Stránka 36 z 50

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2020 01:06
od metelesku.blesku
Prebieha vysporadúvanie pozemkov (vrátane nájmov pre dočasný záber) pred podaním žiadosti o vydanie stavebného povolenia na privádzač do KNM.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Dec 2020 19:58
od EmBe
VO na privádzač KNM dnes vyhlásené:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zak ... nty/428052

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Dec 2020 20:38
od milan_KM
Bez vetvy KM-ZA ... to je zly vtip.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Dec 2020 21:01
od Miro
Tá vetva KM-ZA by to snáď už nejako zásadne nepredražila, nechápem, prečo tam nie je. Aj vetva CA-KM by sa zišla.
Vlastne chápem, projektované to bolo na stav, keď bude postavená D3 a podstatná časť premávky pôjde po nej. Potom to napojenie na I/11 v tejto podobe asi bude stačiť.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Dec 2020 21:59
od maher
možno je to tak lepšie, keď sa doprava rozloží do viac smerov, keby to bola plnohodnotná MUK a bola plne vyťažená, asi by vznikal problém na križovatke s rudinskou cestou

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2020 13:46
od maher
vizuálizácia privádzača
46363

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2020 21:34
od Luk-as
Osobne som mierne skeptický, či to prispeje k väčšej plynulosti premávky bez vybudovania celého súvislého úseku, keďže v mieste napájania privádzača má vzniknuť aj nová svetelná križovatka. Príde mi, že tam akurát tak vznikne nový kolízny bod pri súčasnej intezite dopravy.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 13. Dec 2020 22:27
od Mawerick81
No na useku 1,5km budu dva semafory,, 3x hura,, kolony smer CA sa posunu bvlizsie k Ziline...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2020 09:35
od metelesku.blesku
A možno ten semafór skončí ako ten na privádzači pri popradskom letisku - nikdy nespustený.
Ono vďaka tomu privádzaču by sa dalo do výstavby samotnej D3 urobiť pekný okruh len s pravými odbočeniami do/z KNM pre vyššiu plynulosť premávky (v smere od ZA vjazd do KNM len cez privádzač, v smere od CA len cez povinský a radolský most), ale to zrejme neprejde, keďže mesto sa zrejme bude chcieť zbaviť všetkej kamiónovej dopravy na ulici Dlhomíra Poľského/Murgašovej okamžite po otvorení privádzača.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2020 10:39
od Miro
A to sa naozaj nedá dorobiť na križovatke privádzača s cestou I/11 pravé odbočenia z Čadce do KNM a z KNM do Žiliny? Bolo by to veľmi draheja to chápem tak, že projektant si povedal, že podstatná časť premávky (najmä tranzit) pôjde po diaľnici a tak bude stačiť napojenie na I/11 T-križovatkou. Ale to bude trvať ešte mnoho rokov, kým bude diaľnica.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2020 11:35
od milan_KM
Projekt privádzača je spravený správne. Za povodneho predpokladu výstavby s diaľnicou. Teraz sa stavia časť projektu bez zohľadnenia skutočného stavu.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2020 12:16
od metelesku.blesku
Miro napísal:A to sa naozaj nedá dorobiť na križovatke privádzača s cestou I/11 pravé odbočenia z Čadce do KNM a z KNM do Žiliny?

Dá sa to dorobiť, ale bude to zbytočné vyhadzovanie peňazí von oknom.

Museli by prerobiť celý most ponad Kysucu a obe rampy by boli zrejme ďalšími mostami a nie násypmi. Medzi cestou I/11 a brehom Kysuce je totiž iba 20 metrov a navyše na mieste pripojenia nájazdov sú nosné laná.

Navyše, plánované dokončenie 2023, zvyšok diaľnice o cca. 3 roky neskôr.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2020 12:53
od sendvo
metelesku.blesku napísal:A možno ten semafór skončí ako ten na privádzači pri popradskom letisku - nikdy nespustený.
Ono vďaka tomu privádzaču by sa dalo do výstavby samotnej D3 urobiť pekný okruh len s pravými odbočeniami do/z KNM pre vyššiu plynulosť premávky (v smere od ZA vjazd do KNM len cez privádzač, v smere od CA len cez povinský a radolský most), ale to zrejme neprejde, keďže mesto sa zrejme bude chcieť zbaviť všetkej kamiónovej dopravy na ulici Dlhomíra Poľského/Murgašovej okamžite po otvorení privádzača.


