D3 všeobecne

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Myslíte, že je potrebné v súčasnom stave preprojektovať nepostavené úseky D3 na nižší parameter?

Nie, malo by sa to stavať tak, ako je to naprojektované, prípadne s malými zmenami projektov
101
74%
Áno, na parameter C22,5
26
19%
V tomto koridore netreba stavať nič, situácia si s výnimkou Svrčinovca nevyžaduje riešenie
10
7%
 
Celkový počet hlasov : 137

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 24. Jan 2020 09:12

Isto vieš, že D1 nemajú dostavanú doteraz takže sa budeme venovať časovej súslednosti výstavby na východ od F-M.
klasicke prekrucanie. existuje predsa D46 a D35 takze dialnicne prepojenie tam je. oni hlavne dobudovali cast na ostravu a prepojenie do polska na A1 co je hlavna polska dialnica sever-juh. a stale vam nedochadza ze preco toto prepojenie nie je postavene cez kysuce....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 129
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod metelesku.blesku » 24. Jan 2020 11:14

devil napísal:
... a môžme sa začať baviť o podobnostiach s 15 km I/11 od hraníc k Třincu na českej strane.
aj RC ma povolene urovnove krizovatky nieto este cesta I. tr. ale je zaujimave ze popri vseobecnej zhode ze netreba MUK na kazdom kroku ich predsa ziadas. sirka C11,5, smerove vedenie a to ze obchadza krasno, lieskovec, dunajov je uz dostatocna podobnost.

Chcel si podobnosť, tak som ti opísal, ako by vyzerala podobnosť, aby dosiahla slovenská I/11 úroveň českej, momentálne postavenej kompletne ako polprofil rýchlostnej cesty. Tvoja podobnosť je úplne mimo a hodí sa akurát tak na prihraničnú I/50 do Uh.Hradišťa.
Na českej I/11 NIE SÚ žiadne úrovňové križovania, súbežne s českou I/11 ide bývalá cesta I. triedy, dnes premenovaná na II/474, ktorá obsluhuje oblasť úrovňovo a napája dopravu na I/11 mimoúrovňovo.

Takže si môžeš vybrať, buď budú všade, kde som vypísal MÚK, alebo sa postaví súbežná komunikácia od Oškerdy po Krásno a dajme tomu, že len dve MÚK (Radoľa a Lieskovec/Ochodnica). Iná možnosť nie je. Na rozdiel od ČR, kde idú obce a obecné komunikácie súbežne s I/11, na našej strane sú doliny napájané kolmo na I/11, ako hrebeň a aj prechody medzi dolinami, resp. obcami vyžadujú vždy kolízne napojenie na I/11 (v ČR nie).
metelesku.blesku
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 310
Založený: 27. Sep 2019 20:44

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod metelesku.blesku » 24. Jan 2020 11:20

devil napísal:
Isto vieš, že D1 nemajú dostavanú doteraz takže sa budeme venovať časovej súslednosti výstavby na východ od F-M.
klasicke prekrucanie. existuje predsa D46 a D35 takze dialnicne prepojenie tam je. oni hlavne dobudovali cast na ostravu a prepojenie do polska na A1 co je hlavna polska dialnica sever-juh. a stale vam nedochadza ze preco toto prepojenie nie je postavene cez kysuce....

Podstata môjho príspevku bola v jeho druhej časti, ale ako klasický tragéd si sa chytil tej nepodstatnej, ironickej, časti. Takže opäť zopakujem tú podstatnú časť
V rovnakom čase (2002-2007), ako stavali R/D48 z Frýdku-Místku do Českého Těšína, začali riešiť aj tú jednotku do slovenských kopcov (2006-2008). Doštuduj si to, ušetríš si potom klávesnicu na napísanie niečoho múdrejšieho.
metelesku.blesku
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 310
Založený: 27. Sep 2019 20:44

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 24. Jan 2020 13:28

a co ked su urovnove krizovatky. ved su to odbocky do dedin, urcite tam neodbacaju tisice aut denne, max par tuctov alebo stoviek. to je skor vyhoda pre dedincanov. ale ja nemam problem s 2-3 novymi MUK. oni maju cestu II. tr. vacsinou cez zastavane uzemie my cestu III. tr., chybaju tak 2-4 km od povinej po k. lieskovec a od k. lieskovca po zaciatok cesty c. 2017. ten kusok by sa postavil a I/11 by sa rozsirila okrem par sto metrov okolo povinej kde by bol obchvat.

