Stránka 1 z 13

D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2005 14:37
od B;
Problem predlzenie HB-RnH je jasny.

Co ale brani plnemu otvoreniu krizovatky D2-D4, pripojka zo smeru Jarovce na Bratislavu?

Križovatka D2-D4

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2005 09:56
od ih
Ale veď tá križovatka je otvorená už od januára...

dik, checknem si to

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2005 11:07
od B;
A co teda branilo tomu otvoreniu ?

Uz by to nemuselo byt tajomstvo.

D2 Stupava juh - diaľničná križovatka

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2005 16:42
od Diaľničiar
V stavbe budú 3 mosty, z toho 1 nad diaľnicou, ďaľšie na 2 križovatkách pri napojení na uvedené cesty.

Potreba novej križovatky Stupava – juh na diaľnici D2 vyplynula z dopravných vzťahov a potrieb zlepšiť podmienky prepojenia pre užívateľov cestných komunikácií v severozápadnej časti Bratislavy, najmä v MČ Bratislava – Devínska Nová Ves, Záhorská Bystrica a Lamač, ako aj v okolitých obciach Stupava a Lozorna. Výstavbou križovatky dôjde k dopravnému odľahčeniu ciest II/505 , I/2 a diaľničnej križovatky D2 Lamač.
Križovatka Stupava – juh na diaľnici D2 bude dopravne prepojená s cestou II/505 na jednej strane a cestou I/2 na druhej strane. Navrhovaná diaľničná križovatka spolu s napojením na cesty I. a II. triedy bude v budúcnosti súčasťou "nultého okruhu Bratislava", ktorý začína na št. hranici SR/Rakúsko.

V súčasnosti sa zabezpečuje dokumentácia pre územné rozhodnutie (DÚR) a dokumentácia pre stavebný zámer s termínom dodania 31.10.2003. Zároveň sa vykonáva inžiniersko – geologický prieskum a zameranie terénu.

Vplyv stavby na životné prostredie.
Je ukončená I. etapa procesu EIA ( zámer a rozsah hodnotenia), súčasne s DÚR sa bude vypracovávať správa o hodnotení vplyvov (II. etapa EIA).

Stavba bola hodnotená ako vysoko efektívna.

Dĺžka prepojení (privádzačov): 3,8 km, kategória : R 22,5/80 v I. etape 1/2 profile.

Plánovaná realizácia stavby:
rok začatia výstavby: 2005
rok dania stavby do užívania: 2006

Tento materiál bol získaný zo stránky Slovenskej správy ciest, www.ssc.sk/user/view_page.php?page_id=433

Neviem, prečo sem Diaľničiar nenapísal odpoveď.

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2005 16:15
od Scotty
Nebolo tam finančné vyrovnanie a pokiaľ viem, tak dodnes úplne nie je. Ak sa neotvorí akýkoľvek úsek, ktorý už "vyzerá byť hotový", tak v tom ide na 90% o peniaze, pretože inak sa vo výstavbe zvyčajne pokračuje aj za prevádzky (úprava okolia, odtoky vody, špeciálna signalizácia, dopr. značenie, ...). 8)

OdoslaťOdoslané: 29. Máj 2005 23:15
od bystrik

OdoslaťOdoslané: 30. Máj 2005 14:22
od expwy
Na krizovatke BA-Jarovce su uz otvorene vsetky vetvy!!!

Mas pravdu

OdoslaťOdoslané: 30. Máj 2005 14:31
od B;
Je to presne tak ako mimochodom stoji aj v druhom prispevku zhora :wink:

Nové investície

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 17:40
od Alexander Velky
Tu sa plánujú nové investície, ČSPH a viac zelene. :lol:

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 17:49
od Alexander Velky
Až sa toto dobuduje, tak bude reálne napojenie na Rakúsko aj severne od Bratislavy. :lol:

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 18:48
od expwy
CSPH sa planuje na D2 na odpocivadle Jarovce v smere do A, H. Vystavba sa zacne az tesne pred ukonceni vystavby rakuskej A6, tak aby tato CSPH bola otvorena k jej sprevadzkovaniu. Teraz nema zmysel tam stavat CSPH kvoli nizkym intenzitam premavky.

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 18:50
od Alexander Velky
MH napísal:CSPH sa planuje na D2 na odpocivadle Jarovce v smere do A, H. Vystavba sa zacne az tesne pred ukonceni vystavby rakuskej A6, tak aby tato CSPH bola otvorena k jej sprevadzkovaniu. Teraz nema zmysel tam stavat CSPH kvoli nizkym intenzitam premavky.


