Stránka 94 z 122

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2020 19:19
od Pacho
devil napísal:
hej a preto je tá kvalitná I/11postavená od hranice ako polprofil s MÚK (https://goo.gl/maps/HcoYVeHayJfZ1Tk98) a ďalej od Bystřice cez Nebory do Třanovic stavajú komplet novú 4 prúdovku v parametroch 24,5/100, lebo potrebovali len spojiť svoju najvýchodnejšiu dedinu Jablunkov s D48 :D
ano, obchvat trinca v plnom profile, preco teda nie je plny profil po hranicu ? preco nie je plny profil S1 30 km az na hranicu skalite. preco je najblizia dialnica D55 od lysej pod makytou vzdialena na asi 50 km podobne ako S7 od trstenej.


devil, tu sa ale prosím Ťa pekne dobre pozri, ako stavajú češi I/11 smerom na SK. keď si otočíš obraz o 180°tak je jasné, že v tom mienia pokračovať aj dalej. https://www.google.sk/maps/@49.6762078, ... 6656?hl=sk a ešte sa dobre pozeraj cesta na SK https://www.google.sk/maps/@49.6531883, ... 6656?hl=sk a to je 13km pred hranicou. alebo vieš čo sadni do auto a skús si to reálne preisť aj so zápchami v Radole, tak by si určite veľmi rýchlo prestal písať tie Tvoje bludy o D3.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2020 19:27
od Pacho
ešte mi nedá, pozri sa na toto https://www.google.sk/maps/@49.668921,1 ... 6656?hl=sk toto je fabrika Hyundai, ktorá vyrába autá, a všetky motory do tých aut vyrábajú v Žiline, vieš si Ty vôbec predstaviť, aké prepravné kapacity potrebuje takáto fabrika ??? asi nie , lebo potom by si určite nepísal tie tvoje bludy o D 3.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2020 19:38
od nevo83
Pacho, ale ved mame aj zeleznice ze... ak vezmeme ze rocne sa vyrobi cca 310tisic aut tak ta zeleznica vobec nie je zanedbatelna pre presun tovarov

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2020 19:57
od DrX
Presne tak. A ta zeleznica sa Z NEJAKEHO DOVODU pazravym kysucanom zmodernizovala predtym, nez sa vobec zacalo s akoukolvek modernizaciou zeleznice od ZA na vychod (to uz nehovorim o tom, ze na juznej zeleznici BA-ZV-KE sa nespravilo od rozdelenia CS prakticky vobec nic).

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2020 20:02
od Pacho
ajjjaj presne toto som čakal, že čo železnice: a k tomu samozrejme pažraví kysučania.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2020 20:30
od nevo83
Prepac a co si cakal ekonomika nepusti, ja nejdem teraz riesit ci pazravi alebo nepazravi, ale takyto ,,objem vyroby,, kt je velkostovo viac menej rovnaky si vazne zasluzi premyslanie o vlakovej preprave.. Preboha ved nevyrabaju rocne 10ks limitky ako McLaren ze ich ,, po jednom,, budu prepravovat na kamione

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2020 20:55
od IceFox
Áno, áno... pažraví kysučania/Mečiar/***... Taká typická šablóna príspevku od doktora...

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2020 21:19
od okorec
Jasné, topmanažéri Hyundai-KIA sú úplní xuji a potrebujú vaše múdrosti, aby pochopili, že by im nemuseli kamióny stáť v kolónach a robiť problémy v JIT, keby to proste položili na štreku.
Viete vôbec ako tu reálne fungujú železnice a železničná preprava? Už ste niekedy riešili nejakú väčšiu logistickú úlohu? Mne chodia do závodu a zo závodu denne tovary. Skoro všetko ide na kamiónoch, dokonca na riečnych lodiach. Fabriku mám postavenú 20 metrov od železničnej stanice a hneď za plotom mi ide vlečka. Koľko som za 10 rokov prepravil tovarov vlakom? Áno, odpoveď je NULA. A to nie preto, že by som nechcel.

