D3 všeobecne

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Myslíte, že je potrebné v súčasnom stave preprojektovať nepostavené úseky D3 na nižší parameter?

Nie, malo by sa to stavať tak, ako je to naprojektované, prípadne s malými zmenami projektov
132
76%
Áno, na parameter C22,5
28
16%
V tomto koridore netreba stavať nič, situácia si s výnimkou Svrčinovca nevyžaduje riešenie
13
8%
 
Celkový počet hlasov : 173

Odoslaťod devil » 10. Máj 2005 14:44

Zober to z hľadiska globálnej ceny:

Výstavba D znamená cena pozemkov plus cena stavby D

Výstavba RC znamená cena pozemkov plus cena stavby RC

Prestavba RC na D znamená cena výstavby RC plus cena likvidácie RC plus cena výstavby D plus náklady na upravenie výškových a smerových parametrov na požiadavky D

Teda žiadna lacná sranda to nebude


Johhan, najskor otazka, ak by sa teoreticky namiesto niektorych (vseobecne) usekov D26,5 a D24,5 ci uz v plnom alebo 1/2 p. stavala RC 22,5 (plny alebo 1/2) tak komu by to vadilo :?:

Druha vec je ze aj ked by sa muselo platit za prestavbu, nevadilo by to kedze (dufajme) dovtedy budeme na takej ekonomickej urovni ze to nebude problem. Co sa tomto neda pochopit....

JG, teoreticky by o IRR mal povedat viac Dopravoprojekt, zrejme sa to dosadilo do vzorca. Udaje vsak pochadzali od toho kto pozna cenu a predpoveda buducu intenzitu.

Len taky maly priklad, v studii R2 (ZV-L.bana) su uvedene predpokladane intenzity na 2010 aj 2020 a tusim aj po 2020...Najzaujimavejsie je to ze kym medzi 2000-2010 sa da narast intenzity charakterizovat cislom 1,5-1,6 tak medzi 2010-2020 len 1,1-1,2. Cim to je :?: Dalej pri vacsich mestach ma ostavat az 35% premavky na starej ceste, dalej je to okolo 20%
Na 2005 "predpoved" nie je, v kazdom pripade ceny D su podla spravy SSC 2004 tak enormne, ze nizke IRR az takym prekvapenim nie je.

A jednoznacne su cenovo podhodnotene useky s tunelmi, jednoducho nerobi sa poriadny geologicky prieskum.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Caesar » 10. Máj 2005 15:00

No, devil, presne tak. SR nerobí dostatočné geologické prieskumy, ani štúdie nie sú úplne tak akoby mali byť, pretože sa šetrí. Ušetrí sa cca. 100 mil. SKK ročne, ... potom sa zistí, že sa síce ušetrilo na 1 štúdii a 1 geologickom prieskume povedzme 10-15 mil. SKK, no zároveň sa nám stavba predraží o 100-vky mil. SKK až o mld. SKK. Ale hlavne, že sme ušetrili.

Teraz si to trafil. 8)
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod aquila » 10. Máj 2005 15:06

to je celkovo slovensky problem .. ze sa teraz akoze usetri a to ze to potom vyjde neporovnatelne drahsie uz terajsiu vladu nezaujima.

napriklad podla mna sa branisko malo stavat hned ako dvojrurove. vysledna cena by sa prilis nelisiala od sucasnej (dovolim si tvrdit ze mozno 1-2 mld navyse a je to dvojrurove, samozrejme minus 1-2 miliardy za techniku a zdrzania pri tejto jednorurovej verzii)

to iste most kosicka, sitina, cela D3, D1 a nezmyslene natruc zastavenie dialnic. v koncom dosledku to len a len velmi predrazilo vsetku vystavbu a tieto useky uz kludne mohli byt hotove.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Steve » 11. Máj 2005 12:35

