D3 všeobecne

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Myslíte, že je potrebné v súčasnom stave preprojektovať nepostavené úseky D3 na nižší parameter?

Nie, malo by sa to stavať tak, ako je to naprojektované, prípadne s malými zmenami projektov
130
76%
Áno, na parameter C22,5
28
16%
V tomto koridore netreba stavať nič, situácia si s výnimkou Svrčinovca nevyžaduje riešenie
13
8%
 
Celkový počet hlasov : 171

Re: R1 Všeobecne

Odoslaťod Jano1 » 12. Dec 2018 20:52

Ani tak nejde o to, ci verim tomu co niekto postol, ako skor mam problem s udajmi, ktore nie su minimalne za prvy, najlepsie kalendarny rok. Jednoducho par mesiacov trva, ze si vodici aspon trochu zvyknu.

pedro napísal:Prvé údaje z D3 Svr-Ska:
priemerná denná intenzita sledovaného obdobia (nerovná sa RPDI!) - 2160 skv/24h z toho 897 nákladných a bus.
max. denná intenzita - 2960 skv/24h - z toho 2060 nákladných - kvôli sviatku v ČR - 6.7.
počas voľných dní je priemerná intenzita vyššia ako počas pracovných dní.



Vlastne z toho neviem ani za ake casove obdobie tie cisla su. Nebolo to menej ako mesiac po otvoreni useku?


A k tomu D3 Strazov-Brodno:

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno
Odoslať od pedro » 02. Mar 2018 11:28

priemerná denná intenzita za február - 5800 vozidiel celkom, z toho 57% OA. február by mal byť cca 94 % z RPDI.


Zase len par tyzdnov po otvoreni. Na druhej strane uz 2494 NA/24h je na zaciatok slusne cislo.

Tu su novsie cisla aj ked tiez len za mesiac:
"Podľa údajov zo sčítania za jún 2018 bola intenzita dopravy priemerne 6500 vozidiel za 24 hodín. Maximálna intenzita za jeden deň dosiahla 8782 vozidiel."
https://www.zilinskyvecernik.sk/clanok/kolko-aut-v-skutocnosti-prejde-tunelom-povazsky-chlmec/8141/

Urcite to isty obraz dava o intenzitach, ale treba si pockat na celorocne hodnoty, ktore nebudu nijako prevratne, v podstate nizke na drahych usekoch, ktore urcite nepatria k tym najpotrebnejsim na D3.

devil napísal:sam si protirecis, kamion sa nebude presuvat 50 alebo 100 km+ len preto lebo v CA je kolona ked je lepsia alternativa tak to samozrejme urobi.


Kamion iduci od BA po D1 napr. do Krakova moze ist cez Kysuce 210 km

https://www.google.com/maps/dir/49.1842646,18.5007026/Krak%C3%B3w,+Po%C4%BEsko/@49.5848074,19.246109,9.54z/data=!4m19!4m18!1m10!3m4!1m2!1d19.1504723!2d49.8479508!3s0x4716993c741aede5:0x7c47b184bf1c58e0!3m4!1m2!1d19.6329855!2d49.869048!3s0x471662f10e058933:0x236105a0a219c646!1m5!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!2m2!1d19.9449799!2d50.0646501!3e0

alebo cez Oravu 231 km

https://www.google.com/maps/dir/49.1842646,18.5007026/Krak%C3%B3w,+Po%C4%BEsko/@49.4733857,19.1332953,9z/data=!4m14!4m13!1m5!3m4!1m2!1d19.4857535!2d49.3071213!3s0x4715b9b29f6978a1:0x5bebdb475965e4bf!1m5!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!2m2!1d19.9449799!2d50.0646501!3e0

Casy pri idealnej premavke 3h2m a 3h6m. Ked bude vediet, ze cez Kysuce mu to bude trvat o hodinu dlhsie pretoze tam je zapcha, nepojde cez Oravu?

devil napísal:pointa je v tom ze od ZA po cesku hranicu je to len asi 35 km a na polsku hranicu ledva 50 km zato rozdiely v intenzitach su 2,5 az 3 nasobne. cize jasne prevlada lokalna doprava na kratke vzdialenosti.