Devil, choď sa pozrieť aká cesta vedie od Svrčinovca po R48 predtým než ju zase začneš znevažovať. Štvorpruh síce končí pár km za Třincom, ale ďalej pokračuje luxusná cesta s mimoúrovňovými križovatkami a trojpruhmi v stúpaniach až po hranice... A už fakt neviem čo sem pletieš Lysú pod Makytou.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2020 21:30
od kinedryl
To myslia tie zeleznice, ktore ziju este kdesi v hlbokom socializme co sa pruznosti tyka a ledva melu z posledneho ? Tak to su len zbozne priania, tade cesta nevedie.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 04:20
od frostbite
Za prvé na Kysuciach už aj ten prvý úsek čo sa prerabal treba upraviť na 160-200+ spraviť mimoúrovňové križovania a ďalší úsek bez tunela Kysuca jednoducho nepôjde či sa to pár drblym z oscadnice bude páčiť alebo nie(v tomto mi čisto pripomínajú Hrboltovu), môže sa im nechať stará trať na osobaky a nákladné vlaky aby bol vlk syty aj ovca celá. Ale chcem tým povedať že celá trať od Žiliny po štátne hranice ČR/SR môžu ísť do tendra nanovo na 160-200 príp 230 ja už by som to rovno spravil takto na mieste novej vlády a nového vedenia ŽSR a basta. Všetko ostatné je mackopes a vyhodené peniaze von oknom

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 08:05
od Pacho
okorec napísal:Jasné, topmanažéri Hyundai-KIA sú úplní xuji a potrebujú vaše múdrosti, aby pochopili, že by im nemuseli kamióny stáť v kolónach a robiť problémy v JIT, keby to proste položili na štreku.
Viete vôbec ako tu reálne fungujú železnice a železničná preprava? Už ste niekedy riešili nejakú väčšiu logistickú úlohu? Mne chodia do závodu a zo závodu denne tovary. Skoro všetko ide na kamiónoch, dokonca na riečnych lodiach. Fabriku mám postavenú 20 metrov od železničnej stanice a hneď za plotom mi ide vlečka. Koľko som za 10 rokov prepravil tovarov vlakom? Áno, odpoveď je NULA. A to nie preto, že by som nechcel.

Devil, choď sa pozrieť aká cesta vedie od Svrčinovca po R48 predtým než ju zase začneš znevažovať. Štvorpruh síce končí pár km za Třincom, ale ďalej pokračuje luxusná cesta s mimoúrovňovými križovatkami a trojpruhmi v stúpaniach až po hranice... A už fakt neviem čo sem pletieš Lysú pod Makytou.


presne tak, bohu žial celá europa je nastavená na kamiony, ale superprojktanti typu devil,drx by všetko dali na železnicu a všetky dialnice aj okolo strečna dokonale preprojektovali. Veľmi radi projektuju a kritizujú čomu vôbec nerozumeju. Keď im človek dokáže že to nie je pravda, tak sa k tomu nevyjadruju a skovaju sa za PC. Konkretne svrčinovec po R48, viacery mu dokázali že sa stavia , čo je postavené je fakt luxus a postupne hranica SR bude komplet napojená , čo devil tvrdil, že nie je pravda. Ináč pred x rokmi vlády ČR a SR dali prísľub, že ZA s Hyundajom prepoja) sorac za OT

