Stránka 4 z 13

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2018 16:38
od BoroZA
Toto znie ako mokrý sen všetkých Kysučanov... :D To vážne zostane celá I/11 zachovaná, vrátane rovinatého úseku pri Kysuckom Lieskovci a úseku ďalej kopírujúcemu tok rieky Kysuca v smere na Krásno nad Kysucou popri Dunajove? ;)
A prosím ťa, ako si to myslel s tou "trubkovitou" MUK? Máme už niečo podobné na Slovensku, aby som si to vedel lepšie predstaviť? ;)

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2018 18:33
od IceFox
Jonathan napísal:Diaľnica je navrhnutá v súbehu so starou cestou

Definuj pojem "stará cesta" lebo človek si to môže vyložiť ako
BoroZA napísal: zostane celá I/11(A) zachovaná

alebo ako súbeh popri I/11B
Ak je to súbeh popri I/11A tak je to hnus velebnosti...

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2018 18:37
od Jonathan
Samozrejme napriklad Trencin, Vrtizer, Bytca, Martin. Je tovelmi bezny tvar krizovatky

https://sk.wikipedia.org/wiki/Mimoúrovňová_križovatka

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2018 18:39
od Jonathan
Ostane subeh od Kysuckeho Lieskovca po Krasno. To ze je to hnus suhlasim.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2018 20:29
od BoroZA
Fúha, trúbkovitá MUK mi tam vôbec nepasuje - ak si dobre vybavujem lokalitu, skôr by sa tam hodila štvorlístková alebo kosodĺžniková, veď pod súčasnou MUK Krásno sa križuje aj cesta na Oravu cez Bystrickú dolinu a z druhej strany sa napájajú tri cesty (cesta do centra Krásna nad Kysucou, cesta do priemyselnej zóny a stará I/11 v smere na Oščadnicu). Jedine že by sa tento úsek staval ako polprofil, vtedy by stačila aj trúbka. :D

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2018 20:59
od IceFox
Aquila ešte nenahral výkresy do galérie tak sa opýtam tu: Ak vravíš ,že to má byť súbeh ,tak kade to chcú ťahať v okolí Dunajova? Už teraz je tam I/11 napchatá medzi kopcom a riekou Kysucou

D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica - "trubkovitá" MUK

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2018 22:29
od KN.SK
BoroZA napísal:A prosím ťa, ako si to myslel s tou "trubkovitou" MUK? Máme už niečo podobné na Slovensku, aby som si to vedel lepšie predstaviť? ;)
Obrázok

Druhy MÚK: https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Mimo%C3%BArov%C5%88ov%C3%A1_kri%C5%BEovatka

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 08:58
od Jonathan
IceFox napísal:Aquila ešte nenahral výkresy do galérie tak sa opýtam tu: Ak vravíš ,že to má byť súbeh ,tak kade to chcú ťahať v okolí Dunajova? Už teraz je tam I/11 napchatá medzi kopcom a riekou Kysucou

Bude tu súbeh ako pri Jablonove. Proste šesť pruhov vedľa seba. Kde sa bude dať to bude v jednej úrovni, kde nie tak na rôznych. V tých najhorších miestach budú tri úrovne. Most do Blažkova sa bude robiť nový.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 10:58
od 1mmortal2
Tak to som zvedavy na tu cenu. To bude riadna palka a megalomania

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 11:10
od pohodak
som velmi zvedavy na tie vykresy, ale na toto ozaj nemam slov :roll:

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 11:13
od IceFox
Prečo by sme mali použiť I/11 na D3, keď môžeme za takže peniaze vedľa seba natlačiť 6 pruhov... Neskutočné.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 13:23
od Jonathan
Tu je navrh MUK Krasno nad Kysucou.
40506

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 13:34
od expwy
Zase kruháč? Všetky cesty z regiónu sa tam sústredia v 1 bode a v prípade uzavretia tunela Horelica bude odklonová doprava riešená cez tento 1 uzlový bod. To chcem vidieť to dopravnokapacitné posúdenie na špičkovú hodinu vo výhľadovom období n+20, ktoré určite vyšlo! Ale hlavne, že tam budú v súbehu 2 cesty (diaľnica 4 pruhy, pôvodná I/11 2 pruhy) končiace v 1-pruhovom kruháči s hraničnou kapacitou 900 skv/h. Wao!!!

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 13:43
od IceFox
Čo je to za obludný kruhový objazd?! Vidím dobre ,že sa tam napája 5 frekventovaných ciest? Toto nemyslia vážne...

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 14:26
od mireceq
Vsetky vykresy su z roku 2010. Vie tu niekto ze aky bol dovod aby objednavka na projektove dokumentacie isla az teraz ?