Tomuto som neporozumel. Porovnavas intenzitu pri ZA s intenzitou na hraniciach? Ak ano, potom je to 20145:(7972+1411) = 2.14 teda podiel intenzit je orientacne dvojnasobok. Samozrejme nie vsetko co pride na hranice je tranzit cez Kysuce, aj Kysuce su zdroj/ciel pre cast dopravy. Ale mozno som nepochopil spravne co znamena: "rozdiely v intenzitach su 2,5 az 3 nasobne"
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R1 Všeobecne

Odoslaťod devil » 13. Dec 2018 09:16

a ked bude vediet ze cez oravu a strecno mu to bude trvat viac tak zase pojde cez kysuce. a kolkych kamionov sa bavime ked vieme ze cez oravu ich ich chodi nasobne menej, tj, asi 1.000 denne ??? myslim ze je to max. v stovkach a menej ako 500....

Tomuto som neporozumel. Porovnavas intenzitu pri ZA s intenzitou na hraniciach? Ak ano, potom je to 20145:(7972+1411) = 2.14 teda podiel intenzit je orientacne dvojnasobok. Samozrejme nie vsetko co pride na hranice je tranzit cez Kysuce, aj Kysuce su zdroj/ciel pre cast dopravy. Ale mozno som nepochopil spravne co znamena: "rozdiely v intenzitach su 2,5 az 3 nasobne"


presne tak, cize cely useky ZA--hranica cs/pl prechadza maximalne pocet aut ktory identifikujeme najnizsou nameranou intenzitou cize pri svrcinovci. ale aj cast z tej intenzity nejde az po ZA. cize kolko z tych 20.000 aut pri KM ide do ciech/polska resp. opacnym smerom alebo od ZA ??? pre koho a pre kolko aut sa vlastne stavia D3 ??
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R1 Všeobecne

Odoslaťod Jano1 » 13. Dec 2018 09:58

presne tak, cize cely useky ZA--hranica cs/pl prechadza maximalne pocet aut ktory identifikujeme najnizsou nameranou intenzitou cize pri svrcinovci. ale aj cast z tej intenzity nejde az po ZA. cize kolko z tych 20.000 aut pri KM ide do ciech/polska resp. opacnym smerom alebo od ZA ??? pre koho a pre kolko aut sa vlastne stavia D3 ??


To je asi ako porovnavat, ze napr. na moste Lafranconi je 82 tisic a na madarskej hranici 13 tisic. Sama lokalna doprava, tak naco stavat dialnicu. Aj pre 25 km trasu ma dialnica zmysel, zvlast v pripade, ked usetris v spicke nie 0.5 min na km, ale niekolko nasobne viac.

Kysucka dialnica je predovsetkym pre nakladnu dopravu a popri tom pomoze aj osobnej doprave. Aj vo Svrcinovci je 4193 NA/24h. To na celom 190 km useku medzi ZV a KE absolutne nehrozi, priemer je zrejme ani nie polovica hodnoty zo Svrcinovca.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R1 Všeobecne

Odoslaťod devil » 13. Dec 2018 10:48

no nie je predovsetkym pre nakladnu dopravu ked osobnych aut je nasobne viac....v CA s 3 MUK bude D3 doslova MESTSKOU KOMUNIKACIOU. a smerom na ZA primestskou komunikaciou. tak ako dialnica v BA. len v BA su troska ine pocty aut aj obyvatelov.

ci je 2.000 kamionov alebo 4.000 kamionov na dobrej ceste je uplne jedno. ale uz 1000 kamionov na zlej ceste (ano zla cesta je aj pri svrcinovci, zato dobra cesta je pri KM). na R2 sa stavia 6 km od lovinobane po tomasovce popri dobrej ceste inac vsetko co sa ohlasuje sa stavia pri zlej ceste.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R1 Všeobecne

Odoslaťod Jano1 » 13. Dec 2018 17:34

devil napísal:no nie je predovsetkym pre nakladnu dopravu ked osobnych aut je nasobne viac....v CA s 3 MUK bude D3 doslova MESTSKOU KOMUNIKACIOU. a smerom na ZA primestskou komunikaciou. tak ako dialnica v BA. len v BA su troska ine pocty aut aj obyvatelov.


