Stránka 88 z 122

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2018 23:03
od Mawerick81
nevo83 napísal:Mawerick81 vy stale tocite dookola svoju mantru ublizenia, nikto nechce aby sa D3 nedostavala, VY len chcete vsetko a hned, a potom nech sa deje co sa deje nech si aj inde stavaju a ci sa nieco dokonci za 30r Vam to uz je jedno..
Mas pravdu chceme sa dostat domov rychlejsie ale HLAVNE BEZPECNE... a povazujem za chore ked v roku ,,2019,, ides z BA-ZV 1,15h-1,30h a ZV-KE cez 3h pricom je to presne rovnaka vzdialenost 200km..


kde som pisal o ublizovani, kde o tom ze hned? uprimne,, ze sa vychodniari nevedia dostat rychlejsie do blavy mi je uprdele,, ja tu riesim bezpecnost na ceste, ktora intenzitami je prekrocena uz davno,, ze tu byvaju tragicke nehody, ze ked sa odstavia kamiony tak stoji vsetka doprava? ze kazde rano byva niekedy aj hodinova kolona do KNM? poobede opacne? nech sa to nepaci nikomu,, treba to riesit,, nie to, ze pre par paštikarov povodom z vychodu sa tu ma nieco urychlovat.. apropo,,, volakto tu prednedavnom chcel vsetkych z hornych kysuc co nechcu trcat v kolonach nacpat do vlakov,, preco nimi nechodite vy do KE alebo opacne do BA?

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 09:49
od nevo83
Ok, mozno trochu silenjsie napisane o ublizovani. Ja mam u prdele tiez celu D3, ale ano suhlsim s bezpecnostou a tu je treba aj Tam aj TU. Na rozdiel od inych usekov sa u Vas aj stavia aj priprava je dalej na zvysne useky.. Tragicke nehody mas aj na ZV-KE, lebo cesty su ake su..Problem je ten ze vlak KE-BA ide pomalsie ako cesta autom.. to len tak btw, ak si tyzdnovkar je Ti to uprdele, ale ak to tocis na otocku pracovne na porady tak to uz je ina vec..
Preco sa ja osobne tesim z kazdeho km na R2 lebo sidlo firmy mame v BB ... a mam len na vyber ZLU cestu cez Donovaly alebo Horsiu cez ZV... asi tak

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 10:11
od milan_KM
lebo nikto ti nepovoli C11,5 cez narodny park ako je soroska ani cez piaty stupen ochrany ako je krivansky potok. ake chranene uzemie je v trase ZA-KM ze sa nemoze rozsirit cesta ? dufam ze nebudes vyhybat odpovedi aj ked vsetci tu odpoved pozname.


Aha jasne a mimo tieto dva úseky, ktoré majú problém s ochranou pírody, sa zvyšok trasy R2 na juhu, z akého dovodu nemože prestavať na C 11,5? Na dvoch problémových miestach neobhájiš celu trasu...

Čo sa týka rozšírenia I/11, problém by to nebol, ale je logické ak máš niekde navrhnutú diaľnicu, tak ideš po vyčerpaní kapacity existujúcej cesty, stavať diaľnicu... Keď sa vyčerpá kapacita prestavanej I/16, potom nech sa realizuje plný profil, rovnako ako na Kysuciach. (kde prestavba na 11,5 prebehla ešte za socializmu)

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 10:44
od Vlados
Tá predstavba ďalej počítala s pridaním druhého jazdného pásku, no vy žiadate postaviť dva nové jazdné pásy a pritom tam nie je na to priestor. Aby sa to tam vtesnalo tam potom cene riešenia rastie do závratných výšin. Štát by vám mal zaplatiť 2 pruhy a Kysučaniach nech si priplatia ďalšie dva, za luxus sa platí.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 11:41
od jarino
devil napísal:lebo nikto ti nepovoli C11,5 cez narodny park ako je soroska ani cez piaty stupen ochrany ako je krivansky potok. ake chranene uzemie je v trase ZA-KM ze sa nemoze rozsirit cesta ? dufam ze nebudes vyhybat odpovedi aj ked vsetci tu odpoved pozname.

