Stránka 28 z 50

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2018 12:25
od laforez
Ten podjazd na sportovej si myslim, ze staci. Ked bude privadzac a ludia budu do priem.parku chodit nim, tak to mesto bude zvladat. Pokial sa nemenia smeny tak to kapacitne stiha aj teraz, samozrejme nie je to idealne s tym mnozstvom kamionov od dodavatelov/odberatelov, ale da sa to prezit. Netreba v meste dalsie podjazdy. Je tam potom uz len jedna/dve obytne casti a jedna dedina, sam odtial pochadzam, tak to viem posudit.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2018 12:48
od aquila
to mas vlastne pravdu, ten podjazd na vajanskeho by mohol aspon nahradit to schodisko urobi tam pre cyklo a chodcov bezbarierovy priebezny priechod, kde by mozno ked tak mohli nudzovo sanitky, cize nemusi byt ani siroky a taky vysoky.

ale tu 9teho maja by stalo za to urobit mimourovnovo a urobit pre kinex vyjazd pre nakladnu dopravu aj zozadu.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2018 19:48
od milan_KM
V mieste podchodu nemáš šancu vystúpať na 7+ m výšky NK lávky čo i len pre cyklistov/vozičkarov bez toho aby ich niekto ťahal hore... Je tam hneď križovatka s SNP a tá je veeeľmi dôležitá pre fungovanie dopravy v meste.

Samotné priecestia by som ako problém nevidel, rovnako ako dopravu v KNM po dobudovaní privádzača a následnom zákaze prejazdu NA cez mesto. Problém však nastane na I/11 kde v mieste pripojenia privádzača nie projektovaná MUK ale dokonca len Tckova križovatka!!!

Preto tie reči o semafore vyššie a ten tam bude aj keď sa Aquila na hlavu postaví... Snáď vrámci projektovej prípravy niekomu docvakne to zmeniť na MUK..

Toto samozrejme platí len pre variant postaveného privádzača a neexistujúcej D3... keď sa však D3 postaví ako má, potom tam bude stačiť aj tá T križovatka....

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2018 20:46
od aquila
vajanskeho/snp by slo ako podjazd a je pravda, ze asi staci len pre cyklo a chodcov. ziadne stupanie hore. ale dole.

stupanie hore skor na 9teho maja, ale tam si to neviem moc predstavit.

a semafor tam netreba, to bude dalsia bodova zavada ako radola. A kedze sa nezrusi most do radole, tak privadzac s Tcekovou krizovatkou bude v pohode stacit.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2018 21:38
od milan_KM
A kamiony snažiace sa vľavo odbočiť z/do KNM a hlavne množstvo áut, z PP, ktoré logicky nebudú prechádzať už cez mesto... sa asi teleportuje rovno do súvislého prúdu vozidiel na I/11...

Stále dokonale dokazuješ svoje svaly spoza PC...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 16:24
od aquila
neteleportuju, budu jazdit cez mesto ako doteraz.

pre tvoju informaciu nie je to nic neobvykleho, take kamiony z cementarne rohoznik pdola smeru si robia nadchadzaku vyse 5 km ked sa pri malackach napojuju na dialnicu, bud idu cez malacky alebo cez pernek. pricom v KNM ani taku zachadzku nebudu mat.

detto IAD, ak budu rozmyslat tak smerom z KNM do ZA pojdu cez mesto, ako aj smerom z hornych kysuc do PP pojdu cez mesto. tam maju dokonca az dve moznosti, cize smerom od hornych kysuc bude problem na privadzaci zanedbatelny.

cize hladas problem tam kde nie je.

mestu sa privadzanom tak ci tak ulahci a potom je to vec optimilizacie spediterov.

skor ako vidim, kysucanom sa furt mali ..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 18:27
od milan_KM
A aký má potom zmysel stavba privádzača ak sa tým neodkloní NA a celkovo sa neukludní doprava v KNM?

Ty dávaš argumenty typu, však v Ugande záchody nemajú, tak na Kysuciach ich tiež nepotrebujete!

Vážne?

Poviem ti novinku, o ktorej ty spoza PC nemôžeš vedieť.

