Stránka 2 z 7

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2007 13:25
od Dialniciar
ok79 napísal:
Dialniciar napísal:- rok 2009, definitívne po životnosti vozovky
- rok 2015, po životnosti celej diaľnice


Zajimalo by me co se dela s takouvou dalnici po konci zivotnosti...musi se zrusit cely povrch do hloubky a udelat novy? Co se stane po r. 2015?
Co to muze stat na useku hranice CR-BA?


Nemusí sa robiť aj nič, len sa urýchlia procesy, ktoré donútia k opravám vozovky každé 3-4 roky a kvalita bude stále horšia.

Diaľnicu treba opraviť už od horného podložia a tam sa aj zistí stav ďalších základných vrstiev.

Stáť by to stálo na úseku BA-MA-Kúty cca. 25 mld. SKK, keby sa to spravilo hneď v r. 2015 v cenách z r. 2005.

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2007 16:39
od kaviarista
Dialniciar napísal:
ok79 napísal:
Dialniciar napísal:- rok 2009, definitívne po životnosti vozovky
- rok 2015, po životnosti celej diaľnice


Zajimalo by me co se dela s takouvou dalnici po konci zivotnosti...musi se zrusit cely povrch do hloubky a udelat novy? Co se stane po r. 2015?
Co to muze stat na useku hranice CR-BA?


Nemusí sa robiť aj nič, len sa urýchlia procesy, ktoré donútia k opravám vozovky každé 3-4 roky a kvalita bude stále horšia.

Diaľnicu treba opraviť už od horného podložia a tam sa aj zistí stav ďalších základných vrstiev.

Stáť by to stálo na úseku BA-MA-Kúty cca. 25 mld. SKK, keby sa to spravilo hneď v r. 2015 v cenách z r. 2005.


ty koxo, to je dobra palka, ja by som tipoval 10 x menej

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2007 16:46
od Dialniciar
kaviarista napísal:
Dialniciar napísal:
ok79 napísal:
Dialniciar napísal:- rok 2009, definitívne po životnosti vozovky
- rok 2015, po životnosti celej diaľnice


Zajimalo by me co se dela s takouvou dalnici po konci zivotnosti...musi se zrusit cely povrch do hloubky a udelat novy? Co se stane po r. 2015?
Co to muze stat na useku hranice CR-BA?


Nemusí sa robiť aj nič, len sa urýchlia procesy, ktoré donútia k opravám vozovky každé 3-4 roky a kvalita bude stále horšia.

Diaľnicu treba opraviť už od horného podložia a tam sa aj zistí stav ďalších základných vrstiev.

Stáť by to stálo na úseku BA-MA-Kúty cca. 25 mld. SKK, keby sa to spravilo hneď v r. 2015 v cenách z r. 2005.


ty koxo, to je dobra palka, ja by som tipoval 10 x menej


Keby si menil len vozovku, tak to bude 3-4 mld. SKK, ale my sa nebavíme len o vozovke.

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2007 15:52
od Jurislav
A kedy sa začne opravovať ??

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2007 15:54
od Jurislav
A bude doprava odklonená z diaľnice? Alebo sa bude jazdiť na polprofil? Dik za info.

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2007 19:59
od Dialniciar
Jurislav napísal:A kedy sa začne opravovať ??


Priebežne sa opravujú 1-2-3 km ročne. :wink:

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2007 20:00
od Dialniciar
Jurislav napísal:A bude doprava odklonená z diaľnice? Alebo sa bude jazdiť na polprofil? Dik za info.


Nebude odklonená.

Bude zúžená do jedného pruhu alebo do 1/2 profilu v závislosti od opráv. Jurislav, veď takéto opravy už sa na D2 robili ... :wink:

OdoslaťOdoslané: 24. Máj 2007 20:10
od Jurislav

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2007 17:06
od pohodak
ako tak rozmyslam tak o 3 tyzdne bude D2 nasa prva dialnica postavena po celej svojej dlzke 8)

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 07:56
od Nevedko
pohodak napísal:ako tak rozmyslam tak o 3 tyzdne bude D2 nasa prva dialnica postavena po celej svojej dlzke 8)

Ano, to je pravda. Mimochodom, kedysi za federacie sme tu mali dialnicu D61 Bratislava - Trencin. Keby ju neboli v roku 1999 (logicky) precislovali na D1, bola by v case dokoncenia useku Viedenska cesta - Pristavny most D61 prva nasa dialnica postavena v celej svojej dlzke ;-)

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 08:51
od pohodak
cosi sa mi mari, ze D61 mala byt povodne len spojkou k povodnej D1, ktora mala ist z Brna na Trencin a nie na BA?

