D3 Svrčinovec - Skalité

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re:

Odoslaťod kubose » 16. Mar 2010 14:09

mauutinko napísal:
lubos napísal:Pozerám sa do mapy a v okolí KNM vidím že je paralelná komunikácia takmer všade, ku ceste 1/11, ktorej časť (alebo možno celá, neviem) by sa mohla využiť ako jeden polprofil štvorprúdovky. Ak by teda ako paralelná komunikácia mohla byť vyžívaná trasa zo ZA cez obce Vranie, Rudinka, Rudina do KNM. Jediný úsek, kde nevidím paralelnú cestu je medzi KNM a Kys. Lieskovcom, tam by sa asi musela jedna alebo druhá komunikácia dobudovať.
asi si neni tunajsi??ze?treba si najskor vyskudat cestu cez vranie a potom by si si uz nemohol dovolit napisat to co si napisal!


tak tak presne ako si napisal asi neni zdejsi lebo by som ho chcel vidiet ako by prechadzal s tym 16m navesom dole alebo hore tym uzkym stupanim ktore je vo vrani a daleko presahuje 16% a mozno aj 18% :shock: a dalej by pokracoval po tej ceste co je siroka na jedno osobne auto to by som sa len zasmial 8)
kubose
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 29. Dec 2009 16:23
Bydlisko: Žilina

Re:

Odoslaťod kubose » 16. Mar 2010 14:14

lubos napísal:Máš pravdu, nie som tunajší, neviem v akom stave, rozmerovo ap. je tá cesta cez tie obce. Môžeš mi teda povedať prečo by nebola vhodná pre premávku, ktorá by z nejakého dôvodu nešla po diaľnici, RC ale cez paralelnú cestu? Je jasné, že určité úpravy, rekonštrukcie by asi boli nevyhnutné. Alebo je to cesta absolútne nepoužiteľná na takýto účel??


absolutne nevhodna komunikacia!!! a vies preco? lebo cela obec je na geologicky nestabilnom podlozi a to konkretne takom ze sa cela obec vhladom na to ze je postavena v kopci zosuva postupne do rieky kysuca teda hlavne niektore jej casti kadial teraz prechadza ciastocny tranzit do KNM a dalej, kvoli kruhovemu objazdu co postavili nedavno na hranici KNM a Radole.
kubose
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 29. Dec 2009 16:23
Bydlisko: Žilina

Re:

Odoslaťod kubose » 16. Mar 2010 14:29

Andrej napísal:
mauutinko napísal: asi si neni tunajsi??ze?treba si najskor vyskudat cestu cez vranie a potom by si si uz nemohol dovolit napisat to co si napisal!

Hm, tie cesty poznam len minimalne, ale ked si to porovnam s paralelnou trasou k R1 popri Hrone, tak to tu vyjde stale lepsie. Navyse nikde nie je napisane, ze by sa dana trasa nemohla popri tom upravit.
Btw, kade jazdil tranzit, kym nebola vybudovana sucasna cesta v parametroch 1/2 R (vystavba tusim 1981-84) ?


no ked to tam dobre nepoznas tak ja ti to objasnim lebo ja to tam velmi dobre poznam a poviem ti rovno ze ake upravy chces tam robit??? vo vrani? srandujes? a kto ti da na to povolenie? vsak len spomen ludom z vrania ze chces tadial urobit paralelnu cestu popri D alebo R a ta ukamenuju!!! to ti garantujem a este mi povedz ktory normalny a zdravy clovek by ti upustil zo svojho pozemku aby si mu tam potiahol vyssiu intenzitu dopravy??? a este jedna vec ze v niektorych usekoch vrania naozaj nemas kde rozsirit tu cestu vzhladom na to ze je ta obec postavena v strmom kopci :wink:
kubose
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 29. Dec 2009 16:23
Bydlisko: Žilina

Re:

Odoslaťod kubose » 16. Mar 2010 14:33

dusans napísal:
Andrej napísal:Hm, tie cesty poznam len minimalne, ale ked si to porovnam s paralelnou trasou k R1 popri Hrone, tak to tu vyjde stale lepsie. Navyse nikde nie je napisane, ze by sa dana trasa nemohla popri tom upravit.
Btw, kade jazdil tranzit, kym nebola vybudovana sucasna cesta v parametroch 1/2 R (vystavba tusim 1981-84) ?