Četl jsem v českém tisku o složitosti vybírání mýtného, jelikož stavíme i mnoho rychlostních silnic, zvažuje se jakým způsobem vymyslet vybírání mýtného na dálnicích i na rychlostních silnicích.
Když se bude vybírat mýtné i na RC,což se může i na Slovenku, padá jeden z důvodů pro stavbu D3, zbývá mi tam pouze lobbing stavebních firem, kteří nechtějí přijít o větší zakázku, na které se více vydělá a zaměstná na dlouho hodně dělníků. Když opomenu Žilinský kraj, který samozřejmě z mnoha důvodů bude tlačit pro D3.
Pořád mi lépe vychází stavět na trase Svrčinovec - Skalité - státní hranice RC v polovičním profilu, když opomenu myšlenku s Osčadnicou, které nejsem moc nakloněn, ale budiž.
A mezi Žilinou a Svrčinovcem nyní vymyslet něco přechodného a potom samozřejmě dostavět na určité parametry.
Steve
návštevník
 
Príspevky: 48
Založený: 05. Apr 2005 13:26

Odoslaťod Caesar » 11. Máj 2005 13:00

Steve napísal:Četl jsem v českém tisku o složitosti vybírání mýtného, jelikož stavíme i mnoho rychlostních silnic, zvažuje se jakým způsobem vymyslet vybírání mýtného na dálnicích i na rychlostních silnicích.
Když se bude vybírat mýtné i na RC,což se může i na Slovenku, padá jeden z důvodů pro stavbu D3, zbývá mi tam pouze lobbing stavebních firem, kteří nechtějí přijít o větší zakázku, na které se více vydělá a zaměstná na dlouho hodně dělníků. Když opomenu Žilinský kraj, který samozřejmě z mnoha důvodů bude tlačit pro D3.
Pořád mi lépe vychází stavět na trase Svrčinovec - Skalité - státní hranice RC v polovičním profilu, když opomenu myšlenku s Osčadnicou, které nejsem moc nakloněn, ale budiž.
A mezi Žilinou a Svrčinovcem nyní vymyslet něco přechodného a potom samozřejmě dostavět na určité parametry.


Steve, je to inak. Stavebná spoločnosť na Slovensku má určite vplyv, nech je s akýmkoľvek menom (ktorá stavia diaľničnú sieť). Aj v nej sú ľudia, ktorí by radi jazdili po čo najviac km D a RC. A stále je čo stavať, aj keby sa D3 vôbec nestavala.

Okrem toho Žilinský kraj, to nebude len D3, ale aj R3. Okrem toho samozrejme D1 (tá je všade okrem NR a BB).

Čo je to "hodně dělníkú"? 1000? 3000? 10000? Za vlády VM stavalo diaľnice takmer 20 000 ľudí. To je "hodně". Teraz je to výrazne nižšie.

Je úplne zbytočné zamýšľať sa nad takýmito úvahami, pretože to vôbec nesúvisí s výstavbou D3 a aké má mať parametre.
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Steve » 11. Máj 2005 13:11

Caesar napísal:Je úplne zbytočné zamýšľať sa nad takýmito úvahami, pretože to vôbec nesúvisí s výstavbou D3 a aké má mať parametre.

Já jenom tak přemýšlím, jaké jsou vlastně momentálně důvody pro stavbu dálnice a ne rychlostní silnice a nic mě nenapadá,tak co jiného než tlaky stavebních společností. Nějaké politické důvody? Jaké? V jakém zájmu je stavět 58 km dálnice Kysucemi?Chci pouze tomu přijít n kloub.
Steve
návštevník
 
Príspevky: 48
Založený: 05. Apr 2005 13:26

Odoslaťod Caesar » 11. Máj 2005 13:13

Steve napísal:
Caesar napísal:Je úplne zbytočné zamýšľať sa nad takýmito úvahami, pretože to vôbec nesúvisí s výstavbou D3 a aké má mať parametre.

Já jenom tak přemýšlím, jaké jsou vlastně momentálně důvody pro stavbu dálnice a ne rychlostní silnice a nic mě nenapadá,tak co jiného než tlaky stavebních společností. Nějaké politické důvody? Jaké? V jakém zájmu je stavět 58 km dálnice Kysucemi?Chci pouze tomu přijít n kloub.


