Stránka 19 z 20

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2021 15:32
od mjk
Vetvy A1 a B1 križovatky Prievoz (Nivy po novom) dostali povolenie na predčasné používanie.
https://cuet.slovensko.sk/sk/priloha/zobraz/f3755160-b0a2-4c66-a902-48d6af13c875

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2021 15:48
od Vlados
povolenie síce dostali ale pred otvorení musia ešte nasledovné "drobnosti" odstrániť. sa divím, že im dali súhlasné stanovisko... ak by nemali hlaveň pri hlavne tak by dali zamietavé stanovisko.
1. Stavebník je povinný podľa požiadaviek NDS a.s. odstrániť pred uvedením úseku do premávky:

Na stavebnom objekte SO 201-00
 Realizovať odvodnenie šácht v rímse
 Opraviť poškodené šachty v rímse
 Prekryť šachtu na rímse šachtovým uzáverom
 Odstrániť vzlínajúcu vodu na obrusnej vrstve asfaltu, ktorá je pravdepodobne dôsledkom
zatekania šácht v rímse
 Dokončiť odvodnenia pod oporou pri výparníku
 Dokončiť vodorovné a zvislé dopravné značenie v zmysle projektu schváleného PPZ SR
a určeného MDV SR
 Dorobiť smerové stĺpiky na oceľových zvodidlách
 Doplniť správu z 1. hlavnej mostnej prehliadky
 Predložiť revíznu správu z uzemnenia mostného objektu
 Predložiť správu k zabezpečeniu ochrany proti bludným prúdom

Na stavebnom objekte SO 213-00
 Odstrániť vzlínajúcu vodu na obrusnej vrstve asfaltu, ktorá je pravdepodobne dôsledkom
zatekania šácht v rímse
 Opraviť frézovaný nový obrus asfaltu, resp. predĺžiť záruku na asfaltové vrstvy vozovky
 Dokončiť vodorovné a zvislé dopravné značenie v zmysle projektu schváleného PPZ SR
a určeného MDV SR
 Dorobiť smerové stĺpiky na oceľových zvodidlách
 Doplniť správu z 1. hlavnej mostnej prehliadky
 Predložiť revíznu správu z uzemnenia mostného objektu
 Predložiť správu k zabezpečeniu ochrany proti bludným prúdom

Na stavebnom objekte SO 214-00
 Realizovať odvodnenie šácht v rímse
 Vykonať kontrolu, či sú uvoľnené skrutky v mieste dilatácie
 Opraviť poškodený izolačný náter zvodnice
 Dilatačné prekrytie MZ ukončiť pod rímsou
 Dokončiť vodorovné a zvislé dopravné značenie v zmysle projektu schváleného PPZ SR
a určeného MDV SR
 Dorobiť smerové stĺpiky na oceľových zvodidlách
 Doplniť zaťažovaciu skúšku mosta
 Doplniť správu z 1. hlavnej mostnej prehliadky
 Predložiť revíznu správu z uzemnenia mostného objektu
 Predložiť správu k zabezpečeniu ochrany proti bludným prúdom
 Doložiť aktualizovaný stavebný denník
 Zaslať a odsúhlasiť s NDS odstránenie nedorobkov, ktoré brania spusteniu premávky

Na stavebnom objekte SO 101-01
 Dokončiť zvislé a vodorovné dopravné značenie a smerové stĺpiky
 Dokončiť odvodnenie objektu
 Všetky mostné objekty, na ktorých prebiehajú stavebné práce a ktoré prekračujú riešenú
vetvu, budú zabezpečené proti pádu osôb a materiálu a to vrátane dokončenia odvodnenia na
hore uvedených mostných SO

Na stavebnom objekte SO 101-02.1
 Dokončiť zvislé a vodorovné dopravné značenie a smerové stĺpiky
 Skontrolovať šachty odvodnenia
 Dokončiť odvodnenie objektu v časti pri servisných zjazdoch
 Odstrániť betónovú platňu v deformačnej zóne zvodidla
 Všetky mostné objekty, na ktorých prebiehajú stavebné práce a ktoré prekračujú riešenú vetvu
budú zabezpečené proti pádu osôb a materiálu a to vrátane dokončenia odvodnenia na hore
uvedených mostných SO
 Vyčistiť stavenisko od prebytočného stavebného materiálu
 Odstrániť vhodným spôsobom vyliatu naftu na vetve a opraviť tlmič nárazu po náraze


