D1 - Bratislava Prístavný most

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Boli by ste za to aby bol pristavny most spristupneny ako 3-pruh?

Anketa bola ukončená dňa 17. Jún 2005 09:15

Nie
1
7%
Ano
13
93%
 
Celkový počet hlasov : 14

Odoslaťod pablito » 17. Jún 2007 16:16

Dialniciar napísal:
Jurislav napísal:
Dialniciar napísal:Prístavný most sa premaľuje na 3+3 jazdné pruhy. To je hlavný zámer štátu. Pre túto realizáciu sa posilní celá konštrukcia a to od r. 2008 do r. 2010. :P Odhadované náklady sú cca. 1,5 mld. SKK.


Aké budú obmedzenia v doprave?


Neprejazdný celý Prístavný most. Tak si to predstav ... stať sa tak môže až po dostavbe všetkých cestných napojení k mostu Apollo.

1. Nejaká časť mostu by mohla byť čiastočne sprístupnená.
2. Ale boli by stavebné zásahy také, že by sa musel mosť na niekoľko období aj celý uzatvárať.

Úprimne: BA nečaká výrazné zlepšenie dopravnej situácie a kto si to myslí, ten je na omyle. D2 Sitiny tu mali 10 rokov stáť. D1 BA-TT na 3+3 pruhy tu mali 5 rokov existovať, no ešte 5 nebudú ... tak to vyzerá, keď plánovanie je jedna vec a politika+financie druhá vec.

Prakticky stále sa bude v BA niečo stavať (rýchloelektrička, Filiálka, rozšírenie D1, nový cestný most, rôzne uzávierky kvôli výstavbe nových budov za 40 mld. SKK), masívny rozvoj automobilizmu súvisiaci s novými bytmi spôsobí ešte väčší kolaps pri parkovaní a problém bude do 5 rokov už aj v Petržalke.

Až o 5 rokov sa zistí, že treba razantné investície a že vlastne čiastkové už ani nie je kde riešiť: metro, veľký obchvat, severná tangenta atď. ... pretože nikto nepríde do mesta, ktoré bude dopravne kolabovať. To nie je hororový scenár, dnes sa v USA v mestách, ktoré nezvládajú dopravu dokonca firmy sťahujú preč, podobne BOOM bol v Indii a z najväčších miest idú firmy preč, ... :idea:



Chcel by som sa opytat na jednu alternativu riesenia Prist. mosta. Najlepsie by bolo postavit dalsi most pre 2-3 pruhy na lavej aj pravej strane Prist. mosta ako pokracovanie Bajkalskej resp. Einsteinovej ulice s prepojenim s Prist. mostom na oboch stranach. Iste nie je to najlacnejsie riesenie ale podla mna by bola najkomlexnejsie...
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

Odoslaťod aquila » 28. Jún 2007 17:34

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7365

keby pockali az kym nebude dokoncene rozsirenie pristavnej a mohli to pohodlne presmerovat aj na apollo ...

inak fakt hrozna skoda, ze neurobili mierovu - senecku na 3+3..

potom by stacilo len prerobit pristavny na 3+3 a BA by v principe nemala problem s dopravou ...

zapadna cast je na dobre dlho kvalitne poriesena, treba este vychodnu .. D4 bude snad cim skorej ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jurislav » 28. Jún 2007 17:48

na D4 bude dlho stacit iba juzna cast. a skoda ze aj celu D1 po TT aj D2 od Lamaca po D4 neurobili na min. 3+3. a doprava by bola v BA poriesena na dlhooo.
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod aquila » 28. Jún 2007 17:54

D2 nema problem, aspon zatial je to tam docela OK ... tam 3+3 nehori tak ako BA - TT a najma usek pristavny most - TT by mal byt cely 3+3 ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jurislav » 28. Jún 2007 18:59

zatial nie, ale bude...a na jednom kusku D1 je tusim aj 4+4 ak sa nemylim, aky dlhy je to usek?
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod mapman » 28. Jún 2007 19:07

Hmm, aký dlhý úsek? Naozaj len kúsek :)))

Má to pár stovák metrov... A vlastne tie dva pruhy sú aj tak v podstate pripájacie a odbočovacie...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod aquila » 28. Jún 2007 19:29

ten usek je dlhy tusim az 900 metrov :) a tak nejako by to mohlo vyzerat na pristavnom moste casom :lol: tiez 4 pruhy :lol:
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Prístavný most ostane rizikom

