Stránka 19 z 20

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2007 21:22
od Miro
Jonathan napísal:Je to tak. Cely usek D1 je otvoreny na plny profil, usek D3 je ako bol

Ja len doplním, že D1 je už označená ako diaľnica a D3 je zatiaľ označená ako cesta pre motorové vozidlá a po celej dĺžke je na nej max. rýchlosť 80 a zákaz predbiehania.

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2007 21:29
od Miro
Inak na základe príslovia "podľa seba súdim teba" si myslím, že súčasný stav je pre situáciu pred Žilinou najhorší možný, pretože kým nebola D1 na plný profil, viac vodičov išlo radšej po ceste cez Kotešovú a Považský Chlmec, aby obišli stavbu D3 a privádzača Strážov. Teraz pohodlná diaľnica pritiahne viac áut a na jej konci už nie je kam uhnúť. To by bolo treba zísť z diaľnice už na križovatke pri Bytči.
A tak sú teraz zápchy pred Žilinou väčšie, než boli pred otvorením D1/D3, aj keď sa už vo svahu nad cestou I/18 stavalo.

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2007 21:41
od Andrej
Miro napísal:Inak na základe príslovia "podľa seba súdim teba" si myslím, že súčasný stav je pre situáciu pred Žilinou najhorší možný, pretože kým nebola D1 na plný profil, viac vodičov išlo radšej po ceste cez Kotešovú a Považský Chlmec, aby obišli stavbu D3 a privádzača Strážov. Teraz pohodlná diaľnica pritiahne viac áut a na jej konci už nie je kam uhnúť. To by bolo treba zísť z diaľnice už na križovatke pri Bytči.
A tak sú teraz zápchy pred Žilinou väčšie, než boli pred otvorením D1/D3, aj keď sa už vo svahu nad cestou I/18 stavalo.

Ja si skor myslim, ze tieto väcsie zapchy vznikaju skor dosledkom vystavby privadzaca do ZA, kedze tam rekonstruuju most a zaroven je tam viackrat zuzena cesta. Popri pilieroch D3 sa ide pomerne rychlo. Nepamätam si, zeby cesta na Pov.Chlmec byvala nejak moc plna.

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2007 22:37
od Miro
Áno, je to obdivuhodné, ako to ide, stavať v takom stiesnenom priestore za plnej premávky, ktorá ide priamo po stavenisku. Išiel som tade s stredu ráno tam aj späť a išlo sa síce pomaly za nejakým stavebným strojom, ale plynule. Potom cestou späť sa to na chvíľku zastavilo, keď stavbári vychádzali zo stavby, ale najké výrazné zdržanie to nebolo.
Poobede ale hlásili v niektorom rádiu zdržanie 2 hodiny, čo neviem či je pravda, ale môže sa to stať.

Len som vyslovil domnienku na základe môjho správania, že viac vodičov teraz ide po diaľnici a potom po stavenisku, než predtým, keď som už pri Ladcoch rozmýšľal, či nepôjdem radšej cez Púchov a v PB som obyčajne radšej odbočil na druhý breh Váhu.

No ak do konca roka bude D3 + privádzač Strážov, tak to bude celkom fajn.

OdoslaťOdoslané: 09. Júl 2007 18:41
od Ondra O.K.
Miro napísal:Poobede ale hlásili v niektorom rádiu zdržanie 2 hodiny, čo neviem či je pravda, ale môže sa to stať.


To mi povidejte, ja tam ve stredu stal :( Nastesti jsme chytli jen "zacatek" a od zacatku zacpy do vjezdu do Ziliny to bylo "jen" 35 minut. Zbytek Ziliny za dalsich 15...o hodinu pozdeji uz na Expressu hlasili zdrzeni az 2 hodiny..

Cestou zpet v nedeli jsem to uz neriskoval a jel po stare a v Bytci prejel za kanal, abych se vyhnul PB. Uznavam ze dalnice vypadala docela OK, PB uz pochopitelne ne, takze minimalne uhnuti v Bytci se vyplati...

Jednalo se ale zcela zrejme o exponovany termin, spousta Slovaku maskovanych v ceskych autech nas provazela uz od Brna :P az na vychod...