Kolóny vytvára križovatka v Radoli. ALE! Nevytvárajú ich vozidlá, ktoré odbočujú do KNM, s tým, že upchajú aj priebežný pruh. To je hovadina.
Kolóny vznikajú, keď sa musí zastaviť na červenú, súvislý prúd vozidiel na I/11. Teda sa stojí nie pre obyvatelov KNM, ale pre cezpoľných (hlavne CZ a PL znacky).
Samotný privádzač pomôže na 80% len mestu, zbytok pomôže radolskej križovatke. Ale tento efekt bude rovnaký ak nie menší ako efekt súčasného premostenia pred Rudinkou.

Veď načo by som stál v kolóne až po privádzač, ak to môžem obísť rovno cez Vranie...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 18:34
od aquila
A presne si trafil klinec, intenzity cez mosty to ukazali. Navyse v samotnom KNM je okrem vymeny zmien doprava v pohode, ziaden tranzit nic. Uz aj v namestove su na tom horsie a Xdalsich miest , kde im tranzit ide cez centrum.

V KNM su v tazkej pohode. A nie doby ze tam preslo 3 a pol auta su prec.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 18:37
od milan_KM
KNM našťastie nie je tranzitné mesto, ale presne si trafil klinec po hlavičke. Vrámci striedania smien sa vie upchať celé mesto na komplet a to je naozaj choré aby si sa v takom malom meste držal hodinu, resp nevedel prejsť krížom. A to nás posúva na úroveň miest trápiacich problémy ako je Šala, Komárno či Hlohovec aj bez toho aby cez nás prechádzala významná jednotka.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 18:57
od aquila
Hodinu sa tam nikdy skysnut neda, zass tych 10-15 min vynimocneho statia neprehanaj :)

A ked ludia z KNM maju potrebu ist autom do fabriky, icb problem. KNM je aj pesi male. Takze fakt neprehanaj.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 19:06
od milan_KM
Jasné lebo vo fabrike kde pracuje 5k ľudí (ostatné firmy nepočítam) všetci robia z jedného mesta... hej ja preháňam. Zvlášť keď je to kľúčový zamestnávateľ v celom regióne. Ale ja som zabudol, v Bratislave sa do fabrík chodí metrom .. :roll:

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 20:06
od IceFox
Ja len nerozumiem , prečo Schaeffler tiež nerieši túto situáciu - resp. len tlačí na privádzač namiesto toho aby posilnil autobusy (ani neviem, či nejaké má), či tlačil na zmžel. zastávku čo tam *plánujú (* - len dosprosta dristajú)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 20:23
od milan_KM
No autobusy majú, problém je s nástupiskom a ich parkovaním, ako obecne pri INE... navyše ten opakujúci sa argument, že autobusy budú stáť rovnako v zápche...
Ale máš pravdu tu by mala prísť silná iniciatíva miest, firiem a kraja na vytvorenie skutočnej integrovanej dopravy. V zmysle novej zastávky, posilnenia vlakov a zvážania ludí v nejakom príťažlivejšom takte práve k tým vlakom.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 21:25
od IceFox
milan_KM napísal:autobusy budú stáť rovnako v zápche.

Je ale strašný rozdiel, keď stojí 20 autobusov v zápche a 100 osobných áut. 20 autobusov sa vytrepe skôr (nehovoriac o tom ,že by sa dali "nataktovať" aby odchodzali s minutovym rozdielom medzi odchodmi)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 21:25
od Driver
Milan sa fakt nehnevaj,ale sa totalne strapnujes, urobit z KNM najväcsi dopravný problem je kus trapne , ci ?