I/50 je trosku iny teren, viac kopcov a zakrut. ale tebe smerove vedenie prilis vela nehovori.

V rovnakom čase (2002-2007), ako stavali R/D48 z Frýdku-Místku do Českého Těšína, začali riešiť aj tú jednotku do slovenských kopcov (2006-2008). Doštuduj si to, ušetríš si potom klávesnicu na napísanie niečoho múdrejšieho.
a a z toho si usudil co ? ze I/11 je rovnako vyznamna ako dialnica ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 129
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jonathan » 24. Jan 2020 13:45

devil napísal:a co ked su urovnove krizovatky. ved su to odbocky do dedin, urcite tam neodbacaju tisice aut denne, max par tuctov alebo stoviek. to je skor vyhoda pre dedincanov.

Tak neviem preco sa potom musela stavat R1 okolo Zlatych moraviec. Ved na tej "ceste smrti" boli tiez iba odbocky pre dedincanov
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 555
Obrázky: 22
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 24. Jan 2020 15:04

skus si porovnat I/11 ZA-CA, I/51 trnava-sered a I/65 NR-ZM. vyskove a smerove vedenie. preto.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 129
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod metelesku.blesku » 24. Jan 2020 15:56

devil napísal:a co ked su urovnove krizovatky. ved su to odbocky do dedin, urcite tam neodbacaju tisice aut denne, max par tuctov alebo stoviek. to je skor vyhoda pre dedincanov. ale ja nemam problem s 2-3 novymi MUK. oni maju cestu II. tr. vacsinou cez zastavane uzemie my cestu III. tr., chybaju tak 2-4 km od povinej po k. lieskovec a od k. lieskovca po zaciatok cesty c. 2017. ten kusok by sa postavil a I/11 by sa rozsirila okrem par sto metrov okolo povinej kde by bol obchvat.


Ešte raz, P O M A L Y a naposledy. Česká I/11 je vďaka svojmu profilu odbremenená úplne aj od tých pár tuctov alebo stoviek dedinčanov, ktorí sa rozhodnú ísť napr. z Dolní Lomné do Hrádku, alebo z Hrčavy do Mostov u Jablunkova. Tých pár tuctov alebo stoviek dedinčanov z Vadičova, Poviny, Lodna a iných dedín nemajú inú možnosť, ako sa vždy vytrepať na I/11, pri zaraďovaní sa na cestu si vynucovať prednosť, vytvárať kolízne situáce a iné šmakoty, ktoré na I/66 nepoznáš, lebo tam jazdí príliš málo áut, aby si vedel o čom je zaraďovanie sa z vedľajšej cesty do prakticky súvislého prúdu vozidiel.
To tvoje: "oni majú cestu II. tr" - to je bývalá cesta I.triedy pokým nepostavili fungl nový polprofil rýchlostnej cesty, ktorý nazvali I/11? Tá naša bývalá vedie už iba krížom cez Oškerdu, Kysucký Lieskovec a Blažkov (Krásno). Všetko medzi tým zlúčené do I/11, všetky úrovňové kríženia sú stále na I/11. Takže mimo I/11 chýba prepojenie Oškerdy a Brodna, Oškerdy a Radole, Poviny a Lieskovca a Lieskovca a Blažkova. Takže stále, ľudovo povedané, stavebných objektov plná p.del.

