Anonymous napísal:steve, proste oni tam byvaju, tak chcu tam mat dialnicu a hotovo! toto je jedina argumentacna zakladna, od ktorej si potom prisposobuju nejake vymyslene cisla na svoj obraz. Vymysli sa blud, ze sa 60 percent dopravy z Trstenej presunie na Skalite a ked sa v reali ukaze, ze je to hovadina jak traky, tak co uz, D3 preto nezburame, takze takouto podlou manipulaciou dosiahnu svoje.
ver tomu, ze co viem, ludia co tu obhajuju D3 tak nie su moc so ZA
ked ta to potesi ja byvam vo viedni a smer na ZA sa momentalne dostanem tak 1-2x do roka. a aj to vacsinou bud smer orava/tatry na lyzovacku, takze by som mal skor podporovat R3
Anonymous napísal:D3 ma opodstatnenie, o tom niet pochyb, ale o 40 rokov, ked uz budu stat kompletne R2, R3, R4 a R7.
R2, R3 suhlasim, ale preboha R4 ? (mimo useku KE => MR) a uz o R7 sa radsej ani nevyjadrujem...
Anonymous napísal:Treba Zilincanov postavit pred otazku, ze bud budu mat Visnove s Ovciarskom, alebo D3. Iba jedno z toho a nie - vsetko alebo nic. A potom by sa krasne ukazalo, ze argumenty pre D3 pokryvkavaju na vsetky nohy.
visnove bolo treba uz vcera
co sa ovciarksa tyka, to je aj tak hudba buducnosti, docela dlhu dobu to bude fungovat tak ze sa pojde po privadzacoch ..
Anonymous napísal:D3 je svinstvo storocia v slovenskej ekonomike. Horsie ako nebankove subjekty, oddlzenie bank alebo ruske deblokacie.
je to trosku mimo temy, ale na nebankovych subjektoch nebolo trosku OT: nic zleho (snad mimo blbosti ludi, co tam dali prachy => btw tych ludi vobec nelutujem
a ruske deblokacie? mno a co ze sa na tom niekto nabalil, aj tak sme v konecnom dosledku dostali za ruske dlhy zatial najviac zo vsetkych krajin RVHP
Anonymous napísal:KIA je spravna a dobra vec (aj s tou statnou podporou, aj so zmluvou v takej podobe, v akej je ) ale to neznamena, ze treba na zvysku Slovenska zatiahnut rolety.
nikto tu nezatahuje na zbytku slovenska rolety, ale kopu ludom nedochadza ze KIA vygeneruje velice slusny traffic, a bohuzial momentalne ho zilina nema ako obsluzit. v tomto je na tom bohuzial velmi zle aj trnava, bez obchvatu to bude v meste katastrofalne (ako ze uz teraz to je katastrofalne)
devil napísal:Z cca. 2 200 v/den na cca 5 600 v/den, na hranici z 865 v/den sa to zdvihne tak na max. 3 000 v/den. (odhadom). To je dovod na upravu cesty na bezpecne parametre, ale na projekt typu Skalite urcite nie.
samozrejme aj ja som proti povodnemu projektu, ktory bol nezmyselne grandiozne navrhnuty. snad sa nieco zmeni po tom co vo februari este SSC a teraz NDS vyhlasili konkurz na nove prepracovanie dokumentacie svrcinovec - skalite - hranice PL. dufam ze bude zaujem na podobnych opatreniach ako na D1. skratka polovicny profil RC, bez nejakych zbytocnych estakad, tunelov a podobnych "srandiciek"
devil napísal:Cela E77 od Oravy cez Donovaly je (hlavne zime) zla. Este nik nevyratal ze by bolo ak by tadial isla seriozna cesta I. triedy. Preco to nikoho nezaujima
nikto o tom nepochybuje, ze by sa tam zvysil traffic
ale co sa tyka E77, cez donovaly nepojde, to je uz na nejakych 99% iste, pojde cez turciansku dolinu cez martin to sa na poji na DK (to je snad jedine pozitivum, lebo DK ma vacsie vazby na MT ako RK), a celkovo je to problem v $$$. na D3 si stat z EU moze zobrat viacej penazi => jedna sa o koridor, kym na R3 sa mozu dat len $$$ na rozvoj regionu. kazdopadne tym nechcem zhadzovat ulohu R3, sam by som bol najradsej keby uz aj D3 aj R3 aj R4 a R2 stali
ale hold je to inak ..
navyse co sa R3 tyka, ako uz bolo spomenute z polskej strany je spojenie naplanovane najskor za 10-15-20 rokov ..