pedro napísal:Prvé údaje z D3 Svr-Ska:
priemerná denná intenzita sledovaného obdobia (nerovná sa RPDI!) - 2160 skv/24h z toho 897 nákladných a bus.
max. denná intenzita - 2960 skv/24h - z toho 2060 nákladných - kvôli sviatku v ČR - 6.7.
počas voľných dní je priemerná intenzita vyššia ako počas pracovných dní.
Vlastne z toho neviem ani za ake casove obdobie tie cisla su. Nebolo to menej ako mesiac po otvoreni useku?
A k tomu D3 Strazov-Brodno:
Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno
Odoslať od pedro » 02. Mar 2018 11:28
priemerná denná intenzita za február - 5800 vozidiel celkom, z toho 57% OA. február by mal byť cca 94 % z RPDI.
Zase len par tyzdnov po otvoreni. Na druhej strane uz 2494 NA/24h je na zaciatok slusne cislo.
Tu su novsie cisla aj ked tiez len za mesiac:
"Podľa údajov zo sčítania za jún 2018 bola intenzita dopravy priemerne 6500 vozidiel za 24 hodín. Maximálna intenzita za jeden deň dosiahla 8782 vozidiel."
https://www.zilinskyvecernik.sk/clanok/kolko-aut-v-skutocnosti-prejde-tunelom-povazsky-chlmec/8141/
Urcite to isty obraz dava o intenzitach, ale treba si pockat na celorocne hodnoty, ktore nebudu nijako prevratne, v podstate nizke na drahych usekoch, ktore urcite nepatria k tym najpotrebnejsim na D3.
devil napísal:sam si protirecis, kamion sa nebude presuvat 50 alebo 100 km+ len preto lebo v CA je kolona ked je lepsia alternativa tak to samozrejme urobi.
Kamion iduci od BA po D1 napr. do Krakova moze ist cez Kysuce 210 km
https://www.google.com/maps/dir/49.1842646,18.5007026/Krak%C3%B3w,+Po%C4%BEsko/@49.5848074,19.246109,9.54z/data=!4m19!4m18!1m10!3m4!1m2!1d19.1504723!2d49.8479508!3s0x4716993c741aede5:0x7c47b184bf1c58e0!3m4!1m2!1d19.6329855!2d49.869048!3s0x471662f10e058933:0x236105a0a219c646!1m5!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!2m2!1d19.9449799!2d50.0646501!3e0
alebo cez Oravu 231 km
https://www.google.com/maps/dir/49.1842646,18.5007026/Krak%C3%B3w,+Po%C4%BEsko/@49.4733857,19.1332953,9z/data=!4m14!4m13!1m5!3m4!1m2!1d19.4857535!2d49.3071213!3s0x4715b9b29f6978a1:0x5bebdb475965e4bf!1m5!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!2m2!1d19.9449799!2d50.0646501!3e0
Casy pri idealnej premavke 3h2m a 3h6m. Ked bude vediet, ze cez Kysuce mu to bude trvat o hodinu dlhsie pretoze tam je zapcha, nepojde cez Oravu?
devil napísal:pointa je v tom ze od ZA po cesku hranicu je to len asi 35 km a na polsku hranicu ledva 50 km zato rozdiely v intenzitach su 2,5 az 3 nasobne. cize jasne prevlada lokalna doprava na kratke vzdialenosti.
Tomuto som neporozumel. Porovnavas intenzitu pri ZA s intenzitou na hraniciach? Ak ano, potom je to 20145:(7972+1411) = 2.14 teda podiel intenzit je orientacne dvojnasobok. Samozrejme nie vsetko co pride na hranice je tranzit cez Kysuce, aj Kysuce su zdroj/ciel pre cast dopravy. Ale mozno som nepochopil spravne co znamena: "rozdiely v intenzitach su 2,5 az 3 nasobne"