A fakt nerozumiem, o čo ti stále ide. Na fungl novú 4-prúdovku okolo Třinca na intenzity 15-19.000 v/deň si nepovedal ani slovo ale na rovnaké intenzity okolo KNM pindáš stále ako chorá vrana a bol by si najradšej, keby bol riešením nový naleštený semafór v Radoli. Tak o čo ti vlasne ide?

devil napísal:
V rovnakom čase (2002-2007), ako stavali R/D48 z Frýdku-Místku do Českého Těšína, začali riešiť aj tú jednotku do slovenských kopcov (2006-2008). Doštuduj si to, ušetríš si potom klávesnicu na napísanie niečoho múdrejšieho.
a a z toho si usudil co ? ze I/11 je rovnako vyznamna ako dialnica ?


devil napísal:I/50 je trosku iny teren, viac kopcov a zakrut. ale tebe smerove vedenie prilis vela nehovori.


K obom týmto tvojím výkrikom do tmy mám na teba iba jednu jedinú prosbu. Keď sa rozhodneš nás obdarovať svojimi uplakanými výlevmi, aspoň si pozri históriu konverzácie. Lebo ti potom uniká pointa a píšeš len preto, aby si niečo písal.
metelesku.blesku
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 310
Založený: 27. Sep 2019 20:44

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jonathan » 24. Jan 2020 16:32

devil napísal:skus si porovnat I/11 ZA-CA, I/51 trnava-sered a I/65 NR-ZM. vyskove a smerove vedenie. preto.

poznam. smerove vedenie velmi podobne, vyhlady vyborne. I/65 je trochu hupackova, ale ked niekto dokaze predbiehat cez horizont, tak s tym cesta nema nic.
Problemom bolo vzdy nebezpecne predbiehanie, alebo nepredvidanie (nahle odbocenie dedincana domov).

Ale skus napisat aj svoje videnie sveta, v com je rozdiel a preco sa musela stavat R1.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 555
Obrázky: 22
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 24. Jan 2020 16:50

Ešte raz, P O M A L Y a naposledy. Česká I/11 je vďaka svojmu profilu odbremenená úplne aj od tých pár tuctov alebo stoviek dedinčanov, ktorí sa rozhodnú ísť napr. z Dolní Lomné do Hrádku, alebo z Hrčavy do Mostov u Jablunkova. Tých pár tuctov alebo stoviek dedinčanov z Vadičova, Poviny, Lodna a iných dedín nemajú inú možnosť, ako sa vždy vytrepať na I/11, pri zaraďovaní sa na cestu si vynucovať prednosť, vytvárať kolízne situáce a iné šmakoty, ktoré na I/66 nepoznáš, lebo tam jazdí príliš málo áut, aby si vedel o čom je zaraďovanie sa z vedľajšej cesty do prakticky súvislého prúdu vozidiel.
prehanas. myslis si ze nikde inde na Sk nie su cesty s takou intenzitou kde su urovnove krizovatky.

To tvoje: "oni majú cestu II. tr" - to je bývalá cesta I.triedy pokým nepostavili fungl nový polprofil rýchlostnej cesty, ktorý nazvali I/11? Tá naša bývalá vedie už iba krížom cez Oškerdu, Kysucký Lieskovec a Blažkov (Krásno). Všetko medzi tým zlúčené do I/11, všetky úrovňové kríženia sú stále na I/11. Takže mimo I/11 chýba prepojenie Oškerdy a Brodna, Oškerdy a Radole, Poviny a Lieskovca a Lieskovca a Blažkova. Takže stále, ľudovo povedané, stavebných objektov plná p.del.
to je mozno byvala cesta I. tr. zato je uzka a ide cez same dediny. velmi sa podoba na nase cesty II. a III. tr. a hm pre lokalku im to staci. ze preco nestaci cesta III. triedy pre kysucke dediny je dalsia zahada.v pripade nahradenia D3 KM-oscadnica rozsirenim I/11 chyba len kusok od k. lieskovca po blazkov. v pripade nahradenia po brodno chybaju dalsie ktore uvadzas.

A fakt nerozumiem, o čo ti stále ide. Na fungl novú 4-prúdovku okolo Třinca na intenzity 15-19.000 v/deň si nepovedal ani slovo ale na rovnaké intenzity okolo KNM pindáš stále ako chorá vrana a bol by si najradšej, keby bol riešením nový naleštený semafór v Radoli. Tak o čo ti vlasne ide?
neviem ako by rozsirili staru cestu okolo trinca....