Kvalita dalnice se mi zdala takova neslana nemastna, prislo mi to dost zvlnene a dilatacni spary na mostech jsou utrpeni :evil: a to je to nova dalnice...za par let to bude hruza...

Mimochodem, behem prujezdu timto usekem jsme poridili nejake to video, takze jakmile to trosku sestriham tak dam k dispozici...

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2007 11:30
od LubosG
Všimol som si, že D1 je v HP ukončená násypom. Pokračovať na ňom budú asi až vtedy, keď sa bude budovať celá estakáda Dolný Hričov. Len dúfam, že na pravej vetve D3 (pravý jazdný dvojpruh) nebudú nejaké výrazné dopravné obmedzenia počas výstavby spomínanej estakády.

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2007 18:41
od magnus
Ľuboš: len aby sa D1 smerom od HP do LL
vôbec stavala niekedy. Som skepticky.

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2007 20:27
od kvalitná dialnica
Magnus : Máme Fica, ten je schopný všetkého....taký Slovenský Superman :)

OdoslaťOdoslané: 29. Júl 2007 20:57
od Čumil
magnus napísal:Ľuboš: len aby sa D1 smerom od HP do LL
vôbec stavala niekedy. Som skepticky.


Mozno to bude nieco podobne, ako dlhorocne vyustenie Pristavneho mosta na Petrzalskej strane - koniec estakady vo vzduchu s betonovymi blokmi

OdoslaťOdoslané: 31. Júl 2007 09:45
od i15

OdoslaťOdoslané: 31. Júl 2007 14:27
od Tomas PO
Naco je ta medzera medzi betonovymi zvodidlami?

http://www.highways.sk/highways/img/Vrt ... -HP163.jpg

OdoslaťOdoslané: 31. Júl 2007 18:18
od kvalitná dialnica
fakt prečo???

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2007 06:02
od magnus
No je fakt, ze tie betonove zvodidla posobia chaoticky. Skoda, zeleny pas je krajsi a prijemnejsi na soferovanie.

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2007 08:43
od Tomas PO
magnus napísal:No je fakt, ze tie betonove zvodidla posobia chaoticky. Skoda, zeleny pas je krajsi a prijemnejsi na soferovanie.

Betonove zvodidla mi dokonca evokuju nedokoncenu dialnicu.

Medzera medzi zvodidlami.

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2007 12:28
od KC
Tomas PO napísal:Naco je ta medzera medzi betonovymi zvodidlami?

http://www.highways.sk/highways/img/Vrt ... -HP163.jpg


Ak si poriadne vsimnes tu druhu medzeru, tak zbadas, ze je tam umiestneny pilier konstrukcie, ktora nesie dopravne znacky. Rovnaky sokel pod pilier je uz vopred pripraveny aj v prvej medzere.

zelený pás

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2007 13:57
od rbarat
magnus napísal:No je fakt, ze tie betonove zvodidla posobia chaoticky. Skoda, zeleny pas je krajsi a prijemnejsi na soferovanie.


Tiež zdieľam Tvoj názor, že zelený pás je krajší, ale betónové zvodidlá majú hlavný benefit v tom, že sú prakticky bezúdržbové. Nemusíš tam kosiť trávu a zastrihávať kríky ako v klasickom zelenom páse. Navyše nehody ich nezničia, ako oceľové zvodidlá. Ak áno, príde len žeriav, položí nový prefabrikát a za pár minút je diaľnica v pôvodnom stave. Pri oceľových stredových zvodidlách pri nehode došlo k ich poškodeniu, čo sa muselo dlho opravovať a pri oprave sa musel odstaviť vnútorný pás.
Tak asi preto NDSka za čala projektovať namiesto zelených pásov betónové T profily, aj keď je to menej estetické.

Stredové zvodidlá

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2007 20:18
od rbarat
Prosím vás, vie niekto vysvetliť, prečo sú stredové betónové T panely stavané takýmto zložitým spôsobom?
http://www.highways.sk/highways/img/Vrt ... -HP165.jpg
Prečo nie sú jednoducho stavané rovno v strede? Argumet umiestnenia značky asi neobstojí, lebo niekde je značka priamo na stredovom T panele a inde je panelmi obkolesená. Kvôli unikajúcim chodcom to asi nebude, tí na diaľnici nemajú čo hľadať.

