Cela tato situacia pri Branisku je absurdna. Zo strany od PO je to logicke, zo 130 sa brzdi na 100 a potom pred spajanim smerov na 80, prejazd do protismeru je 80km/h, ako aj cely tunel. Za tunelom je zvysenie MPR na 100:
https://maps.google.com/?ll=49.009975,2 ... 8732195525 , 700m pred MUK je opat znizenie na 80, podla mna uz zbytocne, resp. minimalne prilis skoro:
https://maps.google.com/?ll=49.009543,2 ... 1093241335 no a napokon absurdna 60ka 250m pred MUK:
https://maps.google.com/?ll=49.009157,2 ... 4555863392 Zjazd z D1 na Beharovce je sice bez odpajaceho pruhu, ale s 80kou uuuplne v pohode:
https://maps.google.com/?ll=49.008837,2 ... 4487827196 a totalna absurdita na zaver, 60ka pokracuje kvoli STOPke a chybajucemu pripajacemu pruhu z vetvy, ktora je uzavreta a je otvorena len pre zachranne zlozky:
https://maps.google.com/?ll=49.008771,2 ... 4989433662 Je tu navyse semafor signalizujuci vyjazd zachrannych vozidiel a potom uz len znacne priamy rozplet na 2+2, tiez so 60kou:
https://maps.google.com/?ll=49.008909,2 ... 4031235954Proste zaver - tak, ako je 80ka pri prijazde na Branisko, tak by mala byt 80ka aj v celej MUK a naslednom rozplete na 2+2.