K obom týmto tvojím výkrikom do tmy mám na teba iba jednu jedinú prosbu. Keď sa rozhodneš nás obdarovať svojimi uplakanými výlevmi, aspoň si pozri históriu konverzácie. Lebo ti potom uniká pointa a píšeš len preto, aby si niečo písal.
mne staci ked prestanej rozpravat v inotajoch. hlavne hlaska "Tebe stále nedochádza dôvod, prečo má Morava pomaly hustejšiu sieť diaľnic ako západné, južné a východné Čechy dokopy, že nie? :D" bud taky dobry a vysvetli nam ju aj v kontexte D3.

poznam. smerove vedenie velmi podobne, vyhlady vyborne. I/65 je trochu hupackova, ale ked niekto dokaze predbiehat cez horizont, tak s tym cesta nema nic.
Problemom bolo vzdy nebezpecne predbiehanie, alebo nepredvidanie (nahle odbocenie dedincana domov).

Ale skus napisat aj svoje videnie sveta, v com je rozdiel a preco sa musela stavat R1.

je vidiet ze to co nemas doma ta netrapi a rozdiel nevnimas ako velky....moj pohlad je ze I/11 brodno-CA a I/51 ktora sa rozsirila na R1 su velmi podobne kym NR-ZM je zasadny rozdiel najma vo vyskovom vedeni. to su uplne rozdielne veci.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 129
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod 110mat110 » 24. Jan 2020 17:16

"prehanas. myslis si ze nikde inde na Sk nie su cesty s takou intenzitou kde su urovnove krizovatky. " Co tak PR2 do Sace a 1/18 pod strecnom?
110mat110
diskutujúci
 
Príspevky: 77
Založený: 30. Júl 2019 12:56

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 24. Jan 2020 17:21

devil napísal: to je mozno byvala cesta I. tr. zato je uzka a ide cez same dediny. velmi sa podoba na nase cesty II. a III. tr. a hm pre lokalku im to staci. ze preco nestaci cesta III. triedy pre kysucke dediny je dalsia zahada.v pripade nahradenia D3 KM-oscadnica rozsirenim I/11 chyba len kusok od k. lieskovca po blazkov. v pripade nahradenia po brodno chybaju dalsie ktore uvadzas.


Prezradím ti. Volá sa to debilné pravidlo paralelnej cesty I. triedy, ktoré umožní pustiť kamióny na rozpadnutú a úzku cestu III. triedy pomedzi domy.
Zase sa vykrúcaš ako had. Xkrát som tu vravel, že je kravina zase selektívne devil zabudol však.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Pacho » 24. Jan 2020 18:35

110mat110 napísal:"prehanas. myslis si ze nikde inde na Sk nie su cesty s takou intenzitou kde su urovnove krizovatky. " Co tak PR2 do Sace a 1/18 pod strecnom?


ved presne o to ide. Konkrétne DS ZA, okolo strečna DS-Strečno a naopak, pokiaľ nie je havária, tak sa ide v podstate plynulo, síce niekedy 40, , ale ide sa, lebo niesu križovatky problém nastáva, strtečno ZA, kde sa stále doprava "zabije" a je problém. Potom sa to prenáša na jednej strane na strečno, a na druhej až po Košickú. Počas špičiek, musia na križovatkách stáť policajti, (stoja tam pravidelne), aby sa ľudia z priľahlých obcí vôbec dostali na cestu. To isté platí aj o trase Ivachnopvá RK. Na križovatke zo Sliačov sú tiež pravidelne policajti, ale toto naši teoretici z juhu nezažili, tak to jednoducho nepochopia. Preto bagatelizovať, úrovňove križovatky na trase "D3", je také tipické pre ľudí čo tade nechodia, a nepoznajú situáciu, ale sú najmudrejši "projektanti", ale len s prstom na mape. (nejdem radšej ani menovať, ale každý pochopí, koho mám na mysli : ).
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 78
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jonathan » 24. Jan 2020 20:15

devil napísal:je vidiet ze to co nemas doma ta netrapi a rozdiel nevnimas ako velky....moj pohlad je ze I/11 brodno-CA a I/51 ktora sa rozsirila na R1 su velmi podobne kym NR-ZM je zasadny rozdiel najma vo vyskovom vedeni. to su uplne rozdielne veci.

