Stránka 2 z 7

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2007 10:36
od LubosG
Tento úsek sa buduje v polprofile, to je jasne vidieť z fotiek, takisto sa asi v polprofile bude stavať i úsek Svrčinovec-Skalité (neviem to presne, len predpokladám), túším len obidva tunely na týchto úsekoch budú v plnom profile. Preto sa asi uvažuje do budúcnosti o rozšírení diaľnice na plný profil, no z fotiek, čo sú na www.highways.sk si to vôbec neviem predstaviť :roll: ! Hlboké zárezy, mosty v ťažkom teréne ap.

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2007 15:43
od Andrej
Podobna situacia ako na sev.R3, predpoklad dobudovania druheho polprofilu je najskor za 15 rokov, od Svrcinovca po hranice s PR mozno aj neskor :wink:

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2007 10:53
od LubosG
To je škoda, podľa mňa tam bude dosť veľká premávka, najmä kamiónová.

OdoslaťOdoslané: 22. Okt 2007 13:10
od Andrej
Nema tam byt preco vysoka premavka, vid. dnesnu cestu I. triedy od KM po CA, takisto obchvatu Cadce plne postacuje 1/2 profil. V Svrcinovci este takmer polovica aut bude smerovat do Ceska ;)

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2007 13:04
od LubosG
Tak aspoň po ten Svrčinovec mohol byť plný profil a diaľnica Svrčinovec-Skalité-SR\PL hranica pol profile.

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2007 14:39
od expwy
Ľuboš Gerža napísal:Tak aspoň po ten Svrčinovec mohol byť plný profil a diaľnica Svrčinovec-Skalité-SR\PL hranica pol profile.

Presne takto by som si to predstavoval aj ja, plný profil až za tunel Svrčinovec a odtiaľ polprofil.

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2007 13:15
od LubosG
Objavili sa správy o štvorpruhu na úseku Svrčinovec-Skalité, ak by to tak bolo, možno jediný polprofil na celej D3 ostane len tento úsek od Skalitého po št. hranicu. Keď sa tak zamyslím, bude to vlastne škoda, že ostane v polprofile tento posledný, navyše asi aj najkratší úsek na celej D3 a nevybuduje sa už celá D3 komplet v plnom profile, keby to malo byť dajme tomu s nejakým ročným, dvojročným oneskorením - myslím tým dostavbu tohto úseku na plný profil, zatiaľ čo bude v prevádzke ten jeden polprofil.

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2007 14:55
od Andrej
Odkial mate stale informacie o plnom profile na useku Svrcinovec-Skalite? Aj NDS aj MDPT stale hovori o polprofile ;) . Vystavba ma najnovsie zacat az v r. 2010.

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2007 16:37
od LubosG
V tomto článku http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8420 sa spomína štvorpruh. Či je to z dôveryhodného zdroja, tak to neviem.

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2007 22:05
od Andrej
Aha, no ale tam sa mysli stvorpruh na celom useku D3+S69, navyse moze to byt planovane na stvorpruh (a aj je) ale stavat sa moze docasne dvojpruh :) . Proste silne pochybujem, zeby sa to stavalo ako stvorpruh.

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2007 13:01
od LubosG
Však uvidíme. Počkáme si na začiatok výstavby nejakého úseku na D3 od Žiliny, najbližšie k začiatku výstavby má tuším úsek Svrčinovec-Skalité, ak sa teda nemýlim. Máte niekto info o tomto úseku, či sa plánuje začať stavať už v budúcom roku?

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2007 08:57
od miroa

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2007 09:51
od sergej
Nevie niekto, kedy to plánujú dokončiť? V programe prípravy a výstavby D a RC na 2007 – 2010 sa tento úsek nespomína. Znamená to, že to bude až po roku 2010?