3. Podľa požiadaviek Magistrátu hl. mesta Bratislava stavebník zabezpečí pred spustením
premávky :
 Na SO 101-02.2 upraví úroveň nespevnenej časti krajnice tak, aby povrch siahal 3 cm pod
úroveň vozovky a zároveň upraví jej spád na 8 % smerom od vozovky
 Na SO 101-02.2 zhotoví zvodidlovú bariéru z jedného typu zvodidiel jedného výrobcu s
použitím nových dielcov a osadí smerové stĺpiky na zvodidlo podľa požiadaviek TP
 Zrealizuje vodorovné dopravné značenie a zvislé dopravné značenie
 Vyrieši odvodnenie káblových šachiet na mostoch, aby voda nepresakovala do priestoru
medzi izoláciu a vozovku


4. Podľa požiadaviek MV SR, Prezídia policajného zboru a MDV SR, stavebník zabezpečí pred
spustením premávky :
 Vypracuje a zabezpečí určenie dopravného značenia a záchytných bezpečnostných zariadení
a zabezpečí ich realizáciu
 Zabezpečí funkčnosť verejného osvetlenia od okamihu spustenia premávky
 Vyčistí vozovku od štrku, olejových škvŕn
 Vyčistí a dosype krajnice
 Predloží zameranie podjazdnej výšky pod mostnými objektami
 Vyasfaltuje servisné vjazdy
 Predmetné stavebné objekty odovzdá do užívania s nadväzujúcimi úsekmi D4 a R7


5. Podľa požiadaviek MV SR, Krajského riaditeľstva policajného zboru v Bratislava, Krajského
dopravného inšpektorátu stavebník zabezpečí pred spustením premávky :
 Umiestni dopravné značenie v zmysle vyhlášky MV SR č. 30/2020 Z.z. o dopravnom značení
a STN 01 8020:2018 Dopravné značky na pozemných komunikáciách a určenia použitia
dopravného značenia vydaného príslušným cestným správnym orgánom – Magistrátom
hlavného mesta Bratislava
 Na všetkých zvodidlách doplní smerové stĺpiky na mostných objektoch
 Teleso komunikácie riadne vyčistí a pripraví na premávku na ňom
 Pred spustením premávky vykoná opätovnú kontrolu, či boli splnené podmienky KDI KR PZ
v BA splnené

7. Pred uvedením predmetných úsekov do prevádzky stavebník zabezpečí vykonanie opätovnej
kontroly stavebných objektov za účasti MV SR PPZ a DI KDI KR PZ v BA a NDS a.s.
a projektantov.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2021 15:55
od Vlados
a toto ešte musia zabezpečiť pre trvalé používanie. ide len o pár vetiev križovatky. sú to totálny lajdáci. 30 rokov budú vodiči trpieť neschopného partnera.
2. Stavebník zabezpečí podľa požiadaviek NDS a.s. pred podaním návrhu na trvalé užívanie
stavby odstránenie týchto nedorobkov :

