Re: D3 všeobecne
Odoslané: 11. Apr 2023 19:23
Lenze Devil tu ma na mysli R2
Diskusné fórum o diaľniciach, rýchlostných cestách, pozemných stavbách a inej infraštruktúre ::..
https://dialnice.info/
co sa babe chcelo to sa babe snilo. z B-B mozu ist oboma smerni aj teraz aj potom. preferencie pre skalite zlepsi to co je na juh od B-B a tam chyba uz len jeden usek.Devil ta cesta BB do Katowic ma 100 semaforov veľa NA ide na Žory a potom na Tešín ale keď dostávajú Katowice BB pôjdu tade
Azir78 napísal:Skoda ze poliaci posledny usek S1 Osviecim - Imielin 12 km zacnu stavat az buduce leto
aquila napísal:toto sa sice uz vedelo, tie cisla su tiez mozno nie uplne idealne, ale je to dost studena sprcha .. uvidime, ze ci to niekoho nakopne aspon k zrealneniu vyvolanych investicii ..
rapidne osekenie ci uz PHS, nezmyselnej estakady, kde moze ist po povrchu, asi nehrozi, ale dalej od KNM snad to prekreslia .. ono je to aj jedno, lebo aj tak do 2030 tam nezakopne niekto s nicim
viewtopic.php?f=35&t=26524
Grapa: „Ak už táto diaľnica nevychádza, tak už nestavajme nikde. Podľa CBA by pri týchto modeloch vyšla diaľnica možno niekde na rovine, kde nie je potrebná. Takéto modely treba zmeniť, prípadne doplniť, aby odrážali situáciu aj pri preprave tovarov,"
Predstavitelia miest a obcí dotknutí výstavbou D3, zástupcovia žilinskej župy aj odborníci z oblasti dopravy spochybňujú správnosť vstupných údajov, ktoré boli použité pre vypracovanie štúdie, za ktorú Národná diaľničná spoločnosť zaplatila viac ako 380-tisíc eur.
Upozornili aj na intenzitu dopravy uvedenú v štúdii. Všetky úseky cesty I/11 okrem tunela Horelica majú priemernú ročnú intenzitu dopravy pod desaťtisíc vozidiel denne, čo nekorešponduje so súčasným stavom.
Ďalej podotkol, že tento diaľničný koridor je jediný cez Karpaty.
„Chybou zhotoviteľa aj ministerstva je, že sa na túto cestu pozerajú ako na diaľnicu do lesa. To, že na koniec nám ostal ťažší úsek, musíme brať ako vážnu investíciu do spojnice medzi severom a juhom. Slovensko, Poľsko aj Česko už investovali miliardy do tohto prepojenia, a v prípade, že to Slovensko nestihne, príde o peniaze a diaľnica tu už nikdy nevyrastie,“
„Slovenská strana konštatuje, že nedôjde po dobudovaní úsekov rýchlostných ciest v susedných štátoch k nárastu dopravy, Poliaci a Česi avizujú nárast v tisíckach vozidiel za 24 hodín. To v tejto dobe vrhá negatívne svetlo na potrebu diaľnice D3 a my musíme urýchlene zreálniť tieto dáta, aby sme sa vedeli pripraviť na tento nápor. Posudzovanie variant v tejto časovej tiesni už nie je na mieste,“ uzavrel Fabšík.
„Už máme dosť informačných platforiem, diskusií, štúdií realizovateľnosti. Chceme, aby sa na slovenskej strane začalo na budúci rok stavať,“ reagoval po stretnutí predseda Sekcie dopravy Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory Ján Mišura.
Mawerick81 napísal:Polprofil úplne postačuje, že
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8787968300
neuveritelne horsie nez som si myslel, toto je pomaly na kriminal...obvinenie z podvodu.Ale majú pravdu, že presun dopravy na D3 bol divne stanovený. Oni v podstate zistili, koľko áut prechádzalo českou D1 a D2 z Poľska do Bratislavy cez Břeclav. Boli to nejaké stovky áut a tieto vraj prejdú na D3. Podivuhodné...
preco mas stale problem so serioznou debatou ? pri krivani bude 6 km estakad a napriek tomu to bude podstatne lacnejsie ako D3. tak asi nieco nie je v poriadku....vyjadrim sa k poslednej casti,, povodne bol tunelovy variant,, zamietlo sa,, teraz je estakada,, nepaci sa.. a tieto navrhy nerobia starostova obci ani obcania,,
Mawerick81 napísal:vyjadrim sa k poslednej casti,, povodne bol tunelovy variant,, zamietlo sa,, teraz je estakada,, nepaci sa.. a tieto navrhy nerobia starostova obci ani obcania,,
Xisco napísal:Čo teda ideme nové začať stavať tento a budúci rok???
pohodak napísal:cize pri dialnici po povrchu neprejde hluk, rozmyslam ako potom funguje pohronska R1 alebo nebodaj D1 einsteinova a podobne veci