To je v poriadku, pretože väčšie investície budú smerovať práve do tej zelene. :lol:

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 18:55
od expwy
Realne to sice bude, ale v horizonte 10-tich rokov je napojenie do A v tejto lokalite podla mna zbytocne. Mozno to urychly budovany priemyselny park Lozorno - Malacky, ale pokial Rakusko nezacne s adekvatnou pripojkou na svojej strane tak je to plytvanie penazi. Osobne by som radsej postavil pevne mosty v Zahorskej Vsi - Angerne a Moravskom Sv. Jane. V Jane sa vlastne uz buduje, ale trva to nejak dlho :(

pozn.admin: debatu o moste v moravskom svatom jane som presunul sem http://dialnice.info/viewtopic.php?t=968

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2005 09:03
od Caesar
Ano, tu má AV pravdu, do zelene by sa tu malo investovať takmer 112 mil. SKK, ale bude to aj za prispenia EÚ a okrem toho tá zeleň bude len deliť "cestu" od ďalšieho "projektu". 8)

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2005 16:07
od Alexander Velky
Caesar napísal:Ano, tu má AV pravdu, do zelene by sa tu malo investovať takmer 112 mil. SKK, ale bude to aj za prispenia EÚ a okrem toho tá zeleň bude len deliť "cestu" od ďalšieho "projektu". 8)


Ale nie je v tom len zeleň, ale aj ďalšie náklady na cestu, ktorá k danému "objektu" povedie. :lol:

Aktualny stav

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2005 17:30
od Adaios
Projekt, ktory tu mal byt, tu nebude. Takze sa nepocita ani so zelenou v povodnom plane. Zostala uvaha este tu zasadit nejake stromy, ale moj nazor je, ze to tak skoro nebude. :wink:

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2005 20:04
od aquila
MH: ale zase netreba byt taky pesimisticky, podla poslednych zamerov co som videl z projektu twin city, tak sa rakusani _velmi_ rozbehli a ty sam vies, ze ked oni zacnu konat, tak su docela rychly ;)

cize ked bude u nas krizovat a aspon zaciatok, u nich to vzbudi zaujem a myslim, ze to naberie spad .. a dovolim si tvrdit ze do 2015 z ich strany to napojenie bude ..

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2005 09:33
od Adaios
aquila,

to nie je pesimisticke, to je realisticke.

SR bude stavat v BA. Ale inak bude stavat len na strednom, vychodnom, severnom a juznom Slovensku. EU fondy su tam uz teraz.

Az D1 BA-TT bude znamenat rozvoj zapadneho Slovenska. :wink:

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2006 17:11
od aquila
Ike napísal:a tiez by ma zaujimalo, ci sa uz pracuje na krizovatke Stupava Juh a kedy by mohol byt vybudovany prvy usek N0 v polovicnom profilo - to jest Devinska Nova Ves - Zahorska Bystrica? lebo som cital ze do roku 2008 - no to by som sa nechal prekvapit...


Ike: huh, uz neviem presne ale tusim wazari spominal ze sa to posunulo na 2007.

inak viac ohladne tejto krizovatky tunak

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=188

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2006 21:22
od wazari
aquila napísal:Ike: huh, uz neviem presne ale tusim wazari spominal ze sa to posunulo na 2007.

inak viac ohladne tejto krizovatky tunak

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=188


ja som to nebol

ale uz som dlho okolo toho nic nepocul - termin bol 2006 - to je este 9 mesiacov :wink:
aj ked ... :roll:

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2006 13:12
od Ike
Zaujimave... je napisane ze 2008 to ma byt dokoncene... to by teda museli slusne makat :)

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2006 13:20
od wazari
Ike napísal:Zaujimave... je napisane ze 2008 to ma byt dokoncene... to by teda museli slusne makat :)


no, ono to nie je ziadna megalomanska stavba, dake 4 km cesty a 300 m mostov
pri troche snahy to maju za rok

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2006 23:30
od aquila
nejake novinky ohladne tohto useku ?

rok 2006 je uz temer na konci :) takze tento rok sa to urcite nezacne, ale ako to vyzera na roky 2007/2008 ?

je to realne, ci je to dalsi suplikovy projekt ?

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2006 23:47
od wazari
aquila napísal:nejake novinky ohladne tohto useku ?

rok 2006 je uz temer na konci :) takze tento rok sa to urcite nezacne, ale ako to vyzera na roky 2007/2008 ?

je to realne, ci je to dalsi suplikovy projekt ?


v odpocte vystavby D a R od ministerstva dopravy je pri Stupave veta: "Výstavba začne najskôr v roku 2007."

D2 BA Malacky -Lamačska cesta

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2006 10:03
od aquila
neviem ci som sam, ale nejako nechapem, co tak dlho robia na tom kratku useku.

je to tam rozkopane rok, kedy tadial idem, vtedy tam niekoho nevidim robit.

vie niekto kedy je to planovane skoncit ?