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 08:51
od devil
devil, tu sa ale prosím Ťa pekne dobre pozri, ako stavajú češi I/11 smerom na SK. keď si otočíš obraz o 180°tak je jasné, že v tom mienia pokračovať aj dalej. https://www.google.sk/maps/@49.6762078, ... 6656?hl=sk a ešte sa dobre pozeraj cesta na SK https://www.google.sk/maps/@49.6531883, ... 6656?hl=sk a to je 13km pred hranicou. alebo vieš čo sadni do auto a skús si to reálne preisť aj so zápchami v Radole, tak by si určite veľmi rýchlo prestal písať tie Tvoje bludy o D3.
ked sa ideme hrat na presneho tak to co si nalinkoval je 21 km. druhy link je z opacnej strany. naozaj si myslis ze si tu nevieme pohladat mapu ceskych intenzit. okolo trinca maju 15-19k ktore dalej ale klesaju na 7-8 tisic co zodpoveda nasej intenzite. tam mas dovod plneho profilu okolo trinca a teda kvoli Sk to nie je.
https://www.rsd.cz/wps/wcm/connect/23b6 ... OD=AJPERES
aby som nezabudol na hranici ma I/49 intenzitu asi 2000 aut takze R49 bude asi veeelmi vzdialena buducnost.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 09:01
od devil
Devil, choď sa pozrieť aká cesta vedie od Svrčinovca po R48 predtým než ju zase začneš znevažovať. Štvorpruh síce končí pár km za Třincom, ale ďalej pokračuje luxusná cesta s mimoúrovňovými križovatkami a trojpruhmi v stúpaniach až po hranice... A už fakt neviem čo sem pletieš Lysú pod Makytou.

https://www.google.sk/maps/dir/49.62577 ... !3e0?hl=sk
15 km velmi kvalitny usek I/11. preco nepovies aj "B". na nasej strane bude D3 v plnom profile 2-3 km od hranice a to za par mesiacov.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 09:57
od okorec
Na našej strane bude kúsok za čiarou 6 km plného profilu s nadväzujúcimi 6 km polprofilu... A potom 20 km preťaženej obyčajnej cesty.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 10:39
od devil
ta obycajna cesta je C11,5 dokonca s MUK krasno nad kysucou. od CA min. po radolu alebo teda povinu zodpoveda ceskej ceste.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 11:50
od Pacho
devil, prosim Ťa netrep už sprostosti, choď sa tam previesť, a potom píš hlúposti. Na ČR, je od hranice cca 18km, čo nie je 2+2, ale prevažne a hlavne v stúpaniach je 2+1. všetko MUK a bez semaforov, tak toto jednoducho nemôžeš porovnávať, napr s mostom vo srčinovci. + svetlá, závory..... v CA a Radole. https://www.google.sk/maps/@49.48056,18 ... 6656?hl=sk a porovnaj s https://www.google.sk/maps/@49.5038318, ... 6656?hl=sk
keď na toto povieš že je to porovnatelné, tak už fakt neviem.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 12:54
od devil
2+1 nie je 2+2. proste D3 pre nich je druhorada zalezitost. ja to neporovnavam s mostom v svrcinovci ked si si nevsimol. aky problem bude na kysuciach ked sa to dokonci cadca ? jeden semafor a 300 metrov v radoli medzi domami.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 14:47
od Pacho
devil, píš si čo chceš, ale vôbec nemáš pravdu.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 17:56
od milan_KM
Podstatne menej ako je pre Maďarov M2 na Šahy. Ale vieme všetko čo sa netočí kolo Dobrej Vody je zbytočné. :mrgreen:

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 22:36
od metelesku.blesku
devil napísal:2+1 nie je 2+2. proste D3 pre nich je druhorada zalezitost. ja to neporovnavam s mostom v svrcinovci ked si si nevsimol. aky problem bude na kysuciach ked sa to dokonci cadca ? jeden semafor a 300 metrov v radoli medzi domami.

Jeden semafór a 300 metrov medzi domami porieši "iba" MÚK Radoľa. Potom už len postačí dorobiť MÚK Lieskovec/Ochodnica, MÚK Oškerda, MÚK Povina, 2+1 pri Krásne a 2+1 z Oščadnice až k tunelu Horelica a môžme sa začať baviť o podobnostiach s 15 km I/11 od hraníc k Třincu na českej strane. :lol:

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 22:56
od DrX
Ked sa chces bavit o podobnosti, tak napis kolko rokov po dostavani dialnicneho spojenia 3 najvacsich ceskych miest riesia cesi tuto jednotku do slovenskych kopcov. No a podobne mozeme aj my riesit super-dolezite Kysuce / napojenie na PL/CR, ked budeme mat prepojene jednotlive kraje Slovenska...
A podobne sa mozes zamysliet nad tym, ze odkedy maju cesi hotovu dialnicu az k najvychodnejsiemu miestu k repbuliky, aby vyrovnavali regionalne rozdiely!?!?!

