johhan napísal:Koľko je až príliš veľký podiel ? Vieš keď sa stavia dialnica súvislým tempom tak do roku 2002 bolo 100% dialničných investícií v TN kraji do roku 2008 bude prevažná časť v ZA kraji do 2012 v PO kraji, potom v KE kraji. čo je na tom nepochopiteľné ?? čo to má spoločné s nejakou aroganciou ? Taká je politika štátu, Žilinčania tiež čakali kým dialnica dorazí od Piešťan k Žiline .. tak isto sa dočkajú Popradčania a tak isto Prešovčania a Košičania.
Ja proti prioritnej vystavbe D1 pri ZA nic nemam. Mne vadi priorita D1+D3. Myslis, ze by sa Zilincania neburili, keby sa okrem D1 budovali prioritne napriklad dialnice napriec D1. Pacilo by sa ti, keby sa s D1 sucasne budovala dilanica na trase Malacky-Pezinok-Senec? Alebo Senica-Trnava-Sered. Alebo Vrbove-Piestany-Topolcany. Alebo Banovce-Trencin-CR. A to vsetko skor, ako by sa D1 potiahla do ZA.
D3 moze kludne pockat par rokov. ZA moze mat slusne poriesenu dopravu na zopar rokov aj bez megalomanskej D3.
johhan napísal:No asi ty vieš o polských prioritách najviac tak isto o upchatosti polských ciest ... tak potom sa ospravedlnujem. Pre nich je s-69 tak nepodstatná že začali stavať 15 km úsek Zwardoň - Žywiec ktorý chcú odovzdať do konca roka 2006. S-7 stavajú 12 km úsek Myšlenice - Pcim ktorú chcú odovzdať v lete 2006. 200 metrový úsej je o spojazdnení novej colnice.
O upchatosti polskych ciest viem toho dost. Jazdievam tam pravidelne minimalne raz za 2 tyzdne. (aj v tento piatok idem). 15 km usek Zwardon-Zywiec nebude ani do roku 2012. Dokoncia viadukt nad Milowkou a budu sa zopar rokov babrat s ich vobec prvym tunelom - Lalikmi. A vobec to nebude dosledok toho nepostaveneho 200 m useku na nasej strane hranic.
S7 sa nebuduje iba po Pcim. Mam nafotene fotky 5 km pred Pcimom od Rabky, kde je culy stavebny ruch.
Intenzity buducej S69 a S7 sa nedaju ani v najmensom porovnat, ak vezmes do uvahy adekvatne useky (zhruba Krakow-Mylsenice ku Bielsko-Zywiec, Myslenice-Zakopane ku Zywiec-Zwardon). A ak by si nebral do uvahy lokalnu dopravu, tak ten rozdiel by bol este priepastnejsi.