PP Krivánsky potok je 4. stupeň ochrany. Ochranné pásmo je 3. stupeň ochrany.
Keď sa tam nemôže rozšíriť existujúca cesta, tak už tobôž sa nemôže postaviť RC, ktorá estakádou viac krát toto PP križuje a dokonca má na toto PP väčší priamy zásah ako optimalizovaný variant po povrchu.
Samozrejme, keby sa chce, tak rozšírenie ciest 1. triedy by nebol ktovie aký problém až na výnimky.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 12:11
od milan_KM
Tá predstavba ďalej počítala s pridaním druhého jazdného pásku, no vy žiadate postaviť dva nové jazdné pásy a pritom tam nie je na to priestor. Aby sa to tam vtesnalo tam potom cene riešenia rastie do závratných výšin. Štát by vám mal zaplatiť 2 pruhy a Kysučaniach nech si priplatia ďalšie dva, za luxus sa platí.


Jediné čo sa požaduje je odstránenie kolón a častých zrážok s kamionmi. To ako je využitý existujúci polprofil pri dostavbe diaľnice je vecou projektanta a politického zadania aké dostal. A na to žiaden Kysučan dosah nemá. Nabudúce skús vidieť veci trocha zo širšia než pustíš ďalšie múdro.... :roll:

Schpný projekt by maximálne využil existujúcu cestu, tam kde by sa využila pre D, by sa zrekonštruovali/doplnili úseky ciest III. triedy, ktoré by prešli reko na C 9.5 a prekategorizovali by sa na II. triedu pre čisto regionálnu dopravu.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 12:17
od jarino
Kompetentní sa na optimalizáciu a prekreslenie vykašľali, lebo by to zabralo veľa času.
Ja sa čudujem, že s tou megalomániou nemajú problém v Bruseli.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 13:04
od Jano1
nevo83 napísal:Mawerick81 vy stale tocite dookola svoju mantru ublizenia, nikto nechce aby sa D3 nedostavala, VY len chcete vsetko a hned, a potom nech sa deje co sa deje nech si aj inde stavaju a ci sa nieco dokonci za 30r Vam to uz je jedno..
Mas pravdu chceme sa dostat domov rychlejsie ale HLAVNE BEZPECNE... a povazujem za chore ked v roku ,,2019,, ides z BA-ZV 1,15h-1,30h a ZV-KE cez 3h pricom je to presne rovnaka vzdialenost 200km..


Niet pochyb, ze niektore chybne rozhodnutia politikov/uradnikov suvisiace s D3 poskodili cele Slovensko, vratane Kysucanov a aj tych, ktori cez Kysuce prechadzaju po ceste I/11.

Na druhej strane to nie je dovod, aby si prehanal.

Aktualne BA-ZV 196 km 1h53m, 104.0 km/h
pri idealnej premavke 1h44m, 113.0 km/h

https://www.google.com/maps/dir/Bratislava/Zvolen/@48.5600775,18.0873394,9.04z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x476c89360aca6197:0x631f9b82fd884368!2m2!1d17.1077478!2d48.1485965!1m5!1m1!1s0x47153818db5e31bf:0x80546e03125e003!2m2!1d19.1371155!2d48.5761806!3e0

ZV-KE 209 km 2h44m, priemerne 76.4km/h,
pri idelanej premavke 2h27m, priemerne 85.3km/h

https://www.google.com/maps/dir/Zvolen/Ko%C5%A1ice/@48.7189308,19.6439395,9z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x47153818db5e31bf:0x80546e03125e003!2m2!1d19.1371155!2d48.5761806!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0

A pre porovnananie v tom istom case I/11 hranica s CR-Brodno
34.8 km 1h, priemerne 34.8 km/h
pri idealnej premavke 33 m, priemerne 63.2 km/h

https://www.google.com/maps/dir/49.4951327,18.7660362/49.2493153,18.7451545/@49.3626494,18.8174991,11.12z/data=!4m2!4m1!3e0


Casova uspora na 34.8km I/11 pri priemernej 100 km/h(teda 21min) oproti aktualnemu stavu by bola 39 minut, kym a 209 km ZV-KE pri priemernej rychlosti 100 km/h (teda 2h5min) by si oproti aktualnemu stavu usetril 39 minut.

