Stránka 5 z 7

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2017 11:07
od fh
Vlados napísal:je tam hustá premávka, ale nie je zápchy... pokiaľ 5-10 min. zdržanie nenazývaš zápcha.


V meste ktoré prejdeš za 5 minút (cca 4 km) je 10 minútové zdržanie zápcha. Nevravím že niečo hrozné, to už je komunálny problém, čo sa dá riešiť. Tiež nemusia ľudia všade jazdiť po jednom autom. To je ale celoslovenský problém.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2017 11:07
od juancarlos
Vlados napísal:je tam hustá premávka, ale nie je zápchy... pokiaľ 5-10 min. zdržanie nenazývaš zápcha.

Keď pridáš ešte 5-10 minút, tak Ti aj v Ba odpadne 80% zápch. :-) A potom už treba doriešiť zopár bodových závad. Prípadne ako to navrhol Aquila, oddeliť lokálku (dokonca vnútromestskú dopravu) od diaľnice a bude pokoj. Aspoň čo sa týka diaľnice.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2017 11:20
od Vlados
čiže v Čadci (královskom meste vesmíru) ideme stavať cesty aby NIKDY nepociťovali ani 5 minútové zdržania. gratuľujem páni.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2017 11:27
od fh
aquila napísal:aby som to zhrnul, aj v tom priestore pri dubnici je napriklad od krizovatky v trencine vyse 12 km a su tam napriek radovo prihodnejsim podmienkam menej MUK ako pri cadci.



Práveže nie, lebo tam už máš za MUK Dubnica za chvíľu stúpanie na Skalku, tam niet pre koho stavať MUK. Navyše MUK Dubnica obsluhuje okrem DCA aj Novú Dubnicu, Nemšovú a Trenčiansku Teplú, veď aj tá je cca 2 km od tej MUK a potom už je len Trenčín, to by si tam musel prekopať z D1 tunel alebo pri Zamarovciach stavať nejakú obrovskú etskádu. Ďalej že je pri SSUD pri Zamarovcia MUK je jedna vec a že je tam zákaz vjazdu je vec druhá.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2017 11:31
od fh
Vlados napísal:čiže v Čadci (královskom meste vesmíru) ideme stavať cesty aby NIKDY nepociťovali ani 5 minútové zdržania. gratuľujem páni.


To som nikdy nikde netvrdil, píšem tu o Dubnici keď si ju vytiahol. K CA píšem že Bukov alebo Podzávoz by mali vypustiť, takisto Oščadnicu ale to už písali predo mnou iní tak načo to opakovať dookola. To máš fakt problém s čítaním alebo sa robíš blbý? Nemá už asi zmysel k tomu reagovať, keď si vymýšlaš to čo som nenapísal, len aby si si mohol dookola verklíkovať svoje ako malé decko.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2017 11:53
od Vlados
odpisoval som spoločne na 2 príspevky nad mnou. Pokiaľ nedôjde ku presunutiu SSÚD tak musí stáť aj MÚK Oščadnica. (Nakoľko Podzávoz nie je kompletná tak pod presun SSÚD sa nikto nepodpíše a pri Svrčinovci nie je pľac čiže nezruší sa žiadna MÚK.)

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2017 18:31
od BoroZA
aquila napísal:tam nebolo treba ani MUK podzavoz ani MUK bukov a toboz MUK oscadnica, tu konkretne na 12 km useku medzi svrcinovcom a krasnom sa nemusela robit ziadna dalsia MUK. v najxtremnejsom pripade je to nadchadzka 6 km, co je zanedbatelne. ale nie, kysuce a cadca je ultramega specialna, kde je na 12 km 5 teoreticky 6 MUK (vid aj v uzemnom plane cadce kde je dalsia MUK nakreslena pri oscadnici), teda je tam viac MUK ako na bratislavskom prietahu! pricom je to obsluha obyvatelstva na urovni dvoch ulic petrzalky ..

ale to je taka klasika od 1995 nebol naprojektovany skoro ani jeden usek na slovensku rozumne, bohuzial slovaci nevedia projektovat dialnice a nase dediny su dedinami. lebo keby si mali platit spoluucast ako v rakusku, tak hned by aj zislo z kde akych hlupych vymyslov.

este dlho potrva, kym na slovesku budu vediet ci uz obce, alebo stat patricne pragmaticky projektovat, navrhovat, a najma nekorupcne tendrovat.


