Stránka 4 z 7

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2007 17:28
od E499.3056
K tomu mojmu navrhu - "prenosna" znacka tam bola umiestnena. Ak to mozno citali kompetentni, tak dakujem, verim, ze tam ochvilu pribudne normalna znacka.

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2007 00:48
od Dialniciar
Na diaľnici D2 sa stavajú cez zalesnené územia oplotenia. Oplotenie po ochrannom pásme v smere na ČR už je hotové, na druhej strane sa realizuje osádzanie betónových stĺpov, nastavovanie pletiva.

Ostatné časti plota sa kompletne opravila. Je to príprava na 150 km/h.

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2007 09:03
od kvalitná dialnica
a nebude treba aj vymeniť vozovku na niektorích úsekoch aby bola 150 ?

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2007 23:36
od Dialniciar
kvalitná dialnica napísal:a nebude treba aj vymeniť vozovku na niektorích úsekoch aby bola 150 ?


Neveril by si, ale systematicky sa robia opravy už dlhodobo, každým rokom v oboch smeroch 2-4 km. A tie najhoršie úseky sú opravené, respektíve Kúty-BA je OK, BA-Kúty je na tom ešte horšie.

Ale nie - nevadí to. Nie je to nutná podmienka, vzhľadom na stav napr. v Nemecku. To, čo vadí je chýbajúce oplotenie min. v častiach lesov. :idea:

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2007 09:12
od i15
oplotenie je potrebne - akurat vcera zomreli 2 ludia na R1 pri zrazke so zvieratom :(

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2007 10:07
od LubosG
Presne tak, tiež si myslím, že oplotenie je potrebné a žiaden každý ďalší nový postavený a odovzdaný úsek by nemal byť bez oplotenia, aspoň tam, kde to treba - lesné porasty, migrácia zveri ap. Veď koľko máme v SR tých tzv. "prechodových, migračných zón" pre zver (presný názov neviem), ja viem o dvoch, aj to ešte len vo výstavbe - tunel Lučivná a na úseku M-J, drevený tunel.

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2007 10:28
od Dialniciar
Ľuboš Gerža napísal:Presne tak, tiež si myslím, že oplotenie je potrebné a žiaden každý ďalší nový postavený a odovzdaný úsek by nemal byť bez oplotenia, aspoň tam, kde to treba - lesné porasty, migrácia zveri ap. Veď koľko máme v SR tých tzv. "prechodových, migračných zón" pre zver (presný názov neviem), ja viem o dvoch, aj to ešte len vo výstavbe - tunel Lučivná a na úseku M-J, drevený tunel.


Tam je drevený tunel :?: (ja som išiel výnimočne do Tatier inokade)

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2007 10:36
od LubosG
tzv. drevenný tunel, má drevennú konštrukciu, neviem, aká bude povrchová úprava, slúžiť bude na migráciu zveri.

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2007 11:34
od Dialniciar
Ľuboš Gerža napísal:tzv. drevenný tunel, má drevennú konštrukciu, neviem, aká bude povrchová úprava, slúžiť bude na migráciu zveri.


Aha. Tak to sa vola odborne: "presypaný tunel". :wink:

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2007 16:06
od E499.3056
Takze dnes odstranovali na hranicnom priechode Brodske - Lanzhot konstrukciu a bunky. Takze moje fotky z tohto hranicneho priechodu su uz asi 2 hodiny in memoriam :(

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2007 16:14
od Dialniciar
E499.3056 napísal:Takze dnes odstranovali na hranicnom priechode Brodske - Lanzhot konstrukciu a bunky. Takze moje fotky z tohto hranicneho priechodu su uz asi 2 hodiny in memoriam :(


Ak to je Brodské - Lanžhot, nespadá to do diaľnic, ale do ciest. Diaľničný priechod je Kúty - Lanžhot. :wink:

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2007 16:44
od E499.3056
Dialniciar napísal:Ak to je Brodské - Lanžhot, nespadá to do diaľnic, ale do ciest. Diaľničný priechod je Kúty - Lanžhot. :wink:


D´oh, sakra, sorry :wink:

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2007 23:10
od expwy
Diaľničný prechod na D2 sa oficiálne u nás volá "Brodské-diaľnica" lebo leží v k.ú. Brodské, kedysi sa volal tuším Kúty-Břeclav, ale už minimálne 10 rokov funguje ako Brodské-Lanžhot-diaľnica.

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2007 00:09
od Dialniciar
MH napísal:Diaľničný prechod na D2 sa oficiálne u nás volá "Brodské-diaľnica" lebo leží v k.ú. Brodské, kedysi sa volal tuším Kúty-Břeclav, ale už minimálne 10 rokov funguje ako Brodské-Lanžhot-diaľnica.


Stav z r. 2004 (SSC):

http://www.ssc.sk/custom/rozvojcs/07_Cestne.pdf

Takže ja sa ospravedlňujem. A ja žijem od r. 1993 v iných údajoch ... :roll: :oops: :?

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2008 09:39
od expwy
Bratislava - Na vjazde do Bratislavy v smere od Brna sa nachádza informačná tabuľa, ktorá ukazuje na neexistujúcu odbočku. Podľa Jozefa Drahovského riešenie ako odbočiť existuje, vodič však prejde oveľa viac ako avizovaných dvetisíc metrov.

http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... highlight=

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2008 19:41
od eucitizen
No chcu zaviest vyssiu rychlost na velku cast tohto useku, na 160km/h, ale pri odpocivadlach Zavod a Malacky ju zatial znizili na 80 km/h.

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2008 20:02
od Peter Olejár
eucitizen napísal:No chcu zaviest vyssiu rychlost na velku cast tohto useku, na 160km/h, ale pri odpocivadlach Zavod a Malacky ju zatial znizili na 80 km/h.