Medzicasom (13:10)sa zvysil cas pre I/11 z 1h az na 1h9m, teda priemerna 30.2km/h. Pri 100 km/h uspora 48 min na 34.8km trase.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 13:24
od nevo83
Jano suhlasim, tie rozhodnutia fakt postavili ludi proti sebe, ja mozem hodnotit len to co zazivam na tyzdennej baze. Cize ano viem sa vzit aj do ,,Vasej koze,, ale u Vas sa to aspon stavia.. tu sa to len slubuje...
Ja som idealny stav ZV-KE zazil len 2x a to raz cez sviatky skoro rano, a v noci... Po 5x ked som zaplatil pokutu kt ma zabolela som sa na to vysral a chodim ,,predpisovo,, lebo tych 25min so stresom mi to uz zato nestoji.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 13:29
od Jano1
Vlados napísal:Tá predstavba ďalej počítala s pridaním druhého jazdného pásku, no vy žiadate postaviť dva nové jazdné pásy a pritom tam nie je na to priestor. Aby sa to tam vtesnalo tam potom cene riešenia rastie do závratných výšin. Štát by vám mal zaplatiť 2 pruhy a Kysučaniach nech si priplatia ďalšie dva, za luxus sa platí.


Pomenuj jasne, kto ziada mat tu na fore 4 pruhy na useku KNM-Oscadnica tam kde je kvalitna cesta? Moj nazor je, ze by na dalsich min. 10 rokov stacilo, keby sa pri Krasne nad Kysucou v stupani pridal pruh pre pomale vozidla. Prejst usek KNM-Oscadnica 80-90 km/h by uplne stacilo, mal by sa ale usek Brodno - KNM predlzit o 1 km, aby sa tranzitna doprava vyhla krizovatkam a priechodom pre chodcov pri Kys.Lieskovci.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 13:37
od Mawerick81
to co sa "stavia" neriesi celkovu situaciu,, riesi do takej meiry, ze po dostavbe D3 okolo Cadce bude kazdy den dopravny kolaps na vjazde do KNM,, pretoze sa vsetka doprava, ktora sa teraz rozdeluje na dvoch niekedy troch semaforoch pri Cadci, nehovoriac o kolonach pred Cadcou, sa bude po novom useku hnat 130km/h a 100km/h (cca odhad NA), a vsetko sa to zastavi na krizovatke v Radoli,, co tam nastane? Skuste si to predstavit.. zhrniem to,, rano bude kolona do KNM nie po Kysucky Lieskovec ako dnes,, ale po Cadcu,, cize co sa vyriesilo? VELKE PRD.. Samozrejme, hned mi niekto napise, ze co si kysucania zvolili to maju,, treba ale aj povedat, ze byt pri moci niekto iny, tak sa nestavia absolutne nic,, vid casy, ked vsetko zastavil vtedajsi minister Figel..

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 15:27
od Vlados
Jano1 napísal:
Vlados napísal:Tá predstavba ďalej počítala s pridaním druhého jazdného pásku, no vy žiadate postaviť dva nové jazdné pásy a pritom tam nie je na to priestor. Aby sa to tam vtesnalo tam potom cene riešenia rastie do závratných výšin. Štát by vám mal zaplatiť 2 pruhy a Kysučaniach nech si priplatia ďalšie dva, za luxus sa platí.

Pomenuj jasne, kto ziada mat tu na fore 4 pruhy na useku KNM-Oscadnica tam kde je kvalitna cesta? Moj nazor je, ze by na dalsich min. 10 rokov stacilo, keby sa pri Krasne nad Kysucou v stupani pridal pruh pre pomale vozidla. Prejst usek KNM-Oscadnica 80-90 km/h by uplne stacilo, mal by sa ale usek Brodno - KNM predlzit o 1 km, aby sa tranzitna doprava vyhla krizovatkam a priechodom pre chodcov pri Kys.Lieskovci.