Keby tam boli nejaké silné tlaky stavebných spoločností, tak je už ten úsek dávno hotový. Je to priorita vlády SR, dokonca sa vyrovná R1, nad týmito dvomi je už len D1 a niekde pod D3 a R1 je doprava v BA. Dôvod: súčasť medzinárodného koridoru, výstavba prebiehajúca s parametrami D, samospráva je spokojná aj s pomalšou výstavbou kvôli presunu peňazí na južný ťah R1.
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Steve » 11. Máj 2005 13:33

Caesar napísal:Dôvod: súčasť medzinárodného koridoru, výstavba prebiehajúca s parametrami D, samospráva je spokojná aj s pomalšou výstavbou kvôli presunu peňazí na južný ťah R1.


Takže znovu, součástí koidoru může být i RC.
Kde konkrétně momentálně probíhá výstavba na parametry dálnice?
Samospráva je spokojená s pomalejší výstvabou, tak to je snad jediná na světě :lol:
Steve
návštevník
 
Príspevky: 48
Založený: 05. Apr 2005 13:26

Odoslaťod Caesar » 11. Máj 2005 13:42

Steve napísal:
Caesar napísal:Dôvod: súčasť medzinárodného koridoru, výstavba prebiehajúca s parametrami D, samospráva je spokojná aj s pomalšou výstavbou kvôli presunu peňazí na južný ťah R1.


Takže znovu, součástí koidoru může být i RC.
Kde konkrétně momentálně probíhá výstavba na parametry dálnice?
Samospráva je spokojená s pomalejší výstvabou, tak to je snad jediná na světě :lol:


Steve, toto nevedie nikam. Nerozumiem tomu, prečo Čechovi záleží až tak na D3 (teraz neútočím na ČR, ale Slováci sa tiež nestarajú až tak do výstavby diaľničnej siete v ČR).

Ano, ZA samospráva je spokojnejšia aj s pomalšou výstavbou, pretože lepšia je pomalšia výstavba D ako pomalšia výstavba RC, tak sa totiž na Slovensku stavia, nie podľa "peňazí", ale podľa "km". Naviac, ZA samospráva môže byť spokojná, stavia sa D1, D3 a opraví sa viac ako 30% všetkých ciest v kraji.
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Steve » 11. Máj 2005 13:52

Caesar napísal:Steve, toto nevedie nikam. Nerozumiem tomu, prečo Čechovi záleží až tak na D3 (teraz neútočím na ČR, ale Slováci sa tiež nestarajú až tak do výstavby diaľničnej siete v ČR).


Samozřejmě, že to nikam nevede, na jednoduchou otázku chci znám jednoduchou odpověď a tu prostě nedostávám.
Proč se zajímám o D3 jako Čech? Zajímám se o všechny dálnice a RC v rámci V4, mám to v popisu práce. Nevím co je na tom špatného. U nás na D47 staví tolik slováků a kdybyste slyšel jejich starosti, škoda mluvit.

A já na nikoho neútočím, to by jsem si vyprosil!!!!!!!!

Chci znám názory, stanoviska, argumety,alternativy, ty se mi nedostávají, toť vše.
Ale nic ve zlém. :)

Žilinský kraj jestli se vše bude stavět tak jak je to momentálně naplánované, bude mít takovou silniční síť, že o té se většině regionů Střední Evropy může zdát.
Steve
návštevník
 
Príspevky: 48
Založený: 05. Apr 2005 13:26

Odoslaťod johhan » 11. Máj 2005 15:29

Steve napísal:Žilinský kraj jestli se vše bude stavět tak jak je to momentálně naplánované, bude mít takovou silniční síť, že o té se většině regionů Střední Evropy může zdát.


A olomouc potom bude mať akú cestnú sieť ?? Alebo taký Přerov ? :wink:

O tom že D3 bude dialnica rozhodla vláda SR na základe toho že v koridoroch na území SR budú stavané dialnice, čo tiež rozhodla vláda SR. Podrobnosti vám radi zodpovedia JUDr. Ján Čarnogurský, JUDr. Vladimír Mečiar, Ing. Mikuláš Dzurinda :-)
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod kaviarista » 11. Máj 2005 15:32

Steve, triafas hlavicku po klinci .

Cele je o tom, ze na jednoduche otazky nedostanes jednoduche odpovede len vtedy, ak sa nechcu hladat najefektivnejsie riesenia . To sa netyka len dilanicnej vystavby, ale akejkolvek oblasti zivota.