Z toho kratkeho scitania na D3 Svr-Ska (2160 skv/24h z toho 897 nákladných a bus, vyse teda 40% NA) nevyplyva, ze by tam bolo nasobne viac osobnych nez NA. Zaroven D3 Bukov - Svrcinovec prevezne okrem tychto z existujucej D3 aj vozidla z hranicneho useku do CR s intenzitou 7972 v./24h z toho 3255 NA/24h, teda vyse 40% NA, pricom prakticky vsade pri presmerovani dopravy sa na novej D/RC zvysi podiel NA na celkovom pocte oproti povodnej ceste. Teda ziadne nasobky osobnej dopravy oproti nakladnej, ale pomer bude od 1:1 do 1:1.5.

Podobne dopadol aj usek D3 Strazov - Brodno, kde podla toho kratkeho scitania "priemerná denná intenzita za február - 5800 vozidiel celkom, z toho 57% OA" bol pomer 1:1.3

Cadca ako mesto nebude mat ziadne 3 MUK, ale len 2 polovicne MUK.

A mestska komunikacia, je komunikacia, ktora sluzi pre dopravu v ramci mesta, napr. z jednej mestskej casti do druhej. Dookola prekrucas, pretoze po D3 Cadca,Bukov - Svrcinovec sa nebude dat dostat z jedne casti mesta do inej casti mesta, jedine, ze by si po D3 vysiel z mesta a cez dalsiu krizovatku na D3 by si sa vratil do mesta.


Ako mestska komunikacia moze byt napr. R1 v BB, alebo aj R1 v NR, kde sa da cez R1 dostat z jednej casti mesta do druhej, bez toho aby si vysiel z uzemia mesta, ale nie D3 v CA.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R1 Všeobecne

Odoslaťod IceFox » 13. Dec 2018 18:13

Snažím sa nájsť tie tri MUK v CA...
Bukov - 1/2 MUK
Podzávoz - 1/2 MUK
Spolu tvoria jednu MUK.
Keby sme ich počítali samostatne, tak stále neviem odkiaľ si nabral tu jednu navyše.
Inak nesnaž sa nám prosím nahovoriť ,že toto je lokálna doprava:
https://www.facebook.com/groups/8623977 ... 5284629505
A hej no. Cesta je tak neskutočne kvalitná ,že vedie cez stred obce (Povina) alebo sa v zime museli zastavovať kamióny (Svrčinovec)
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: R1 Všeobecne

Odoslaťod devil » 15. Dec 2018 20:45

v poriadku ale pokracujme dalej, na jestvujucej I/11A cize D3 15.053 aut, z toho 4830 NA vs 10.159 OA teda asi 2,1 nasobok, medzi k. lieskovcom a KM 3.529 vs. 10.642 a KM cize 3 nasobok, medzi KM a brodnom je to 5.126 vs. 16.552 co je 3,2-3,3 nasobok.

keby na I/11 pri KM bolo len o 1,5x viac OA ako NA tak intenzita by nebola 21.743 ale 12.815.

pri oscadnici je dalsia, o 2 km dalej v krasne dalsia. aj ciastocna MUK je MUK. stale nechapem naco tolko MUK ked vacsina aut je vraj tranzit.