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2007 11:09
od aquila
spomina sa dokoncit az 2011 ;)

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2007 11:16
od Andrej
Pri tomto tempe to dokoncia aj buduci rok. Ale sprejazdnia to asi az s usekom Svrcinovec-Skalite :roll:

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2007 16:42
od i15
A co tam budu robit medzi rokmi 2008 a 2011? Natacat Kobru 11? :D

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2007 19:30
od 007toso007
ked sme teraz v schengene , cez hranicny prechod by sa uz jazdit nemalo ze ? cize ak sa otvori usek skalite - st. hranica SR/PL , bude sa jazdit spolu s S69 ako na inych hranicnych prechodoch ? dufam ze ano malo by sa ,ked sme v schengene :)

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2008 12:08
od Andrej
i15 napísal:A co tam budu robit medzi rokmi 2008 a 2011? Natacat Kobru 11? :D

Heh, videl si niekedy v Kobre 11 polovicny profil dialnice? :lol:

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2008 12:14
od i15
Andrej napísal:
i15 napísal:A co tam budu robit medzi rokmi 2008 a 2011? Natacat Kobru 11? :D

Heh, videl si niekedy v Kobre 11 polovicny profil dialnice? :lol:


ak to bude slovenska verzia K11, polovicny profil bude viac nez vhodny :wink:

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2008 12:17
od mirkobb
007toso007: ked sme teraz v schengene , cez hranicny prechod by sa uz jazdit nemalo ze ? cize ak sa otvori usek skalite - st. hranica SR/PL , bude sa jazdit spolu s S69 ako na inych hranicnych prechodoch ? dufam ze ano malo by sa ,ked sme v schengene :)


Hranice sa predsa Schengenskou dohodou nerusia, teda ani hranicne priechody, len na nich nebudu kontroly(mozno len vo vynimocnych pripadoch, alebo pri akciach ako sampionaty vo futbale, olympiadach a pod.), takisto je moznost volne prechadzat aj na inych miestach hranic.

Cez SK/PL hranicu v oblasti Skaliteho a Zwardona bude automobilova premavka prechadzat cez tieto hranicne prechody http://www.highways.sk/highways/img/Pol ... rdon50.jpg a http://www.highways.sk/highways/img/Pol ... rdon37.jpg, samozrejme plynule(asi so snízenou rychlostou), bez akejkolvek hranicnej kontroly, ale nie je vylucena policajna kontrola, aka je bezna vo vnutrozemi, ale nemusi to byt presne v tych miestach, ako bola donedavna hranicna. :wink:

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2008 12:24
od mirkobb
Ospravedlnujem sa za tento odkaz, "chybicka sa vkradla", tedá ciarka navyse.
http://www.highways.sk/highways/img/Pol ... rdon37.jpg

Este maly dodatok, tie budky a konstrukcie striech z hranicnych prechodov asi odtial zmiznu, ale v miestach kde boli vystavane murovane a mimo osi ciest nie je vylucene, ze v nich nieco uzitocne zriadia, trebars motoresty, sluzby motoristom, a pod.

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2008 15:10
od 007toso007
diki za odpoved podla mna mohla byt D3 prekvalifikovana na Rychlostnu cestu

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2008 15:11
od 007toso007
diki za odpoved podla mna mohla byt D3 prekvalifikovana na Rychlostnu cestu

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2008 15:33
od Tomas PO
007toso007 napísal:diki za odpoved podla mna mohla byt D3 prekvalifikovana na Rychlostnu cestu

Skutocne. Preco sa vlastne nestavia D3 ako rychlostna komunikacia?

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2008 15:52
od i15
Tomas PO napísal:
007toso007 napísal:diki za odpoved podla mna mohla byt D3 prekvalifikovana na Rychlostnu cestu

Skutocne. Preco sa vlastne nestavia D3 ako rychlostna komunikacia?


Dufam ze ma nikto nepredbehne v odpovedi - stavia sa ako R11,5/80 :)

Mohla by sa preklasifikovat a rozdelit na 2 R-ky: ZA-Svrcinovec-CR a Svrcinovec-PL...