Kamuflovat a vykrucat sa ako had - to su typicke metody novodobych betonarskych janosikov.

Co sa tyka Zilinskeho kraja, bolo by to v poriadku , keby svoju predimenzovanu infrastrukturu platili z vlastneho vrecka. Ale dokial sa budu prerozdelovat peniaze na infrastrukturu tak, ze jednemu hojno a druhemu hovno, tak sa to inak ako kradezou pomenovat neda. Zilina neprodukuje desatnasobky HDP ako Presov , B.Bystrica alebo Kosice. Nie je preto ziadny logicky dovod nalievat tam desatnasobne viac penazi ako v pripade ostatnych. A ten, kto to zacne zdovodnovat, ti na jednoduche otazky jednoduchu odpoved neda, lebo dobre vie, ze argumentami by svoje spravanie nedokazal legalizovat nikdy.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Caesar » 11. Máj 2005 15:49

johhan napísal:
Steve napísal:Žilinský kraj jestli se vše bude stavět tak jak je to momentálně naplánované, bude mít takovou silniční síť, že o té se většině regionů Střední Evropy může zdát.


A olomouc potom bude mať akú cestnú sieť ?? Alebo taký Přerov ? :wink:

O tom že D3 bude dialnica rozhodla vláda SR na základe toho že v koridoroch na území SR budú stavané dialnice, čo tiež rozhodla vláda SR. Podrobnosti vám radi zodpovedia JUDr. Ján Čarnogurský, JUDr. Vladimír Mečiar, Ing. Mikuláš Dzurinda :-)


Presne tak, veď ja tiež píšem, že to tak stanovila vláda SR už pred mnohými rokami, ale Stevovi sa to zdá málo.
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Caesar » 11. Máj 2005 15:50

kaviarista napísal:Steve, triafas hlavicku po klinci .

Cele je o tom, ze na jednoduche otazky nedostanes jednoduche odpovede len vtedy, ak sa nechcu hladat najefektivnejsie riesenia . To sa netyka len dilanicnej vystavby, ale akejkolvek oblasti zivota.

Kamuflovat a vykrucat sa ako had - to su typicke metody novodobych betonarskych janosikov.

Co sa tyka Zilinskeho kraja, bolo by to v poriadku , keby svoju predimenzovanu infrastrukturu platili z vlastneho vrecka. Ale dokial sa budu prerozdelovat peniaze na infrastrukturu tak, ze jednemu hojno a druhemu hovno, tak sa to inak ako kradezou pomenovat neda. Zilina neprodukuje desatnasobky HDP ako Presov , B.Bystrica alebo Kosice. Nie je preto ziadny logicky dovod nalievat tam desatnasobne viac penazi ako v pripade ostatnych. A ten, kto to zacne zdovodnovat, ti na jednoduche otazky jednoduchu odpoved neda, lebo dobre vie, ze argumentami by svoje spravanie nedokazal legalizovat nikdy.


Odpovede sa dali, jednoduché, ale vy ich nechcete vidieť.
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod aquila » 11. Máj 2005 15:58

2 steve: ono co sa tyka D3, aj ked sa tu horlivo diskutuje preco to nebude stavane ako RC, ono od ziliny vyssie je to aj v oficialnych dokumentoch stavane ako RC, konkretne v polovicnom profile RC 11,5/80 (nie je to dokonca ani o kusok lepsi 11,5/100).

navyse ako bolo spominane,je to v polovicnom profile. jedine kde to velmi velmi vyskakuje je usek skalite - zwardon (hranica PL), kde je to az prilis premostene aj na parametre RC ..

je to vidno aj na obchvate cadce co je sucastou D3, ale nesplna to podmienky pre dialnice.