Ani tak nejde o to, ci verim tomu co niekto postol, ako skor mam problem s udajmi, ktore nie su minimalne za prvy, najlepsie kalendarny rok. Jednoducho par mesiacov trva, ze si vodici aspon trochu zvyknu.


urcite za par mesiacov nebude zo 6.000 aut 12.000 a z 2.000 aut nebude 6.000
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod IceFox » 15. Dec 2018 22:49

devil napísal:pri oscadnici je dalsia,

Iba pre SSÚD (+ mám pocit ,že to má byť spojené s odpočívadlom), nevadí...
devil napísal: o 2 km dalej v krasne dalsia

Vraj kvôli neskutočnému napojeniu na Oravu (lol)
Nechceš počítať aj ako MUK vjazd a výjazd z odpočívadla Krásno nad Kysucou?
Len 5000 NA... Však to každá obec na Slovensku ,všakže? :roll:
A tranzit je len NA. Nedajbože ,že OA!
Na juhu je nižší počet NA, 15 tis. intezity a tam si radšej takéto prepočty nerobíš...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 16. Dec 2018 08:15

nema to kazda obec tak ako nema C11,5.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod IceFox » 16. Dec 2018 11:54

Načo im je C11,5 cez stred obce keď sa poriadne nemôžu dostať cez cestu (na druhý koniec obce) kvôli intenzitám...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 16. Dec 2018 12:34

Devil, devil. Ak je C 11,5 liek na všetko, kde je tvoj mocný hlas volajúci po prestavbe I/16 na C 11,5? Veď C 11,5 zvládne 30tis intenzity, takže na juhu pri tých smiešnych pár tisíc vozidlách je to ideal.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod jarino » 16. Dec 2018 12:46

Však preto doteraz R2 nemá vyčlenené financie :D
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 16. Dec 2018 14:09

kde ide C11,5 cez stred obce ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod IceFox » 16. Dec 2018 15:01

(nie úplný stred, priznávam)
https://goo.gl/maps/7QZuWzRTc812
Poprípade ako nadherne predeľuje KNM a Budatín - ale však čo ,je to C11,5 tá môže ísť kadekoľvek a znesie akékoľvek intenzity...
Btw. A prečo to teda nechcete tam dole keď to tu, pri takýchto intenzitách je vraj v pohode?
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 16. Dec 2018 16:15

ale no tak...to predsa nie je to iste ako cesta cez hlavne namestie...v povinej ide cez celu dedinu cesta III/2046. I/11 ide v dlzke 300 metrov pomedzi domy, max. 500. take mas aj juhu, npr. pincina a nerobim z toho taky cirkus.

15.000 aut znesie cesta pri zvolene tak to znesie aj I/11. lokalne na kratkom useku znesie aj viac ale nesmie byt ziadna prekazka. ja som zato aby sa privadzac KM postavil co najskor a k tomu by som rozsiril I/11 od neho po brodno, to je asi 4 km, ak sa nemylim ani EIA by nebola treba. vznikla by suvisla C22,5 ZA-KM ktora by vyriesila usek s najvyssimi intenzitami.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod IceFox » 16. Dec 2018 16:36

V tom prípade žiadna R2. Keď to zvladnú Kysuce a Zvolen tak potom celá R2. Nám je tu vlastne dobre a riešime neexistujúce problémy...
Hlavne ,že z R2 tu robíte modlu celej cestnej siete SR.(inak čakám prepočty R2 tranzit/lokál :) )
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 16. Dec 2018 18:56

devil,, pri dnesnych intenzitach sa stava (nie zakazdym ale dost casto), ze napojit sa pri Oskerde na 1/11 trva aj 5min,, raz mam rekord 7min,, a ked je kolona,, tak to je zbytocne aj pocitat,, ako by si vyriesil tieto napojenia bez velkych investicii? Stale sa nevyriesilo mesto KNM,, aj ked sa postavi privadzac,, tak to nepomoze len sa to rpesunie z centra mesta na periferiu,, a kolony sa posunu zo zaciatku Oskerdy na zaciatok Brodna,, Privadzac nieje to, co riesi tranzitnu dopravu, ale riesi to kolony v meste KNM.
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 16. Dec 2018 20:07

oskerda by mala krizovatku. 4 pruhy od priuvadzaca by poriesili intenzity prevysujuce 20k. mozete kludne cakat na zvysne 2 useky za 650+ mil. eur ak si myslite ze sa oplati cakat. ale potom neplacte ze sa nic neriesi.