Je vidieť čo nemáš doma to nepoznáš :D nájdi dva rozdiely
https://www.google.sk/maps/@49.3134329, ... a=!3m1!1e3
https://www.google.sk/maps/@48.3085585, ... a=!3m1!1e3

Pokiaľ si to nenašiel, tak rozdiel je, že Vlčkovce R1 obchádza a z druhej strany cesty je iba družstvo, kdežto v povine sú rodinné domy z obidvoch strán cesty.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 555
Obrázky: 22
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 24. Jan 2020 22:50

Devil,, zase sa budem opakovat,, nemozes porovnavat useky na SK ine s usekom, kde je zamestnavatel s 10 000 zamestnancami,, a zase sa budem opakovat, ze lokalku nemozes pustit cez centrum KNM,, jednoducho na to tu neije cesta.. tiez cez rudinku, Vranie,, ako by si vyriesil napojenie Oskerdy (a SNeznice) ked okolo Oskerdy ide len 1/11? Co mame lietat ked chceme ist do KNM alebo ZA? Ked to spocitas, co vsetko navrhujes tak sa to mozno vyrovna novej ceste.. ak sa kedysi stavala 1/11 ako polprofil D3, tak to bolo davno ked intenzity boli uplne niekde inde ako dnes..

Stale mi to pride toto kricanie ohladne zmeny u D3 len ako dovod na znovu preprojelktovanie a tym sa to zacne cele znova, a bude to trvat tak ako ked si kedysi pisal, ze do r. 2030 sa tu nemusi robit nic.. A tym padom sa peniaze presunu do R2,, a po 2030 uz nebudu ani eurofondy,, dalsi dovod tlacit na R2
Mawerick81
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 499
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 27. Jan 2020 09:50

https://www.zilinak.sk/fotoalbumy/zobrazit/374/4119
KM-oscadnica v skutocnosti zacina az pri k. lieskovci. cize KM, povina a pod. sa tohto useku nijak netyka. co sa tyka paralelky treba postavit akurat par sto metrov cesty od obce po zaciatok III/2017 a problem je vyrieseny. ukazkovy priklad kde by sa mala rozsirit sucasna cesta a to aj MUK navyse pri k. lieskovci. na D3 je odhad az 278 mil eur, 25 mil/km.

brodno-KM je tazsi pripad. viac preloziek a novych ciest aby obce neboli odrezane, okolo povinej nova trasa s mostami cez rieku. ale mozno aj tak by sa oplatilo kedze odhad je vyse 300 mil. cize okolo 30 mil/km a to aj po zruseni tunela.

Prezradím ti. Volá sa to debilné pravidlo paralelnej cesty I. triedy, ktoré umožní pustiť kamióny na rozpadnutú a úzku cestu III. triedy pomedzi domy.
uz x-krat tu bolo povedane: popri R1 bezia aj paralelne cesty III. tr. a nie su zahlcovane nakladiakmi.

Stale mi to pride toto kricanie ohladne zmeny u D3 len ako dovod na znovu preprojelktovanie a tym sa to zacne cele znova, a bude to trvat tak ako ked si kedysi pisal, ze do r. 2030 sa tu nemusi robit nic.. A tym padom sa peniaze presunu do R2,, a po 2030 uz nebudu ani eurofondy,, dalsi dovod tlacit na R2
kedze brexit je potvrdeny netreba mat velke oci ohladom eurofondov, a uplne najmudrejsie by bolo naliat ich skor do ERDF ako do KF.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 129
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod aquila » 27. Jan 2020 14:40

mame tu vsak aj podrobnu mapu z EIA, kde je vidno, ze usek Km - oscadnica je snad este zbytocnejsi ako brodno - strazov. ten usek neriesi ziadnu bodovu zavadu. je tam luxusne riesena cesta, su tam dokonca MUK a vlastne prelozky, cize nie je tam problem. tento usek by mal byt ozaj dany skor do archivu