Odoslaťod pablito » 16. Júl 2007 12:19

http://bratislava.sme.sk/c/3395877/Pris ... zikom.html

Tak sa zda ze sa Prist. most predsa len nepremaluje...
Takze ja tu stale vidim len jedine poriadne riesenie a to postavit subezne dalsie 2 idealne 3-oj pruhove mosty pozdlz Prist. mosta pre vnutromestsku dopravu z a do Petrzalky. Pravdepodobne iba toto riesenie je skutocne dlhodobejsieho charakteru.
Dostavba D4 (juzna vetva) toho vela nevyriesi lebo vnutromestska doprava bude stale vytazovat tento most na viac ako 100% kapacity. A stale bude rast....
Vystavba D4 popd karpaty s tymto mostom nema podla mna nic spolocne.
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

Prístavný most ostane rizikom

Odoslaťod pablito » 16. Júl 2007 12:23

A este doplnim ze v pripade vystavby zel. tunela pod Dunajom by sa mozno predsalen dalo premalovat tento most na 3+3 lebo by sa odklonila zel. doprava... Ale to povazujem za hodnu veeelmi dalekej buducnosti... (2020)
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

Odoslaťod Andrej » 16. Júl 2007 12:31

Alebo je tu este 1 ovela lacnejsie (samozrejme docasne) riesenie - a to kompletny informacny system pre vsetky vetvy pristavneho mosta, ktore by v podla plynulosti mohli oboznamovat vodicov, ci sa nedostanu rychlejsie po Pristavnej a moste Apollo, ktora bude onedlho uz rozsirena na 2+2
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod aquila » 16. Júl 2007 12:54

inak s tym "nalepovanim" dalsich pruhov to nie je az taky zly napad .. ma to zaujalo na A23 suedost tangente, kde sa mi aspon opticky zda, ze cast pri exite st.marx je "dolepovana" aspon zo spodu sa to tak tvari, ze okrajove pruhy su novsie a len "dolepene" na stare ...

kazdopadne z dlhodobeho hladiska je rozsirenie pristavneho mostu mensi problem ako useku pristavny most - senecka ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod pablito » 16. Júl 2007 12:59

aquila napísal:inak s tym "nalepovanim" dalsich pruhov to nie je az taky zly napad .. ma to zaujalo na A23 suedost tangente, kde sa mi aspon opticky zda, ze cast pri exite st.marx je "dolepovana" aspon zo spodu sa to tak tvari, ze okrajove pruhy su novsie a len "dolepene" na stare ...

kazdopadne z dlhodobeho hladiska je rozsirenie pristavneho mostu mensi problem ako useku pristavny most - senecka ...


Pristavny most - senecka by v kazdom pripade vyriesila juzna vetva D4...
Velka cast tranzitu by bola presmerovana na nu...
Ale doteraz som nepochopil kto tu vymyslel 2+2 :roll:
Financie su jena vec ale toto uz nik nerozsiri :( - Tato tema ale patri inde vsak.
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

Odoslaťod rbarat » 17. Júl 2007 13:54

pablito napísal:
aquila napísal:inak s tym "nalepovanim" dalsich pruhov to nie je az taky zly napad .. ma to zaujalo na A23 suedost tangente, kde sa mi aspon opticky zda, ze cast pri exite st.marx je "dolepovana" aspon zo spodu sa to tak tvari, ze okrajove pruhy su novsie a len "dolepene" na stare ...

kazdopadne z dlhodobeho hladiska je rozsirenie pristavneho mostu mensi problem ako useku pristavny most - senecka ...


Pristavny most - senecka by v kazdom pripade vyriesila juzna vetva D4...
Velka cast tranzitu by bola presmerovana na nu...
Ale doteraz som nepochopil kto tu vymyslel 2+2 :roll:
Financie su jena vec ale toto uz nik nerozsiri :( - Tato tema ale patri inde vsak.