Keďže v tom období, kedy prebiehala výstavba som sa len narodil, tak si to nepamätám, ale počul som a je to aj možné, že sa jazdilo cez obec Brodno a cez obec Oškerdu a súčasná cesta 1. triedy je z časti prebudovaná stará cesta. Ak má niekto lepšie informácie, budem rád.


ano ako pises v tej dobe prechadzal tranzit brodnom a oskerdou lebo viem ze za brodnom ako je teraz vlakova stanica bolo zeleznicne priecestie ktore bolo zrusene ked sa vybudoval most ponad tuto zeleznicu.
kubose
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 29. Dec 2009 16:23
Bydlisko: Žilina

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod LubosG » 27. Mar 2010 12:40

qantas napísal:http://www.youtube.com/watch?v=pChmmPr035Y


Pekná vizualizácia, tých vysokých mostov by tam malo skutočne viacero, no most Valy, tak ten bude asi "kráľom" na Slovensku. Ale je to tam riadna "divočina", ten terén, na samotnú výstavbu som teda zvedavý, ak tam nejaká v najbližších rokoch začne, možno z finančného alebo "tendrového" dôvodu. A ak áno, uvidíme, či to bude hneď plný profil alebo nie, pomer finančnej náročnosti a intenzít tohto úseku asi nie je zrovna vyvážený, na druhú stranu dobudovať takto náročnú stavbu na plný profil by asi tiež netrvalo rok, rok a pol ako niekde pri Jánovciach či Jabloňovom na D1.
Naposledy upravil LubosG dňa 27. Mar 2010 12:48, celkovo upravené 1 krát.
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod sergej » 27. Mar 2010 12:48

Odkazy na toto video tu už sú, navyše ho máme v celku: http://www.dialnice.info/images/video/d3_svrska.wmv
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod joe1024 » 28. Mar 2010 23:02

Uff, po zhliadnuti vizualizacie nemozno nekonstatovat, ze je vskutku sialenstvo viest dialnicu takymto terenom - tie estakady, to je ale jedna basen :-)

Esteze na to nie su teraz peniaze. O kolko by bol lacnejsi polprofil ?
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 12:40

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod i15 » 29. Mar 2010 06:28

Ked si pozriem mapku intenzit a niektore videa z prihranicnych usekov S69, tak je uplne sialnestvo stavat tu plny profil. V pripade usekov ako R4 na Madarsko sa da prizmurit oko, lebo rozdiel v cene nie je az taky velky, ale tu urcite bude.
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod joe1024 » 29. Mar 2010 09:43

Kolko % intenzit tu tvori NK ? Dumam nad tym, ako velmi by prospel aj polprofil. Je mnoho usekov, kde aj polprofil hodne pomoze uz len tym, ze odkloni NK.
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 12:40

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod qantas » 29. Mar 2010 11:38

[polprofil sa urcite nebude stavat
qantas
diskutujúci
 
Príspevky: 198
Založený: 23. Feb 2008 23:08

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod joe1024 » 29. Mar 2010 17:45

V tomto momente to moze byt max. tak zbozne zelanie. Ako chces zagarantovat vystavbu plneho profilu ? EU to predsa nedava ako podmienku ?