Ale iba docasne kvoli poziadavkam dialnicnej policie.

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2008 20:21
od eucitizen
A ake su tieto poziadavky?

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2008 20:37
od Peter Olejár
eucitizen napísal:A ake su tieto poziadavky?


NDS poziadala dialnicnu policiu o znizenie rychlosti, pretoze chce realizovat stavebne prace na odpocivadlach plus nejake dianie k sukromnym investorom v okoli plus rozsirenie priem. parku. Dialnicna policia na zaklade tohto dala poziadavku na dopravny odbor, ten vyhovel a mali sa osadit (ty tvrdis, ze sa tak uz stalo co som ja napriklad este nevedel :D ) znacky so snizenou MPR. Zatial ide na Slovensku o bezpecnost. Zrychlenie na MPR 160 km/h sa aj tak udeje iba na realne 3 usekoch, inak bude rychlost znizena na 110 km/h na usekoch okolo odpocivadiel a samozrejme ze hranicny usek s Ceskom bude spomaleny, o hranicnom s Madarskom som nespotrehol zmenu ale pre pol profil na madarskej strane asi tiez tam ukonceny.

Teraz sa posudzuje kde presne ukoncit MPR 160 km/h pred BA, lebo ukonci sa aj na useku pred a za prip. pruh. okolo MA.

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2008 20:43
od eucitizen
Dnes som tadial isiel z CR a tak som to postrehol ze je tam znizena rychlost. A kedy sa zacnu tie stavebne prace?
Tipujem ze 110 km/h bude zrejme aj na RC?

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2008 20:54
od Peter Olejár
eucitizen napísal:Dnes som tadial isiel z CR a tak som to postrehol ze je tam znizena rychlost. A kedy sa zacnu tie stavebne prace?
Tipujem ze 110 km/h bude zrejme aj na RC?


Neviem kedy sa zacnu stavebne prace. Ja som si za tie roky v statnej sprave zvykol ze osadenie znacky trva dlho, potom sa dlho nic nedeje a potom sa predlzuje doba osadenia. Ale nie, srandu robim v tomto pripade, .. malo by sa zacat na jar, teda april/maj 2008, s ukoncenim do konca roka 2008. Ale to by bolo skor lepsie smerovat na niekoho z NDS, nez na mna.

Co sa tyka MPR 110 km/h, vyzera to tak ze hlavne na R1 sa to tak spravi, je tu silny tlak z dopravnej policie. Aj novy obchvat Nitry bude mat MPR 110 km/h po dostavbe ak novy investor (PPP) nezatlaci na zmeny v parametroch. Kym je nastavena legislativa na Slovensku pre bezpecnost tak sa to bude riesit takto. Na R1 je dneska 6-7 usekov, kde to fakt vynasa ked ides 130-136 km/h. A predbiehat pri tomto ozaj bezpecne napr. kamion je velmi nebezpecne ak napr. niekde zacnes pred miernou zakrutou a hned za nou je odstaveny pokazeny kamion. No a na R2-R3-R4 sa robia pol profily takze tam sa nie je o com bavit, tam zostane MPR 90 km/h. Kym sa D1 BA-TT nerozsiri, tam sa ma osadit 110 km/h.

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2008 09:40
od Tomas PO
Peter Olejár napísal:
eucitizen napísal:Dnes som tadial isiel z CR a tak som to postrehol ze je tam znizena rychlost. A kedy sa zacnu tie stavebne prace?
Tipujem ze 110 km/h bude zrejme aj na RC?


Neviem kedy sa zacnu stavebne prace. Ja som si za tie roky v statnej sprave zvykol ze osadenie znacky trva dlho, potom sa dlho nic nedeje a potom sa predlzuje doba osadenia. Ale nie, srandu robim v tomto pripade, .. malo by sa zacat na jar, teda april/maj 2008, s ukoncenim do konca roka 2008. Ale to by bolo skor lepsie smerovat na niekoho z NDS, nez na mna.

Co sa tyka MPR 110 km/h, vyzera to tak ze hlavne na R1 sa to tak spravi, je tu silny tlak z dopravnej policie. Aj novy obchvat Nitry bude mat MPR 110 km/h po dostavbe ak novy investor (PPP) nezatlaci na zmeny v parametroch. Kym je nastavena legislativa na Slovensku pre bezpecnost tak sa to bude riesit takto. Na R1 je dneska 6-7 usekov, kde to fakt vynasa ked ides 130-136 km/h. A predbiehat pri tomto ozaj bezpecne napr. kamion je velmi nebezpecne ak napr. niekde zacnes pred miernou zakrutou a hned za nou je odstaveny pokazeny kamion. No a na R2-R3-R4 sa robia pol profily takze tam sa nie je o com bavit, tam zostane MPR 90 km/h. Kym sa D1 BA-TT nerozsiri, tam sa ma osadit 110 km/h.

Tak to by potom musela byt 90-ka aj na celej D1 okolo Mary.

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2008 16:39
od Peter Olejár
Na D 1 pri LM sa aj planuje umiestni MPR 110 km/h na starsich usekoch aj kvoli lievikom co vznikaju v druhom smere na ZA. Potom ma byt MPR 160 km/h az pred PP.

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2008 14:33
od Ike
Preco pri Zavode a Malackach znizili rychlost na 80??? ved tam vznikaju dost kolizne situacie... co to za geniusa schvalilo?

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2008 16:42
od Peter Olejár
Ike napísal:Preco pri Zavode a Malackach znizili rychlost na 80??? ved tam vznikaju dost kolizne situacie... co to za geniusa schvalilo?


prispevok hodny fakt ocenenia