Moderátor: Moderátori
DrX napísal:Bohuzial, nie. Presne tak ako z D1 VYISnovym a Ruzomberkom, priorita D3 znamena, ze aj ked tu megalomaniu co nakreslili nie su schopni postavit v rozumnom case, aj tak odpisu vsetko ostatne, lebo to ani nechystaju. Cize ked priorita trava 10-20 rokov, tak po tych 10-20 rokoch aj bude, ale z ostatneho nebude nic, presne pre to, ze ta priorita je taka megalomanska a vsetko ostatne je druho/treto/dvadsiatorade. Vid Sorosku a ostatne pripravene useky na R2. Odlozene do suflika, lebo nie su priorita.
budamar napísal:no vidis jarino, sam si si to nahral, tak sa neminute fondy presunu na zeleznice ktore vedia rychlejsie cerpat.. a tu mame pripravene useky okrem Vydrnik-PP aj Vydrnik-Markusovce ktory chceli financovat z OP Slovensko a potom este aj pripraveny usek s prelozkou LH-Paludza ,ktory moze ist do sutaze hoc aj hned.. a naprojektovany je uz aj usek Kosice-Kysak
btw. vystavbu D3 vcelku potvrdili aj dalsie zdroje.. https://zilina.sp21.sk/a/14554/na-dosta ... eurofondov otazka bude co sa tym padom stane s tiez vyrazne meskajucou R4 kde nas takisto tlaci brutalne cas a poliaci a vlastne aj samotna eu ,tiez to budu robit vcelku? zrejme nas tu PPP neminie
kazdopadne ked sa planuje vystavba jun 2026, to by znamenalo VO vyhlasit uz v lete 2025 prip na jesen najneskor.. dovtedy musia vsetku pripravu zmaknut a ukoncit ,to maju este takmer 2 roky..
myslim ze toto vyjadrenie treba brat s rezervou aj preto lebo fondy su rozdelene, najvacsia cast bola odjakziva ta co isla a na dialnice a potom daleko mensia cast na ine. ta co isla na dialnice isla na tzv. hlavnu (core) sietA jedná otázočka navyše, keďže sa inde spochybňuje nárast intenzít a tu sa protežuje. To skutočne narastú intenzity na polprofile D3 pri hranici v Skalitom z 628 vozidiel alebo pripočítaní v Skalitom ďalších 7769 vozidiel (sčítavanie VUC z roku 2022) na CBA 1,0 alebo budeme stavať pre lokálnu dopravu od Čadce do Žiliny?
Už len chýba pretlačovať severný obchvat Žiliny kvôli automobilke a zmodernizovať cestu pod Strečnom.
Fakt Vivat Slovakia. Hladové doliny z juhu Slovenska RS,RV, RA nech ďalej "Snívaju s Vami", a tak R2 a závadový bod na nej Soroška nebude ani do roku 2050.
z podobne dlhej severnej R4 je hotovo ovela menej ako z D3.Ale tu stále dookolo už roky rokúce: D3 priorita, D3 priorita, D3 priorita, zabijú to rokmi 2030-2035. Toto nemá nič spoločné s označením priorita ..
priemerna rychlost 60 km/h. co ta po nejakych intenzitach. prejdes tadial v slusnom case v slusnych podmienkach alebo nie. to je podstatne. samotne kapusany-lipniky su malo. sarissky stiavnic, giraltovce a potom sa mozeme bavit ci este su alebo nie su dovody pokracovat.R4 je na tom ešte horšie... a vzhľadom na intenzity neexistuje žiaden dôvod na urýchlenú prípravu (okrem Kapušany - Lipníky).
jarino napísal:Napísal som, že neexistuje dôvod na urýchlenú prípravu.
Nie že cesta prvej triedy je v poriadku a nič sa tam nemusí robiť...
DrX napísal:No neviem, co sa stazujete Dendik, Vladik. Na megalomanskom *** ú je to proste tak. Sak aj teraz idu prakticky vsetky zeleznicne infrastrukturne peniaze z aktualneho OP do ZA kraja, a nikto sa uz nestazuje. Len si treba zvyknut. Tak ako to Meciar so Slotom pri rozbiti CS nakreslili, tak to teraz Fico s Dankom tahaju dalej. V dobrych fasistickych tradiciach hrdeho Slovenskeho statu. To, ze teraz su tie ostatne kraje tiez sucastou SK je len detail...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.