Každý kto žiada ponechať paralenú I/11 v existujúce trase.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 15:36
od Mawerick81
Vlados,, ono by to slo nechat ako paralelku 1/11,, ale nieje to uplne mozne,, medzi KNM a Lieskovcom je potreba takcitak urobit paralelku,, potom je tu problem, zeby vsetka doprava mimo tranzitu isla priamo cez Krasno, cez dediny,, atd.. ludia by urcite robili blokady,, a to by robili vsade na SR

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 15:55
od aquila
popri R1 je tiez pre lokalku mizerna cesta a dokonca je tam usek, ktory sa ani neda obist inak ako po R1 existuju.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 16:54
od Mawerick81
cakal som kedy sa ozves,, tak podme na to inak,, pre kolko ludi je ta paralelka popri R1? Chodieval som tade rok,, a prilis vela aut som nestretaval,, kdezto tu ta pararelka bude obdluhovat 4 okresy, z toho dve okrene mesta, jedno krajske a dediny na Orave.. ,, kopec autobusov,, vsetkych co jazdia do Shaefflera,, ktokolvek kto bude chciet ist napr zo Ziliny do ciech a polska a nebudu chciet kupvoat dialnicnu,, to je pomer ako ked ide stado slonov a mravcov.. paralelka k R1 sluzi len pre prejazd aut z okolia Levic do okolia Ziaru nad Hronov,, dalej som nesiel,, cize neviem aka je tam cesta.. ale neda sa to porovnavat.. akokolvek by sa kto snazil, tak je to diametralne odlisna oblast s obsluznostou rozmerov Texasu.. oproti paralelke k R1

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 17:29
od Vlados
Mawerick81 napísal:Vlados,, ono by to slo nechat ako paralelku 1/11,, ale nieje to uplne mozne,, medzi KNM a Lieskovcom je potreba takcitak urobit paralelku,, potom je tu problem, zeby vsetka doprava mimo tranzitu isla priamo cez Krasno, cez dediny,, atd.. ludia by urcite robili blokady,, a to by robili vsade na SR

Na považí ide I/61 cez obce a nikto s tým problém nemá, tak nechápem prečo by tu mal byť problém s Kysuciach?
Mawerick81 napísal:ktokolvek kto bude chciet ist napr zo Ziliny do ciech a polska a nebudu chciet kupvoat dialnicnu

tak pôjde cez obce. čo proti tým vodičom máte? že ich bude veľa? to potom znamená, že na D3 ich nebude toľko a potom musí postačí pre D3 len polprofil.
polprofil vyrieši problém Kysúc, takže bude dôvod ísť riešiť problémy inde...

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 17:30
od devil
Aha jasne a mimo tieto dva úseky, ktoré majú problém s ochranou pírody, sa zvyšok trasy R2 na juhu, z akého dovodu nemože prestavať na C 11,5? Na dvoch problémových miestach neobhájiš celu trasu...


akurat ze ja neobhajujem celu trasu. aspon nie teraz. mimo tieto 2 useky je aktualny obchvat KE. potom nic a nasledovat ma bakta a batka. batka-figa sa zacala pripravovat ako rekonstrukcia na tusim C9,5/80 ale tak ci tak bude treba doriesit oba obchvaty. o nejakych dalsich usekoch ma zmysel debatovat o niekolko rokov ked uz budu ine podmienky....

A pre porovnananie v tom istom case I/11 hranica s CR-Brodno
34.8 km 1h, priemerne 34.8 km/h
pri idealnej premavke 33 m, priemerne 63.2 km/h


len zase...bavime sa o D3 ale 2 postavene useky D3 si vynechal ale samozrejme si opat zohladnil usek vo vystavbe.

https://www.google.com/maps/dir/49.2487 ... m2!4m1!3e0

takto je to cca 60 km/h co tiez nie je nic extra. aj tych 60 km za hod je kvoli radoli. bez radole je to vyse 70 km/h

https://www.google.com/maps/dir/49.4328 ... m2!4m1!3e0

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 17:37
od Mawerick81
Vlados,, ide aj na povazi,, ale pre take mnozstvo aut ake budu tu hore,, uvidis ked sa raz postavi D3 ako je naplanovana ake budu intenzity na terajsej 1/11.. evidentne je vsetkym ukradnuty sever slovenska,, sak samozrejme,, nieje to pupok SR ako BA a R2..

