Moderátor: Moderátori
Ja si myslím, že stačí ročne na Slovensku otvárať 30 km diaľnic na D1, D3 a R1 a cca. 5-10 km na ostatných miestach vrátane BA.
Obchvaty by som však do toho nerátal, takže na R2 by sa malo stavať aj naďalej, pretože tam tie obchvaty treba.
Branco napísal:MH, máš úplnu pravdu, medzinárodná blamáž je to už teraz a zvyšuje sa s každým dňom odkladu z našej strany.
Branco napísal:Inak na stránke http://www.distler-suppa.sk/mosty.php je vyfotený spomínaný most, tentokrát z iného uhla.
Hefaistion napísal:
Je to smutné, že SR nedokáže postaviť nejaký 250 m most ...
bystrik napísal:Hefaistion napísal:
Je to smutné, že SR nedokáže postaviť nejaký 250 m most ...
Hefaistion, most ktory spomina Branco nie je dovodom neuvedenia useku do prevazdky. 250 metrov ma usek D3 spolu s spojnicou na cestu I/12, ktory umozni sprevadzkovanie polskej rychlocesty aj na slovenskej strane.
Hefaistion napísal:
Branco,
ešte to nie je "medzinárodná blamáž". Všetky úseky v SR sú sledované aj EÚ a tie, ktoré sú aj stavané priamo z jej peňazí, sú aj kontrolované.
V rámci D3 a R5 však je SR suverénnym štátom a stále považuje za veľkú krivdu to, že tu je len vedľajší, nie hlavný koridor. A podľa toho aj stavia. Okrem toho SR už aj zdôvodňuje svoje tempo výstavby práve pre zrýchlenú a nutnú výstavbu na D1. A hneď za významom D1 nasleduje aj D3.
Iste, všetko čo píšem, sú len "omrvinky", ale sú presne tak isto mierené ako keď Rakúsko stavalo diaľnicu smerom na SR, aj keď reálne nestavalo a tiež si odôvodňovalo, pre neho typickým dôvodom - ŽP.
Je to smutné, že SR nedokáže postaviť nejaký 250 m most, ale to je o politike štátu, ktorá v r. 1998 zastavila ako jediná krajina diaľničnú výstavbu a až v r. 2001 SR prišla s novým projektom diaľničnej výstavby, kde sa uviedli 2 priority - D1 v ZA v r. 2006 a D1 BA-KE v r. 2010. To ostatné ako R1 v BB v r. 2012-13 či R4 KE-Milhosť v r. 2006 (teraz v r. 2008) má podobný vývoj ako aj D3 či R5, ...
aquila napísal:hm ak som to dobre vycital tak len tento rok poliaci zakontrahovali skoro 10km na trase S-69 ...
http://www.nowedrogi.pl/index.php?optio ... Itemid=112
je to fakt smutne ze na slovenskej strane sa nic nedeje ..
Alexander Velky napísal:Ja si myslím, že stačí ročne na Slovensku otvárať 30 km diaľnic na D1, D3 a R1 a cca. 5-10 km na ostatných miestach vrátane BA.
Obchvaty by som však do toho nerátal, takže na R2 by sa malo stavať aj naďalej, pretože tam tie obchvaty treba.
rbarat napísal:Ja si myslím, že keď už niečo staviame, tak by sme nemali šetriť za každú cenu a stavať R-ku ako R-ku a nie len ako nejakú cestu 1. triedy.
Ono sa tá krátkozrakosť môže za pár rokov vrátiť.
Aj na úseku Mierová-Senecká sa šetrilo a navrhlo sa to ako dvojpruhová D-čka. V čase návrhu to stačilo, ale v čase realizácie už bolo jasné, že by to skôr mala byť diaľnica 3+3.
Ak sa na južnej R-ke pokročí vo výstavbe, prirodzene tam stúne počet vozidiel a ukáže sa, že R-ka je potrebná.
rbarat napísal:Však ale ja som na teba neútočil ani som to bnechápal ako útok, tak nechápem Tvoju reakciu. Len som reagoval na to, že niekedy netreba šetriť za každú cenu. Ako príklad som spomenul Mierovú-Seneckú s ktorou naozaj nič nemáš.
rbarat napísal:Ja si myslím, že keď už niečo staviame, tak by sme nemali šetriť za každú cenu a stavať R-ku ako R-ku a nie len ako nejakú cestu 1. triedy.
Ono sa tá krátkozrakosť môže za pár rokov vrátiť.
Aj na úseku Mierová-Senecká sa šetrilo a navrhlo sa to ako dvojpruhová D-čka. V čase návrhu to stačilo, ale v čase realizácie už bolo jasné, že by to skôr mala byť diaľnica 3+3.
Ak sa na južnej R-ke pokročí vo výstavbe, prirodzene tam stúne počet vozidiel a ukáže sa, že R-ka je potrebná.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: gorol a 23 hostí.