Stránka 6 z 7

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2018 19:42
od IceFox
devil napísal:tranzit a ciastocne aj regionalna doprava

Čiže
tranzit (90% NA, 10% OA z CZ pokračujúce ďalej na Slovensko) - splnené
regionálna doprava (autá z regiónu Kysuce do regiónu ZA) - splnené
A ak si myslíš ,že niekto bude využívať D3 aby sa dostal z CA do Krásna (resp. lokálna doprava) tak si viac naivný ako som si myslel.
Teraz sa len pekne pozerajte na dlhé kolóny na MÚK Krásno ,keď všetci pôjdu tak ako si vy želáte.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2018 19:55
od devil
tranzit okolo CA je to co prejde po D3 a teda nepotrebuje MUK. vies kolko aut je tranzit ? mas smerovy prieskum ??

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2018 20:59
od IceFox
Drvivá väčšina NA z CZ má 2 ciele:
buď KNM INA
alebo ZA KIA
ale chápem , že toto ako argument brať nemôžeš ,lebo je to písané ako skúsenosť - a aj ta môže byť skreslená ,takže pri otázkach
devil napísal:vies kolko aut je tranzit ? mas smerovy prieskum ??

môžem maximálne šúpať nohami.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2018 21:01
od Vlados
IceFox napísal:Teraz sa len pekne pozerajte na dlhé kolóny na MÚK Krásno ,keď všetci pôjdu tak ako si vy želáte.

Budeme to pozorne sledovať a uvidíme ako sa mýliš... bude to inak ako si myslíš.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2018 21:11
od IceFox
Pred pár rokmi bola úplne tá istá situácia. Uzatvorenie tunela ktoré zasiahlo aj pracovné dni. Takže nevarím z vody ale hovorím z reálnej skúsenosti. Nehovoriac o tom ,že teraz je tých áut viac ako pred pár rokmi.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2018 22:50
od Vlados
má byť dočasné napojenie pri motoreste Duo

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 29. Júl 2018 06:46
od IceFox
O tom som nevedel. V tom prípade to bude úplne v pohode.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 31. Júl 2018 07:43
od Miro
Kľudne by mohlo byť aj trvalé napojenie tu: https://goo.gl/maps/umrkeyAsZ2y Stačilo by dorobiť pripájací pruh.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 31. Júl 2018 09:34
od Vlados
na tom mieste je podstatnejší vjazd než výjazd... pre vozidlá ktoré nemôžu do tunela.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2019 18:09
od plš
Druhá tunelová rúra sa začne stavať v roku 2022 (pravdepodobne) podľa https://www.mojekysuce.sk/spravodajstvo ... -roku-2022
u nás viewtopic.php?f=35&t=24063

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2019 18:52
od Peter_CA
:lol:

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2019 14:23
od frostbite
cozee??? az 2022? ked uz teraz je situacia totalne neunosna a tvoria sa tam kilometrove kolony??? tak toto je maximalny vysmech ludom do xsixhtu a dalsi dokaz ze ersek serie na D3 a sever, ludia chodte protestovat pred horelicu, toto nesmie tak ostat! treba robit zatarasy a tlacit na nich a robit natlaky ako v ruzomberku inak sa to skor nepohne!!! musi sa zacat minimalne v 2020-21!

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2019 14:35
od pohodak
to su nezmysly, jediny dovod preco je tam aktualne neprijemna situacia je, ze ten usek konci v meste, ked dialnica obide cadcu bude vsetko v poradecku a nebude tam druha rura treba dalsich 20 rokov :idea:

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2019 15:08
od aquila
presne, a keby sa dokonca zrusila ta nezmyselna krizovatka do centra mesta, tak ani nevedia, co je zapcha (mimo odstavok, co budu tak ci tak, kedze su MUK zle naprojektovane)