40518
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 493
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jonathan » 27. Jan 2020 14:51

V principe suhlasim, len doplnim, ze okrem prvych dvoch km useku po odbocku na Blazkov. Tam treba vyriesit odbocenie do Ochodnice
https://www.google.com/maps/@49.343757, ... a=!3m1!1e3
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 555
Obrázky: 22
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod metelesku.blesku » 27. Jan 2020 16:16

Keby sa nenašli peniaze na celý zostatok D3, tak by bolo najmúdrejšie potiahnuť úsek Brodno - KNM až za Lieskovec, t.j. predĺžiť ho o cca 1,5km a ukončiť ho plynulým zúžením do I/11 za MÚK Lieskovec/Ochodnica.
Na úseku od Lieskovca po Oščadnicu by potom stačilo zakázať ľavé odbočenie od Blažkova smerom na Žilinu, zrušiť ľavé odbočenie do Krásna pod nadjazdom III/2017 a zrušiť zbytočný zjazd do Oščadnice, ktorý spôsobuje iba kolízne situácie a je tam kvôli nemu obmedzenie na 60 km/h. Pre cesty z Blažkova smerom na Žilinu stačí výjazd na I/11 pod terajším nadjazdom cesty III/2017 s dobudovaním prípojného pruhu a Oščadnica vie byť plnohodnotne obslúžená cez MÚK Krásno nad Kysucou.

No, ešte by bolo potrebné nakresliť v stúpaniach Krásno a Horelica tretí pruh. To by malo stačiť na dlho aj bez druhej tunelovej rúry v Horelici.
metelesku.blesku
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 310
Založený: 27. Sep 2019 20:44

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 27. Jan 2020 18:42

devil napísal: uz x-krat tu bolo povedane: popri R1 bezia aj paralelne cesty III. tr. a nie su zahlcovane nakladiakmi.


Ano ale nikto nespravil z tej cesty III. triedy jednotku. Dupľom prepísaním papiera.

Ako inak je v pláne najbližšie stavať KM-Oščadnica, teda aktualne najmenej potrebný úsek. Klasika. Postaviť Brodno-KM a zrealizovať opatrenia ako popisal metelese.... a bolo by vystaráno na ďalších 20r (realisticky)
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 27. Jan 2020 19:09

Devil,, x krat tu bol povedane, ze nemozes porovnavat paralelku okolo R1 a okolo buducej D3..
Mawerick81
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 499
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod metelesku.blesku » 27. Jan 2020 21:20

Ďalšia vec, ten nešťastný 300 mil. odhad ceny.
Nakoľko nejde o náročný úsek (až na Kysuckú bránu a tú zbytočne dlhú estakádu pri KNM), mal by byť bez problémov zvládnutý aj výstavbou cez žltý fidic. Spojiť to s tendrom s jasne stanovenými podmienkami a dovolím si povedať, že cena bude na 100% nižšia o 1/3, aj keby to bolo dlhšie o ten kilometer a pol aj s MÚK navyše.
metelesku.blesku
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 310
Založený: 27. Sep 2019 20:44

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 28. Jan 2020 09:14

Devil,, x krat tu bol povedane, ze nemozes porovnavat paralelku okolo R1 a okolo buducej D3..
??
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 129
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Driver » 07. Feb 2020 23:34

riešenie križovatky v Radoli na sposob krizovatky zvl v po- kruhac a most ponad kruhač pre tranzit :arrow: https://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=24731
obrazok v clanku
Obrázok používateľa
Driver
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 459
Obrázky: 1207
Založený: 22. Dec 2009 21:01
Bydlisko: Desolate valley

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 08. Feb 2020 10:11

Za plnej prevádzky nepostaviteľné, hlavne zbytočné (tlak na výstavbu D je značný a kým by sa to pripravilo tak aspoň 5-10r....
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Driver » 08. Feb 2020 11:50

Jasne v PO sa da,ale som zabudol ze KNM je hlavny dopravny uzol celej europy :D
Obrázok používateľa
Driver
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 459
Obrázky: 1207
Založený: 22. Dec 2009 21:01
Bydlisko: Desolate valley

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.