Na stavebnom objekte SO 201-00
 Osadí evidenčné a identifikačného číslo mosta
 MZ – požadujeme gumokovový MZ s oceľovým lôžkom (vymeniť MZ), predložiť návrh
výmeny MZ
 Odstrániť zatekanie cez mostný záver
 Dokončiť terénne a vegetačné úpravy pod a v okolí mostu, vrátane pokládky všetkých
odvodňovacích žľabov a spevnení všetkých priekop
 Vykonať kontrolu, či sú uvoľnené skrutky v mieste dilatácie
 Odstrániť zatekanie krídla opory č. 8 spod rímsy – požadujeme vykonať kontrolu a predložiť
návrh na odstránenie zatekania
 Predložiť realizačnú dokumentáciu s odsúhlaseným súpisom zmien od budúceho správcu
(NDS)
 Doplniť zaťažovaciu skúšku mosta
 Požadujeme zrealizovať spevnenie a protieróznu ochranu násypových kužeľov – geotextília
nie je spevnenie
 Odstrániť veľké kamenivo na násypových kužeľoch
 Doložiť aktualizovaný stavebný denník
 Ukončenie rímsy realizovať v súlade s VL a DRS
 Opraviť poškodenú elektro izolačnú ochranu na dilatácii mostného zvodidla pri MZ
 Požiadať o kolaudáciu súvisiacich objektov: VO, SO 301 a SO rady 500
 Evidenčné a identifikačné číslo doplniť
 Dilatačné prekrytie MZ ukončiť pod rímsou
 Zabezpečiť prístup správcu ohľadne údržby
 Stĺpik pre označenie čísla mosta požadujeme umiestniť mimo priechodný prierez na rímse
 Požadujeme doplniť pozorované a pozorovacie body
 Manuál užívania SO odsúhlasiť NDS
 Doplniť mostný zošit odsúhlasený NDS
 Doplniť projekt dlhodobého merania s porealizačným zameraním odsúhlasený NDS
 Predložiť finálnu verziu DSVS, DGVS, elaborát kvality a SD pre celý SO
 Požiadať o kolaudáciu súvisiacich objektov (odvodnenie, informačný systém diaľnice, a pod.)
 Vyčistiť odvodnenia (revízne šachty, žľaby, ...)
 Osadiť identifikačný štítok na tlmič nárazu
 Doručiť pred kolaudáciou kompletnú dokumentáciu (stavebná časť + kvalita + zameranie)
 Predložiť stanovisko prehliadkára z Prvej hlavnej prehliadky mosta, že boli odstránené všetky
nedostatky brániace trvalému užívaniu
 Spodnú stavbu pilierov ošetriť asfaltovým náterom
 Sanovať na pôvodných pilieroch pracovné škáry
 Opraviť už aplikovaný ochranný náter na spodnej stavbe a NK, ktorý je na viacerých miestach
znehodnotený
 Sanovať všetky nevyužité montážne a kotviace otvory na NK a spodnej stavbe
 Záhradné obrubníky pri dláždených plochách pri rímsach vymeniť za adekvátne diaľničné
obrubníky
 Zneškodniť pôvodné nefunkčné šachty pod mostom
 Doplniť chýbajúcu ochranu ložiska voči nečistotám
 Nekvalitné realizovanie tesnenia pracovných škár rímsy trvalopružným tmelom - žiadame
predložiť návrh na opatrenie
 Opraviť ukončenie chráničiek nad terénom
 Vykonať kontrolu svahovania a v prípade strmšieho sklonu ako 1:1,5 požadujeme spevnenie
svahu, aby nedošlo k vymieľaniu vplyvom dažďovej vody, žiadame predložiť návrh na
opatrenie