na R2 sa nestavia ani netendruje usek kde bezi paralelna C11,5. este aj pri lovinobani co je dobra cesta mas nejake stupanie/klesanie ake medzi ZA a CA nemas s plnou ciarou. ale to je len kusok, inac uzke, klukate cesty, prejazd mytnou. serpentiny ako soroske tiez nemate pri KM ani pri CA. ani 6 metrovu cestu kde sa na macacie hlavy natiahol asfalt.

este bude sa tendrovat obchvat KE kde bezi paralelna 22,5.

pozri sa jediny argument ktory mas su intenzity. ja mam argument stav sucasnej cesty aj nizsiu cenu. vyhravam 2-1.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R1 Všeobecne

Odoslaťod Jano1 » 16. Dec 2018 20:10

devil napísal:v poriadku ale pokracujme dalej, na jestvujucej I/11A cize D3 15.053 aut, z toho 4830 NA vs 10.159 OA teda asi 2,1 nasobok, medzi k. lieskovcom a KM 3.529 vs. 10.642 a KM cize 3 nasobok, medzi KM a brodnom je to 5.126 vs. 16.552 co je 3,2-3,3 nasobok.

keby na I/11 pri KM bolo len o 1,5x viac OA ako NA tak intenzita by nebola 21.743 ale 12.815.

pri oscadnici je dalsia, o 2 km dalej v krasne dalsia. aj ciastocna MUK je MUK. stale nechapem naco tolko MUK ked vacsina aut je vraj tranzit.

urcite za par mesiacov nebude zo 6.000 aut 12.000 a z 2.000 aut nebude 6.000


Pytal si sa na usek vo vystavbe, co je samozrejme D3 Bukov - Svrcinovec a teraz zrazu pomer OA a NA aplikujes niekde uplne inde. Pri hraniciach a casto aj na obchvatoch je uplne ina situacia nez medzi mestami. Medzi mestami a na vnutrostatnom tranzite je takmer vzdy viac OA (vacsi podiel). Tam sa obvykle pohybuje medzi 1:2 az 1:3. V blizkosti vacsieho mesta je podiel OA este vyssi, lebo tam viac chodia ludia za pracou/nakupmi/zabavou, BA je uplne mimo rozsah.

Pri Oscadnici MUK prepajajuca D3 a cestu I/11 nebude. A MUK Krasno nad Kysucou je MUK pre mesto. Ked moze Mytna s 1195 obyvatelmi mat svoju plnohodnotnu MUK, tak preco by nemohlo mat MUK Krasno nad Kysucou. Okrem toho Krasno + blizka spadova oblast Zborov,Klubina,Radostka,Stara a Nova Bystrica celkovo s 16,5 tisic obyvatelmi a navyse v smere na ZA cez MUK Krasno bude napojena aj Oscadnica s 5662 obyvatelmi.


Nikto neocakava, ze v najblizsich rokoch bude v tuneli Povazsky Chlmec 12 tisic v./24h. Podla starej metodiky bol odhad okolo 8 tisic v prvom roku s postupnym narastom, takze 2030 tam 12 tisic zrejme bude. Da sa tam ocakavat 2020 okolo 6.5-7 tisic v./24h podla metodiky 2015.

Podobne Svr-Ska bol odhad 5 tisic, ale pri plynulej premavke cez Kysuce. Ja som tusim odhadoval na 4 tisic pri plynulej premavke, teda aspon Bukov-Svrcinovec a privadzac KNM v prevadzke(snad uz 2022). Samozrejme dalsi narast neskor. 10 rokov po sprevadzkovani Brodno-KNM (snad od r.2026 v prevadzke), S1 Wegierska Gorka (ta by mala byt 2022), by to uz mohlo byt aj 7-8 tisic.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod IceFox » 16. Dec 2018 20:20

Však fajn, nech sa ale postaví ako C11,5. Ako kedysi na Kysuciach. Nie všade plné profily. Alebo to už ne-e?

btw.
IceFox napísal:(inak čakám prepočty R2 tranzit/lokál )


devil napísal: pozri sa jediny argument ktory mas su intenzity. ja mam argument stav sucasnej cesty aj nizsiu cenu. vyhravam 2-1.