I/11 bude v severnej polovici trasy v "novej prelozke" (lebo cast D3 bude v trase sucasnej I/11), obrovske zarezy / zarubne mury po celej dlzke trasy (lebo D3 bude "medzi" I/11 a kopcom / v kopci), velke mnozstvo preloziek inzinierskych sieti. Mala MUK len pre potreby SSUD.
Tento usek bude MEGA drahy.

Na konci dna tam budu 2 cesty tretej triedy, cesta prvej triedy a dialnica v uzuckom udoli, Kysucke udolie bude mat asi naviac km ciest v prepocte na rozlohu...

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 15:04
od rempo
pridal som do galérie vizualizácie,chcel by som vidieť aj animáciu z ktorej su tie fotky

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 15:36
od pohodak
no teda slusny blivajz, 6 totalne zbytocnych paralelnych pruhov, tu aj slepy vidi ze sa vyslovene pyta viest to v trase jednotky a usetrila by sa snad polovica nakladov, ale nie, my postavime dalsi nezmysel...a ta MUK krasno je uplna ceresnicka na torte pokial o ide o nezmyselne kruhace na slovensku :roll:

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 15:50
od slafko1
A neni to tak, že diaľnica musí mať aj paralelnú cestu v prípade uzatvorenia dialnice? A preto sa 1/11 nemôže prerobiť na D3 lebo potom by chýbala paralelná cesta? Neviem.. len nahlas uvažujem....

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 16:29
od cestarik
nie je to blbost dialnica ma byt a musi byt a viest osobitne a popri musi ist klasicka 1.trieda, tak ako pri Jablonove, toto musi byt zachovane pre pripad uzavretia dialnice aby nenastali problemy nemoze sa zlucovat statna cesta 1.triedy s dialnicou, takze pohodak rozpravas z cesty a odveci , takto paralelne dialnica bezne stavia a funguje jednak aj u nas-uviedol som priklad Jablonova a jednak aj vo svete je to bezna vec.. ja som jednoznacne za taketo riesenie.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 18:18
od milan_KM
Tento megatunelový návrh je dôsledok nezmyslu zvaného paralelná cesta prvej triedy. Ak by nákladná doprava mohla len na D a regionálna doprava prešla na cestu II. triedy pozostávajúcu z nevyužitého zvyšku I/11 a cesty cez Krásno a Blažkov (rekonštrukcia) tak by úsek stál polovicu.....

Nech mi niekto nerozpráva, že toto nie je naschval navrhnuté tak aby sa to nedalo postaviť :D

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 20:11
od Vlados
ak máme na to, aby SSÚD malo MÚK tak prečo nemôže byť tá MÚK aj pre verejnosť minimálne v prípade uzávierky tunela?
inak SSÚD mohlo byť napojené na cestu označenú 011059. nakoľko tieto čísla nie sú platné niekoľko rokov tak táto vizualizácia je stará, ešte z doby prepychu.

cestárik, daj nejaký EÚ predpis že popri diaľnici musí byť jednotka! (žiadny nie je)

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 22:06
od Mawerick81
no minimalne treba paralelku kvoli uzavretiu dialnice. Apropo,, teraz je 1/11 riesenia obchvatom niektorych dedin,, co potom? ak by sa uzavrela dialnica a kedze by ta isla v trase terajsej 1/11, tak by vsetka doprava (aj tazke kamiony) isla cez male obce,, co napr taky DUnajov? CIze aby sa usetrilo, tak pustime dopravu v pripade uzavretia dialnice cez cetra dedin,, fakt efektne riesenie

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2018 23:08
od Vlados
ak bude paralelná jednotka a polícia dopravu neodkloní na nižšie cesty tak NA svojvoľne nemôže na cesty nižšej triedy, musia čakať na sprejazdnenie. ak sa aj dnes stane nehoda na I/11 tak musia stáť a čakať. nebolo by to o nič horšie riešenie. ak budeme na tom ako Saudská Arábia tak si budeme môcť dovoliť mať aj v takej úzkej doline aj jednotku aj diaľnicu.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2018 05:46
od IceFox
Mawerick81: Lenže mi si to nemôžeme dovoliť (resp. môžeme ale neostanú peniaze na dôležitejšie úseky a ,že ich je)
Keď sa to mohlo pri I/12 (kvalita cesty - niečo medzi 2. a 3. triedou ,prechádza cez dediny, relatívne veľa kamiónov) tak prečo by sa to nemohlo urobiť aj pri I/11

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2018 07:08
od Mawerick81
dobre,, tak mi ukaz aka cesta existuje momnentalne vedla 1/11 medzi DUnajovom a Kysuckym Lieskovcom, a od Kysuckeho Lieskovca do Kysuckeho N. Mesta.. si tunajsi,, tak to tu poznas..