Na stavebnom objekte SO 213-00
 Osadiť evidenčné a identifikačného číslo mosta
 Doložiť aktualizovaný stavebný denník
 Vykonať kontrolu, či sú uvoľnené skrutky v mieste dilatácie
 Doplniť evidenčné a identifikačné číslo
 Predložiť realizačnú dokumentáciu s odsúhlaseným súpisom zmien od budúceho správcu
(NDS)
 Doplniť zaťažovaciu skúšku mosta
 Dilatačné prekrytie MZ ukončiť pod rímsou
 Dokončiť terénne a vegetačné úpravy pod a v okolí mosta, vrátane pokládky všetkých
odvodňovacích žľabov a spevnení všetkých priekop
 Manuál užívania SO odsúhlasiť zo strany NDS
 Doplniť mostný zošit a odsúhlasiť NDS
 Doplniť projekt dlhodobého merania s porealizačným zameraním odsúhlasený NDS
 Predložiť finálnu verziu DSVS, DGVS, elaborát kvality a SD pre celý SO
 Požiadať o kolaudáciu súvisiacich objektov (odvodnenie, informačný systém diaľnice, a pod.)
 Vyčistiť odvodnenia (revízne šachty, žľaby, ...)
 Predložiť stanovisko prehliadkára z Prvej hlavnej prehliadky mostu, že boli odstránené všetky
nedostatky brániace trvalému užívaniu
 Spodnú stavbu pilierov ošetriť asfaltovým náterom
 Osadiť identifikačný štítok na tlmič nárazu
 Doručiť pred kolaudáciou kompletnú dokumentáciu (stavebná časť + kvalita + zameranie)
 Sanovať na pôvodných pilieroch pracovné škáry
 Opraviť už aplikovaný ochranný náter na spodnej stavbe a NK, ktorý je na viacerých miestach
znehodnotený
 Sanovať všetky nevyužité montážne a kotviace otvory na NK a spodnej stavbe
 Záhradné obrubníky pri dláždených plochách pri rímsach vymeniť za adekvátne diaľničné
obrubníky
 Zneškodniť pôvodné nefunkčné šachty pod mostom
 Doplniť chýbajúcu ochranu ložiska voči nečistotám
 Nekvalitné realizovanie tesnenia pracovných škár rímsy trvalopružným tmelom - žiadame
predložiť návrh na opatrenie
 Opraviť ukončenie chráničiek nad terénom
 Opraviť ukončenie rímsy - je v rozpore s VL a DRS
 Opraviť poškodenú elektro izolačnú ochranu na dilatácii mostného zvodidla pri MZ
 Požiadať o kolaudáciu súvisiacich objektov: VO, SO 301 a SO rady 500
 Vykonať kontrolu svahovania a v prípade strmšieho sklonu ako 1:1,5 požadujeme spevnenie
svahu, aby nedošlo k vymieľaniu vplyvom dažďovej vody, žiadame predložiť návrh na
opatrenie

Na stavebnom objekte SO 214-00
 Osadiť evidenčné a identifikačného číslo mosta
 Predložiť realizačnú dokumentáciu s odsúhlaseným súpisom zmien od budúceho správcu
(NDS)
 Opraviť poškodenú elektro izolačnú ochranu na dilatácii mostného zvodidla pri MZ
 Požiadať o kolaudáciu súvisiacich objektov: VO, SO 301 a SO rady 500
 Ukončiť rímsu v súlade s VL a DRS
 Osadiť identifikačný štítok na tlmič nárazu
 Doručiť pred kolaudáciou kompletnú dokumentáciu (stavebnú časť + kvalita + zameranie)
 Dokončiť terénne a vegetačné úpravy pod a v okolí mosta, vrátane pokládky všetkých
odvodňovacích žľabov a spevnení všetkých priekop
 Okolie opory č. 294 požadujeme ochrániť klietkovou konštrukciou v rozsahu, v akom je
betónová stienka na vedľajšom moste
 Manuál užívania SO odsúhlasiť zo strany NDS
 Doplniť mostný zošit odsúhlasený NDS
 Doplniť projekt dlhodobého merania s porealizačným zameraním odsúhlasený NDS
 Predložiť finálnu verziu DSVS, DGVS, elaborát kvality a SD pre celý SO
 Požiadať o kolaudáciu súvisiacich objektov (odvodnenie, informačný systém diaľnice, a pod.)
 Vyčistiť odvodnenia (revízne šachty, žľaby, ...)
 Predložiť stanovisko prehliadkára z Prvej hlavnej prehliadky mostu, že boli odstránené všetky
nedostatky brániace trvalému užívaniu
 Spodnú stavbu pilierov ošetriť asfaltovým náterom
 Sanovať na pôvodných pilieroch pracovné škáry
 Opraviť znehodnotený už aplikovaný ochranný náter na spodnej stavbe a NK na viacerých
miestach
 Sanovať všetky nevyužité montážne a kotviace otvory na NK a spodnej stavbe
 Záhradné obrubníky pri dláždených plochách pri rímsach vymeniť za adekvátne diaľničné
obrubníky
 Zneškodniť pôvodné nefunkčné šachty pod mostom
 Doplniť chýbajúcu ochranu ložiska voči nečistotám
 Nekvalitné realizovanie tesnenia pracovných škár rímsy trvalopružným tmelom - žiadame
predložiť návrh na opatrenie
 Opraviť ukončenie chráničiek nad terénom
 Vykonať kontrolu svahovania a v prípade strmšieho sklonu ako 1:1,5 požadujeme spevnenie
svahu, aby nedošlo k vymieľaniu vplyvom dažďovej vody, žiadame predložiť návrh na
opatrenie