2 kaviarista: je to sice mozne ze si to ZA nezasluzi, ale proste ma stastie ze sedi na krizovatke koridorov. podla toho sa cerpaju aj prostriedky. navyse teraz tam prisla KIA.

a ver tomu, ze nasa vlada slotu moc nemusi a keby mohli tak by mu tam nezainvestovali nic. ci uz dialnice, cesty, proste to ze si to dokaze slota vyboxovat, je jeho sikovnost. a uz 7 rokov nema nikoho vo vlade. posledne volebne obdobie nie je SNS ani v parlamente! takze nezda sa ti ze to potom asi dovod, ze aj vlada ktora nie je naklonena slotovi tam investuje?

ale je to aj o schopnosti, si zober aky neschopak primator je v BB (uz aj oproti ZV), alebo v KE, to je neporovnatelne. nehovoriac o VUC. je to vzdy o ludoch.

2 steve: ako bolo spomenute, tak isto ma ZA stastie ako olomouc. na olomouc by potom museli ostravaci neviem co :) olomouc ma aj D1, aj R35 aj obchvaty aj vsetko
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod aquila » 11. Máj 2005 16:01

na porovnanie, davam takzvany Big Dig, ktory sa robi v bostone, je to obrovsky komplex dialnic priamo v meste, mimourovnovych (aj 2 poschodia pod a nad zemou), stavba na asi 20 rokov, s rozpoctom pomaly vacsim ako 5 nasich statnych a robi sa to v jednom meste.

tiez sa moze napriklad rhode island citit ochudobneny ... je to skratka o tom kde ktore mesto je.

cez vychod slovenska nejde mimo R4 a vlastne D1 ziadny vyznamny koridor, a je logicke napojist najprv zapad az potom vychod (z nasej perspektivy), lebo investori najprv pojdu od zapadu, ako z ukrajiny ...

p.s. "big dig", spominam lebo som tuto stavby mal moznost 2x po 2 mesiace pozorovat osobne a je to nieco uchvatne. v europe take nieco este dlho nebude .. vsak aj amici patricne hovoria ze to je ich asi najvacsia dialnicna stavba.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Scotty » 11. Máj 2005 16:55

Steve napísal:
Caesar napísal:Steve, toto nevedie nikam. Nerozumiem tomu, prečo Čechovi záleží až tak na D3 (teraz neútočím na ČR, ale Slováci sa tiež nestarajú až tak do výstavby diaľničnej siete v ČR).


Samozřejmě, že to nikam nevede, na jednoduchou otázku chci znám jednoduchou odpověď a tu prostě nedostávám.
Proč se zajímám o D3 jako Čech? Zajímám se o všechny dálnice a RC v rámci V4, mám to v popisu práce. Nevím co je na tom špatného. U nás na D47 staví tolik slováků a kdybyste slyšel jejich starosti, škoda mluvit.

A já na nikoho neútočím, to by jsem si vyprosil!!!!!!!!

Chci znám názory, stanoviska, argumety,alternativy, ty se mi nedostávají, toť vše.
Ale nic ve zlém. :)

Žilinský kraj jestli se vše bude stavět tak jak je to momentálně naplánované, bude mít takovou silniční síť, že o té se většině regionů Střední Evropy může zdát.


Steve, úplne zbytočne ťa to zaujíma, ak máš na starosti diaľničnú a prípadne aj cestnú sieť či ostatnú infraštruktúru v rámci V4, tak v takom prípade bež za vládou SR a prestaň sa tu povyšovať na ostatných s takýmto niečím, pretože to by sme nedošli nikam.

Ty si dostal už toľko odpovedí a stále sa ti nepáči ani jedna, ale to nie je chyba tých, ktorí ti odpovedajú, ale tvoja chyba, pretože ty chceš počuť nejakú inú ... aj klamlivú, ale inú.

Ak ti Caesar napísal, že nechce útočiť na ČR ani na Čechov, tak tým nemyslel to, že ty útočíš, to už hraničí z tvojej strany paranojou, takže si nemáš čo vyprosovať.

Žilinský kraj má v pláne D1, D3, R3, letisko, modernizáciu železnice, prípadne riečnu dopravu a opravy takmer 35% celej cestnej siete. Ale to sú plány a ja som si nevšimol, že by v ČR takéto oblasti neboli. To potom málo vieš o ČR a chodíš poúčať sem.

Ak toto berieš ako útok na tvoju osobu, tak to chápeš správne. Pretože čo je moc, je moc: stále dookola tá istá otázka a 20 odpovedí na ňu je ti málo len preto, že nepočuješ tú, ktorú chceš počuť ty.