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 17:45
od Mawerick81
este poznamka, ked uz porovnavas povazie,, cez kolko centier ide ta cesta? cez kolko III ciest ide? Cez kolko dedin? Vsade tam je siroka sirocizna cesta,, cez PB dokonca v niektorych castiach mesta 4 prudovka,, porovnaj si to ze toto iste chcete pustit do centra Krasna, kde je uzka cesta ktoru by som na viac ako III triedu nedal,, Blazkov je cesta v ubohom stave,, Dunajov, uzka,, Lieskovec uzka pomedzi domy,, a znova sme u toho, ze privadzacom sa maju odstranit kolony Z KNM,, a potom tam pustime vsetku dopravu ktora nepojde po dialnici,, fakt skvely napad,, ideme dalej,, Rudina,, RUdinka,, Vranie,, este niekto chce spekulovat o tom, zeby sa prestavala 1/11 na plnohodnotnu dialnicu? Tak sa dajte liecit,, pretoze paralelky na to niesu stavane,, a burat kvoli tomu domy,, tak skuste prist a hovorit to ludom,... nech sa paci :D

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 17:47
od Vlados
Ak si myslíš, že to bude u vás viac ako v Hlohovci, Piešťanoch, Novom Meste, Dubnici atď. tak klokúk dole. Doporučujem vyšetrienie...
Severu Slovenska je ukradnutá celá krajina, preto pýtala plnoprofilovú D3 a k tomu paralelnú I/11, to všetko v úzkej doline. Bodaj by sa vám tá chamtivosť vypomstila.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 18:21
od Mawerick81
Pre mňa to nemusí tak byť, ale tiež hovorím, že pustiť to cez spomínané dediny je blbosť, nerealizovateľné. Úplne chápem, že pre vás by bolo najlepšie zbúrať pol Kysúc kvôli rozšíreniu paralelnej cesty k 1/11. Ukáž mi jedného politika ktorý nesúhlasí s navrhovaným riešením D3 Brodno - Čadca. Nikto s tým nemá problém len zopár kriklunov tu na fóre.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 18:42
od milan_KM
akurat ze ja neobhajujem celu trasu. aspon nie teraz. mimo tieto 2 useky je aktualny obchvat KE. potom nic a nasledovat ma bakta a batka. batka-figa sa zacala pripravovat ako rekonstrukcia na tusim C9,5/80 ale tak ci tak bude treba doriesit oba obchvaty. o nejakych dalsich usekoch ma zmysel debatovat o niekolko rokov ked uz budu ine podmienky....


Akože neobhajuješ celú trasu? Veď sa tu roky hádame a ty básniš o R2 stále. Rovnako kedy asi chceš otvoriť diskusiu na túto tému? Keď bude príprava tak ďaleko, že bude holý nezmysel to už rušiť?
Proste nedokážeš priznať, že R2 netreba. Zatiaľ.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2018 09:48
od Jano1
Mawerick81 napísal: Ukáž mi jedného politika ktorý nesúhlasí s navrhovaným riešením D3 Brodno - Čadca.


Ja by som to skor obratil. Ukaz mi jedneho politika, ktory sa tomu rozumie. Jasne, ze by si nejakeho nasiel, ale ten sa o to nezaujima, neriesi to, nema na to dosah,...

Predlzit usek D3 Brodno - KNM o cca 2km za krizovatku do Blazkova (alebo len o 1km a postavit 1 km C7,5 do Blazkova z Lieskovca) (postavit v buducej dekade, este by sa dal zlacnit, ale nie je vola). Druhy usek v stupani pri Krasne pruh pre pomale vozidla, na co staci cestu rozsirit 1 m, zakazat lave odbocenie z I/11 medzi Blazkovom a Krasnom a zakaz chodcom/cyklistom/traktorom a potom tam moze tam byt povolena 100 km/h ako na polprofile.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2018 10:06
od milan_KM
Presne drobné úpravy, ktoré by veľmi pomohli do doby než by sa úsek preprojektoval do normálnej podoby a šiel do výstavby ako posledný.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2019 20:34
od Mawerick81
Hmm a potom sa tu este niekto cuduje, preco sa to natahuje ako med..

https://www.tvnoviny.sk/ekonomika/19779 ... PZ3q22qEQ#