Na stavebnom objekte SO 101-01
 Predložiť protokoly z merania retroreflexnosti VDZ v zmysle platných STN po aplikácii
dvojzložkového materiálu
 Vyčistiť stavenisko od prebytočného stavebného materiálu
 Skontrolovať šachty odvodnenia
 Dokončiť inštaláciu zádržného systému
 Doplniť a opraviť nespevnenú krajnicu
 Ukotviť kanalizačné poklopy
 Žiadame označiť elektro skrine v križovatke
 Dokončiť terénne a vegetačné úpravy a pokosiť v súlade s DRS
 Manuál užívania SO odsúhlasiť NDS
 Predložiť realizačnú dokumentáciu s odsúhlaseným súpisom zmien od budúceho správcu
(NDS)
 Predložiť finálnu verziu DSVS, DGVS, elaborát kvality a SD pre celý SO
 Doplniť a opraviť poškodené oceľové zvodidlá
 Požiadať o kolaudáciu súvisiacich objektov, ktoré neboli predmetom kolaudácie a miestneho
zisťovania
 Požiadať o kolaudáciu súvisiacich objektov (odvodnenie, informačný systém diaľnic, VO, SO
301 a podobne.)
 Upraviť materiál, sklon a šírku krajníc podľa projektu
 Vyčistiť odvodnenia (revízne šachty, žľaby, ...) na celom úseku vetvy
 Doplniť chýbajúce spojenie obrusných asfaltových vrstiev a pracovných škár (TP 01/2014)
 Požadujeme dodržať vzdialenosti líca zvodidiel od pevných prekážok (stĺpy VO)
 Realizovať podliatie pätných dosiek u dopravného portálu
 Betónový základ dopravného portálu natrieť asfaltovou penetráciou a asfaltovým lakom
 Overiť správnosť uchytenia DZ

Na stavebnom objekte SO 101-02.1
 Požadujeme predložiť protokoly z merania retroreflexnosti VDZ v zmysle platných STN po
aplikácii dvojzložkového materiálu
 Dokončiť terénne a vegetačné úpravy a pokosiť
 Predložiť realizačnú dokumentáciu s odsúhlaseným súpisom zmien od budúceho správcu
(NDS)
 Doplniť a opraviť poškodené oceľové zvodidlá
 Doplniť a opraviť nespevnenú krajnicu
 Dokončiť inštaláciu zádržného systému
 Žiadame označiť elektro skrine v križovatke
 Ukotviť kanalizačné poklopy
 Požiadať o kolaudáciu súvisiacich objektov, ktoré neboli predmetom kolaudácie a miestneho
zisťovania
 Predložiť manuál užívania SO na pripomienkovanie a odsúhlasenie aj zo strany NDS
 Predložiť finálnu verziu DSVS, DGVS, elaborát kvality a SD pre celý SO
 Požiadať o kolaudáciu súvisiacich objektov (odvodnenie, informačný systém diaľnic, VO, SO
301 a podobne.)
 Upraviť materiál, sklon a šírku krajníc podľa projektu
 Vyčistiť odvodnenia (revízne šachty, žľaby, ...) na celom úseku vetvy
 Doplniť chýbajúce spojenie obrusných asfaltových vrstiev a pracovných škár (TP 01/2014)
 Požadujeme dodržať vzdialenosti líca zvodidiel od pevných prekážok (stĺpy VO)
 Realizovať podliatie pätných dosiek u dopravného portálu
 Betónový základ dopravného portálu natrieť asfaltovou penetráciou a asfaltovým lakom
 Overiť správnosť uchytenie DZ

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2021 21:36
od mjk
Tak už ostáva otvoriť poslednú vetvu križovatky Nivy, aby sa skompletizovala stavba D4/R7. A aby som sa nemusel otáčať na križovatke Bajkalská/Prievozská idúc z R7 do Auparku, sadu Janka Kráľa či Incheby. Nie je to veľká zachádzka, ale predsa by som to rád zažil hotové.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2021 21:56
od mjk
Prepáčte, zabudol som na predĺženie Prístavnej, To tiež chýba koncesionárovi. Odpočívadlo Rovinka nerátam.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2021 16:07
od metelesku.blesku
mjk napísal:A aby som sa nemusel otáčať na križovatke Bajkalská/Prievozská idúc z R7 do Auparku, sadu Janka Kráľa či Incheby.

