A tunel Horelica tak skoro asi rozšírenie nečaká.

No ja som niekde v médiách narazil na správu, že obyvatelia sa búria, lebo v Čadci treba zbúrať nejaký ten dom a zobrať nejaké záhrady. NDS argumentuje práve polohou tunela Horelica, že s diaľnicou sa už nemôže hýbať, lebo ďalší pruh musí byť vedľa prvého. Osobne to vidím na vyvlastnenie najmä na fotke č.87 na www.highways.sk, úsek D3 Oščadnica - Čadca. (Škoda, že tu tú fotku nemôžem vložiť).
rbarat
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 471
Obrázky: 3
Založený: 10. Jún 2005 12:15
Bydlisko: Ba

Odoslaťod aquila » 01. Aug 2007 14:20

Obrázok
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jurislav » 01. Aug 2007 14:53

Prečo by jeden pruh musel ísť vedľa druhého :?: :?: :?:
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod mel » 01. Aug 2007 14:56

nemusi, ale to zavisi od terenu ... moze ist aj cikycaky medzi tymi domami, vid: http://www.highways.sk/highways/img/Cad ... adca89.jpg :)
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Dakujem

Odoslaťod rbarat » 01. Aug 2007 19:52

Aquila ďakujem za vloženie fotografie, je to takto názorné, čo som myslel.
rbarat
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 471
Obrázky: 3
Založený: 10. Jún 2005 12:15
Bydlisko: Ba

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.