Re: Stredové zvodidlá

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2007 08:40
od Tomas PO
rbarat napísal:Prosím vás, vie niekto vysvetliť, prečo sú stredové betónové T panely stavané takýmto zložitým spôsobom?
http://www.highways.sk/highways/img/Vrt ... -HP165.jpg
Prečo nie sú jednoducho stavané rovno v strede? Argumet umiestnenia značky asi neobstojí, lebo niekde je značka priamo na stredovom T panele a inde je panelmi obkolesená. Kvôli unikajúcim chodcom to asi nebude, tí na diaľnici nemajú čo hľadať.

Mna napadla predpriprava na "velke" znacky, ktore musia byt osadene na nosnikoch. Ako napriklad elektronicky system ci smerove tabule.

Video z úseku

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2007 08:48
od Ondra O.K.
Video natočené na začátku července při průjezdu novým úsekem Vrtižer - Hričovské Podhradie a přivaděč Žilina.
Sestříhané, otitulkované, formát WMV. Délka 16 min, velikost 40 MB.

http://www.dialnice.info/images/video/v ... hradie.wmv

Autorský tým jsem já a moje drahá vícejakpolovička :)

Re: Video z úseku

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2007 09:04
od rbarat
ok79 napísal:Video natočené na začátku července při průjezdu novým úsekem Vrtižer - Hričovské Podhradie a přivaděč Žilina.
Sestříhané, otitulkované, formát WMV. Délka 16 min, velikost 40 MB.

http://www.dialnice.info/images/video/v ... hradie.wmv

Autorský tým jsem já a moje drahá vícejakpolovička :)


Ahoj dobrý nápad....

Re: Video z úseku

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2007 11:06
od konstrukt
ok79 napísal:Video natočené na začátku července při průjezdu novým úsekem Vrtižer - Hričovské Podhradie a přivaděč Žilina.
Sestříhané, otitulkované, formát WMV. Délka 16 min, velikost 40 MB.

http://www.dialnice.info/images/video/v ... hradie.wmv

Autorský tým jsem já a moje drahá vícejakpolovička :)
Veľmi pekné video,hlavne tá stavebná časť.

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2007 13:32
od sergej
Pekné video. A za ten mesiac robotníci pekne mákli, už to tam vyzerá zase o čosi lepšie...

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2007 11:23
od LubosG
Čumil napísal:
magnus napísal:Ľuboš: len aby sa D1 smerom od HP do LL
vôbec stavala niekedy. Som skepticky.


Mozno to bude nieco podobne, ako dlhorocne vyustenie Pristavneho mosta na Petrzalskej strane - koniec estakady vo vzduchu s betonovymi blokmi

Ja dúfam, že tá budúca estakáda na D1 bude pripravená aspoň tak ako poznamenal Čumil v prípade Prístavného mosta. Teda pár stoviek :wink: metrov estakády ponad železnicu a cestu I/18, vedúcej do neba (zatiaľ), aby sa v budúcnosti nevyskytli žiadne obmedzenia v križovatke D1/D3.

A podľa najnovších fotiek z tejto fakt zaujímavej a asi i najväčšej diaľničnej križovatky v SR je vidieť, že to tak asi pripravia. Viď výstavba vetvy z D1 na letisko a D3, i piliere na hlavnej D1 už stoja, tak dúfam, že i tam položia kúsok mosta.

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2007 23:01
od LubosG
Musím sa opraviť, tie piliere na tejto fotkehttp://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2738 patria k vetve z D1 na letisko a D3, nejako mi tam nepasuje ten posledný pilier (úplne vpravo), je to pilier už samotnej D1, teda miesto, kde sa spomínaná vetva na letisko a k D3 oddeľuje od D1? Alebo je súčasťou tej vetvy?

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2007 11:47
od LubosG
Skúsim si odpovedať sám, ten posledný pilier patrí asi k tým ostatním s lešením a žeriavom, teda žiadna D1 - rozostavaná a pripravená pre ďalšiu neskoršiu stavbu to asi nie je a ani sa asi nič také nebude stavať až do začatia celého úseku HP-LL.