R7 - D4 cez Lužný most - D2 - Einsteinova/Viedenská cesta. Táto trasa vyselektuje prípadné obavy so zápchy na Bajkalskej a na Prístavnom moste pre všetky 3 menované ciele.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2021 16:29
od Sentilj
R7xD1 Petrzalka je neoficialne prejazdna, treba vyskusat, zabudlo sa na zakaz vjazdu ;)

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2021 18:08
od aquila
este chyba aj vetva G t.j. prisavny most - pristavna.

taktiez im stale chyba aj stredisko udrzby pri spalovni, ktore bude "docasne" (zopar rokov ? ) na odpocivadle rovinka.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2021 10:43
od pipo6133
tu vetvu G (pristavny most - pristavna) som si ani nevsimol, ze bude existovat - to bude skvele, podla mna to moze odlahcit Einsteinovu a most Apollo, ked sa ludia rozhodnu radsej prefrcat dialnicou az na pristavny most a potom zo zadu prist na pristavnu. Ale to si este pockame, kym odozvdaju prepojenie Slovnaftska - Pristavna... Tymto tempom to asi bude naozaj az najskor zaciatkom buduceho roku.
Verim/dufam, ze aspon tu predposlednu chybajucu vetvu byvaleho rondelu, t.j. z R7 na D1 (smer pristavny most) uz fakt v dohladnom case (nie o 2+ tyzdne) otvoria.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2021 13:26
od pipo6133
Inak ta vetva G vobec nie je rozrobena, aspon som nenasiel fotku/video, kde by bola vidiet akakolvek praca. Nebolo to nahodou vynate? Resp. odsunute do buducna?

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2021 11:28
od pipo6133
Viete niekto, preco ma zjazd z Pristavneho mosta zo smeru z Petrzalky (smer Bajkalska a R7) taketo docasne znacenie?
47618

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2021 00:39
od Vlados
pipo6133 napísal:Inak ta vetva G vobec nie je rozrobena, aspon som nenasiel fotku/video, kde by bola vidiet akakolvek praca. Nebolo to nahodou vynate? Resp. odsunute do buducna?

podľa stavu v akom "je", určite nie je súčasťou PPP projektu.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2021 01:21
od aquila
zacinam verit, ze mas bohuzial pravdu .. podobne ako "zahadne" vypadlo nove vodovodne potrubie cez Luzny most..

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2021 13:37
od rajciak
Podľa tejto správy to vyzerá, že posledná vec, ktorú zhotoviteľ rieši je výjazd z R7 na D1 do Petržalky viď https://www.casopismetropola.sk/na-kriz ... petrzalky/

Takže zjavne áno, Prístavná-R7 bude z toho mimo...

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2021 13:52
od Sentilj
Dnes okolo 9,30 h na rampe R7 - D1 Petržalka hlúčik asi 10 policajtov a iných "funkcionárov", asi posledné kontroly pred spustením...?

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2021 13:53
od aquila
ano dnes mala byt kontrola a zajtra by mohli A1 teoreticky pustit, tak uvidime.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2021 09:33
od tondiego
pipo6133 napísal:Viete niekto, preco ma zjazd z Pristavneho mosta zo smeru z Petrzalky (smer Bajkalska a R7) taketo docasne znacenie?
47618


Pravdepodobne kvoli tomu, ze NDS nema zatial pripravene (objednane) permanetne znacenie. Vzhladom na celkovo velmi zle znacenie zo strany NDS co sa tyka D4/R7 a toho, ze pristavny most je najvytazenejsi usek dialnice vobec, tak to museli vyriesit aspon docasnym znacenim, IMHO.