Jasné... Jediný dôvod prečo sa niečo na R2 robí je ten ,že sa tam dlho nič nerobilo. Nič viac ,nič menej. Dopravný problém skoro žiadny...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 16. Dec 2018 20:40

devil, nieje najvacsi problem intenzity,, ale krizovatka na ceste s intenzitou,, prechody pre chodcov na ceste s intenzitou,, vkuse zavrety tunel Horelica skoro kazdy den poobede,, ked nasnezi na ceskej strane, tak odstavovali kamiony na celom useku CA-ZA,, no a kade mali obchadzat osobne auta tieto odstavene kamiony? Dalsich problemom su cesty cez dve dediny,, vas jediny problem je, ze vacsina obyvatelov BA sa nevie rychlo dostat domov do KE...
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 16. Dec 2018 20:45

Všímajte ako sa ako čert krížu vyhýba odpovedi na otázku prečo nepožaduje C 11,5 na juhu keď všade inde je to všeliek :lol:

A jaj...
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod nevo83 » 16. Dec 2018 21:34

Mawerick81 vy stale tocite dookola svoju mantru ublizenia, nikto nechce aby sa D3 nedostavala, VY len chcete vsetko a hned, a potom nech sa deje co sa deje nech si aj inde stavaju a ci sa nieco dokonci za 30r Vam to uz je jedno..
Mas pravdu chceme sa dostat domov rychlejsie ale HLAVNE BEZPECNE... a povazujem za chore ked v roku ,,2019,, ides z BA-ZV 1,15h-1,30h a ZV-KE cez 3h pricom je to presne rovnaka vzdialenost 200km..
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: R1 Všeobecne

Odoslaťod Vlados » 16. Dec 2018 21:54

Jano1 napísal:A MUK Krasno nad Kysucou je MUK pre mesto. Ked moze Mytna s 1195 obyvatelmi mat svoju plnohodnotnu MUK, tak preco by nemohlo mat MUK Krasno nad Kysucou.

Veľmi zle uvažuješ... to už potom môžeš rovnako zabárať hlavou aj Ty a budeš nedotknuteľný.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 16. Dec 2018 22:47

Pytal si sa na usek vo vystavbe, co je samozrejme D3 Bukov - Svrcinovec a teraz zrazu pomer OA a NA aplikujes niekde uplne inde.


tak si este raz precitaj co som napisal:

pointa je v tom ze od ZA po cesku hranicu je to len asi 35 km a na polsku hranicu ledva 50 km zato rozdiely v intenzitach su 2,5 az 3 nasobne. cize jasne prevlada lokalna doprava na kratke vzdialenosti.

cely useky ZA--hranica cs/pl prechadza maximalne pocet aut ktory identifikujeme najnizsou nameranou intenzitou cize pri svrcinovci. ale aj cast z tej intenzity nejde az po ZA. cize kolko z tych 20.000 aut pri KM ide do ciech/polska resp. opacnym smerom alebo od ZA ???

Všímajte ako sa ako čert krížu vyhýba odpovedi na otázku prečo nepožaduje C 11,5 na juhu keď všade inde je to všeliek :lol:


lebo nikto ti nepovoli C11,5 cez narodny park ako je soroska ani cez piaty stupen ochrany ako je krivansky potok. ake chranene uzemie je v trase ZA-KM ze sa nemoze rozsirit cesta ? dufam ze nebudes vyhybat odpovedi aj ked vsetci tu odpoved pozname.

,, ale krizovatka na ceste s intenzitou,, prechody pre chodcov na ceste s intenzitou,, vkuse zavrety tunel Horelica skoro kazdy den poobede,, ked nasnezi na ceskej strane, tak odstavovali kamiony na celom useku CA-ZA,,


to bude prekvapenie ked pri snezeni budu odstavovat auta aj ked bude dialnica....lebo to sa stalo uz aj na D1 D26,5.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.