Admina aj moderátorov žiadam, aby mi tento príspevok ponechali. Ja si ho tu obhájim sám. 8)
Scotty
diskutujúci
 
Príspevky: 106
Založený: 21. Feb 2005 17:42

Odoslaťod kaviarista » 11. Máj 2005 17:36

aquila
to je v poriadku, ze ma Zilina viac, ale nemoze to byt az tak extremne neumerne, ako sa to v blizkej buducnosti planuje. Infrastruktura sa nefinancuje zo samospravnych rozpoctov, preto vyska investicii do nej nemoze zavisiet od toho, kde je aky sikovny primator. Prerozdelovanie sa u nas nedeje len ciste z odborneho hladiska , ale ad hoc podla toho, ktory primator vybozkava lepsie rite statnym sluzobnickom.

Ku konkretnym osobam sa nerad vyjadrujem, ale k Slotovi len tolko: manazerske schopnosti mu neberiem, ale v serioznom demokratickom svete to tak nefunguje, ze "sprav 3 dobre skutky a nad jednym zlym ti privrieme oci". Slota je kriminalnik a nevykupia ho z tej nalepky ani dobre skutky. Je to jeden z mnoho ludi, ktori by mali velke problemy s pripadnym zakonom o preukazovani majetku.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod aquila » 11. Máj 2005 19:32

kaviarista: len u slotu je to tak ze sice si hrabe pre seba, ale aj nieco robi pre okolie. a je lepsie mat niekoho kto urobi 3 dobre veci a jednu zlu, ako ostani, ktory robia 3 zle a jednu dobru. a co sa tyka politikov, tak kazdy by mal problem preukazat majetok, takze to mas prast ako uhod.

skratka slota je medzi slepimi kralom. tot vsjo. keby sa kralik z BB aj zaoberal niecim inym ako stale presadzovat BB ako hlavne mesto, tak by to mozno aj inak vyzeralo.

pekny priklad je BA, kde sa zacalo nieco robit az za durkovskeho. dovtedy to bola katastrofa (a tak to aj v BA vyzera)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Caesar » 11. Máj 2005 19:42

Steve napísal:
Caesar napísal:Steve, toto nevedie nikam. Nerozumiem tomu, prečo Čechovi záleží až tak na D3 (teraz neútočím na ČR, ale Slováci sa tiež nestarajú až tak do výstavby diaľničnej siete v ČR).


Samozřejmě, že to nikam nevede, na jednoduchou otázku chci znám jednoduchou odpověď a tu prostě nedostávám.
Proč se zajímám o D3 jako Čech? Zajímám se o všechny dálnice a RC v rámci V4, mám to v popisu práce. Nevím co je na tom špatného. U nás na D47 staví tolik slováků a kdybyste slyšel jejich starosti, škoda mluvit.

A já na nikoho neútočím, to by jsem si vyprosil!!!!!!!!

Chci znám názory, stanoviska, argumety,alternativy, ty se mi nedostávají, toť vše.
Ale nic ve zlém. :)

Žilinský kraj jestli se vše bude stavět tak jak je to momentálně naplánované, bude mít takovou silniční síť, že o té se většině regionů Střední Evropy může zdát.


Steve: Ja som na vás neútočil, treba pozornejšie čítať.
Naposledy upravil Caesar dňa 11. Máj 2005 20:47, celkovo upravené 1 krát.
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Steve » 11. Máj 2005 20:30

Takže odpověď všem: trochu jste se na mě rozčílili, správně já kritiku umím unést.
Nebojte, já jsem pár dopisů a emailů adresoval i na kompetentní orgány Slovenské Republiky, dostalo se mi asi takové odpovědi: D3 byla zanesena do evropských dopravních struktur, my to měnit nebudeme, protože by se na nás EU nazlobila. Samozřejmě to přeháním, ale nějak podobně to vyznělo. Na moji reakci, že projekt TINa a posléze TEN je variabilní, může se měnit pokud se předloží řádné argumenty mi došlo odpovědi, že se to ví, ale není politická vůle. Tohle slyší i od Vás. Já neznám dopodrobna politickou situaci na Slovensku, asi mi unikají souvislosti, ale jaká politická vůle to je? Na to jsem odpověď nedostal, to se na mě nezlobte.
Žilinský kraj na tom bude daleko lépe než třeba Olomoucký, Moravskoslezský kraj do budoucna zřetelně ještě lépe než tyto dva.
Mimochodem,psal jsem o Olomouckém kraji diplomku, pokud máte zájem, na jiném fóru si rád popovídám o kvalitě dopravní infrastruktury v tomto kraji. (Dobře na tom bude okres Přerov, húře Olomouc a Prostějov, mizerně Šumperk a katastrofálně Jeseník).