Prepáč, ale toto je už vyslovene hlúposť, čo tu píšeš... Veď len pár príspevkov vyššie som písal, že v BA je na D1 9 MUK na 15 km, počítal som to... :wink:
A veta o piatich, teoreticky šiestich muk na 12 km D3 je už úplný blud, veď na D3 sa plánuje zatiaľ iba MUK Krásno (polovičná existuje už teraz), MUK Oščadnica, MUK Bukov (polovičná existuje už teraz), MUK Podzávoz a MUK Svrčinovec (plnohodnotá existuje už teraz). To je celkom 3 plnohodnotné MUK (z toho je jedna len na papieri) a 2 polovičné MUK na cca 10 km diaľnice, pričom jedna z plánovaných plnohodnotných MUK (Oščadnica) nakoniec ani nemusí stáť, keďže ešte stále je to len v rovine projektu... Z ekonomického hľadiska je možné už teraz konštatovať, že keďže MUK Svrčinovec je hotová, polovičná MUK Bukov a polovičná MUK Krásno už stoja roky, nebudú ďalšie investície do chýbajúcich MUK na D3 až také horibilné v porovnaní s inými D a RC na Slovensku. ;)

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2017 19:10
od rempo
MUK Oščadnica bude iba pre udržbu SSUD nie pre verejnosť tak ju tam nedavajte

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2017 20:14
od aquila
Pozrite si preboha aspon uzemny plan toho centra galaxie aka cadca... Najma tu MUK oscadnica a poziadavky mesta... Ta MUK oscadnica ma byt pristupna za kazdych okolnosti aj mimo SSUD. Plus EIA

13685

Navyse keby aj teoreticky bola len pre SSUD, tak bude zadarmo, ci preco ju nemame ratat?

Doslova MUK do kazdej garaze...

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2017 21:25
od IceFox
A teda 9 MUK na 15 km na D1 sú považované tiež za "Muk do každej garáže"?
Btw. Tá MUK Oščadnica je fakt ultra zbytočná.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2017 07:04
od aquila
ach jaj, to mi pripada ako ked OZ triblavina porovnava nutnost kolektorov pre male dedinky v poli s 2,5 km kolektormi v 150 tisicovom sidlisku :)

cize hej, ked to bude dialnicny prietah cez polmilionove mesto, tak kludne, ale tu hovorime o 5 tich MUK na 12stich km, pre okresne mestecko a okolie a tym to hasne.

s tym, ze opakujem, cadci to pomoze v konecnom dolesku len miniumalne, lebo z cesty 487 boli 15 tisic + intenzity zo sidliska uz pred 10timi rokmi..

v takej senici su tiez vnutromestske intenzity dokoca vyssie ako v cadci a to nedostane tak skoro ani len prelozku cesty prvej triedy. a ked dostane obcvhat jednicky, tak tie intenzity v meste sa aj tak moc nezmenia. a to iste v cadci.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 22. Okt 2017 09:29
od devil
V meste ktoré prejdeš za 5 minút (cca 4 km) je 10 minútové zdržanie zápcha.


nie je. ak spravne pocitam tak to je rychlost 24 km/h. zapcha je ked striedavo stojim/idem krokom.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 22. Okt 2017 10:26
od fh
devil napísal:
V meste ktoré prejdeš za 5 minút (cca 4 km) je 10 minútové zdržanie zápcha.


nie je. ak spravne pocitam tak to je rychlost 24 km/h. zapcha je ked striedavo stojim/idem krokom.


