Stránka 3 z 50

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2009 12:38
od Dialniciar
Niekde sa tie eurofondy naliať musia, keď sa nečerpajú a zas minúť do 2013 cca. 50 mld. SKK na diaľnice a rýchlostné cesty nie je také ľahké, ako sa zdá. Navyše, mimo D1 a R1 je v najlepšej pripravenosti D3 a R2.

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2009 12:51
od devil
netreba ich minut do 2013, to nikto neprikazuje, na mengusovce-janovce ich minaju este aj tento rok, a to su fondy 2004-2006. svidnik dokonca ani nezacali do 2006 a tiez to ide zo starych fondov.

na D1 je min. obchvat PO, jablonov-beharovce, ktore nie su v PPP, a musia ratat ze zrejme neprejde cele PPP.

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2009 12:54
od Dialniciar
netreba ich minúť - ale prečo ich neminúť ?

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2009 12:56
od devil
da sa aj tak, tj. riskovat ze na D1 nezostane ak nebude PPP.

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2009 16:35
od Dialniciar
1x balík PPP na D1 bude ... a 50 mld. SKK + dofinancovanie samotná D3 stáť nebude a ani sa nebude teraz kompletná stavať ...

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2009 18:01
od i15
podla mna sa caka na to, ako dopadne 3. balik PPP... ak by sa nevydaril podpis zmluvy s koncesionarom, tak nepojdu EU fondy na D3, ale na D1

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2009 18:06
od Dialniciar
na višňové eurofondy nepôjdu

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2009 23:26
od ok233
dost ma prekvapilo ze tento usek ide z D3 prvy ja som za ked sa stavia ale na D3 by skor mali vyriesit situaciu na krizovatke v radoli kazdodenne kolony a situaciu v cadci a svrcinovci-ten potrebuje dialnicu najviac pretoze vsetky kamiony idu priamo stredom obce.ja byvam v za a estakadu mam priamo z okna a viem ze tie intenzity zvlada ale nechapem preco tie drahe inteligentne semafory na privadzaci zilina strazov stale nefunguju

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2009 23:42
od ok233
ups pardon omylom som sem hodil ten prispevok a chcel som ho dat usek strazov brodno

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2009 15:36
od ok233
Tak sa nam ten termin pre vystavbu usekov na D3 na stranke nds pomaly odsuva na koniec roka tak to vyzera ze nebudu peniaze na ppp na D1 takze pojdu peniaze z eu a statneho rozpoctu tzn. ze to pojde na ukor D3 a R1 na ukor R2

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2009 22:22
od Dialniciar
Kto nechce PPP, ten nebude mať nič. Ja som to povedal v 01/2009 a bude to tak po celý rok. :-)

OdoslaťOdoslané: 10. Jún 2009 14:01
od sergej
S výstavbou diaľnice začnú už budúci rok :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12038

"Národná diaľničná spoločnosť (NDS) chce v roku 2010 začať s výstavbou úseku D3 Žilina Brodno-Kysucké Nové Mesto. Ukončenie plánujú v roku 2013. Hovorca NDS Marcel Jánošík nás informoval, že investičné náklady budú 452 226 980 eur bez dane z pridanej hodnoty, stavebné 403 024 791 €.

Pripravujú verejnú súťaž na dokumentáciu na stavebné povolenie a hľadajú stavebný dozor. Na spomínanom diaľničnom úseku bude jeden hĺbený tunel Kysuca dlhý 584 metrov. Vybudujú na ňom aj 16 mostov - 7 v celkovej dĺžke 2 547 metrov bude na diaľnici, 3 postavia nad diaľnicou a 6 mimo nej. Plánované sú tiež dve križovatky."

OdoslaťOdoslané: 10. Jún 2009 14:20
od aquila
takze tie terminy na stranke NDS su o nicom .. kazdopadne ked uz chcu stavat na D3 nieco, tak ench ozaj vypustia strazov - brodno, snad tolko rozumu maju .. aj aj tento usek neni apriori az taky kriticky .. mali radsej dokoncit obchvat cadce ..

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2009 12:29
od dusans
Tiež si myslím, že úsek Žilina Strážov - Žilina Brodno by sa mohol na nejakú dobu odložiť. Úsek Žilina Brodno - Kysucké Nové Mesto by som uvítal, kedže bývam na dolných Kysuciach, tie kolóny v Radoli svedčia o vyťaženosti cestného ťahu. A dokončenie obchvatu Čadce po Svrčinovec je takisto potrebné, dokonca mám pocit, že viac, než spomínaný úsek ZA Brodno- KNM.

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 14:38
od i15
Aby sme neboli OT v inej teme, tak sa presuvam sem.....