Pokud se staví D3 v parametrech RC, proč ji mít pojmenovanou jako dálnice, to mi můj selský rozum nebere.

Scotty a věř tomu, že já vím o ČR víc než ty o Slovensku. :lol:

P.S.:Já mám v popisu práce trochu širší zaměření, ne jenom dálnice,silnice, i ekonomiku, enviroment, ekologii atd.
Steve
návštevník
 
Príspevky: 48
Založený: 05. Apr 2005 13:26

Odoslaťod Caesar » 11. Máj 2005 20:49

Steve napísal:Takže odpověď všem: trochu jste se na mě rozčílili, správně já kritiku umím unést.
Nebojte, já jsem pár dopisů a emailů adresoval i na kompetentní orgány Slovenské Republiky, dostalo se mi asi takové odpovědi: D3 byla zanesena do evropských dopravních struktur, my to měnit nebudeme, protože by se na nás EU nazlobila. Samozřejmě to přeháním, ale nějak podobně to vyznělo. Na moji reakci, že projekt TINa a posléze TEN je variabilní, může se měnit pokud se předloží řádné argumenty mi došlo odpovědi, že se to ví, ale není politická vůle. Tohle slyší i od Vás. Já neznám dopodrobna politickou situaci na Slovensku, asi mi unikají souvislosti, ale jaká politická vůle to je? Na to jsem odpověď nedostal, to se na mě nezlobte.
Žilinský kraj na tom bude daleko lépe než třeba Olomoucký, Moravskoslezský kraj do budoucna zřetelně ještě lépe než tyto dva.
Mimochodem,psal jsem o Olomouckém kraji diplomku, pokud máte zájem, na jiném fóru si rád popovídám o kvalitě dopravní infrastruktury v tomto kraji. (Dobře na tom bude okres Přerov, húře Olomouc a Prostějov, mizerně Šumperk a katastrofálně Jeseník).

Pokud se staví D3 v parametrech RC, proč ji mít pojmenovanou jako dálnice, to mi můj selský rozum nebere.

Scotty a věř tomu, že já vím o ČR víc než ty o Slovensku. :lol:

P.S.:Já mám v popisu práce trochu širší zaměření, ne jenom dálnice,silnice, i ekonomiku, enviroment, ekologii atd.


Steve, odpoveď si dostal, viackrát.
Pokiaľ chceš viesť vojnu medzi sebou a Scottym, prosím, ale nepovyšuj sa, pretože ty ani netušíš, kto je to Scotty. A veľmi by ma zaujímali tie listy, ktoré si slovenským inštitúciám poslal. Pretože takúto odpoveď ti určite nedali. To, že ty si to tak pochopil, to je možné, vzhľadom na to, ako si pochopil moje a ostatných vysvetlenia na tvoju "jednoduchú" otázku. 8)

Ak ťa zaujíma, čo je to viesť stavebnú spoločnosť (ktorá vedie aj v ČR), tak to znamená mať okolo seba tím ľudí: od geografov cez IT, politiku, ekonomiku, ... , architektov, ... robotníkov, takže ja plne pochybujem, že ty ako 1 človek sa vyrovnáš niekoľkým 1000-ckam. 8) :P Jedine snáď, že by si aj ty patril do takéhoto tímu ľudí. :shock: No pokiaľ nie si na jeho vrchu, tak nie si nič.