presne. ak by sa zakazalo lave odbocenie zo ziliny do knm a lave odbocenie z knm do cadce tak by to mohlo byt ok. premavka by sa rozdelila medzi tieto dve krizovatky. ale to asi neprejde. a potom je tu vadicovska dolina odkial bude treba semafor na smer rovno a dolava takze semafor v radoli sa nebude dat uplne zrusit

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2020 13:17
od maher
ja som to aj tak pochopil, že to bude len pre smer ZA-KNM a KNM-CA, úrovňové križovanie tam nedáva zmysel, aj keď politici vidia len na dľžku svojho volebného obdobia a dokážu všeličo pojebabrať

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2020 13:36
od Vlados
Tento privádzač samotnému mestu veľmi nepomôže. Je to hlavne privádzač do Schaeffleru. Od Schaeffleru nie je vhodná cesta k Neslušskej ceste, SNP či Kinexu. To bude radosti po sprevádzkovaní privádzača na Litovelskej. Mesto+VÚC nič urobili s plánovaním a rozvojom ciest v meste. Celý čas len plačú nad D3... potom sa len ukáže ako primátor 20 rokov (počítam aj s rokmi do budúcnosti) neriešil čo má v kompetencii.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2020 15:50
od metelesku.blesku
Robí mesto vôbec niečo pre to, aby sa aj kamióny do Kinexu netrepali pomedzi domy na Litovelskej, ale jazdili cez priemyselnú zónu na Športovej (úprava niektorej cesty od Schaeffleru k Neslušskej + úprava križovatky s Neslušskou cestou)?

Ak nie, tak okrem kamiónov do Schaeffleru sa fakt nič nevyrieši a len sa pár áut smerujúcich do južnej časti mesta presunie z Radolskej križovatky na pripájač.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2020 17:44
od milan_KM
Riešilo sa to za predchádzajúceho vedenia mesta. Teraz pokiaľ viem je priorita výzdoba mesta. Ľudia sú spokojní.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2020 21:04
od Vlados
milan_KM napísal:Teraz pokiaľ viem je priorita výzdoba mesta. Ľudia sú spokojní.

:lol: :lol: :lol:

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 07. Jan 2021 18:42
od maher
minister sľúbil, že najbližšie 2 roky sa cesty stavať nezačnú, platí to aj pre tento privádzač?

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 07. Jan 2021 21:49
od Miro
Samozrejme, že platí.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 08. Jan 2021 10:16
od Loe
Na privádzač Kysucké Nové Mesto beží verejné obstarávanie od 9.decembra minulého roku. Plánované otváranie ponúk je 29.1.2021. Ponuky sú viazané 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena bez DPH. Predpokladaná cena je 19 miliónov EUR. Míľnik č.3, ktorý je posledný v poradí, má zhotoviteľ dosiahnuť do 700 dní odo dňa zahájenia stavebných prác, teda doba výstavby zhruba 2 roky.

https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zak ... ail/428052
https://e.dennikn.sk/minuta/2140229

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 08. Jan 2021 12:27
od metelesku.blesku
maher napísal:minister sľúbil, že najbližšie 2 roky sa cesty stavať nezačnú, platí to aj pre tento privádzač?

Cesty, alebo nové úseky?
Privádzač nie je nový úsek. Ani nadjazd k popradskému letisku nikto nepovažuje za nový úsek. Ale tento kysucký je aspoň prísľub toho, že vďaka nemu sa nebudú musieť už vôbec ponáhľať s pokračovaním D3 ako takej :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2021 18:53
od Peter_CA
https://www.mojekysuce.sk/spravodajstvo ... erminy-nie
Privádzač KNM sa začne stavať najskôr koncom roka, možno až začiatkom budúceho.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2021 07:01
od Ister
asi by sa hodilo temu rozdelit na privadzac a klasicku dialnicu D3

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2021 09:42
od aquila
aj privadzac LL, ktory je radovo dlhsi, 2+2, nie je samostatny. to iste privadzac SNV. nie je dovod vyclenovat v podstate trosku upgradnutu MUK v ramci tohto useku ako samostatne vlakno. kazdopadne tiez si myslim, ze ked sa to zacne stavat 2022, tak to bude uspech a este vacsi ked to nebodaj dostavaju do dalsich volieb.