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 08:58
od Milos
pohodak napísal:cosi sa mi mari, ze D61 mala byt povodne len spojkou k povodnej D1, ktora mala ist z Brna na Trencin a nie na BA?



Áno, presne ako vravíš. Pôvodne mala napájať BA a juhozápadné Slovensko na D1.

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 09:06
od Andrej
pohodak napísal:ako tak rozmyslam tak o 3 tyzdne bude D2 nasa prva dialnica postavena po celej svojej dlzke 8)

Len skoda, ze jej najvytazenejsi usek sa stavia ako uplne posledny :roll:

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 09:25
od pohodak
teraz nam to moze byt uz akurat tak jedno 8)

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 09:43
od Andrej
pohodak napísal:teraz nam to moze byt uz akurat tak jedno 8)

Ani nie, este 3 tyzdne mi bude cesta do roboty trvat dlhsie :lol:

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 09:56
od aquila
andrej, radsej nech sa to stavalo ako posledne, ako tym povodnym povrchovym variantom ..

treba brat do uvahy, ze komanci sa tunelov bali ako cert kriza :)

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 09:58
od pohodak
ja sice tiez chodim cez patronku, ale az tak sa ma to netyka, kedze nejdem ani od MA ani od mlynskej kde to je rano najhustejsie...akurat tie blbe intervaly zelenej to trosku brzdia :twisted:

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 09:59
od pohodak
aquila napísal:andrej, radsej nech sa to stavalo ako posledne, ako tym povodnym povrchovym variantom ..

treba brat do uvahy, ze komanci sa tunelov bali ako cert kriza :)


coo aky povrchovy variant? :roll: :evil:

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 10:42
od aquila
povodny povrchovy mal ist okolo vojenskej nemocnice resp poza nu a patronka mala byt MUK :)

prelistuj temu D2 lamacska cesta - stare grunty :)

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 11:15
od Andrej
aquila napísal:andrej, radsej nech sa to stavalo ako posledne, ako tym povodnym povrchovym variantom ..

treba brat do uvahy, ze komanci sa tunelov bali ako cert kriza :)

Keby sa tu pre dialnicu vyclenil vhodny koridor ako na einsteinovej (nemyslim teraz v trase toho povrchoveho variantu) este pred zastavanim toho uzemia, ani by som v tom nevidel problem. Len za komancov sa tusim s dialnicou cez BA akosi moc neratalo...

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 11:31
od devil
tak nejak. koridor cez einsteinovu tiez nemal byt dialnicny pokial viem.

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 11:42
od aquila
cez einsteinovu sa s dialnicou prave pocitalo uz za komancov. skor pri D2 bol problem ako to urobit.

2 andrej: no ja som radsej ze to pojde tunelom nech je to akokolvek...

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 11:47
od johhan
devil napísal:tak nejak. koridor cez einsteinovu tiez nemal byt dialnicny pokial viem.


Mal byť - ale mal byť postavený ako podzemný ( prekrytý ) preto ho zatial ani nestavali. Studne ktoré mali odčarpávať podzemnú vodu mali ústiť do Chorvástkeho ramena ktoré sa malo týmto spôsobom revitalizovať a naplniť tečúcou vodou. úsek Einsteinovej mal by prechodný v dlzke niekolko sto metrov.

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2007 21:39
od Majkl
Všimol som si, že na diaľnici D2 boli zmenené kilometrovníki. Podľa nového značenia 0 km bude začínať na hranici s ČR. :wink:

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 17:36
od Jurislav
Majkl napísal:Všimol som si, že na diaľnici D2 boli zmenené kilometrovníki. Podľa nového značenia 0 km bude začínať na hranici s ČR. :wink:
Konecne im doslo ze CR a SR su 2 staty, nie jeden.


Prave na Exprese zahlasili radar alebo co to na D2 medzi hranicnym priechodom Brodske..., nevola sa to nahodou Kuty, nie Brodske?