Sú ľudia, ktorí kvôli 1 informácii dajú 100 otázok (teraz nemyslím teba) a odpoveď nikde. A potom sú ľudia, ktorí zdvihnú telefón alebo len niečo pozrú na tej správnej stránke a dajú ti aj 10 odpovedí na tú 1 otázku. V tom je sila "ovládania informácií o štáte".

Toto fórum má tomu pomáhať, no nie spôsobom urážania takýchto ľudí, pretože odídu. Tí nemajú dôvod chodiť sa sem informovať, tí tu informujú. A prospieva to, aj im. A ak sa musia stále hádať, tak ich to prestane baviť. Niekedy je lepšie "cúvnuť", Steve. 8)

Vieš, ty dokážeš uniesť kritiku, ale naďalej kritizuješ a pokračuješ v tom, kvôli čomu tu vznikli spory. A už sú to ostré spory. :evil:
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Steve » 11. Máj 2005 21:05

Ale ne, já s nikým válku vést nechci, nad nikým se nepovyšuji, to jste špatně pochopili.
O kvalitách Scottyho nepochybuji, že používá osobní invektivy je jeho věc, to mě nevadí.
Vy jste jako bratři, pěkně se doplňujete.
Že pochybuješ o těch dopisech je taky tvoje věc, brát ti to nebudu, psal jsem že jsem to hodně zjednodušil, bylo to napsáno krasnou slovenštinou, předpokládám, že mi stejně odpověděl nějakej úředník a ne ten komu jsem to psal.
To bych nechal stranou, o tom ten problém není. Je v něčem jiném, zaměřili jste se na osobní napadání, na to já nepřistoupím,to by nikam nevedlo.
Chtěl bych řešit D3. Jelikož jste mi poslali již tolik věcných odpovědí, rád bych dostal ještě jednu poslední. Když už se D3 staví a bude stavět jako RC, co přesně Vám vadí na tom, že by se to potom i tak jmenovalo.
Steve
návštevník
 
Príspevky: 48
Založený: 05. Apr 2005 13:26

Odoslaťod Caesar » 11. Máj 2005 21:12

Steve napísal:Ale ne, já s nikým válku vést nechci, nad nikým se nepovyšuji, to jste špatně pochopili.
O kvalitách Scottyho nepochybuji, že používá osobní invektivy je jeho věc, to mě nevadí.
Vy jste jako bratři, pěkně se doplňujete.
Že pochybuješ o těch dopisech je taky tvoje věc, brát ti to nebudu, psal jsem že jsem to hodně zjednodušil, bylo to napsáno krasnou slovenštinou, předpokládám, že mi stejně odpověděl nějakej úředník a ne ten komu jsem to psal.
To bych nechal stranou, o tom ten problém není. Je v něčem jiném, zaměřili jste se na osobní napadání, na to já nepřistoupím,to by nikam nevedlo.
Chtěl bych řešit D3. Jelikož jste mi poslali již tolik věcných odpovědí, rád bych dostal ještě jednu poslední. Když už se D3 staví a bude stavět jako RC, co přesně Vám vadí na tom, že by se to potom i tak jmenovalo.


Mne? Mne osobne by na tom nevadilo nič. Prekvapený?

Na toto ste sa ma ale doteraz neopýtal. Ja som vám len odpovedal, prečo sa to obhajuje ako D3. Teda: medzinárodný koridor, ... + ešte 1 argument, museli by sa zmeniť všetky vypracovania rozdelenia D a RC. Naviac, ono sa to stavia s parametrami D, no len na 50% celkovej dĺžky. Ok?

To bude diaľnica, aj keď nebude mať na celej svojej dĺžke dané parametre. Nie kvôli mne. No ja nemám dôvod tlačiť na zmenu. Uveďte mi nejaký, keď vám to vadí, rád budem pokračovať v tejto diskusii. 8)

P.S. Osobné vojny nechajte tak. Scotty a ja sa poznáme, ale v názoroch sa niekedy líšime, no pri osobných sporoch sa zvykneme "podržať", lebo reálne sú tu 2 stavbári vs. ostatní. 8)
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod devil » 12. Máj 2005 06:29

Mna by len zaujimali nazory preco boli koridory nakreslene tak ako boli.

Svoj nazor mam, ale najskor by som rad pocul nazory ostatnych. Dakujem.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.