Tu je uz spominana vizualizacia useku na stranke Geoconsultu http://www.geoconsult.sk/index.php?page ... nove-mesto . Dlzka dialnice je 11,2 km a investicne naklady su podla predbezneho oznamenia NDS 415 313 900,00 EUR, tj asi 12,5mld Sk, tj asi 1,1mld Sk/km - to sa nikomu nezda vela?! Ten hlbeny tunel Kysuca a opatrenia proti storocnej vode su naozaj nutne?

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 14:43
od Dialniciar
i15 napísal:Aby sme neboli OT v inej teme, tak sa presuvam sem.....

Tu je uz spominana vizualizacia useku na stranke Geoconsultu http://www.geoconsult.sk/index.php?page ... nove-mesto . Dlzka dialnice je 11,2 km a investicne naklady su podla predbezneho oznamenia NDS 415 313 900,00 EUR, tj asi 12,5mld Sk, tj asi 1,1mld Sk/km - to sa nikomu nezda vela?! Ten hlbeny tunel Kysuca a opatrenia proti storocnej vode su naozaj nutne?


To sa zdá všetkým veľa, nielen tebe. Ale to je taká daň, že 60% územia SR sú pohoria. :wink:

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 14:48
od i15
ale tu nie je ziadne pohorie, ktore treba prekonat... cesta vedie udolim rieky

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 15:09
od Dialniciar
i15 napísal:ale tu nie je ziadne pohorie, ktore treba prekonat... cesta vedie udolim rieky
Údolím rieky ... samé mosty. :wink:

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 19:52
od Miro
i15 napísal:Aby sme neboli OT v inej teme, tak sa presuvam sem.....

Tu je uz spominana vizualizacia useku na stranke Geoconsultu http://www.geoconsult.sk/index.php?page ... nove-mesto . Dlzka dialnice je 11,2 km a investicne naklady su podla predbezneho oznamenia NDS 415 313 900,00 EUR, tj asi 12,5mld Sk, tj asi 1,1mld Sk/km - to sa nikomu nezda vela?! Ten hlbeny tunel Kysuca a opatrenia proti storocnej vode su naozaj nutne?

Čo je to na treťom obrázku vizualizácie za komplikovanú križovatku?

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 20:12
od expwy
Miro napísal:Čo je to na treťom obrázku vizualizácie za komplikovanú križovatku?

Je to MUK Brodno.

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2009 08:15
od devil
Dlzka dialnice je 11,2 km a investicne naklady su podla predbezneho oznamenia NDS 415 313 900,00 EUR, tj asi 12,5mld Sk, tj asi 1,1mld Sk/km - to sa nikomu nezda vela?!


zda. v polsku, cechach a madarsku uz zlavuju a stavaju namiesto dialnic RC. pohorie je vsetko co presahuje nadm. vysku nizin, mozu to byt aj udolia, vyssie polozene plosiny. fakticky ozdany a figa idu cez "pohorie". mengusovce-janovce ani nehovoriac. a dialnica v plnom profile stoji okolo 10 mil. €/km.

je zaujimave ze tieto 2 useky D3 s nenachadzaju ani v programe 2007-2010 co schvalila vlada ani v zozname (rozhodnuti) mdpt pre granty EU, akurat na stranke nds.

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2009 12:00
od Dialniciar
devil napísal:
Dlzka dialnice je 11,2 km a investicne naklady su podla predbezneho oznamenia NDS 415 313 900,00 EUR, tj asi 12,5mld Sk, tj asi 1,1mld Sk/km - to sa nikomu nezda vela?!


zda. v polsku, cechach a madarsku uz zlavuju a stavaju namiesto dialnic RC. pohorie je vsetko co presahuje nadm. vysku nizin, mozu to byt aj udolia, vyssie polozene plosiny. fakticky ozdany a figa idu cez "pohorie". mengusovce-janovce ani nehovoriac. a dialnica v plnom profile stoji okolo 10 mil. €/km.

je zaujimave ze tieto 2 useky D3 s nenachadzaju ani v programe 2007-2010 co schvalila vlada ani v zozname (rozhodnuti) mdpt pre granty EU, akurat na stranke nds.


Klamstvo znovu ako Brno. :D

V ČR sa len rozhodujú, či k tomu pristúpia. :wink:

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2009 15:43
od i15
nestavaju Cesi nahodou len prelozku svojej cesty 1.triedy?

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2009 15:47
od aquila
hej ..

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2009 15:59
od i15
no a my mame naprojektovanu luxusnu dialnicu, ktora je na km drahsia, ako estakady v svahu Hricovske podhradie - Strazov :D