To je miesto kde je D3 planovana podla EIA, takze ake peniaze navyse ked je to v trase planovanej D3? Nenapisal som jasne, ze tato cast je definitivne riesenie v trase D3?
sendvo napísal:a co pumpa v radoli? boli tam nejake obstrukcie. bude sa vyvlastnovat? pred a za pumpou uz je zda sa vsetko vykupene.
"Variant 1 je riešený v dvoch subvariantoch, ktoré sa od seba líšia v umiestnení čerpacej stanice pohonných látok:
- subvariant 1A – zachovanie existujúcej ČSPL pod mostným objektom
- subvariant 1B – vytvorenie plochy pod mostným objektom pre vybudovanie novej ČSPL."
metelesku.blesku napísal:A je na povrchový variant EIA? Či ju po zrušení tunela urobili iba na estakádu? Lebo inak by sme sa bavili opäť o minimálne 3 ročnom odklade, aby sme sa dostali do dnešnej fázy.
EIA je pre tunel a estakadu. A pochybujem, ze cely usek sa zacne stavat skor ako za 3 roky. Ci zmenou casti estakady na nasyp v tomto pripade treba celu EIA nie som si isty, mohlo by to byt posudene, ze novu EIA netreba, pretoze nejde o zmenu smeroveho ani vyskoveho vedenia trasy, ani ziadny biokoridor, nezmeni sa hluk, ani exhalaty. To by chcelo nazor specialistu na EIA.
Prispevok z roku 2006:
od Adaios » 11. Feb 2006 14:50 napísal:Dlzka tohoto dialniceho useku je 9,7 km. Stavebne prace by sa mali zacat v r. 2008, usek by sa mal otvorit v r. 2011 a celkove ukoncenie prac by malo byt v r. 2012.
https://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=44&t=2841#p17986A nebude to dokoncene ani o 10 rokov neskor, este je sanca, ze aspon s 15 rocnym oneskorenim stavebne prace zacnu.