Inak mne to pripada ako keby NDS s koncesionarom vobec nekomunikovala a zostala akasi "prekvapena", ze zrazu D4R7 je otvorena. Mesto Bratislava inak detto - Prievozska a Gagarinova bude mat provizorne znacenie pruhov asi este pol roka, v rezime ako keby bola cela krizovatka D1xR7 Nivy zatvorena.

Ale niet sa co cudovat, na Slovensku je celkom bezne, ze kompetentne urady medzi sebou nekomunikuju. Napriklad niekde sa zrekonstruuje cesta a o mesiac sa cela znova rozkope, lebo sa ide robit kanalizacia.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2021 10:00
od Vlados
Nové značenie má realizovať koncesionár. Žiaľ toľko neschopnosti po kope sme už dávno nevideli. Bude sranda ak 31.12.2021 uplynú dočasné povolenia na predčasné užívanie úsekov a nebudú všetky výhrady odstránené - dané úseky bude nevyhnuté zatvoriť.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2021 11:56
od cPalo
To sa skôr Doležal postaví na cestu a bude držať DDZ v ruke, ako by mal silu to zatvoriť ;)

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 02. Dec 2021 08:00
od Vlados
aquila napísal:ano dnes mala byt kontrola a zajtra by mohli A1 teoreticky pustit, tak uvidime.

včera sa stalo a je skutočne ako húsenková dráha, paradoxne bez obmedzení t.j. max 130km/h. škoda, že sa pri návrhu nikto nezamyslel a túto vetvu neukončili na tej časti mosta ktorá ide od Bajkalskej a pre Bajkalskú nepoužili tú od zrušeného rondla. nielen, že by táto vetva mala konštantný oblúk ale by aj menej klesla a k tomu by bol aj priestor pre krátky trojpruh od Bajkalskej pre smery Žilina, Prístavná, Brno.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2021 14:27
od jozin z bazin
OPRAVA MOSTNÉHO ZÁVERU NA PRÍSTAVNOM MOSTE V BRATISLAVE
Z dôvodu havarijného stavu mostného záveru NDS čiastočne uzavrie ľavý jazdný pás diaľnice D1 na Prístavnom moste v smere do Petržalky v km 4,20. Dôvodom je poškodený mostný záver - došlo k zlomeniu pojazdného nosníka mostného záveru.

Zlomená časť nie je podopretá a pri prejazde vozidiel v pomalom jazdnom pruhu dochádza k vibráciám predmetného nosníka. V prípade pokračujúceho poškodenia by mohla nastať situácia, ktorá spôsobí úplné oddelenie lamely v priečnom smere.

Mostný záver na Prístavnom moste bol osadený v roku 1984, komplexne repasovaný bol v roku 2007. Ďalšia oprava mostného záveru už nie je možná, nutná je výmena za nový kus. Vzhľadom na aktuálne klimatické podmienky, kedy nie je technologicky možné mostný záver vymeniť, pristúpime zatiaľ k jeho prekrytiu oceľovou platňou a teda „umŕtveniu“. K výmene sa pristúpi za vhodnejších klimatických podmienok.

Obmedzenie sa týka obdobia od 10. decembra 2021 (piatok) od 9.00 hod. do 10. decembra 2021 (piatok) do 20.00 hod.
Vedenie dopravy
Doprava bude vedená vo voľnom jazdnom pruhu popri pracovisku, pričom obmedzenie na diaľnici D1 bude realizované v nevyhnutnom rozsahu pred a za predmetným mostným záverom.

https://ndsas.sk/press/press-narodna-di ... bratislave

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2022 11:38
od Dano74
Neviete náhodou, v akom stave je oprava tohoto záveru? Lebo od decembra 2021 boli už všetky možné klimatické podmienky ale najzaťaženejší diaľničný úsek na Slovensku stále končí skokom cez platne.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2022 12:57
od Miro
Áno, ten, kto nedodrží max. povolenú rýchlosť, končí skokom.

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2022 16:19
od Vlados
Čaká sa až na jeseň a možno len na ďalší ďalší lockdown :)

Re: D1 - Bratislava Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2022 17:06
od IDV
Take skoky mas vsade skoro na D v SR a ani tam nie je obmedzenie