Pôvodne to malo byť 3+3, ale zasa sa "ušetrilo" a tak sa spravilo len 2+2.
Ale pravdu máš, toto už nik nerozšíri...
rbarat
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 471
Obrázky: 3
Založený: 10. Jún 2005 12:15
Bydlisko: Ba

Odoslaťod pablito » 17. Júl 2007 14:28

Viem mi teda niekto povedat ze ci sa vobec uvazuje o vystavbe pozdlznych mostov vedla Pristavneho mosta? Alebo aspon ake su navrhy zainteresovanych institucii prip. kohokolvek tu na tento usek (prip. sirsie - Senecka - Prist. most) vo vyhlade povedzme 2015. Tato cast je predslen najvytaznejsia komunikacia dnes a asi nou ostane aj najblizsich 10-20 rokov.

Vdaka
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

Odoslaťod aquila » 17. Júl 2007 14:31

jedine plany co su a aj to skor v teoretickej rovine, nejako zrepasovat pristavny aby bolo mozne premalovanie na 3+3.

usek mierova - senecka nebude v rieseni este niekolko desatroci
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod pablito » 17. Júl 2007 14:42

Podla mna ani 3+3 vela nevyriesi.. Iste pomoze to ale si celkom neviem predstavit ze sa bude "nejak repasovat" Prist. most. To ho lepsie zburat a postavit 4+4.





aquila napísal:jedine plany co su a aj to skor v teoretickej rovine, nejako zrepasovat pristavny aby bolo mozne premalovanie na 3+3.

usek mierova - senecka nebude v rieseni este niekolko desatroci
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

Odoslaťod aquila » 17. Júl 2007 14:44

rozumej sa opravi, porobia podpery a premaluje sa to ako juzna spojka v prahe ;)

na 4+4 si este zopar desatroci pockame ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod pablito » 17. Júl 2007 14:48

Na kolko by si odhadol naklady na bud pristavbu 2och 3+3 (2+2) pozdlz Prist. mosta pre mestsku dopravu, prip prestavbu Pristavneho na 4+4?
Prepokladam ze prestavba na 3+3 bude do 1mld. SKK


aquila napísal:rozumej sa opravi, porobia podpery a premaluje sa to ako juzna spojka v prahe ;)

na 4+4 si este zopar desatroci pockame ;)
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

Odoslaťod aquila » 17. Júl 2007 15:03

prestavba na 3+3 urcite nebude do 1 mld .. hlavne urcienie na slovensku :)

a naklady na 4+4 tazko povedat, na to su tu urcite kompetentnejsi ludia ako ja ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod johhan » 17. Júl 2007 22:27

aquila napísal:prestavba na 3+3 urcite nebude do 1 mld .. hlavne urcienie na slovensku :)

a naklady na 4+4 tazko povedat, na to su tu urcite kompetentnejsi ludia ako ja ;)


4+4 .... 15 mld SKK
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod aquila » 17. Júl 2007 22:55

no pekne ;) ale kedze apollo stalo 5 miliard a v pristavnom musi byt aj zeleznica

no a dufam, ze tam napasuju aj elektricku... lebo na petrzalku je jedna radiala malo
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod pablito » 18. Júl 2007 08:43

Predpokladam ze tych 15mld. je uz so zeleznicou. Ta elektricke je dobry napad ale ta by mohla ist po tych istych kolajach ako vlak, nie? Teda naklady naviac by boli zanedbatelne. Inak ako pojde tunel pod Dunajom podla mna by uz zel. na Pristavnom moste nebola vobec nutna...
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

Odoslaťod mel » 18. Júl 2007 08:51

Ja by som zrusil zeleznicu a dal tam mestsku dopravu s pripojenim na bajkalsku a einsteinovu :)
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod sezbrzni » 18. Júl 2007 09:05

toto ma tiez napadlo. otazka je ci permanentnu zataz most udrzi. ved vlaky tam nepremavaju v jednom kuse..
sezbrzni
sezbrzni
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1
Založený: 23. Feb 2006 18:54
Bydlisko: BA, KE

Odoslaťod pablito » 18. Júl 2007 09:10

Osobne som aj tak za riesenie pristavby 2-och subeznych mostov (kazdy 2-3 pruhy) po pravej a lavej strane Prist. mosta. Ja ako laik by som ale nepredpokladal naklady vyssie ako pri moste Apollo. Alebo sa mylim? Pri tomto rieseni by bola komplexna rekonstrukcia prist. mosta bezpredmetna.
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: devil a 20 hostí.

cron