Alebo pri tomto useku platia ine pravidla ?
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 12:40

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Dialniciar » 31. Mar 2010 12:23

joe1024: čo je NK ?
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod joe1024 » 31. Mar 2010 16:05

Tou NK som myslel nakladnu dopravu, i ked to sa moze po dostavani useku zmenit, napriek tomu, ze cez nas Poliaci radi nechodia, ale mozno by mohli obist Cechy smerom na sever prave cez tento usek, takze by prebral aj nove dopravne prudy ?
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 12:40

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Dialniciar » 04. Apr 2010 09:47

joe1024: tranzit na cestách pribúda v celej EU, je to hlavný problém cestnej infr. v EU ... po dostavbe D3 bude kominikácia patrične využitá bez ohľadu na to, že v ČR pôjde paralelne komunikácia až po Viedeň ... keď sa D3 nepostaví, trpieť budú celé Kysuce, lebo D1 hold je ... kamióny pretrpia 50 km, ale potom pôjdu plynule :)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod JaNY » 04. Apr 2010 12:47

Tie 2-3 km "mrtveho" pol profilu od Skaliteho je kompletne dokonceny?
Obrázok používateľa
JaNY
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 37
Založený: 18. Jan 2010 02:41

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod duli » 16. Máj 2010 19:14

na stranke NDS sa pise ze sa od roku 2006 stavia prieskumna stolna tunelu polana. bola uz ta stolna prerazena ci sa tam este stale pracuje?
duli
diskutujúci
 
Príspevky: 226
Obrázky: 5
Založený: 21. Jún 2009 13:19
Bydlisko: Lipt.Mikulas

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod ELZ » 16. Máj 2010 21:18

Pokial viem, tak to zacali, nieco vykopali a potom to stopli, ze to staci.
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Dialniciar » 25. Máj 2010 19:58

NDS dá rodine, ktorá má prísť o dom, novú kúpnu zmluvu :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=13526
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Dialniciar » 08. Júl 2010 21:03

V Čiernom chcú zachrániť unikátnu pamiatku, ohrozuje ju D3 :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=13826

Ide o krajinnú časť Šance a Valy. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod dusans » 09. Júl 2010 15:22

Mám pocit, že si tej pamiatky ešte dlho užijú.
dusans
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 370
Obrázky: 17
Založený: 18. Jún 2009 12:05
Bydlisko: KNM

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod rempo » 09. Júl 2010 19:07

no asi tak mi sa tej vystavby asi ani nedožijeme, pojdem pofotit ten trojkilometrovi usek Skalite - štatna hranica
História a súčasnosť výstavby diaľničnej siete na Slovensku na stránke http://www.historiadialnic.sk/
Obrázok používateľa
rempo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 746
Obrázky: 2319
Založený: 22. Feb 2010 00:25

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod LubosG » 17. Júl 2010 10:08

V tom článku sa hovorí okrem toho aj o plnom profile diaľnice a nie o polprofile. O čom teda dosť pochybujem, je tam náročný terén, intenzity menšie, peňazí je málo, tak úspech bude ak sa vôbec podarí začať tu stavať polprofil v horizonte 5 rokov.
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod expwy » 17. Júl 2010 14:02

Ak sa tento úsek, vôbec začne stavať, tak určite na plný profil. Náklady na polprofil by totiž boli veľmi vysoké (až 70% plného profilu) a neoplatilo by sa to stavať na polovičný.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod LubosG » 18. Júl 2010 10:36

Aha, takže z hľadiska financií je lepšie, výhodnejšie to stavať hneď na plný profil. Len práve z dôvodu finančnej náročnosti sa možno tak skoro ani nezačne stavať táto časť D3, aj keď...tá posl. časť D3 (polprofilová) smer št.hr. PL, tak tá tam už dlho stojí "opustená" a nevyužitá. No, sám som zvedavý či sa začne vôbec stavať za súčasnej novej vlády aj niektorý z úsekov na D3, tých peňazí nie je moc a asi je to závislé aj na tom, ako dopadnú PPP projekty.
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod i15 » 18. Júl 2010 12:07

a kedy by sa vycerpala kapacita polovicneho profilu?
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.