Moderátor: Moderátori
Vlados napísal:Rozširovanie pilierov pravdepodobne nepomôže a s priadaním pilierov nebudú súhlasiť vodohospodári.
http://imhd.sk/ba/index.php?img=37624&typ=gm
vždy je to len o peniazoch
Andrej napísal:tak tak, okrem toho by to bola najväcsia blbost, aku by si mohol urobit pre MHD. Tych 200-300 busov, co ti tam prejde za den by nahradilo 2000-3000 aut. Prave naopak, kebyze sa ma zosilovat konstrukcia mosta, 3-ti pruh by bolo najlepsie VYHRADIT pre MHD, aby mala aspon nejaku vyhodu oproti IAD. Ked dostanes ludi do MHD, znizi sa pocet os. aut.
zoom napísal:Andrej napísal:tak tak, okrem toho by to bola najväcsia blbost, aku by si mohol urobit pre MHD. Tych 200-300 busov, co ti tam prejde za den by nahradilo 2000-3000 aut. Prave naopak, kebyze sa ma zosilovat konstrukcia mosta, 3-ti pruh by bolo najlepsie VYHRADIT pre MHD, aby mala aspon nejaku vyhodu oproti IAD. Ked dostanes ludi do MHD, znizi sa pocet os. aut.
Ale ja som predsa nenapísal, že by som zrušil MHD ale len presmeroval! Tí ludia, čo nimi chodia teraz by nimi chodili aj po presmerovani...však na prístavnom neni žiadna aut. stanica, ja by som zmenil len smer autobusov. Ale pozeral som, že mostom prechádzajú len dve linky a to 96 a 98. Takže by to malo minimálny účinok.
stanog napísal:Zaujimave na tej tabuľke je ze pritom dnes (resp. v roku 2010) sú intenzity nižšie ako boli v roku 2005 a pritom problemy su väčšie. Ale autor vystihol podstatu problemu, ktorym je nespravny sposob pripajania sa vozidiel pred kamiony v pripájacích pruhoch a prepletoch.
Môj návrh je vybudovať pred pripájacími pruhmi na rampách spomaľovače podobne ako sú pred "kruháčom" na prístavný most v smere od Bajkalskej, ktoré by dopravu dávkovali v určitých rozostupoch a potom by sa nestávalo že by úzkym hrdlom bol samotný pripájací pruh s dôsledkom brzdenia až zastavovania v priebežných pruhoch ale nervózni vodiči by boli "ukľudnení" ešte pred samotným pripojovacím úsekom.
Nízka investícia by myslím stála za otestovanie
stanog napísal:ano, cca o 1/5 podla udajov z www. natankuj.sk oproti roku 2004 v roku 2005. Pokiaľ viem ani intenzity roku 2008 na nom neboli este stale na urovni roku 2004 ale problemov bolo postatne viac.
Preco Bratislavcania vlastne stale preferuju Pristavny pred Apollom, ked je stale upchaty?
ok79 napísal:Mam par otazek, mozna naivnich tak me hned nakamenujte, toto vlakno jsem si prosel a tohle se tu snad nedebatuje:
- pokud je problem prekresleni na 3+3 jen statika, predevsim kvuli vlakum, proc se nepostavi paralelni vlakovy most? Kdyz vezmu ze Apollo stalo cca 3,6 mld SK (resp. vic po dodatcich) tak mozna najaky ocelovy montovany jen zeleznicni most by byl levnejsi?
- jaka je frekvence vlaku na moste? neslo by napr. synchronizovat prujezdy vlaku a postavit semafory pred mostem? kdyz pojede vlak, stoji auta...ja vim, je to sice dalnice, ale treba by to pomohlo...jsou nejake studie, modely, simulace?
Dialniciar napísal:Vlados napísal:Tak daj ďalšie informácie čo má byť kompletná prestavba mosta, koľko bude jazdných pruhov, na ako dlho je predpokladaná prestavba a na koľko je predpokladané jeho uzatvorenie/obmedzenie. Môžeš to uviesť aj v príslušnom vlákne.
Ty si ďalší chytrý človek, čo si myslí, že ja tu uvediem hotové materiály v hodnotách milióny €, kontaktuj Dopravoprojekt.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 19 hostí.