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 21:31
od milan_KM
Ano presne preto by mala zmysel integrovaná doprava, dostať ľudí preč z ciest. Bohužial ten "argument" /tak to malo byť správne/ sa používa ako výhovorka.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 22:24
od IceFox
Drive: Prečo? Všetci tu na fôre vykrikujú ,že za všetky problémy na I/11 môže križovatka KNM/Budatínska Lehota (čo síce je pravda ale z dlhodobého hľadiska je diaľnica nutná, nie len preložka - intenzita okolo 16 000 vozidiel zo zvyšujúcim sa trendom je na dvojpruhovú cestu strašne veľa) a teraz keď sa postaví Svrčinovec - CA,Bukov tak sa to ešte zhorší...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 22:30
od Mawerick81
KNM by moc pomohlo, keby sa pohlo rozumom, a zainvestovalo ro prerabky mosta,, zrusit na nom chodniky pre pesich, urobit z toho trojpruh s napajacim pruhom len pre smer ZA,, a urobit vedla mostu zvlast lavku pre pesich... tym by sa vela aut a busov ktore musia ist po 1/11 bez cakania dostala von z mesta,, dalej vyriesit nejak obchvat mesta smerom na Povinu,, jedna cesta ide okolo zakdanej skoly na Nabreznej, su tam dva retardery,, potom treba odbocit z nej na inu, ist okolo sidloska, kde vecne stavaju auta pri hlavnej ceste.. druhy moznost je ist okolo autobusky, nehovorim ze to nejde, ale ide to roznymi ulickami po meste,, potom zase okolo sidliska,, zase,, ide to,, ale nieje to idealne,,

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2018 23:07
od milan_KM
Toto všetko porieši privádzač. Ale pointa je, že ten situaciu na I/11 nevyrieši, práve naopak v terajšej podobe ju ešte zhorší (2x semafor na 1km)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2018 08:16
od aquila
pozri si sutazne podklady, so ziadnym semaforom sa nerata.

samostatny most pre cyklo a pesich excentricky medzi radolou a KNM (so zaustenim tam kde je kastiel v radoli) by poriesilo tiez vela veci a najma by umoznilo zrusit samotny most pri lidli.

a ako som napisal v KNM su este nic moc intenzity okrem samotneho mosta. aj mensie mesta maju v ramci mesta vyssie intenzity..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2018 10:32
od milan_KM
Ak sa neráta tak tam časom pribudne, ak nepribudne význam privádzača bude minimálny. To premostenie by bolo určite fajn aj bez búrania mosta, lebo prechod je vyslovene nebezpečný, aj mne sa pár krát stalo, že ma takmer prešiel poľský kamión čo ešte chcel stihnúť prejsť..

Problémom KNM nie sú intenzity, ale nárazový príval áut, ktoré upchajú mesto. Na druhej strane snaha búrať most s intenzitami väčšími ako na viacerých tebou preferovaných úsekov R2 .... divné

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2018 21:58
od JaNY
...a preco ten vas najvecsi zamestnavatel Schaeffler nerozlozi smeny, to musia ist vsetci ako ovce na rovnaky cas do prace?

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2018 10:11
od rempo
presne tak ako ovce,teraz je to už trochu lepšie keď sa vybojovali aj 12hod. smeny,firma stále čaká že to vyrieši štát cez privádzač,nie tak dávno riaditeľ povedal treba si rozmyslieť koho budete voliť,za tie roky neboli schopný nič pre dopravu urobiť ani tie zmluvne autobusy,ktoré síce chvíľu dotovali ale keďže to boli normálne linkové autobusy ktoré stali u každej vrby tak to samozrejme nefungovalo.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2018 10:41
od aquila
Tak zjavne ked to idd v inych zavodoch mat kontrahovanu dopravu, moze to ja tu. Ale zjavne neni zaujem...

Sak ak VW ma smeny o 6, 14 a 22. Teda efektivne idu operatori vyroby mimo dopravnu spicku

O neschopnosti kraja je skoda hovorit. Ironia je ze samotnemu KNM dialnica vobec nepomoze, kedze obchvat jednicky ma.

A to nebodaj ked dopadnu ako v senici, kde to delphi presunulo do rumunska a z 3+ tisic fabriky nie je nic a to nemala senica ziaden obchvat ani moznosti ake uz teraz ma KNM.

Skratka taky kysucky komar z ktoreho robia somara...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2018 19:04
od Mawerick81
cesta cez mesto je odkedy obchvat? A este taka, ze na kazdom rohu prechody pre chodcov,, jedna cesta ide popred dve skoly, pri jednej su dva spomalovace,, druha cesta ide tak, ze mas moznost ist alebo cez zeleznicny prejazd, ktory je viac nepriechodny ako priechodny,, alebo cez ciste centrum mesta,, kde zase same prechody pre chodcov,, + krizovatky,, toto sa nazyva obchvat?