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 23:53
od Pacho
chlapci, ale zasa Ste ale úplne mimo tému, navrhujem presunúť "Trash bin aka nevhodný bordel" .

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2020 01:53
od metelesku.blesku
Ja viem, že to RSDr.Y zase ťahá s chladom v hlave na úroveň Danka, ale musím aspoň jednu reakciu a potom nech to kľudne presunie moderátor kde len chce.
A podobne sa mozes zamysliet nad tym, ze odkedy maju cesi hotovu dialnicu az k najvychodnejsiemu miestu k repbuliky, aby vyrovnavali regionalne rozdiely!?!?!

Milý RSDr., najvýchodnejšia časť Českej republiky (alias severná Morava a Sliezsko) odkedy potrebuje dorovnávať regionálne rozdiely? Myslíš Vítkovice, Havířov, Třinec, Kopřivnice, (vagónka) Studénka a mnohé ďalšie zaostalé lokality? :lol: Ten podľa teba zaostalý východ, kvôli priemyslu/ťažbe uhlia mal už od 80-tych rokov rýchlostnú cestu z Lipníku nad Bečvou až do Frýdku-Místku. Presne tú, ktorá má teraz označenie R/D48. A mala z Frýdku do Ostravy pokračovanie ako D56 už v 80tych rokoch lebo potrebovali vyrovnávať regionálne rozdiely, že? Hlavne tým havířom, ktorí zarábali 2-3x viac ako priemerný zamestnanec v Prahe. Heslo "Ja som baník, kto je viac?" si už asi nepamätáš. Zlatý môj, diaľnicu D1/rýchlostnú cestu R46, R48 a R56 mali z Prahy dotiahnutú do Ostravy (okrem krátkeho úseku mezdi Olomoucom a Lipníkom nad Bečvou) už pred revolúciou! To znamená, že už "za komunistu" mali spojenie z mesta, kde sa najlepšie zarábalo do mesta kde sa najlepšie zarábalo. Žiadne vyrovnávanie regionálnych rozdielov, ty cyp. :D
Ked sa chces bavit o podobnosti, tak napis kolko rokov po dostavani dialnicneho spojenia 3 najvacsich ceskych miest riesia cesi tuto jednotku do slovenskych kopcov.

Isto vieš, že D1 nemajú dostavanú doteraz takže sa budeme venovať časovej súslednosti výstavby na východ od F-M.
V rovnakom čase (2002-2007), ako stavali R/D48 z Frýdku-Místku do Českého Těšína, začali riešiť aj tú jednotku do slovenských kopcov (2006-2008). Doštuduj si to, ušetríš si potom klávesnicu na napísanie niečoho múdrejšieho.

Tebe stále nedochádza dôvod, prečo má Morava pomaly hustejšiu sieť diaľnic ako západné, južné a východné Čechy dokopy, že nie? :D

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2020 07:10
od John Lox
Stihne tato vlada spustit sutaz na tento úsek ?

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2020 09:01
od devil
Jeden semafór a 300 metrov medzi domami porieši "iba" MÚK Radoľa. Potom už len postačí dorobiť MÚK Lieskovec/Ochodnica, MÚK Oškerda, MÚK Povina, 2+1 pri Krásne a 2+1 z Oščadnice až k tunelu Horelica a môžme sa začať baviť o podobnostiach s 15 km I/11 od hraníc k Třincu na českej strane. :lol:
aj RC ma povolene urovnove krizovatky nieto este cesta I. tr. ale je zaujimave ze popri vseobecnej zhode ze netreba MUK na kazdom kroku ich predsa ziadas. sirka C11,5, smerove vedenie a to ze obchadza krasno, lieskovec, dunajov je uz dostatocna podobnost.

dodam ze som sa pomylil, myslel som semafor v radoli 300 metrov v povinej co je viac medializovane ako secovce a vsetky dediny na trase KE-MI aj severnej PO-SK dokopy.