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2019 15:48
od lostrail
Nemozem si pomoct, ale ked sa divam na ten kopec, stale nechapem, preco nemohla ta cesta kopirovat vrstevnicu a ani tunel by nebolo treba. Druhy profil budu robit od Ziliny vpravo, lebo vlavo by zistili, ze razia do vzduchu... Ten pocit, ked horuckovito hladas kus kopca, aby si don mohol vyvrtat tunel. Nie, ze by sa nemohla ta druha cast urobit povedzme hlbena na lavej strane a usetrit na tom slusne peniaze (mohla sa cela v tom mieste mierne zdvihnut a podobne). Ale to je asi cely problem. Kde je nieco lacne, tam sa z toho tazko nieco ulieva do vlastneho vrecka. Cela D3 bude po dokonceni preluxusny pomnik rozhadzovania penazi. Pritom ju bolo mozne jednak lepsie trasovat (aby podchytila viac dopravy zo Ziliny napriklad), dvak riesenia niektorych miest mi pridu zbytocne prepalene, pricom Horelica je uplne ucebnicovy priklad. Ale uz je asi zbytocne nad tym nariekat.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2020 07:49
od Loe
Dodatok č. 4 k zmluve na vypracovanie DSP, D3 Oščadnica - Čadca, Bukov, 2. profil:

https://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4524581&l=sk

Stručne: Úprava nivelety diaľnice D3 a cesty I/11 v projekte, pre zabezpečenie migračných trás. Dodanie upravenej dokumentácie, vrátane ďalších podkladov a príloh do 31.7.2020.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2020 16:13
od cableguy
takze dnes sa rozhodlo ze sa ide staviat druhy pas s druhou rurou horelice, kalap dole za toto!do 3 rokov to ma byt hotove https://mykysuce.sme.sk/c/22480315/dial ... tunel.html

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2020 17:04
od IceFox
hovorkyňa Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) Eva Žgravčáková napísal:Príprava výstavby úseku D3 Oščadnica – Čadca, Bukov, 2. profil sa aktuálne nachádza v procese vypracovania dokumentácie pre stavebné povolenie,

Nikde nevidím prípravu dokumentácie na ponuku.
Kým neprejde súťaž, tak sa netreba tešiť.
Ak máte niekto kompletné, nahrajte to do monitoringu. Ďakujem :)

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2020 17:31
od rado

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2020 18:32
od feci
cableguy: stavba potrva 3 roky, nie ze to bude hotove o 3 roky.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2020 07:13
od pohodak
ked ma cas 2. rura braniska tak 2. rura horelice ani nehovorim :roll:

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2020 10:20
od IceFox
Podľa INEKO je intenzita cez Branisko 10k vozidiel, Horelica 15k vozidiel (a to je ešte intenzita limitovaná priepustnosťou svetelnej križovatky pri Tescu). Najväčšia "sranda" bude teraz, keď otvoria Svrčinovec - CA, Bukov

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2021 20:06
od jarino
Taktiež pomaličky prebieha vykupovanie a vyvlastňovanie pozemkov pod chýbajúci polprofil.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 19. Máj 2023 08:29
od Ovino
NDS zverejnila štúdiu realizovateľnosti pre úsek D3 Oščadnica-Čadca Bukov-dobudovanie pravej tunelovej rúry. Odkaz na stiahnutie: https://ww-w.ndsas.sk:8443/D3%20O%C5%A1 ... 0Bukov.zip

Záverečné zhodnotenie štúdie uvádza že z hľadiska ekonomických a socioekonomických prínosov projekt nespĺňa kritériá rentability. Napriek tomu je možné diaľnicu D3 označiť ako dôležitú stavbu na zabezpečenie bezpečného a kapacitného prejazdu danou lokalitou. B/C je 0,25.
Predpokladané investičné náklady sú cca 153mil. EUR bez DPH (podľa cenových normatívov SFDI cenová úroveň 2021).
Dopravný model uvádza intenzity cca 15 tis. vozidiel denne z toho cca 7 tis. nákladných.
V štúdii sa ďalej uvádza že po dostavbe samotného pravého profilu diaľnice dôjde vplyvom zrušenia pôvodnej úrovňovej križovatky v Oščadnici k presmerovaniu dopravy z/do Oščadnice na stávajúcu cestu I/11 (predpoklad cca 3000 vozidiel denne). Po realizácií stavby teda dôjde k zvýšeniu intenzity dopravy na stávajúcej ceste I/11 na cca 8-9 tis. vozidiel denne a tým pádom k negatívnemu zvýšeniu dopadov na životné prostredie.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 19. Máj 2023 10:21
od pa3ck
Tých 3 000 áut nie je trochu prestrelených? Oščadnica má 5 747 obyvateľov a žiadna iná obec sa cez tu križovatku nenapája