Stránka 6 z 71

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 19:24
od i15
Dolezite su podmienky tej zmluvy. Kadejake memoranda o spolupraci sa podpisuju na pomaly kazdom medzinarodnom stretnuti ministrov dopravy, velku vahu vsak nemaju. Pamata si niekto, ze v roku 2012 sa ma rozostavat cely tah od Pobaltia na Miskolc (teda v trase nasej R4)? :D Pokial v zmluve s Poliakmi nie su uroky z omeskania, nemame sa preco stresovat a stavat brutal drahe useky na D3, ked nemame poriesenu zakladnu siet.

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 20:29
od Dialniciar
Základná sieť je D1-D4 a R1 k tomu. Rozšírená sieť je R2-R7. Doplnená je zatiaľ iba R8.

Avšak aj ja som toho názoru, že stavať viac ako 1 cca. 10 km úsek na D3 je vzhľadom na nedostavanú D1 po KE blbosť.

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 21:50
od dusans
Podľa môjho názoru by mohli počkať ešte s výstavbou D3 ZA - Brodno. Odľahčilo by to síce privádzače v ZA smerom na sever, avšak zatiaľ tam doprava nejako zvlášť nekolabuje. To skôr začať nejaké úseky na D1 a ak už na D3 tak trebárs CA - Svrčinovec alebo Brodno - KNM.

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 11:41
od duli
dusans napísal:Podľa môjho názoru by mohli počkať ešte s výstavbou D3 ZA - Brodno. Odľahčilo by to síce privádzače v ZA smerom na sever, avšak zatiaľ tam doprava nejako zvlášť nekolabuje. To skôr začať nejaké úseky na D1 a ak už na D3 tak trebárs CA - Svrčinovec alebo Brodno - KNM.

usek brodno-KNM by sa malo stavat za kratky cas po tomto useku

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 19:46
od ok233
uz raz sa termin posuval z juna tak uvidime

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2009 15:22
od Vlados
dusans napísal:Podľa môjho názoru by mohli počkať ešte s výstavbou D3 ZA - Brodno. Odľahčilo by to síce privádzače v ZA smerom na sever, avšak zatiaľ tam doprava nejako zvlášť nekolabuje. To skôr začať nejaké úseky na D1 a ak už na D3 tak trebárs CA - Svrčinovec alebo Brodno - KNM.


presne tak, akýkoľvek iný úsek na D3 je na tom horšie ako ZA - Brodno. Za tie peniaze mohli postaviť 1/2 profil KNM - CA.

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2009 15:25
od Dialniciar
Len ZA-Brodno má náklady 7,8 mld. SKK s dĺžkou 4,3 km ... na tom sa dajú krásne minúť eurofondy. :-)

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2009 15:31
od Vlados
Alebo vedenie NDS je zo ZA :D

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2009 15:39
od Dialniciar
To je tiež pravda, ale ja byť zo ZA, urýchlim Višňové; D3 by počkala.

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2009 16:15
od Vlados
napríklad, za tie peniaze by bol 1/2 profil Višňového. Ak padne PPP3, tak im zostanú oči pre plač, ako som tu už písal.

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2009 16:27
od Dialniciar
Prečo ? Však ZA kraja sa dotýka aj PPP č. 1, finančne dokonca viacej.

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2009 16:32
od Vlados
PPP1 bude, aj keby sme mali mať holé rite, ako bolo pred časom všade po Slovensku. Veď to budú stavať mecenáši SMERu.

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2009 15:19
od duli
na stranke NDS sa pise ze sa tento usek ma zacat 10/2009. no uz je tu pomali oktober a je nejake velke ticho. zacne sa ten usek stavat alebo tam NDS nemala co napisat??

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2009 15:21
od duli
doplnenie: taktiez aj pri dalsom useku Brodno-KNM tam je vsak datum o mesiac neskor

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2009 15:30
od sergej
Stavat urcite nie, este nebolo vyhlasene ani verejne obstaravanie. Tento rok sa podla mna nezacne ani jeden usek na D3.

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2009 15:56
od duli
aha, takze tam maju pekny bordel.

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2009 16:03
od pohodak
tak na to si fakt skoro prisiel :lol:

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2009 17:27
od mark6000
stránka NDS je hrozne neaktuálna... :(

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2009 19:38
od dusans
sergej napísal:Stavat urcite nie, este nebolo vyhlasene ani verejne obstaravanie. Tento rok sa podla mna nezacne ani jeden usek na D3.

To sa dalo len očakávať.

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2009 20:09
od duli
mark6000 napísal:stránka NDS je hrozne neaktuálna... :(

to ze je neaktualna by az tak nevadilo. Aktualne info o vystavbe a dostavbe sa aj tak vacsinou najskor dozvies tu. skor mi vadi ze vsetky terminy urcuje NDS cize kedy sa zacne a kedy sa skonci a prave tu by mali byt tie info presne, no nie su. Tak uz potom neviem co si mam mysliet. ale to uz je OT

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2009 21:00
od Andrej
duli, odkedy vznikla ich stranka, nebola ani najmensia priorita zabezpecit jej aktualnost. Jedine, co sa zlepsilo, je monitoring medii.

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2009 22:19
od Vlados
sergej napísal:Stavat urcite nie, este nebolo vyhlasene ani verejne obstaravanie. Tento rok sa podla mna nezacne ani jeden usek na D3.


Pravdepodobne to bude tak.
1. tieto úseky sú spolufinancované zo štátneho rozpočtu a pri znížení investícií o 70% sa to musí niekde prejaviť,
2. treba zadné dvierka. Pri možnom páde PPP1 a 3 treba nechať priestor na presunutie akýkoľvek dostupných financií (EU, ŠR, NDS) na kritické úseky D1.

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2009 16:56
od aquila
tento usek sa hlavne este dlho stavat nebude .. naco vyhadzovat panieza na relativne nepotrebny, ale ultradrahy usek.. ked to na inych miestach hori podstatne viacej ..

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2009 10:53
od LubosG
Ja som si tiež donedávna veľmi prial, aby D3 zo ZA Strážov smerom na KNM začali stavať čo najskôr. No ak si zoberiem situáciu na D1- teda akejsi chrbtovej kosti celej našej cestnej siete, čo všetko tam treba ešte vybudovať, koľko úsekov tam treba postaviť a aké sú náročné, koľko je na súčasnej trase do KE problémových miest, tak potom musí mať D1 po KE absolútnu prioritu. Obdobne aj R1 z NR po BB, čo sa našťastie už stavia. To znamená vlievať veľkú časť peňazí určených pre výstavbu cestnej siete hlavne do týchto stavieb.

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2009 19:30
od sergej
Predbežné oznámenie
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

NÁZOV ZÁKAZKY PODĽA VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Diaľnica D3 Žilina (Strážov) - Žilina (Brodno), geotechnický monitoring.

STRUČNÝ OPIS
Geotechnický monitoring je zameraný na kontrolné sledovania t. j. súboru činností na poznanie resp. overenie stavu horninového masívu (skalného resp. zeminového) dotknutého výstavbou a zisťovanie vývoja tohto stavu v čase, najmä pretváranie a zmeny stability horninového masívu alebo stavebnej konštrukcie priamym meraním vybraných veličín v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie. Geotechnický monitoring bude vykonávaný pred výstavbou, počas výstavby a po ukončení výstavby.


Predpokladaná hodnota zákazky (ak je známa) bez DPH: 4 000 000,0000 EUR

Plánovaný dátum vyhlásenia verejného obstarávania: november 2009.