V Dca si aj striedavo postojis. A v špičkách aj dlhšie. Ale ako som spomenul vyššie nepovažujem to za katastrofu, riešenie je na miestnej samospráve.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2018 14:21
od IceFox
https://mykysuce.sme.sk/c/20877824/tune ... t-dni.html
Výborne. Teraz pekne uvidíme "nevýhodu" MUK Bukov ,keď všetci pôjdu tak ako si aquila želá - na MUK Krásno.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2018 14:51
od aquila
a ? je to docasna uzavierka. nic hrozneho. MUK bukov je nielen zbytocna, ale silne kontraprodutktivna. ale co uz no, zmenit sa to uz neda.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2018 15:51
od IceFox
Pretože keď všetci pôjdu do Krásna ,tak to bude superproduktívne. Však si budeš môcť sám pozrieť tie kolóny. (A to sa ešte na I/11 dá napojiť z Oščadnice).

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2018 05:42
od devil
cize treba dialnice degradovat na mestske komunikacie...

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2018 12:27
od Vlados
I/11 je jednotka a na ňu môžu byť pripojená aj malé obce...

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2018 07:58
od devil
3 MUK pre CA je degradacia D3 na mestsku komunikaciu. ako 3 MUK na figa-tornala.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2018 10:13
od milan_KM
Aký má dovod postaviť kapacitnú infraštruktúru a potom obmedziť či znemožniť jej využívanie?

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2018 11:10
od Vlados
to nie je znemožnenie. sú určité správne nastavené obmedzenia, napr. min. vzdialenosti križovatiek, čo tu nie je dodžané. pri tvojej logike by každá obec pred BA mala mať pripojenie na D1... na počet vozidiel by tie obce ho ľahšie obhájili.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2018 11:39
od nonick
Toto sa tu uz asi po sty krat riesi, je to jedna MUK navyse, nie je to jedina zbytocna MUK na Slovensku a rovnako ani prva a ani posledna. V rakusku maju takisto v blizkosti miest MUK na kazdom rohu, neskrachujeme kvoli tomu a aspon sa trocha zlepsi komfort a pristupnost. Ak to niekto chce nazyvat mestskou komunikaciou namiesto dialnice, tak kludne, pre mna mestska komunikacia so 130tkou v parametroch dialnice znie rovnako dobre.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2018 12:15
od aquila
len tam bude vo velkej casti maximalne 100 kmh .. proste tento usek je ozaj nezvladnuty .. zbytocne rozkuskovany a samozrejme sialene predrazeny.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2018 22:20
od Vlados
nonick napísal:Toto sa tu uz asi po sty krat riesi, je to jedna MUK navyse, nie je to jedina zbytocna MUK na Slovensku a rovnako ani prva a ani posledna. V rakusku maju takisto v blizkosti miest MUK na kazdom rohu, neskrachujeme kvoli tomu a aspon sa trocha zlepsi komfort a pristupnost. Ak to niekto chce nazyvat mestskou komunikaciou namiesto dialnice, tak kludne, pre mna mestska komunikacia so 130tkou v parametroch dialnice znie rovnako dobre.

Aj pri BA máme MÚK na každom roku. Na D1 je po 13km a na D2 po 9km... Práveže takýmto rozšafným spôsobom stúpa cena diela a v inej časti Slovenska sa nedočkajú zlepšenia ani o 100 rokov.

Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2018 10:28
od devil
Aký má dovod postaviť kapacitnú infraštruktúru a potom obmedziť či znemožniť jej využívanie?


tranzit a ciastocne aj regionalna doprava ju budu vyuzivat tak ci tak a tym sa odbremenia ostatne cesty. od toho su dialnice a nie pre radost lokalky.

Ak to niekto chce nazyvat mestskou komunikaciou namiesto dialnice, tak kludne, pre mna mestska komunikacia so 130tkou v parametroch dialnice znie rovnako dobre.


presne kvoli takymto nazorom potom ziadaju dialnicu do kazdej doliny. len tak dalej.....